Recommended Posts

La Finish Line Ceramic Wet nu trebuie sa cureti lantul foarte des. Dupa fiecare tura stergi bine lantul cu carpa uscata si aplici din nou, in acest fel se formeaza o pelicula ceramica intre zale. Cu cat repeti procesul mai mult cu atat e mai bine pentru lant(cica). Eu il folosesc de un an si sunt multumit, doar ca nu tine foarte multi km, asa ca il cam tin dupa mine la turele mai lungi. Nu aduna mizerie si se curata foarte usor, si cam asta e tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, intradevar, nu aduna asa repede praful. Din aceasta cauza este mai bine sa folosesti ulei pe care il picuri pe lant decat sa folosesti ulei pe care il pufai din tub.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finish Line Ceramic Wet e cel mai bun ulei de MTB pe care l-am vazut. Din pacate, nu mi se pare chiar asa grozav pentru sosea, ii place noroiul, sa fie udat, stresat, dar nu prea mi-a placut pe asfalt in caldura, acolo merg mai bine cele clasice. Dar, cum ziceam, prin noroaie este imbatabil, si dupa 100 km pe ploaie lantul mergea ca nou, fara nici un zgomot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai avut doar noroc... In 100 de km ploaie si noroi cred ca se duce si un start din lant ,daramite un biet ulei...

Dupa ture noroioase ,niciodata nu am mai gasit vre-o vaga urma de ulei ,ci doar un lant super lustruit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Finish Line extreme, din tot ce am probat eu mi se pare a fi cel mai ok atunci cand ploua/ninge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine ma intereseaza pentru curatare daca este bun sprayul respectiv. Asa pentru lubrifiere folosesc muc-off wet lube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru curatare a lantului se poate folosi spray degresant? Am asa ceva pe acasa http://shop.micronpl....php?product=22 , este mai mult pentru echipamente eletrice dar nu cred ca e asta o problema. Este bun sau trebuie unul special?

Îi bun dar îi prea scump. Mai bine ieşi dacă foloseşti şprei din ăla de curăţat frâne (care îi vreo 10RON)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-i identic cu cel din poza, sigur isi face treaba. Parca scrie pe el "heavy duty cleaner". Dar cum zice si MLADEN, e prea scump :-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, este identic cu cel din poza. Avantajul e ca am facut rost de el fara bani. Daca spuneti ca e bun chiar o sa il folosesc. Este bine ca are si o mini teava care se ataseaza si pot da cu el destul de precis doar pe lant , sa nu se duca pe unde nu trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finish Line Ceramic Wet e cel mai bun ulei de MTB pe care l-am vazut. Din pacate, nu mi se pare chiar asa grozav pentru sosea, ii place noroiul, sa fie udat, stresat, dar nu prea mi-a placut pe asfalt in caldura, acolo merg mai bine cele clasice.

Cum tine pe sosea? Eu nu reusesc sa obtin niciun rezultat decent, dupa vreo 15km de rulat pe asfalt (nu merg pe unde se strange praf/resturi pe margine) incep sa se auda primele scartaituri, apoi dupa 30-40 de km incepe sa scoata un sunet greu de suportat, am auzit si biciclete de hypermarket cu lantul si pinioanele ruginite care sunau mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum tine pe sosea? Eu nu reusesc sa obtin niciun rezultat decent, dupa vreo 15km de rulat pe asfalt (nu merg pe unde se strange praf/resturi pe margine) incep sa se auda primele scartaituri, apoi dupa 30-40 de km incepe sa scoata un sunet greu de suportat, am auzit si biciclete de hypermarket cu lantul si pinioanele ruginite care sunau mai bine.

E Ceramic WET! Adica de ud, ploaie etc. Bun, dupa parerea mea, il folosesc de 2 ani.

Dar pe uscat aduna praful foarte repede si se usuca. Exista altele pt uscat, de ex ceramic wax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e asta ideea, citeste pe site, chiar producatorul il recomanda ca fiind cel mai avansat produs al lor, pe langa caracteristice inovatoare ale celorlalte produse rezista si mult mai bine cand este folosit in conditii "ude".

Dupa explicatia ta e de folosit doar pe ploaie, prin apa, jungla sau prin zapada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Finish Line Ceramic Wax și Dry Lube sunt cam degeaba, se duc mult prea repede - nu vreau să ung lanțul în timpul turei/concursului. Singurul "avantaj" ar fi că mențin lanțul și pinioanele curate - cumva curățenia asta am impresia că înseamnă și ungere insuficientă.

