Alnaibii

Upgrade sau bicicleta noua?

Recommended Posts

am aceasta dilema: sa fac un upgrade (aproape total) sau sa iau o bicicleta noua.

Acum am un DHS cu cadru de al, echipare Shimano Turney. Au cam inceput sa cada piesele de pe ea, cu manetele Revoshift nu m-am impacat deloc.

Mi-am luat niste manete Shimano Acera, cu frane integrate, fara sa ma interesez de compatibilitati. prin urmare, trebuie sa mai schimb: schimbator fata, angrenaj, butuc angrenaj, lant, bloc pinioane, roata spate, frane. am calculat, si costa cam 400 lei, plus 100 pe manete, pe care i-am dat deja.

o bicicleta noua cu echipare Acera e pe la 1000 lei.

merita diferenta? sunt chiar asa proaste cadrele DHS? bicicleta o folosesc mai mult in oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa investesti atatia bani pe asa o bicicleta?.....mai bine iei alta. Oricum o sa realizezi ca acel cadru mai mult ca sigur are furca pe filet deci daca vrei sa faci un upgrade si acolo nu prea ai cum. Si pe deasupra e DHS.....am vazut in bazar o merida draguta ca noua la doar 880 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa-o cadou poate asa scapi de blestemul din ziua in care ai luat-o ! =)):))

Daca vrei ceva bun si mai ieftin te duci apoi si scormonesti netul dupa SH-uri ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poti upgrada un DHS. Doar se downgradeaza singur.

Uite ce poti sa-ti iei cu 500 lei:

Message - Ciclism.ro - Bazar

inteleg aversiunea pt DHS, dar nu e nici o diferenta intre bicicleta din anunt si a mea. - echipare turney, furca pe filet etc

e adevarat, trebuie sa ma gandesc si la revanzare, e posibil ca orice bani pusi in plus pe DHS sa fie pierduti. dar in acelasi timp, o bici cleta noua/sh inseamna deja dublu ca bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici o diferenta intre o bicicleta Active fabricata in Germania si una DHS fabricata in Romania???

Si in clasa Tourney sunt multe diferente intre piese, in special intre cele fabricate in China si cele din Singapore. Pe bicla mea nu e nici o piesa made in China.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ti-ai raspuns singur - vrei sa cheltui cat mai putini bani si sa ai o bicicleta in stare de functionare. Cadrul ala DHS ma indoiesc ca il vei rupe prin oras, prin urmare daca iesi mai ieftin facand un upgrade, fa-l.

Sa investesti atatia bani pe asa o bicicleta?

Nu poti "investi" bani intr-o bicicleta (decat daca isi mareste valoarea in timp, ceea ce e foarte putin probabil). Exista doar bani cheltuiti si castiguri care nu pot fi cuantificate - e.g. teoretic esti mai sanatos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inteleg aversiunea pt DHS, dar nu e nici o diferenta intre bicicleta din anunt si a mea. - echipare turney, furca pe filet etc

e adevarat, trebuie sa ma gandesc si la revanzare, e posibil ca orice bani pusi in plus pe DHS sa fie pierduti. dar in acelasi timp, o bici cleta noua/sh inseamna deja dublu ca bani.

Pot sa-ti spun ca eu am echipare Tourney made in Malaysia pe un Neuzer Nelson si, daca sunt reglate la meserie, merg fara probleme. Bine, n-o sa fie de "racing", dar isi fac treaba.

Furca 1" pe filet (am si io tot asa) are doar dezavantajul la upgrade, in rest daca e o fixa trainica, sa tot mergi.

Mai uita-te dupa SH si nu investi mare lucru in upgrade. Cred ca trebuie sa pornesti macar de la un cadru si o furca "sanatoase" pt asta, ori nici pe astea nu prea cred ca le-ar avea un DHS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.