gibonu

Transportul bicicletei cu avionul

Recommended Posts

Exact asta vroiam sa intreb si eu. Unde ati reusit sa lasati cele doua cutii.

 

Cat despre respectarea indicatiilor si restrictiilor aici nu mai este loc de intors. Iar sa vrei sa te urci cu butelia in avion este deja SF in zilele noastre.

 

Ca fapt divers, anul trecut la un zbor Berlin [Tegel]  - Bucuresti operat de Air Berlin nemtii mi-au luat din bagajul de cala fitilul si vata de la bricheta Zippo si doi acumulatori R6 [AA] care oricum erau terminati. Cand am desfacut valiza, am gasit o foaie tiparita in germana si engleza pe care scria ca la controlul de securitate urmatoarele obiecte au fost confiscate, iar obiectele erau trecute cu pixul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fața aeroportului din Florența ne-am urcat într-un autobuz expres până la Montecatini Terme (BluBus, 5 euro de persoană biletul de la șofer, cutiile la cală, 40 minute pe autostradă) unde am avut cazare asigurată pentru 8 zile, de unde am făcut în fiecare zi ture în câteva zări și o mare :). Cutiile au fost refolosite la întoarcere, în același menu.

 

Înainte de plecarea din București, partenerul meu era destul de sceptic cu privire la cutiile de carton, în ideea că nu le-ar fi acceptat la aeroport sau ne-ar fi pus să le desfacem (auzise el că nu ai voie să pui nimic pe lângă bicicletă în cutie), dar am adoptat strategia ”ce nu este interzis, este permis”, fără să mai întreb la companie astfel încât să le dau idei. Și ne-a mers bine dus-întors.

De asemenea, în avion, am avut voie gratuit cu câte un rucsac de 25-30 litri, în care am pus alte haine și mărunțișuri, fără mâncare și lichide, fără recipiente sub presiune (ultimele nici în cutiile cu biciclete).

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@savuts

 

Multumesc frumos pentru clarificari.

Intr-adevar, cand stai in acelasi loc sau faci un circuit cu plecare / sosire in acelasi loc, este o optiune cutia de carton (cu conditia sa ti-o accepte compania aeriana).

 

In alta ordine de idei, in masura in care este posbil, poate ne povestesti si noua cum au fost plimbarile pe langa Florenta.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare plăcere pentru clarificări!

Pentru mine a fost prima ieșire peste graniță cu bicicleta și cred (dar nu spun cu voce tare :D) că și ultima cu bicicleta în avion. Este cel mai ieftin mod de a merge cu bicicleta personală (poate expedierea prin curier/autocar să coste mai puțin), dar eu m-am întrebuințat destul de mult cu pregătirile și am stat cam cu grijă de cum va ajunge la destinații și, oricum la avion nu are nimeni grijă să așeze cutiile, acestea fiind manipulate/aruncate ca orice alt bagaj de cală.

Luasem în calcul și închirierea de biciclete din Italia, însă pe una din carbon se cere între 25 și 40 de euro pe zi, plus că, pentru confort în principal, mă gândeam să car de acasă șaua și pedalele mele; apoi geometria diferă, greu să găsești la închirieri aceeași bicicletă pe care o deții.

 

Plimbările au fost cu de toate: ploaie, frig, vânt puternic, ploaie, epuizare, revenire, cald, lung, cald, vânt, frumos, rampe, pante, drumuri late și înguste, puțin drepte și mai mult șerpuite. Cel mai mult m-a încântat că nu ne-a claxonat nimeni din cei care veneau din spatele nostru, uneori am mers în paralel pe drumuri puțin circulate și auzeam târziu când se apropiau mașinile. Șosele sunt toate curate, chiar dacă nu am văzut pe nimeni să le spele (am plecat într-o dimineată din Montecatini la Empoli pe drumuri naționale, iar seara ne-am întors pe același traseu pe ploaie, întuneric, cu trafic auto, cca 25 km, dar nu am avut nici o problemă - nici cu șoferii, nici cu orientarea, nici obstacole ascunse).

