Recommended Posts

Okay, am setat ciclocomputerul la 2020 in loc de 2080 cat scria acolo, asa vine dupa masurat de la ventil o rotatie completa. Am dat o tura pe plat, tocmai a plouat si e cam ud pe jos, m-am facut fleasca pe spate de dragul stiintei. Rezultat: 43.8 km/h. Acuma daca instrumentul o fi tampit, nu mai stiu. Cred ca pot si mai mult de atat, dar n-o sa mai incerc, am senzatia ca bicicleta scoate tot felul de sunete ciudate la viteza mare.

Noile pedale sunt excelente, btw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

43.8 km/h cu mtb pe plat ? Hmm, cam repede. Nu de alta dar poate sunt unii care doresc sa-si cumpere biciclete de viteza si in loc de cursiere aleg mtb DHS Silver. ;))

Nu inteleg, abia ai cumparat-o si scoate sunete ciudate ? Poate mai trebuie unsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate trebuie alta. Glumesc,bineinteles. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea(cu sau fara sunete) si sa nu ai probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum 43 fata de 50 e o diferenta. Poti sa incerci si cu un gps daca ai la indemana si daca poti sa-l montezi oarecum pe bicla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate trebuie alta. Glumesc,bineinteles. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea(cu sau fara sunete) si sa nu ai probleme!

Multam fain. Sper sa ma tina cat mai mult, in conditiile in care o exploatez mai mult offroad. Am descoperit ca urcatul prin dealuri si paduri da dependenta :)

Btw, pneurile astea merg excelent pe iarba, chiar si pe iarba uda. Am urcat ieri fara probleme. Exceptand faptul ca la un moment dat am indraznit prea mult la o panta cu o inclinare prea mare si m-am "oprit" artistic, donand in acelasi timp o grefa maricica de piele de pe gamba stanga pe pedala cea noua. Cred ca o sa-mi iau niste protectii ceva cum au fotbalistii pentru gambe. ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

43.8 km/h cu mtb pe plat ? Hmm, cam repede. Nu de alta dar poate sunt unii care doresc sa-si cumpere biciclete de viteza si in loc de cursiere aleg mtb DHS Silver. :)

Nu inteleg, abia ai cumparat-o si scoate sunete ciudate ? Poate mai trebuie unsa.

Probabil la dhs silver le trebuie si motorul, nu? ;))

Cum nu intelegi? Abia am cumparat-o si... e DHS. Poate scoate orice sunete, nu m-ar mira sa inceapa sa cotcodaceasca la un moment dat. Sau sa recite din Scrisoarea a III-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]o grefa maricica de piele de pe gamba stanga pe pedala cea noua. Cred ca o sa-mi iau niste protectii ceva cum au fotbalistii pentru gambe

Cred ca vrei zici tibie in loc de gamba,nu?

Ce cauciucuri sunt?

Ai depistat sunetele de unde vin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lateralul interior al gambei, de fapt. Am "sarit" de pe bicla cand am realizat ca sunt pe cale sa aterizez pe spate si m-am julit de pedala, cu abnegatie.

Sunetele nu stiu de la ce sunt. Cel mai frecvent se aude un pacanit cand sunt cu pedala dreapta in punctul cel mai de sus. Asta e un sunet care se aude aproape tot timpul, la viteza mare se aude mai puternic. Pe langa asta, tot la viteza mare se aude lantul "zbarnaind" intr-un mod mai ciudat si se aud diverse scartaituri in partea din spate, la angrenaj probabil.

Cand merg la relanti, pana pe la 20 km/h nu se aude mai nimic. Cu exceptia pacanitului aluia. Care uneori chiar dispare de la sine.

LE: Cauciucurile sunt DURO, as advertised. O sa ma uit acasa ce scrie pe ele si iti spun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacanitul s-ar putea sa fie de la pedale . E cea mai frecventa cauza (si cea mai usor de reparat).

