Recommended Posts

mi-am luat pe la urma o sticluta de squirt Lube Chain Wax

Peste tot am citit ca e foarte buna, bla bla, ca rezista mult

Dupa ce am aplicat pe lant sincer nu mi se pare cine stie, multa reclama

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/9/2021 at 6:59 PM, freetools said:

Am testat 2 metode, una ceara + alcol izopropelic si am fabricat un ulei, am lasat sticluta in apa fierbinte pana s-a topit ceara si am aplicat pe o bucata de  lant de proba

A doua metoda am pus apa la fiert , in oala am pus o cutie de plastic cu ceara la topit in care am bagat lantul pt cateva minute.

 

7 hours ago, freetools said:

Am schimbat lantul cu unu sram pc 1110 , vad ca e aproape uzat la 0.5, lant nou sigilat la cutie

Aceiasi chestie si cu kmc x11 varianta cu zalele negre,  nu l-am verificat de nou dar dupa o luna intra lera la 0.5

 

Oare să fie o relație de cauzalitate între cele citate? Nu știm, noi doar punem întrebări! (vorba reclamei).

 

Cât despre Squirt, permiteți-mi să mă citez 😎

 

On 8/24/2016 at 8:21 PM, paulrad said:

Ăla de la Squirt e o prostie. Ung lanțul înainte de tură, după 50km scârțâie. Ung lanțul cu o seară înainte, după 20km scârțâie. Și dacă te piși pe el cred că ține mai mult...


Au mai zis și alții că e rău, dar alții au zis că e bun. :)

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

am 2 lanturi, am testat pe lanturi diferite

unu e cu ceara topita altu cu uleiul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squirt e cel mai bun :D. N-am rabdare sa caut in arhiva ca sa ma autocitez :P.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, haarp said:

Squirt e cel mai bun :D. N-am rabdare sa caut in arhiva ca sa ma autocitez :P.

Nu te autocitezi, nu exiști! Kafka.

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasind gluma la o parte, eu cred ca nemultumirile legate de Squirt apar din cauza ca lantul nu a fost foarte bine degresat inainte de aplicarea Squirtului. Daca ramin urme de ulei pe lant, Squirtul nu adera pe zale si poti sa-l uiti... Chiar acum am masurat lantul actual, nu intra lera la 0,75 si am 1800 de km. Transmisie 1x12, lant Sram - X01 cred. Ce-i drept il "ung" destul de des dar n-am probleme cu zgomote si alte treburi. Merg doar pe munte, deci si ceva diferenta de nivel. 

Na, ca am mai revigorat un pic forumul  :)) (ma cam pleostisem dupa ce am citit rubrica de frustrari)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, haarp said:

nu intra lera la 0,75 si am 1800 de km

și 0.5 intră?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vreti my 0.02$ cu privire la uleiurile de lant, dupa multiple incercari:

- uleiul perfect nu exista, fiecare avand avantaje si dezavantaje (ori aduna praf, ori trebuie aplicate des, ori se curata foarte greu)

- alea scumpe si fancy sunt, de obicei, extrem de greu de curatat de pe lant (in special daca aduna praf si sunt lasate asa pana polimerizeaza)

- alea dry trebuie reaplicate deranjant de des, iar in caz de ploaie oricat de timida dispar aproape instantaneu de pe lant

- alea wet aduna inevitabil mizerie, singura intrebare fiind dupa cati km: pot fi 100 sau pot fi 500 pana lantul devine atat de plin de mâzgă incat sa trebuiasca curatat

 

Din punctul meu de vedere, cel mai bun ulei de lant e ala care sta pe lant macar 500 km (chiar si daca ma prinde vreo ploaie) si apoi se poate curata usor si rapid. Momentan folosesc asa ceva, luat din Decathlon, si face exact ce vreau. Da, aduna ceva praf in timpul asta, dar nu poti sa le ai pe toate in viata. Am impresia ca si solutiile din categoria ”ulei de drujba" se incadreaza destul de mult in tiparele astea, desi trebuie sa recunosc ca am lasat demult in urma vremurile in care imi ungeam lantul bicicletei cu ulei de masina de cusut.