Miercuri și joi am întâlnit foarte mulți cicliști pe șosele, sâmbata și duminica foarte puțini, dar ni s-a spus că în zilele acelea sunt concursuri și mai toți pedalatorii sunt prezenți acolo, ca spectatori sau concurenți!

Dacă voi avea timp, mult timp, voi face o povestire despre săptămâna petrecută în zona respectivă. Dar, până atunci, vă provoc să mergeți să simțiți pe fundurile voastre cum va să fie! :-bd

 

DRUMURI BUNE!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 14 ore, savuts said:

(poate expedierea prin curier/autocar să coste mai puțin)

 

Din cate stiu, la Atlasib costa 100 de lei tranportul bicicletei, adica aproximativ la fel cu cei 25 de Euro cat costa la BlueAir.

Referitor la trosnitul bicicletei, as merge pe ideea ca in avion este expusa la pericole 2-3 ore pe cand la autocar este expusa 2-3 zile.

 

Cel putin la Atalasib, desi autocarul pleaca din Bucuresti are o gramda de opriti pana la granita cu Ungaria, pentru a prelua alti calatori sau colete.

Altfel spus, este posibil ca deasupra bicicletei sa stea un bagaj voluminos timp de 2-3 zile, pe cand in avion posibilitatea asta se reduce la 2-3 ore.

 

Ar mai exista posibilitatea de a calatori in acelasi autocar cu bicicleta si a te asigura ca totul este OK, insa nu stiu cine mai este dispus sa ii intre autocarul in cur avand in vedere diferenta de pret relativ mica fata de un avion low-cost.

 

în urmă cu 14 ore, savuts said:

Dacă voi avea timp, mult timp, voi face o povestire despre săptămâna petrecută în zona respectivă.

 

Chiar te rog, pentru ca Toscana este o zona care merita povestita.

 

Multumesc inca odata pentru disponibilitate.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am văzut persoane care doar întorc ghidonul și dezumfla rotile iar apoi o infoliaza în plastic . Se pare ca funcționează, ce ziceți ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lucianpim

 

Conteaza mai putin ce zicem noi, mai important este ceea ce spune compania aeriana.

Asta ca sa nu ajungi la imbarcare si sa ti se spuna ca nu accepta bicicleta in folie de plastic.

 

In rest, nu mi se pare a fi vreo diferenta intre husa textila si folia de plastic. Poate ar fi un avantaj faptul ca husa are manere de prindere si curea de pus pe umar.

Blindajul bicicletei cu folie cu bule si bureti, plus dat jos schimbatorul de pinioane (ideal si lantul), etrierii de la frana, slabit manetele, etc, raman valabile.

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dat telefon si mi-au confirmat cele spuse mai sus. Acum cred ca decizia de modul de transport imi apartine :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce companie vorbim? Ai zboruri directe sau faci si escale in care bagajele sunt transportate automat de la un avion la altul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Blue Air. Zboruri directe spre Bordeaux și înapoi din Beauvis. Mai sunt 36 de zile :) mi-au spus ca vor fi preluate separat și ca pot pune intr-o folie chiar si 2 biciclete dacă nu depășesc kilogramele. Nu o sa o fac sigur, dar ca idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc și multă baftă. Fara incidente sa fie.
Așteptăm și detalii (și poze) post-zboruri.

PS: poate nu strica sa fii puțin mai catolic decât Papa și să ceri și o confirmare în scris/email cu informația asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit la ambele numere de la Blue Air. Și cel cu plata și cel fără plata.

 

La cel fără plata mi-a spus ca ar trebui sa scot roata din fata. Când am întrebat "de ce?" răspunsul a fost: "sa puteți pune ghidonul de-a lungul cadrului fără ca roata sa vina în unghi". I-am spus ca pot sa pun ghidonul și fără sa scot roata și atunci m-a redirecționat către apelul cu plata unde nu mi s-a mai spus de roata.

 

La Wizz sigur merge pentru ca sunt persoane care deja au făcut de câteva ori și din ce am vorbit cu ei, a fost în regula de fiecare data. În acest fel te poți duce pana la aeroport pe bicicleta unde o înfoliezi cu folia ta sau din aeroport. Am înțeles că la Otopeni costa cam 75 Ron de bicicleta împachetată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lucianpim

 

Pare interesant ceea ce spui, insa nu as renunta la blindarea bicicletei (burete, folie cu bule, dat jos diverse piese, etc).