Ceramic Wet e bun însă parcă e cam greu de curățat, o să mai testez. Deocamdată am început să folosesc Wet Lube (cel verde), se înnegrește lanțul dar se și curăță relativ ușor.

Am încetat să mai curăț regulat lanțul bicicletei de serviciu, îl ung din când în când cu niște ulei subțire și cam atât. E negru și urât dar merge OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dry Lube cred ca e doar pentru sosea (desi producatorul zice c-ar fi bun si pe langa ea, mie nu mi se pare) si eu doar pentru asta il folosesc. Am vazut ca se descurca bine si pe ploaie, dar doar pe asfalt. Sunt foarte multumit de cum se comporta, transmisia nu scartiaie deloc si nici nu aduna mizerie prea multa comparat cu Ceramic Wet care-l tin pentru padure, dar n-am prea apucat sa-l testez pe-acolo.

Pana in acest an am folosit uleiuri Motorex care erau destul de ok, dar adunau mizerie multa chiar si pe sosea, indiferent ca foloseam varianta dry sau wet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e asta ideea, citeste pe site, chiar producatorul il recomanda ca fiind cel mai avansat produs al lor, pe langa caracteristice inovatoare ale celorlalte produse rezista si mult mai bine cand este folosit in conditii "ude".

Aici ai dreptate, citisem si eu ca de aia l-am cumparat.

Doar ca se lauda cam degeaba din ce am observat eu. Acuma, nu e chiar tragic, adica eu nu am patit sa inceapa sa scartaie, dar cam aduna praful - asta din ce am vazut eu (si observ ca si altii) si exista variante mai bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva de unde pot lua produse FInishline din Bucuresti? Ma intereseaza de ex ulei de lant Finish Line KryTech Wax Lubricant; Finish Line Ceramic Wax Lubricant

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu ma insel am vazut la Bicishop. Ei au Motorex si Finish Line.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va rog sa nu sariti in capul meu,chiar e necesar sa "bibilim" si sa "gadilam" biklele,sa le ungem cu fel si fel de smackuri inainte sau dupa fiecare tura?

Am in beci o UKRAINA DIN '84,nu imi amintesc sa fi uns tata lantul la fiecare tura.

Are mii de km,transmisia originala,daca ma duc cu subleru' si masor intindera lui,iar apoi trimit valoarea celor de la SHIMANO si SRAM,ai fac de rusine.

Mai ingroapa 2 XTR-uri.

PS:am mai aruncat cate un ochi pe site-urile de profil si binenteles ca m-am luat si eu dupa stimabilii domni ciclisti si ung lantul la fiecare 130 km[am mai zis] cu FINISH LINE TEFLON PLUS,ce sa zic....sunt multumit.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unu' sunt foarte multumit de Dry Lube de la Zefal. Rezista multi km pe lant in conditii de uscat, nu aduna praf sau pietricele si nici nu lasa lantul sa scartaie. In acelasi timp, rezista foarte bine si la udatura. Ieri am mers cateva ore prin ploaie, pe cursiera, si nici o clipa nu am auzit lantul sa scoata vreun zgomot, ba chiar mi s-a parut ca ar urca mai bine pe pinioane. Singurul lui defect e ca nu este biodegradabil.

Va rog sa nu sariti in capul meu,chiar e necesar sa "bibilim" si sa "gadilam" biklele,sa le ungem cu fel si fel de smackuri inainte sau dupa fiecare tura?

Bineinteles ca nu e necesar, bibilirea si gadilatul fiind doar manifestari fetişiste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa dezamagirea produsa de catre minunea de Finish Line Ceramic Wet, am trecut cu ceva strangere de inima la Finish Line Dry lube cu teflon... si bine am facut, pentru ca se pare ca e o solutie viabila pentru mine. Dupa o degresare, ungere si o plimbare de ~45km pe asfalt de drumuri judetene, lantul este la fel de silentios ca la inceputul turei, iar senzatia la pedalare este extrem de placuta. Fiind destul de inchegat, se poate aplica extrem de usor direct cu mana pe lant, o operatiune extrem de eficienta si rapida de altfel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ca nu mi-a trecut prin cap sa-l masor cand l-am uns cu ulei de ricin acum 2~3 luni.

Acuma lantul tensionat masurat cu sublerul peste 12 pasi are 153,5 mm < 6' 1/16" deci inca este OK.

Dupa 4000 km lantul a dat in primire... masurat cu sublerul peste 12 pasi are 154 mm.

Schimbarea lantului vechi cu unul nou similar (20 lei a costat !) poze aici.

Curios ca nu am mai gasit la producatorii de lanturi de biciclete din prezent specificarea sarcinii de rupere a lantului (uzual 1000 daN).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.