florin75

Comenzi wiggle.co.uk

Recommended Posts

Eu am efectuat o comandă pe data de 19.07.2016, care a fost expediată în ziua următoare, pe 20.07.2016. Nu am primit-o nici până în ziua de azi. Și vorbim despre o comandă de 90 de lire. Greșeala mea a fost să mă zgârcesc la 12 lire pentru transport, deși efectuasem recent comenzi de vreo 800 de lire care au sosit cu maxim 1-2 zile întârziere față de termenul impus de ei.

 

Ce este de făcut în cazul acesta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-au trimis tracker ID-ul prin Royal mail?

 

Eu l-am urmarit pina a ajuns la GLS Romania si de acolo e mai simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi metoda de transport free este "untracked", deci nu există astfel de informații.

Hello George-Robert

Thank you for your email regarding order 622175xxxx.

I am sorry that you have not received your order yet. However, as this was not sent via a tracked shipping option, I am unable to see the exact location at this time. If your order has not arrived with you by 10/08, please get in touch again and we will be able to investigate this further for you.

I hope this helps!

Regards

Stacey

Wiggle Customer Services

Asta este răspunsul primit la reclamația făcută în legătură cu comanda mea.

Chiar este o situație frustrantă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Romania peste 90% din trimiterile externe fara tracking sunt ciordite pe traseu dupa intrarea in tara. Am multe motive sa cred ca e asa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi și eu ce am de făcut în acest caz? Vânzătorul care îmi trimite se spală pe mâini și nu îl privește ce se întâmplă cu coletul odată plecat de la el? Mie mi se pare haiducie ce spui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar ai avut optiunea de a selecta un serviciu de livrare monitorizabil pentru comanda inainte de a face plata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat la posta? Cele free delivery sunt livrate la posta, de multe ori ca si "scrisoare de mari dimensiuni". Ti-as recomanda sa faci o plimbare la posta. Eu am primit fara probleme cu free delivery, aproximativ la data mentionata. Dar nu uita sa le ceri sa verifice si la scrisori nu doar la colete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi și eu ce am de făcut în acest caz? Vânzătorul care îmi trimite se spală pe mâini și nu îl privește ce se întâmplă cu coletul odată plecat de la el? Mie mi se pare haiducie ce spui.

Haiducie sau nu, e pura realitate (cel putin in cazul meu si se pare ca si al altora). Unele magazine online au/aveau optiune de restituire a banilor in cazul unei cereri cu privire la un colet neprimit, chiar daca trimiteau colete fara tracking, altele nu au asa ceva si ramai la mila lor, desi nici ei nu au neaparat o vina si pierd la treaba asta daca iti restituie banii.

Sfatul meu e sa faci o reclamtie prin intermediul interfetei lor de pe web si sa soliciti investigarea expeditiei. mentionezi ca ai fost la oiciul tau postal si ca nu au informatii de nicio trimitere de la ei si soliciti ramburs sau re-expedierea bunurilor.

Eu asa pateam cu sportsshoes.com pana cand au bagat tracking si la comenzile care se incadrau la free delivery. Din 5 colete 4 nu ajungeau :( si asteptam cate o luna dupa bani pentru ca puteai semnala incidentul la intre minin 20 si maxim 30 zile de la data comenzii.

 

 

Ai verificat la posta? Cele free delivery sunt livrate la posta, de multe ori ca si "scrisoare de mari dimensiuni". Ti-as recomanda sa faci o plimbare la posta. Eu am primit fara probleme cu free delivery, aproximativ la data mentionata. Dar nu uita sa le ceri sa verifice si la scrisori nu doar la colete.

In mod normal pentru orice trimitere care nu iti este livrata de factorul postal, Posta e obligata sa iti trimita un aviz de informare ca astfel sa te prezinti la oficiu si sa intri in posesia trimiterii respective. Daca nu primesti avizul respectiv sunt slabe sanse ca pachetul respectiv sa fie la oficiul postal. Cel mai probabil a fost "pierdut" pe lantul de expediere intr-una din statiile (daca sunt mai multe) de sortare din RO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai verificat la posta? Cele free delivery sunt livrate la posta

Am luat de la ei și am plătit 12 euro transport, tot la poștă a venit. Ba am umblat pe la vreo 3 oficii poștale până am dat de el.