 

Gandeste-te ca avioanele, mai ales cele low-cost, zboara la foc automat, adica stau relativ putin in aeroport, cat sa debarce pasagerii adusi si sa imbarce altii noi.

Altfel spus, timpul de incarcare cu bagaje al avionului este relativ limitat, asa ca cei care incarca - descaraca avionul sunt de multe ori pe graba, contra-cronometru si nu mai au timpul fizic necesar aranjarii corecte a bagajelor.

 

In alta ordine de idei, o bicicleta cu rotile montate se incarca / descarca mai greu fata de o bicicleta cu rotile demontate. Adica riscul de lovire / trosnire /cazut bagaj pe ea este mai mare la bicicleta cu rotile montate.

 

Bafta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gibonu 

La cei care am văzut poze aveau și folie cu bule cumpărată în drum spre aeroport și am văzut ca aveau și din piesele sensibile înfofolite mai bine. Eu încă studiez și întreb. Eu mă gândeam ca tocmai ca are roti și e mai grea poate fi și mai greu de aruncat de colo colo. Mulțumesc pentru încurajări.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimul răspuns oficial de la Blue Air privind transportul bicicletelor în avion:

"Bicicletele sunt acceptate la transport numai ca bagaj de cala in schimbul unei taxe de 25 EUR/bucata/segment de zbor.
Bicicletele trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii :
- rotile sa fie desumflate;
- ghidonul sa fie intors;
- sa fie infoliate sau transportate intr-o cutie speciala;
- in unele cazuri, daca bicicleta este prea mare, trebuie demontata roata din fata, deoarece exista posibilitatea sa nu intre in dispozitivul de scanare-baltou."

 

De la cineva care a cerut lamuriri

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar pe site-ul BlueAir scrie ca:

 

"8.1.2 Bicicletele sunt acceptate la transport numai ca bagaj de cala in schimbul unei taxe de 25 EUR/ bucata/segment de zbor.
8.1.3 Pentru transportul echipamentului sportiv de golf, schi, schi nautic care nu depaseste greutatea de 32kg, se percepe o taxa 30 EUR/ bucata/ pasager/ segment de zbor.   Acesta necesita ambalare in husa corespunzatoare pentru transportul cu avionul.
"

Sursa: https://www.blueairweb.com/conditii-de-calatorie/

 

Parca era un coleg de forum care a sunat la Blue Air si a recunoscut gagica de acolo ca este o scapare faptul ca bicicleta nu este mentionata la art. 8.1.3.

 

Oricum, imi place faptul ca cei de la BlueAir sunt flexibili si deschisi la minte si ca accepta biciclete in husa, folie si cutie. Bravo lor.

Fata de Tarom unde costa 100 de Euro / bicicleta / segment de zbor (sau cel putin asa era acum vreo 2 luni).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , 

O sa pun și aici răspunsul care l-am primit de la Blue Air 

Stimate client,

Cererea dumneavoastra a fost solutionata in data de 03.06.2017 la ora 06:53.

 

Stimate domn Dutu Lucian, Va multumim pentru interesul acordat companiei Blue Air. Referitor la solicitarea dumneavoastra, dorim sa va informam ca bicicleta trebuie ambalata corespunzator: ghidon spre interior+roti desumflate+invelit in folie de protectie. Pentru mai multe informatii, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati prin intermediul unui nou formular de contact (http://www.blueairweb.com/contact/) sau prin intermediul departamentului nostru de Call Center (http://www.blueairweb.com/util-infos / call-center si selectati tara in care va aflati).

 

Va multumim ca ati ales serviciile Blue Air si speram sa va revedem curand la bordul aeronavelor noastre!”

Cu stima,

Echipa Blue Air

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iunie 2017


Bucuresti - Beauvais [aeroportul low-cost al Parisului] si retur, ambele zboruri operate de catre Blue Air.
Bicicletele in genti.