 

Cele mai proaste uleiuri de lant pe care le-am folosit au fost alea scumpe si fancy care se uscau pe lant o data aplicate (chiar si aplicandu-le za cu za, picatura cu picatura, si apoi curatand excesul de ulei). Sigur, de lubrifiat lubrifiau foarte bine, dar daca ajungeai sa imbacsesti lantul de praf, devenea atat de greu de curatat incat era mai simplu sa-l arunci la gunoi si sa cumperi altul.

 

Daca gasiti sfantul Graal al uleiurilor (un ulei care se aplica usor, rezista la apa, nu aduna praf deloc, sta pe lant macar 500 km si se curata cvasi-instantaneu indiferent de solventul folosit), sa ma anuntati si pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai puțin.

350 lanțul tratat.

85 de lei replicare ceara la niste km. Dar pt 85 de lei, trebuie sa ii duc 2 lanțuri?! Pai eu nu am transmisie și pe roata fața și stanga dreapta pe roata spate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate la acei km este limita de rupere a lanțului

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuuu, este limita de rupere a simplei legături carbon-carbon din ceara de pe lanț! ;;)

  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duti uăi, că carbonu-i negru, ceara-i albă. Ai văzt tu lumânări de nuntă negre?

Măi oameni buni, vă rog explicati-mi si mie cum un ulei adună praf, altul nu. Ca nu mă prind. Ce e în capul unei particule de praf care stă si ea la aterizare ca proasta? "Am cam zburat astăzi. Ia sa ma hodinesc si eu pe lanțul ăsta de bicicletă. Si când sa se aseze, toropită de căldură, vine ingerul ei păzitor, ca si ele au un înger, nu, stai fă proasta colbului, nu te așeza pe lanțul ăla, că e uns cu uleiu' ăla al cărui nume nu-l pronuntam..

Sau ce zice uleiul ăla? Ia, ostenii mei, ca mult praf am mai indepărtat azi de pe lanțul ce-l slujesc, sa mă mai relaxez si eu un pic.

Nu! E marketing. Ai aderență! Stai pe lant, aduni praf. Nu ai aderență, pici de pe lant praful se asează pe lant.

Ce e asa greu?

  • Haha 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 4 ore, freetools said:

Asta are un sg dezavantaj pretul ca in rest numai "avantaje unul si unul"

 

"Avantaje

- pierdere de frecare de sub 5W pentru mai bine de 900 km cu o singura aplicare

- iti da energie "gratis" indiferent de conditii (adaugat de mine: oare daca nu dau din pedale merge singura bicicleta? o face bicicleta electrica?)

- mareste durata de viata a transmisiei

- respinge apa si nu atrage praful



Nu generaza watti dar in schimb reduce pierderea lor prin frecare. Testat atat in laborator cat si in teren"

 

Mai au putin si ne zic ca daca folosim uleiul ala de lant nici bicicleta nu mai trebuie curatata de praf si nici pantofi ca e ca in Star Treck genereaza un camp de forta si in cadrul lui nu mai intra praful.=))

PS sunt eu singurul ghinionist caruia i se prafuieste si bicicleta nu doar lantul cand merg pe sosea?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/29/2020 at 8:32 PM, paulrad said:

q4aOqil.jpg

Se poate închide topicul.

 

Iar mă citez singur. Eu v-am zis de ceva vreme despre acest produs, dar erați ocupați cu cumpăratul parafinei 👀

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De banii ăia pot cumpăra 3 transmisii la bicicleta de oraș.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbăm titlul în "cel mai bun ulei de lanț la un preț decent" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi e decent că este sticlă mică cu 10 picuri la 14 euro, iar ei zic că tre să pui 2-3 picuri pe an, depinde cât te dai :))

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io de vreo doi ani dau cu de asta ; MULTI Spray multifunctional Wurth - YouTube

Nu aplic ca tampitul ala ca raman fara frane  in schimb,  de multe ori dau inainte de a iesi peste cel necuratat sau poate un pic sters cu o carpa , dau lantul jos si il bag in benzina o data la cateva sute de km. 

Folosesc de astea ieftine cu PFTE de obicei si nu scartie nimeni niciodata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand ma dau cu electrica, adica mult, cel mai bun ulei de lant am observat ca e ala ce-l am la îndemână :).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal. Dacă ai motor merge lanțu și mai murdar și mai neuns. Nu simți că pierzi 3 watts...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Squirt Lube Long Lasting Dry Chain Lube - 120ml

Pare bunicel.

Din ce am testat  nu aduna mizeria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.