ovidiu

O luna de teste cu DI2

Recommended Posts

Eu inca mai astept punctele slabe, unul dintre ele fiind acumulatorul de pe cadru care are autonomie de doar 1000Km, adica max. 2 sapt pt. un ciclist care se antreneaza sustinut.

In cazul de fata s-au livrat cumva 2 acumulatoare?

P.S.

Alimentarea wireless necesita amperaje ale emitatorului mult mai mari decat la alimentarea cu fire, deci daca s-ar folosi wireless pe cursiera asta, autonomia va scadea de cateva ori sub cei 1000Km, iar greutatile intregului echipament wireless vor fi enorme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai studiat problema si se pare ca autonomia este de 1.000 de mile, deci cca 1.500 km.

Durata de incarcare a acumulatorului este de o ora si rezista la 500 de incarcari.

Concluzie: nu bateria este punctul slab al sistemului.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autonomia acumulatorului este in functie de frecventa schimbarii vitezelor, deci intr-o zona cu dealuri, autonomia e mai mica decat in zonele de campie, dar oricum ar fi, doar intr-o luna de zile e cam greu sa detectezi punctele slabe.

Ai cumva instalat un cyclocomputer ca sa poti verifica autonomia de 1500Km?

Ar fi fost mai forjat sistemul electronic, daca ai fi putut imprumuta cursiera unui grup de vreo 10 persoane de incredere, caci cei 1500Km necesita mult timp liber.

P.S.

Daca as fi fost eu in locul tau, as fi iesit la teste vreo 2 ore pe ploaie torentiala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt convins ca cei care or conceput sitemul s-or gandit la toate scenarile si a fost testat in toate conditiile de catre ciclisti profesionisti nu cred ca cei de la Shimano si-au permis sa scoata pe piata un produs top end care costa o gramada de bani sa nu mai functioneze cand ploua sau sa te lase bateria la mama naibii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei de la Cyclingnews au facut deja testul pe ploaie. Nu au avut probleme.

EU am facut alceva, am scufundat pur si simplu manetele in apa timp de o ora. Functioneaza bine mersi.

Maine fac acelasi lucru cu schimbatoarele (nu am un bazin in care sa incapa toata bicicleta odata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Acumulatorul care alimenteaza tot sistemul, pozitionat pe cadru, este si el waterproof?

2. Daca scoti acumulatorul, vitezele pot fi schimbate cumva mecanic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce au spus cei de la CyclingNews este si acumulatorul protejat contra apei si nu poti schimba vitezele manual fara el.

Corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se termina bateria ramai pe viteza pe care esti, sau lantul coboara automat pe foaia mica si pinionul mic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara baterie nu poti face nimic.

In momentul in care nu mai ai curent ramai pe placa si pe pinionul pe care ai mers ultima oara.

Eu cred ca persoana care isi permite sa cumpere acest grup are capacitatea intelectuala necesara pentru a incarca bateria odata la 1.500 km;))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi foarte buna o baterie mai mica dar cu incarcator solar, avand in vedere ca mergi numai ziua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu au rost discutii despre ce se intampla daca te lasa bateria in mijlocul "pustiului"... asa cum un Ferrari nu e facut pentru anumite chestiuni, asa si cu DI2-ul asta, probabil nu e conceput sa umblii cu el in zone unde gasesti o priza electrica la distanta de 1000 de kilometrii una de alta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine sa mai carcoteasca ,cand toti sunt obositi dupa fugareala de la sibiu...L-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce se mai aude , ceva probleme descoperite , niste carcoteli , chiar nimic ?

Mi s-au parut prea apropiate butoanele de urcat si coborat. In rest totul ok.

Problema mare a fost in alta parte. Seaua era pozitionata prea sus ca sa pot sa incalec, iar quick-releaseul necesita o forta animalica pentru a fi deschis. Am abandonat lupta cu quick-releaseul.

@Maus

Hai la Sibiu si te dai cat vrei. Acesta a fost si motivul pentru care am pus pedale de MTB, sa se dea toti nevoiasii pe ea:)

Buna ideea cu trainerul, nu se stie niciodata de unde sare ciumpalacul de uita ca e pe cursiera si nu pe MTB, si se da pe traseul de concurs :)>:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai calare pe o asemenea cursiera, nici nu simti cand e fugareala! :)

sunt convins ca pedaleaza singura... la deal, cu vant din fata:-<.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carbune ,vb cu antrenorul general sa mai mergeti si la sala.:)

Am fost asa de concentrat la cursa incat am uitat ca cer sa vad si eu minunea.Insa sunt adeptul cutiei de viteze mecanice.Inca...:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

peste asteptari DI2-ul :),normal cu nu la nivelul Super Record 11s:))

cum am vazut bicla Dura Ace l-am tras de maneca pe Carbune 'hai tati sa facem praf DI2-ul',unul dadea la pedale,altul schimba,sus jos sus jos...si iar si iar,pauza de odihna,si de la capat,ca noh,doar suntem de la concurenta:D

mi-a placut,schimbatoarele lucreza mult mai rapid decat m-as fi asteptat,si cu toate ca reglajul nu era ok,schimbarea vitezelor era aproape perfecta

m-a spart ajustarea automata a schimbatorului de foi pe masura ce lantul se apropia de el,coborand sau urcand pe pinioaneB-)

si foarte important,da bine la ochi

minus - pretul cam mare

posibil minus-la capitolul greutate,Impatimitii de piese scumpe sau ultimul racnet,se cam uita la greutate

Share this post


Link to post
Share on other sites

peste asteptari DI2-ul B-),normal cu nu la nivelul Super Record 11s:))

Shimano = Shimanelisti =))=))=))

Si Campa-i Campa ... inca o data ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

=))=)))

Este greu cu astia care dau 200 de dolari pe o presa speciala de lant ca sa instaleze noul lant de 11. Cozy Beehive: Campagnolo 11 Speed Chain Failure

Terminati cu povestea Campy vs Shimano ca scot matura la voi.

O sa postez alte nebunii facute cu DI2 cand gasesc ceva timp pt asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punct ochit, punct lovit, 200$ pe o presa de lant cu functie de nituire e ridicol de scump. Fraier e cel care da :-bd

Dar exista si unealta de nituire de la Parktool pentru lantul Crapagnolo:

Park Tool Website care e de la 36$ in sus : Tool & Repair, Park Tool CT-11 Rivet Peening Tool for Campy 11 sp, TL8304 @ eBikeStop.com - The online supplier for all your cycling needs...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel mai mare DoctorB-)

200$ pe o presa de lant cu functie de nituire e ridicol de scump. Fraier e cel care da :)

clar domne',l-as nitui cu un cui decat sa dau atatia bani

Iar incepeti mai nene ??

ma Mariane,e deja ca un salut pt maestru Ovidiu,cred ca nu s-ar simti bine daca nu as zice ceva deocheat de Shimano:))

dar pe bune,Imi place DI2B-),trebuie sa-l Incerci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma Mariane,e deja ca un salut pt maestru Ovidiu,cred ca nu s-ar simti bine daca nu as zice ceva deocheat de Shimano

:D Ok, my bad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.