 

1cv_1wAs7dj1DuWZu_y4guq8ATyDb0w9otFHwA8DnhH4wxfiSNHa6rSq_1DwJWAUf5YnXDzPK_x3DHzTTy16xy97odIjKNLP3I6f3oZRMWvJGsRz-cIHgXr9WihfgaYLATvKAqv2AbElAFhx7_g9Dv7C6cXzy4B1_KQ-8WRiJ-L972wYIfc6MZtjrUPAaXIpRMDChYjon4fXMrHGNxeiK8itDAmDDphRqAmXNbErb-NDrZSzLhFkbUpHzBwDnkK9OG0MRas1bTrRuTw5JJBnaAzehHFQpxd971sCJfCfPDo8l7UOfgG97kpXKoT8xpx2sEFeTX7-ZkA5F_FfGqSy728yRzBHyt2xzgPL2_VHAA4mUjuvM_iu-skAxwUSfG_PPSDrJBA7BDX0VtclwvXWCu1WXU2wVUOf4XsC_AbrjiKdaOGLkEsum_j5IQpEKlFUTsWh2r4iO9ibtvWriLRr5tqAKaM4-w-VdDxfSlJx7oDxcvRrYgWO7SXszPIOv5izUoT-UGf6I_K9w7xzr8uMYxn_q9C0YUhormRDOZu2muAJJNHkOR1JuKim-33JIb8orY8UkatINSU_OZPEgNm6-AsK8H6FBfQTDDxYDXKxC2ytVfV7PCmb=w851-h638-no


Geanta pentru transportul bicicletei de la Vaude, stransa cu mai mult talent [sticla de langa este de 2 litri].

 

LNQQpMuhboeM0KbXo19vU4HFiE2_hdMBY_lri9ICcQBty61pWgMF0a0gdew3Rovnmo3EfUe3j7YlNB9giAnrHUriC3R-CoZDyzYCJN34tcdDd5vHZcPYHzNShV1H8K8k6vFfZOSBPZJM_Ed7APAf7YYHl7DeKttgf-8aAdgzSSDllfRAF_2s3bijQ29VvqnWmF9Z99dNa25jA0NFxCzpkZGmB0utjdg2TOXUmy7nK-XYV8miZkzhB2BhMTdO3OnayyGt1kLDw1csnKIcpB1bx1-z7J8vsuhwuZ1rwL5m24rad-wn3YJDw6NMYESpEqKsprvsOf5iAkLjOkH3wIAcVpXGKl-dS_CdGiGIlaIILliuLyvQKuEN6c-GVDDnxHa6Y5KFSBjYzVkVuvYsGUtWIY6eE94pK-EaDKcvnQkVpZ_k16hHrd2D6T7AkAozdRY0-ZAALI54tyU_u_rTUcrH4Yps7OIGz6FkFjCdkPwolhTOrDrRF3Ppl2EUojmhPLWFNJZAPaq2sx1koBd6Ivx7rq32KE5QtYG0n6DT4Z6Sx1WIaDnozNcs7G3VKDa2XtWP2pKvRgXFXm3hrBa43oXFLw9Bc0GXfjYyUvfcayde97d3XPLlqhmA=w479-h638-no


Restul bagajelor in afara bicicletelor [gentile laterale, cort, saltea, sac de dormit, trusa de scule, arzator sovietic, etc] au fost puse in cate un sac de rafie.

 