 

Daca nu primesti avizul respectiv sunt slabe sanse ca pachetul respectiv sa fie la oficiul postal.
 

Mai ales la colete externe nu prea trimit ăștia cu Poșta avize. De câte ori am luat din China nu am primit niciodată aviz. Ba s-a mai și rățoit aia de la Poștă la mine că a venit de 3 săptămâni și că să plătesc taxă de depozitare după ce nu mi-au trimis aviz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Trevizes

 

Aveam 3 opțiuni:

 

Free Untracked Delivery

Tracked delivery to Romania by courier 10 lire

Guaranteed Next Day Delivery (tracked), 13 lire (care nu e chiar nexy day, ci tot durează vreo 4-5 zile)

 

Voi investiga mâine la poștă să văd dacă aflu ceva. Dar vreau să știu, trtebuie să merg la poșta vamală? Acolo unde vin și coletele din China (de ex Aliexpress)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, la posta "normala" unde iti vin coletele din UE (sper ca mai vin din UE tinanad cont de Brexit). Si pregateste-te pentru niste moace acre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate devine obligatoriu acest ID ca sa-l poti urmari imediat cand ajunge in tara. Unele etichete sunt tiparite prost si nu contin adresa completa desi tu, cumparatorul, ai scris tot ce trebuia, inclusiv telefonul de contact, etc, pachetele ajung la un curier in Romania care constata ca nu le poate livra de 1-2 ori si le trimite inapoi fara sa-si puna prea multe probleme. am patit asta si cu nemtii, mi-au trimis pachetul si la Budapesta chiar si cand toate datele acolo erau vizibile.

 

De la planetx am comandat recent si a venit cu intarziere, de la wiggle cu ani in urma de citeva ori, dar au fost mereu surprize placute, cam asa ceva: comandat marti, receptionat vineri. Si am luat si cadru iar alteori maruntisuri care au venit in plic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astăzi la oficiul poștal de care aparțin și...surpriză! Coletul era sosit de pe data de 26.07, deci două săptămâni. Două săptămâni în care eu nu am primit nici un aviz de la poștă. Eu m-am lecuit, a fost prima și ultima oară când am făcut o comandă fără să am la dispoziție o posibilitate de urmărire a coletului.

 

Vă mulțumesc pentru sfaturi și sugestii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci pana la urma s-au miscat super bine baietii :)

Pacat ca ti-ai luat teapa cu seriozitatea postei romane. Chiar ma gandeam si eu sa fac o comanda asa si m-ai pus pe ganduri, desi acum cativa ani am primit un colet de la ei in 4 zile, tot la posta. Dar atunci am primit si aviz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cei de la Wiggle chiar s-au mișcat bine. Făcând un calcul, a durat doar 3 zile lucrătoare și un weekend. Mai mult decât rezonabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa le trimiti um mail si sa le spui sa nu mai caute, ca s-a rezolvat. Si eu am patit-o, de mai multe ori cu Posta Romana, de cele mai multe ori NU trimit aviz.

Partea proasta e ca nici nu stii cu ce serviciu iti vine coletul, ca te-ai duce din proprie initiativa sa verifici. Culmea e ca prin "untracked delivery" nici cei de la Wiggle nu pot sa spuna cu ce serviciu postal iti vine coletul acasa.

Cel mai mult a intirziat un colet de-al meu peste o luna, dar "justificat": The Royal Post l-a trimis prin Melbourne spre Romania. De cind s-a descoperit ca pamintul e rotund, poate fi si asta o optiune.

P.S.Intotdeauna am optat pt. "untracked delivery" (se vede treaba ca sunt zgircit), dar in trecut, aveam tracking si cu optiunea asta. Mai nou, au inceput sa se zgirceasca si englezii si nu mai dau tracking gratuit.


In Romania peste 90% din trimiterile externe fara tracking sunt ciordite pe traseu dupa intrarea in tara. Am multe motive sa cred ca e asa. 

Nu stiu daca 0 din 20 poate reprezinta 90%, dar oricum cred ca exagerezi.

Din peste 20 de trimiteri externe FARA tracking, n-am pierdut niciunul, am avut intirzieri mari in doua cazuri: intr-un caz a fost de vina posta majestatii sale, iar in celalalt DHL-ul. Astia m-au bagat cel mai tare in ceata, mi-au raspuns doar la aproape o saptamina de la sesizarea mea, in schimb cind a venit in sfirsit coletul si i-am anuntat sa nu se mai oboseasca cu investigatiile, au continuat mai mult de o saptamina sa-mi trimita mail-uri prin care ma asigurau de intregul lor sprijin pt.rezolvarea situatiei.