"Zbarnaitul" ala nu cumva este de la cauciurile caramponate pe asfalt?

Iar scartaitul din spate...la ala nu mai am nici o idee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbarnaitul e posibil sa fie de la cauciucuri, nu stiu. Mie imi place cum se aude cand demarez in forta, anyway :) La viteza mare nu prea imi sta mintea la care ar fi cauza, mai degraba la cum scap daca troaca se rupe sub mine fara preaviz.

Pacanitul ala nu se aude decat daca sunt eu pe bicicleta. Daca invart pedala cu mana nu-l aud. Poate o sa-mi fac timp in weekend sa arunc o privire pe-acolo sa vad daca gasesc cauza.

Mai am o bicicleta, un KTM putin cam antic dar care inca merge si as vrea sa o reconditionez oleaca, deci s-ar putea sa n-am timp de Silverache.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cat e cadrul la KTM-ul tau? Poti sa pui niste poze? Deschide un topic nou cu reconditionare biclei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cat e cadrul la KTM-ul tau? Poti sa pui niste poze? Deschide un topic nou cu reconditionare biclei.

Nu am idee de cat e, o sa-i fac poze in weekend cand ajung la countryside si le pun duminica seara. Dar ma indoiesc ca o sa-ti placa, in partea unde trebuie sa vina tija de sa e deformat si partial ruginit. Saua e o chestie veche si sta ancorata cu sarma de cadru si portbagaj.

Rotile sunt de 28" cu siguranta. Si prinde ceva viteza, mai mult decat mtb-ul fara indoiala.

O sa fac si un topic nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil la dhs silver le trebuie si motorul, nu? :D

La cat sunt de grele , cred ca au fost concepute ca biciclete cu motor.

Dupa aceea s-au razgandit si le-au dat jos motorul sa fie mai ieftine : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ..sunt nou pe aici dar citesc demult ciclism.ro.

Am si eu o "bicicleta Silver" de doua luni.Sa incep cu partile proste pentru ca nu mai pe astea le are .:|

Asta e a treia bicicleta am avut de mic un BMX apoi o bicicleta Rich (un cosmar) Deci de cand am cumpărato roata fata - spate descentrata, franele nu tin de loc trebuie sa tragi de ele mereu trebuie reglate pentru ca jurubu nu preseaza destul cablu la fiecare esire prin parc trebuie sa verific franele , suruburi de la roata spate nu sunt stranse . Am patito intr-o mergan prin Bucuresti mergem dar infranat si nu stiam de ce ..cand am ajuns acasa am verificat suruburile erau desfacte juca roata , am avunt noroc sa imi iasa roata pe drum.:)) de cadru momentan n-am nimic de zis da mie frica sa nu plesneasca, stichmbatoru cand mergi se schimba singur daca dai intro groapa , am reglat deraior singur ca nu vroia sa urce pe ultimul pinion . Acu cateva zile mergand pe parcul Iore am vrut sa cobor o vale si cand ajung jos am sarit o bordura (avand lantu pe pinionul cel mare 7 ,) cand sa ating cu roata din spate pamantu , deraior cu rotita de jos a intrat cu partea metalica in spite ...si sa rup dar sa rup si lantu si roata sa descentrat iara dar mai ..dar ma mira ca nu sa indoit nici o spita sau sa rupa...acu din lipsa de bani trebuie sa astept pana o repar..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ..sunt nou pe aici dar citesc demult ciclism.ro.