ozc6YAmKJyb3ehGGLOhLJkNq4D2OuIPndXZYqOji8sUe43pPEsjErXoZM0sZl-gWNeMR_jj55JasNlStK67lC-1mjlvAVeJFfH5KFVrraw_iHBMGKQbNE2216ncSVohgExEVBBykEbdYtPPXDbVhVetHFr26iPI01nmsKD6W8h-wkG7KCxr2j_AIcGa_TIZFTK8qBQxM0xuu0YZqbNK-J0JveWe8rWC2ekXkQrZaon3XOqwsvzwxUAUXosj3DQN89Ua7LoSW__NSGN38YhgDjAoYZ-R7PTglq6YAXswKhJ1kLZOCjXjVMMQ-GFXR0zoJRbtYj6rFYPLUVrKGau6TOqEKdKpfrzP1KsUzQ2WAmHTWw5rztVPOKaRNyLschmNiucO2UdVmLV87-h0b28wljP5WYwchPAOAU1pnYfN8SkIszywieEXDp83qwzDbnDlQd4XFN2hshsO6IHA9MNd3k5DQUV7nTYJaLdSXmFqwjnzcQc-G4lALHNPpk_H50dE67hFjuyb1wir31rkez60HBuRdyhtBXIq3Dtd-v7YWRWD_bkIRjhJYqYDfRYMpQgveuktlNfMOr2YHSEAk2LL_tE9sbuMLueiyLeOewAtm6pMjaVpWgMXO=w479-h638-no


Cand gagica de la ghiseul de imbarcare de la Blue Air a vazut sacii de rafie s-a socat putin, apoi m-a trimis cu sacii la infoliat [tras in folie de plastic].
Am incercat sa o lamuresc ca sacii sunt rezistenti [doar sunt de la U.S. Postal] insa gagica a fost categorica "au venit si alti pasageri cu saci de rafie si li s-au imprastiat bagajele pe banda".
Infoliatul costa 30 lei / bagaj, noroc ca cei de acolo sunt baieti destepti si accepta si plata cu cardul pentru ca Lei nu aveam la mine.
M-am intors la ghiseu cu sacii infoliati si n-au mai fost probleme. Doar am fost intrebat, cu putina reticenta, ce am in saci.


Bicicleta se cantareste [in pozitie verticala pe cantar] apoi esti trimis la un lift situat in apropierea liniei ghiseelor de imbarcare.
La lift era deja o mica coada formata de niste muzicieni cu niste cutii voluminoase, io si ulterior Radu Mazare [fostul primar al Constantei] care banuiesc ca avea placa de kite surfing.
Bagajele voluminoase se pun in lift, dupa care liftul pleaca iar tu stai sa astepti sa se intoarca cel care a plecat cu bagajele sa iti confirme ca totul este OK. In cazul nostru treaba asta a durat vreo 10 minute. Omu' mi-a spus ca una dintre biciclete nu se vedea bine la scanner si ca a trebuit scanata de mai multe ori.


La Beauvais bicicletele au ajuns cu bine, fara niciun fel de problema sau defectiune.


La zborul de intors bicicleta a fost cantarita  si etichetata, dupa ce gagica de la ghiseul de imbarcare m-a rugat sa deschid husele pentru a se asigura ca rotile sunt dezumfalte, pedalele scoase si ghidonul aliniat paralel cu cadrul. 

 

vHqbBv3zzvYp5W9G2_0wo0O_XnBxk2dMDRMOG0hsPQX_h39Za8fmoQG8GYF4CGMMTuD7MDwUbB-PYf8tKdJVKKjVXctQMJPuVpfkoADSA14pOXNzrGQgHUDoIlCU7xYgQ9h5b6ul8x5hdE9YzovOplh_4F4BMC7K5EAp9lZlB8YiumV4EH5B0XNkAwOdnf3u3ZpzRHe8C4GAc1WV4I-xZW98ge6hDnlSWvZTjbRRe9TKO_81F-XWn8mYstQEfqDkPWtJNTmEryEuDeRdEuzjqb7ukWd8bprW2FL_KqnMHn0et1g8D15q3ePhnPN6wQ9zzep2kX8-eedqh-djrFqTtmBapd-VbRaPx52_Hql4oIEruMjyHJ2s1fz-mIjCUwsNEVNyB-jfuirTQxidmCA2YHQLmrBJ_k1EYJxETtaM_pSBWZ-zN_dLf5ODuVYeKo5DYOoIBNezA6UUN5LT4hO5KZUj3kWAKPTQg-70Ic5sVFX0G1jhErH5g-xFyZ9A_kfEbDkjiGPbCTauuEVH0kfUOz4FaKNLp38QxLY_sbjnnvpoRWMMywYG1ueOwEkpGliLNtW5zC_DhmDjHQPak5ac49FDAOzjZ2IF1cQYxigJJCn6hkJlpuMx=w851-h638-no


La Beauvais scanerul pentru bagaje voluminoase este amplasat chiar langa ghiseele de imbarcare [nu la subsol ca la Otopeni] iar cea care opera banda [in uniforma angajatilor aeroportului] era romanca.


