Guest

Topic Galerie: MTB 26er

Recommended Posts

Ala l-am pus acum cativa ani, de atunci nu l-am mai bagat in seama. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dă-l încolo de sticker Eugene...

Mai important ar fi un pic de siguranță. De exemplu, lasă aripa spate MULT mai jos. Așa cum ești acum ești cool, da' te stropești la greu și în plus bizonu' conservar nu vede lumina stopului spate care e orientată un pic cam în jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadru: Specialized Rockhopper M4

Echipare: XT

Furca: Manitou R7

Frane: Avid Elixir CR

Roti: Sunringle+spite DTSwiss+butuci BBS

Sa: Selle Italia

Pedale: Crank Brothers

Cabluri: Nokon

Ghidon+Pipa: ProKoriak

Greutate: 10,3 - pe cantar

post-5345-0-13025900-1338067414_thumb.jpg

Poti sa ne zici te rog cat ai dat in final pe bicicleta? Initial se cerea un pret astronomic, apoi a tot scazut.

Apropo, cum e pe bicicleta de vedeta? ^:)^

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost bicla lui Legstrong :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicla e ok, am facut vreo 400 km: cateva ture, Prima Evadare, Comana, Cernica... sunt multumit over all. Nu i-am schimbat decat saua, era beton... si urmeaza rulmentii de la pedalier au capatat un mic joc. Furca Manitou cam flexeaza insa e un aspect cunoscut, dar lucreaza ok, incomparabil cu XCR-ul anterior. Cel mai mult imi plac insa franele, Avid Elixir CR... te lasa sa dozezi foarte uniform forta de franare si asta da un control bun, mai ales ca imi place sa cobor destul de tare (mi se trage de la ski).

Si important.... m-au oprit 2-3 persoane sa ma intrebe de bicla si sa-mi spuna ca arata ok, ceea ce nu mi s-a intamplat niciodata cu Orbea precedenta care, dupa mine, arata mai misto. Dar astia cred ca erau prieteni ai fostului proprietar si voiau sa-mi alunge trauma postachizitie :))

Pretul a fost unul corect, sa zicem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dă-l încolo de sticker Eugene...

Mai important ar fi un pic de siguranță. De exemplu, lasă aripa spate MULT mai jos. Așa cum ești acum ești cool, da' te stropești la greu și în plus bizonu' conservar nu vede lumina stopului spate care e orientată un pic cam în jos.

De obicei tin aripa asa doar ziua, seara o tin mai jos ca se se vada stopul de pe spate.

SI atunci cand ploua o las mai jos si are inca o prelungire care iasa la aripa in spate.

Cand nu ploua las aripa asa, imi place cum se vede. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am şters bicicleta lui Doc (văd că ai postat-o şi la 29er) şi restul de posturi.

Dacă aveţi ceva comentarii, întrebări, etc... vă rog să i le puneţi pe topicul respectiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci. Esti un scump. Ai fi putut totusi sa muti postarile nu sa le stergi.

Atunci jumate din ele nu ar mai fi fost în context.

Am înţeles, eşti extaziat cu noua achiziţie şi felicitări sincere, dar nu mai insista, Ai postat-o pe un topic deja, ajunge.

Edited by MLADEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mare +

P.S. Dacă vede Ghimpu greutatea o să facă infarct...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi. Greutatea ar putea fi mai mica cu niste pinioane, un angrenaj si un ghidon mai usor, insa nu mi-am batut capul prea tare. Am vrut sa o scot cat mai repede la "aer"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba bicicleta si mai ales povestea din spatele ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari, Vlade. Foarte tare bicicleta. Sa o calaresti cu placere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pandy:stai linistit Pandy,stiu bicla lui Vlad de ceva vreme si stiu si povestea Pink color,sunt impricinat nu de alta,dar Vlad are sponsori,cum el insusi ne-a povestit,cinste lui pentru initiativa,multi nu stiti despre ce e vorba si oricum este prietenul meu,cine are ceva cu el,are si cu mine(aviz amatorilor de cardeala).

Pandy,tu esti de-al nostru asa ca am tratat-o ca atare. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti impricinat...? <:-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadru:Specialized Rockhopper SL 2010

Furca: Fox F100RLC

Cuvete FSA

Pipa/ghidon Ritchey / Pro

Sa Scope

Angrenaj Shimano LX hollowtech 2

Pedale Crank Brothers

Frane Shimano br-583

Schimbatoare shimano xt fata+spate

Manete Shimano lx

Lant/pinioane KMC X9 / Caseta 9 pinioane xt

Butuci Novatec D712 / Novatec D711

Jante Sun-Ringle DS2-XC

Greutatea nu o am, pentru ca vreau sa schimb la ea: pipa+ghidon+tija sa+sa

Si de aici cred ca mai scad ceva, destul de mult, mai ales ca am pipa reglabila pe fata.

post-2917-0-37739100-1338525470_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o folosesti sanatos! In afara de combinatia ghidon cu rise + coarne care imi displace teribil,arata bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este bijuteria mea.

Ar fi interesanta o poza cu tine pe bike, cu picioarele in pozitie orizontala de pedalat.

Date fiind Seatpost cropped, dar saua impinsa destul de inainte + Tija seatpost scoasa mult in sus + Pipa lunga, ma intreb, oare e posibil sa fie cadrul prea mic pentru inaltimea ta? Pari a fi inalt (peste 175 cm) pe un cadru M.... daca te simti bine la pedalat si la ture lungi e esential, nu impresiile optice pe forum :)

Nicidecum nu vreau sa fac pe vreun desteptu' cel mult sa dau vreun sfat bun daca pot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesanta bicicleta,are dreptate alpine trails,cadru ala cred ca este de 15-16 ,parca prea mic,pentru tija aia de sa ridicata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat e ca saua e la maxim catre in fata pt cat de ridicata e tija sa. Si eu am facut mai multe combinatii pana am gasit o pozitie mai acceptabila.

Numai bine !

Adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat e ca saua e la maxim catre in fata pt cat de ridicata e tija sa.

ce ti se pare tie ciudat, ca eu sincer chiar nu te inteleg? ce legatura are lungimea tijei de sa cu prinderea in anumit loc pe tije?

pui niste intrebari si faci niste comentarii, de pe mine ma lasa masca.

daca tija de sa era fata seat-back ar fi fost prinsa saua chiar pe mijlocul sinelor, banuiesc ca nu toti au posibilitatea sa schimbe piesele asa de pe azi pe maine.

setarea pozitiei corecte a bicicletei e o chestie personala si tine de foarte multi kilometri facuti pe traseu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.