Magnumutz

Plimbari prin Bucuresti (all-around, parc, bmx, street, alte evenimente)

Recommended Posts

Aici se va discuta despre turele/plimbarile organizate de voi, Bucurestenii de rand, pentru plimbari de placere X_X

eu azi o sa ma plimb de la munca la metrou. nu o sa fie de placere, dar numai asa ajung acasa

Aici se va discuta despre turele/plimbarile organizate de voi, Bucurestenii de rand, pentru plimbari de placere X_X

zi zau cu limba scoasa ca aici sunt numai amatori. am si eu o intrebare, cine acorda brevetele astea pentru piloti profesionisti de biciclete? sau care e rangul dupa care putem categorisi un biciclist amator sau profesionist? dupa numarul de posturi? dupa km parcursi? de ce trebuie sa facem diferente? ciudat rau

Aici se va discuta despre turele/plimbarile organizate de voi, Bucurestenii de rand, pentru plimbari de placere :)

si ceilalti merg pe bicicleta de NEplacere ? :X

am si eu o intrebare, cine acorda brevetele astea pentru piloti profesionisti de biciclete? sau care e rangul dupa care putem categorisi un biciclist amator sau profesionist? dupa numarul de posturi? dupa km parcursi? de ce trebuie sa facem diferente? ciudat rau

sa zicem ca sunt unii care se chiama sportivi de performanta legitimati pe la cluburi....sunt cativa printre noi aici.zabrizkie, f.leonte, sunt si niste baieti de la dinamo parca.etc.

Daca ma ajuta vremea , maine o sa fac 200 de km de placere :X ( sa nu vada Kentacul ca iar fuge de mine >:) )

Daca ma ajuta vremea , maine o sa fac 200 de km de placere

ce bine suna

dar afara suna a ploaie:-SS

daca dimineata e soare si pleci,baga un mes pe mobil si la mine

Guest am44

aici se stabilesc intalnirile, se mai face un pic de mess, se pun poze si pareri dupa? intreb ca sa nu mai fie discutii sau sa se bage unii in seama...aia razboinici.