In plus, la Beauvais am primit gratuit cate un sac mare de plastic transparent in care a fost rugati sa punem sacii de rafie. Si mai tare a fost ca ni s-a spus ca sacii de plastic nu trebuie legati la gura.
Chiar au fost foarte buni acei saci de plastic pentru ca nu s-au mai murdarit sacii de rafie.


Pare ca si la zborul de intors bicicletele au ajuns bine. N-am apucat inca sa le montez, insa voi reveni cu detalii.


Singura treaba mai ciudata a fost ca bicicletele au ajuns dupa ce banda pentru bagaje s-a oprit astfel incat a fost nevoie sa intreb de ele pe un angajat al aeroportului.
Omu' a percutat imediat, a bagat capul pe capatul de iesire al benzii dupa care banda a repornit si au aparut si bicicletele.


La dus [intr-o sambata pe la ora 05:30] pana la aeroport ne-a dus un prieten cu o duba.
La intoarcere [intr-o joi, pe la ora 14:30] nu aveam la cine sa apelez, fiind in mijlocul unei zile de lucru.
Astfel, de la aeroport, cu bicicletele in husa, am luat autobuzul 780 pana la Gara de Nord apoi autobuzul 182 pana in fata blocului.
Toata treaba a durat cam o ora si 15 minute si a costa sub 10 lei [cu tot cu cardul de transport achizitionat].


Nici nu vreau sa ma gandesc cum m-ar fi ars taximetristii pentru doua persoane, doua biciclete si doi saci de rafie.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumim de detalii.
Vara trecuta, la liftul pentru voluminoase, eu am insotit bicicletele până când au fost cântărite/scanate.

Pentru refresh și de curiozitate - ai ceva poze și cu interiorul huselor, cu protecția la plecare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biclele au venit pe banda la OTP?

Aste este ceva nou, eu tot timpul asteptam sa apara un angajat care venea cu ea separat.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EyesOnly

Deocamdata n-am poze din interiorul huselor, insa voi face unele cand voi scoate (sper cat mai repede) bicicletele.

Fata de datile trecute (sunt niste poze la la inceputul acestui topic) protectia a fost mult mai lejera (n-am mai demontat etrierii si discurile, saua am lasat-o pe bicicleta, portbagajele la fel).

 

@MTBR

Da, bicicletele au venit pe banda, ultimele (dupa ce in prealabil banda s-a oprit, semn ca se terminasera bagajele).

Din ce m-am uitat prin huse par OK, vad cand le-oi monta.

La Beauvais erau depozitate undeva langa banda, n-am vazut cand le-au adus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 5 ore, gibonu said:

Fata de datile trecute (sunt niste poze la la inceputul acestui topic) protectia a fost mult mai lejera (n-am mai demontat etrierii si discurile, saua am lasat-o pe bicicleta, portbagajele la fel).

 

Tocmai de aceea am si intrebat :D - se observa din poze ca husele sunt ceva mai lejere, mai "goale"  si eram curios cum ai ambalat/prottejat de data asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Duminică ajungem și noi pe Beauvais, pana acolo trebuie sa facem rost de folie de plastic, sau sa apelez la cei de pe aeroport. Acum suntem în Blois și mai avem 1 săptămână de umblat.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lucianpim

 

Putin probabil sa iti poata da cei de la aeroportul Beauvais folie de plastic. Noua ne-au dat doar doi saci de plastic mai mari, saci in care sigur nu intra bicicleta.

Am vazut ca si pentru rucsacii mai mari iti dadeau cate un sac de plastic.

In plus, cand am ajuns am intrebat daca au instalatie de infoliat bagajul (asa cum exista la Otopeni) si mi-au spus ca asa ceva nu exista la Beauvais.

 

Astfel, sugetia mea este sa iti procuri folia inainte de a ajunge la Beauvais.

