Guest

Topic Galerie: MTB 26er

Recommended Posts

Salut, frumoasa bicicleta (intretinuta), sunt bune genul acesta de frane (cantilever) pe care le ai pe mtb? (am pus ochii pe un mtb merci care aceleasi frane si din acest motiv intreb).

 

Numai bine!

Adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Frînele sînt bune, însă depinde și de cum se împacă janta cu sabotul. În funcție de rugozitatea/netezimea jantei și de tăria/moliciunea sabotului obții frînări diferite.

 

Eu sînt mulțumit de forța de frînare, mai mult decît oferă frînele cantilever nu am simțit nevoia niciodată. Dar pe ploaie e de rău, frînarea scade drastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, Vlady :)

 

Am aflat acum și ce înseamnă V.A.PO.R. de pe scripetele dublu al pipei : Variable Assist Power Roller.

 

Însă nu am aflat ce producție e șmecheria asta. Mie îmi pare italienească, dar e doar o bănuială subiectivă. Dacă știe careva cu certitudine ce neam e sistemul ăsta Odyssey (să fie americănesc ?), îl rog să-mi împărtășească și mie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAYVELO nu te dezici de fel! BRAVO!!!

 

Am gasit si eu prin piata de vechituri de la Cluj un scripete de acest fel, inca nu l-am testat. Eu banuiesc ca e american, ei sunt cu PAT. stantat pe piese(sau e doar pt piata americana)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci by.ebis.

 

Și Shimano mai are nr. patentului marcat pentru piața americană, așa că e posibil orice.

 

Montajul scripetelui dublu e un chin din cauza durității/elasticității cablului care nu vrea în ruptul capului să-i urmeze conturul. Odată montat e fain, senzație e faină, chiar dacă nu era nevoie de amplificarea forței pe frîna din față. Dar e fancy =:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce l-am cumparat am gasit pe net destul de multe chesti si ma cam ofticam ca am cumparat un singur exemplar(nu de alta dar stateau mai bine doua-trei bucati intr-o cutie prin beci :)), nu se simtea singur )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inceput incet sa aduc la linia de plutire MTB-ul care m-a servit zece ani fara sa comenteze. Unele piese ce le-am pus pe ea acum sunt mai batrane ca unii useri de pe forum, dar sunt aproape nefolosite. I-am pus schimbatoare xt, frane xt paralelogram, pedalier lx si un rock shox judy sl uturn(kit service facut, mai are nevoie doar de niste 10wt). Mai are nevoie de o caseta hg pentru ca cea pe care o am nu se impaca cu lantul si scapa pe vitezele inferioare(poate e doar foarte uzata).

 

Abia astept sa o bag prin padure :mtb: 

post-18912-0-41035300-1458396907_thumb.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara pic de rautate la adresa proprietarilor de 26''(inca mai am si eu asa ceva), vreau sa fac o gluma care sa fie luata ca atare...in curand, cu noile dimensiuni de roti de pe piata, topicul acesta isi va schimba numele in: Cu si despre MTB-uri vintage.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realiteatea din teren contrazice teoria :)

Mult!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inceput incet sa aduc la linia de plutire MTB-ul care m-a servit zece ani fara sa comenteze. Unele piese ce le-am pus pe ea acum sunt mai batrane ca unii useri de pe forum, dar sunt aproape nefolosite. I-am pus schimbatoare xt, frane xt paralelogram, pedalier lx si un rock shox judy sl uturn(kit service facut, mai are nevoie doar de niste 10wt). Mai are nevoie de o caseta hg pentru ca cea pe care o am nu se impaca cu lantul si scapa pe vitezele inferioare(poate e doar foarte uzata).

Abia astept sa o bag prin padure :mtb:

attachicon.gifWP_20160319_001.jpg

Super tare bicla, detaliezi un pic amortizotul spate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@kog, o asemnea bicicleta merita cateva poze de detaliu. Sunt sigur ca vor fi primite bine, asadar fa-le te rugam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as detalia cat cuprinde, doar ca nu am nici eu informatii. Bicicleta am luat-o la mana a doua prin 2005-2006 adusa din statele unite cred. Firma producatoare se numeste Top Gun dar nu am gasit nici o informatie despre ea. Furca din fata era una pe arcuri destul de buna la vremea ei. Cea din spate are o cursa de 2-3 cm maxim destul pentru xc desi a mancat padure si coborari printre copaci la greu. In interior are in fiecare brat cate un "piston" din elastomeri de doua densitati diferite; mai tare, respectiv mai moale care se comprima la gropi. Bucsele de la bascula au cedat acu cativa ani dar un nene strungar le-a inlocuit cu poliamida. Defectul ei mare e ca e grea. La un moment dat cantarea 17.5 kg si la tre de 100 km cu inca 4-5kg in spate imi cam dadeam duhu. Acu am mai usurat din ea dar nu cred ca are sub 14.5-15kg

 

Iaca si pozele:

post-18912-0-29535400-1458469029_thumb.jpg

post-18912-0-96557600-1458469032_thumb.jpg

post-18912-0-64930300-1458469036_thumb.jpg

post-18912-0-21322200-1458469040_thumb.jpg

post-18912-0-22897100-1458469044_thumb.jpg

post-18912-0-45485800-1458469048_thumb.jpg

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realiteatea din teren contrazice teoria :)

Mult!