Am si eu o "bicicleta Silver" de doua luni.Sa incep cu partile proste pentru ca nu mai pe astea le are .:|

Asta e a treia bicicleta am avut de mic un BMX apoi o bicicleta Rich (un cosmar) Deci de cand am cumpărato roata fata - spate descentrata, franele nu tin de loc trebuie sa tragi de ele mereu trebuie reglate pentru ca jurubu nu preseaza destul cablu la fiecare esire prin parc trebuie sa verific franele , suruburi de la roata spate nu sunt stranse . Am patito intr-o mergan prin Bucuresti mergem dar infranat si nu stiam de ce ..cand am ajuns acasa am verificat suruburile erau desfacte juca roata , am avunt noroc sa imi iasa roata pe drum.:- de cadru momentan n-am nimic de zis da mie frica sa nu plesneasca, stichmbatoru cand mergi se schimba singur daca dai intro groapa , am reglat deraior singur ca nu vroia sa urce pe ultimul pinion . Acu cateva zile mergand pe parcul Iore am vrut sa cobor o vale si cand ajung jos am sarit o bordura (avand lantu pe pinionul cel mare 7 ,) cand sa ating cu roata din spate pamantu , deraior cu rotita de jos a intrat cu partea metalica in spite ...si sa rup dar sa rup si lantu si roata sa descentrat iara dar mai ..dar ma mira ca nu sa indoit nici o spita sau sa rupa...acu din lipsa de bani trebuie sa astept pana o repar..:)

a naibii limba asta ce-o vorbim noi, sau macar incercam... :)

trecind peste asta, iti pot spune din putina mea experienta ca orice bicla pe care o iei dintr-un magazin care NU este specializat pe vinzarea bicicletelor, trebuie reglata. trebuie sa recunosc ca imi este mult mai usor sa schimb orice la masina decit sa reglez bicicletele familiei. ieri de exemplu s-a lasat frina spate la bicla fi-mii. nimic mai simplu, doar ca nu se intarea deloc. iesise o camasa de cablu dintr-un suport... daca tot m-am apucat, hai sa ma uit si la celelalte: am strins TOATE suruburile, de la 2 bicle. e normal sa se desurubeze daca nu-s asa Imagine postată

sau nylstop-uri sau cu saiba grower. se poate folosi si solutie speciala la toate suruburile si ai scapat de grija.

centratul rotilor este mai dificil, dar sigur exista pe aici un how-to care sa te indrume.

si mie mi-a sarit lantul la saritura de pe bordura. aici conteaza, cred eu, cit de puternic este socul astfel incit lantul sa execute o miscare ampla in plan transversal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze daca n-am scris corect gramatical, daca la asta te referi ;).

Eu cand am cumparato vanzatorul mi a reglat franele , saua ghidonul (inaltimea ). Am crezut ca e în regula dar n-a fost sa fie asa. Am citit pe foia de garantie ca constatarea problemei a bicicletei este Gratuita , iar repararea este cu plata. Eu nu am fost niciodata la vreun servce cu bicilata as dori sa stiu daca e asa ?:-bd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fiu mai exact, cantareste 14,3 kg cu tot cu aparatorile de la roti si suportul de lanterna.

Masuratoarea am facut-o de 3 ori la rand ca sa fiu sigur, pe un cantar electronic (de baie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Descrie-ne procesul de cantarire... doar bicla pe cantar, sau cu tine si apoi ai scazut masa ta? Daca ai efectuat masuratoarea de trei ori, poti sa ne spui o eroare medie patratica? Buletin de verificare metrologica ai la cantar?

;;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-e ciuda ca e mai usoara decat bicicleta ta de 5 ori mai scumpa ? :D Daca are manete de frana din plastic, schimbator din tabla si plastic, cadru de aluminiu si suspensie de 3 cm, trebuie sa fie usoara. Si probabil a cantarit-o cum cantaresc firmele de renume bicicletele (adica nu cantaresc pedalele, coarnele, vaselina din butuci etc., cantaresc cadrul cel mai mic, probabil iau in considerare greutatea pinioanelor 11-25, nu 11-32 ce e pe bicla, uita sa cantareasca cateva piese, si mai si mint vreo juma' de kil :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E adevarat, e usoara. La mana se simte aproape la fel ca noua mea bicla, Scott Aspect 30. Care are 13 kile si ceva.

E din aluminiu, normal ca e usoara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.