 

Drum bun in continuare.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cateva detalii despre transportul bicicletei cu avionul din iunie 2017.


Bicicleta in husa, cu tot cu sa si cu portbagaj.

 

8QeaZg4oEm4_mgteJbksC8NvEwuo46oL4_15K7uyIlhvj-cSg3tJ2hkEyqELSyNt4PrZOKQdI9NMpekmb4ySfZFRkajcYZp15mmLr7JfHny3-9J__fgx5X1q9SDgRifoF4sDKPH1syJgGO_nwFWaq2QK71FCqWkWPMSKoIido7HMi8YhQqJBbvTlj8pv2SyYYggXjjdFXjGafleW_OMQl7CrvtFZElKqydl4xYcldTAz0PMgBX1Icn5VnewsmNDC-PXnp3r4p2dzG3tV2-aemzqXiCbUKfHrmSlml8g14ayIVo-6vYKt-IJDj7NnOZY78ne1ZTJ5IlgknI-6YXWd49TdTKSlAP1mlQQfPM1fG_Fh0f5y8vUkLQSsmr5-_BKo8ycdXJ7MmWhniASFt2VGIei95CE0Q2k0MV1zk4EgjssYYIqowBnie7Ezj_zkJtwTPXK0E2IY8OFT4bPb0OlBAZPiPoMXLWWhMKH6mcoYA31EfOcYpbTegIrjnUxuKKwktCA8Ylz10yBtsGaDBSaH-WrGfIDMRL-5TQiLHNLkegvaHjbVOgV3O3KXxNBDV0OEh5wpPc16u3CDUVfAetU7gpffevZahhpYDc39YA-bMIKa0HK2ccgB=w851-h638-no


Fata de anii trecuti n-am mai dat jos nici etrierii de frana si nici discurile.


Rigidizarea cu tija filetata a furcii spate si prinderea pe interiorul cadrului spate a schimbatorului de pinioane.

 

rE61rhR1kHMlCtBasopwsbKGOI0xu0OA3G1NWTT6Hx0nyVI16J5HzlmwtCr1aH7Maw4EDc6OKHSq8KueGzFus3GwD8VsEL-VLnmVO-pwz85YwXJoCxQQocCeOX-mDgej3DtvUPp-D53UjbnUiO0qmmAOeEkhQnkVmBv_GbS9fVhL01arZt9y5lrd8QUCTBTYSfoD6l6U6_SXRkmwviMhxMGVmY85075PviO63d7TlI4rwlO1XPXHvVYnb_3lWmOV7qiGjNS0huCGL8ru3MZhmFjvjclOJyke1F7bTG8BrpkaUMpWElZMDwJL6jhtINm5VQzdPiAsJYvep7Y8hmLT8ffAn0SRfuxbxjsKaUx58ekrdHMAHhN423Rg8Ws5gxxLLhwezEk8foUytsgBcDzqpuOIKduvNfy4VQdZJPMKKWO4j9L7-kXJoszptOsfYlbW72tM-TMIbCEWAfkWUoQBF3dpoWsNmz5nTBhgG1vAkKN2VJWiLnCLDMIsTLD8c0f9D5yOo8nbQGR1TR-EnrgyKFW8zZ_8PHIcCsC9Jm4TWvhu2J_Uqj1vylWirEEuNnaKCp391u_zXWa6PUfTg3F9FZLGldiT6Rdv2caNhUR9highMpTVAaiv=w479-h638-no


O tija filetata identinca am pus si la furca fata.


Apoi, peste tijele filetate de la ambele furci am pus niste burete, in mai multe straturi, legate cu soricei.