 

Realitatea fiecaruia e diferita...la mine s-a confirmat teoria, bineinteles la hardtail de XC. Nu intentionez sa mai dezbat subiectul asta, in special pe acest topic, dar vroiam doar sa subliniez ca fiecare om are ceva care i se potriveste mai bine. Pe mine, pe orice traseu de xc ma pui, am sa scot timp mai bun cu 29''.

Scuze de Off topic.

 

On topic...un 26'' din colectia mea:

 

10409603_10204188679890157_7351423884218

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

20160321_090220.jpg

 

Este rezultatul unui proiect inceput in urma cu un an. Initial am curatat partial cadrul de vopsea, am cumparat o parte din componente si rulmentii pt. cadru.

Au intervenit alte prioritati si de abia de curand am reusit sa o finalizez. Dar nu fara probleme: vopseaua nu tine si aproape am distrus filetul cadrului pt. monobloc (l-au salvat bikexpertii cu o unealta care reface filetul).

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am citit informatiile de pe net si foloseste acelasi sistem de elastomeri in suspensie. Totusi a mea a scapat de problema crapaturilor in cadru. Se pare ca la vremea lor au fost ceva. Despre top gun tot nu gasesc nimic. Oricum nu a avut dotari de top. Din cate tin minte era echipata deore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@kog, grija mare, am cazut si eu in pacatul "readucerii pe linia de plutire" a unei biciclete vechi si depasite. Daca n-ai vreun interes obscur in a face biciclete de expo, iti PROMIT, te va costa infinit mai mult reparatia decat o alta bicicleta de ocazie, mult mai noua si performanta. Incearca sa faci cativa km pe o bicicleta mai recenta a vreunui amic, in toate conditiile, apoi decide.

 

Succes!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Muttley Bicicleta nu e pensionata de nici macar un an. Piesele le-am obtinut gratis dintr-o dezmembrare foarte avantajoasa (pana acu am folosit 1x8 de cand o am ca m-am obisnuit fara schimbator fata). Daca tot am prins piese bune era pacat sa le dau sau sau le tin in sertar.

 

Motivele principale pentru care o reconditionez sunt placerea de a o folosi si utilitatea pentru "o fuga pana in oras", nu imi e asa frica ca o sa dispara cu tot cu rastel pana cumpar 1 litru de ulei.

 

Bicicleta recenta am, apare in pozele de la  Impresii de la tura MTB de azi; un simplon gravity carbon din 2011. Singurul ei dezavantaj(sau al meu) este ca suntem prea usori impreuna si la coborari puternice cam plutim :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, scuze daca sunt offtopic dar nu gasesc sectiunea potrivita.

Aveti idee daca se gasesc bucsi pentru cannondale scalpel 900 pentru bascula spate? sau se pot confectiona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg ca arde rau daca ai intrebat chestia asta pe 3 topicuri diferite.

Parca se pricepea @@Croocodillul la asa ceva, dar cred catrebuie sa-i dai cotele exacte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou!

 

Cu riscul de a vă plictisi cu aceeași piesă, revin totuși cu niște poze de exterior (a mai suferit, totuși, niște modificări : alt ghidon, alte manșoane ; pe lista de așteptare se află acum pedalierul care, pe lîngă faptul că e șters și inestetic, mai are și bubă la brațul stîng care trosnește la forțare, indiferent cît de tare este strîns șurubul de fixare - probabil că a mers cîndva slăbit pe ax):

 

26737651394_f37031bccd_o.jpg

 

26738505203_ef2604d69d_o.jpg

 

26738505003_74807aea4f_o.jpg

 

26738504743_cdb54844f2_o.jpg

 

27274646491_8fee2f247c_o.jpg

 

27247613922_c12731ba3f_o.jpg

 

27247613782_442c8f258f_o.jpg

 

27247613592_70b6bf8158_o.jpg

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,

eu folosesc si cursiera si mtb,asa ca aici va pun mtb :)

Merida Matts HFS XT Edition, furca Rock shox sid race,restul deore xt

post-19161-0-48730000-1467216169_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.