Curat rigoare germana, zic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am exagerat din cauza frustrarii, totusi eu vorbeam de Posta Romana si de colete sau oricum chestii care nu incap intr-un plic fie el si din ala cu burduf. Multe colete de la Sportsshoes.com si iherb.com n-au mai ajuns la mine niciciodata9vorbesc de cele fara numar de urmarire). Pentru mine untracked delivery = loterie.

Ma bucur ca pentru colegul nostru de forum si pentru altii finalul a fost fericit, dar cu ce emotii/nervi?!? De ce trebuie sa fie asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa le trimiti um mail si sa le spui sa nu mai caute, ca s-a rezolvat. Si eu am patit-o, de mai multe ori cu Posta Romana, de cele mai multe ori NU trimit aviz.

Partea proasta e ca nici nu stii cu ce serviciu iti vine coletul, ca te-ai duce din proprie initiativa sa verifici. Culmea e ca prin "untracked delivery" nici cei de la Wiggle nu pot sa spuna cu ce serviciu postal iti vine coletul acasa.

Cel mai mult a intirziat un colet de-al meu peste o luna, dar "justificat": The Royal Post l-a trimis prin Melbourne spre Romania. De cind s-a descoperit ca 

 

interesant! mie mi au trimis pe 28 iulie si cu expected delivery pe 8 august. Suntem acum pe 17 august si nu a venit. La posta au cautat dar nimic. Deci sa intelege de la tine si de la altii ca musai dureaza cel putin 3 saptamani? cam Atata dureaza de ex la eud.dx.com , adica de la chinezii din Olanda, dar de acolo totdeauna vin. Interesant e treaba cu avizul, de ce zici ca de cele mai multe ori nu trimit aviz. Ba este un raspuns: din cauza timpului indelungat si a rusinii ptr intarziere, sau pt a face diversiune, eventual sa puna oarecare mana pe el, daca primitorul nu vine. Pana la urma lipsa trackului ARE UN PRET.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iata si un raspuns al englezilor

Thank you for your patience with this issue which has given us time to conduct an investigation into your missing order. I can confirm that unfortunately in this instance it appears that your order has been lost within the postal system. For this we are sincerely sorry and we are working pro-actively with our couriers to ensure that problems of this nature are eradicated.

I can now arrange for a replacement of your order to be processed and re-sent to you. To ensure there are no problems surrounding the labelling of the parcel, please can you provide us with your full address and postcode? If a business address is chosen please make sure to include the business name.

Again thanks for your patience with this issue and please accept our sincere apologies.


Regards

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ultima luna eu am primit 3 colete de la Wiggle. Au fost 2 comenzi, dar una a venit in 2 colete separte, cu tracking pe fiecare desi a fost free shipping. 

Au ajuns toate 3 la posta de care apartin, in 8-10 zile si am primit aviz postal pentru doar 1 din ele. 

 

Deci din punctul meu de vedere totul a fost super ok, se pare ca tine ori de noroc ori de oficiul postal din zona ta.  [-O<

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine stie?

oricum acum mi au retrimis, cu tracking pe ele. deci problem solved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu te miri daca peste vreo doua luni primesti un aviz de la posta si iti mai vine un colet, ratacit atita vreme prin sistem. Eu am patit-o, dar nu cu wiggle, cu altii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. 

Am plasat o comanda saptamana trecuta (joi) pentru o pereche de roti de sosea de la ei si am ales sa platesc transportul (12 euro) cu numar de urmarire.

Termenul de livrare a fost astazi 06 septembrie.

Imi poate spune cineva, va rog, ce firma de curierat imi va aduce coletul ? Sau trebuie sa-l caut la posta ?

Multumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La poștă. Priority Post parcă. Eu am dat ieri comandă cu free delivery, nu că e mult 12 euro transportul, dar nu le dau 12 euro ca apoi să umblu pe la poștă să-mi caut coletul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partial ai dreptate. La PrioriPost cred ca ajung coletele fara numar de urmarire. Cel putin asa era in urma cu 4-5 ani cand comandam des din U.K. (Wiigle si CRC), varianta cu transport gratuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.