 

JWOm0LR7tI82VuP3IIkhJuXEx1ok1eY15xETrkuiqtalsh6z__4EK5nHQHml4maUM4phF9PCH-ZvniXp965HWB4d4SZB4slWmbDMTcY-jAYZQ6BrbxxbASrVs5g7ipbdwdRlX0MKhg10IlOznKfAhkJGdZHW73rJHm4RY-wBa-Zos28Uww3xLGj1DK8nmp0CmXAqj-SLv0NoEjN7cs1CJzaZJb73aMv_vyEmbOT4sGA_sCN51m3cV4gb-HLew4cmo2xedGV3rlHDkCxffkk0MBw9zeY5B7eHRDZ_rzXFHC-Dv4WSADvn7IzEvVONaIFlKZC2EsJS1VqKdL1pRp_dVeFUTB-YTwa_5LlvQhKt-ikjCwlc7maSg9lyruMkaCsJtY1i5cTfedeGrABaET854ydJPeLU1BoG4d3qNo-CJYnIR6-PyZPGDHpHTRvOqHhzD-kscMWXgqhdmjrellBFzMScOE5xE-I5PYr8xalrdfG4uMHX88odDG-gPe1GIMCl87VLeZcV0V48ODLUbkIXIita9yEwkE6DI2yrzp2SZUmCfEqTTkmUA2rXAY9wGBoBhYWEB0_vm498pqfkchgdzy5nfW9IXefUd9hqgNybVzB9zHYLWVtH=w479-h638-no


Idem si pentru foi.

 

_zS1jLANnsMSxTs7-BO4R0d3zFcmSsjNJVHVSulOQq3y0uKWjUvyk8vwZJRIBSBpabCyoaZtzCl7MHLz1RoBzEo6bDyQWpz-Lq1EUplak7xEtqQUmrhlEO3YKdheQhaqQ785kqQ5FwWaScsmPXkVPera6gSqtwhm9QzUAauN1x9Dx-fe4NTHyuQMNEvUH0Az1TW9VKBOUYRDh9roHcgSGGbVNSswiSFtFe5Hv_tHK1A0bFmqtdnrYhKeZIn9v17uDFJ_fCLRJy2abxY3GMBr9GnyyIZQr9FurQw0AsEakYqu_DiTWhFJY6FQ4mulEu7y4pnrEWX_9JKWLfpGeZJ3V0jaSBy2LnmW8Rufc36UmM2RxTVQg-4D-bgUTQBrdWjgohzEWNZhNcyrvkHBEH9DmPWZDQp-_IyP7YycTH9cdvTF61J3Ge3A-TEL6dW5T1-cqGZeFjkeW7zVt82JZ3Ek1sspPaIVzQbyYLag6JIjwjxJUC5fnSrbliI45EAqa5YPhtT4l39KflfOvmvXlz6c6WvJjd0wkXkNNZx_ZDz7J_J6Os8dq1_zEOebqbk5TozGuBWuRm6Q8qRamGxHctNIxWsh4t-wlOIFoMkZ_4A3bbtoHjghy5pB=w479-h638-no


O imagine de ansamblu a bicicletei.

 

WE3W6VkaHTyKMG5yv-XiDNe0qYm8tzLDIkEBo-EVupJkRhSu46gwV43fyCkk3Naum2ZPM9hX7j-12VnZiueq83gFfJW_ou8YXi0uhmcTZUyBtDgeKc7RrSrYhzA99ZTkJvBkaWt9Z1k9NMR4Isg23bv37qOr8avT7JAEPoE7Qj0YMqHaG39oMepbhH7ysi5x5Tx6VOUFfBJb3QbO34rrXI6vGA9UMOWgqMFqpsNun7wD50jexwV3bbucZsPULGD1QlBuJ91l29NhlScYDIFClkjvW_ythDB4gijeSHBIKRgLE24kZxSjJNm6XPeF7ifdfMzy-Ui-ZVyH6pJmTFRTthKXeVGIk668PdFwxEw4AH7ZWBwCK4ycGgiEIaNnJDolw0qUVFcRJj-sqsbnTXwhzilLDH9X39sjA7VvCFcs2SgS72GppQWBSeJO0hCmGCYY-CDG4puMB8Zng_kniO5x45NVI15wOKeiN9JoelwfO9wuzEag3SXKvXuiX_NBEetHdUeAaG7z-Ph3EcTAZb2BUPSUTrw6msZ-5oIWzpyaT_UkuHyS0vwnbVeWg910ri4UTLWHUSTtHw9_ljsN2jcVF1ej1LCeqhawGv563ssXrSKfQ5qY62kS=w479-h638-no


Axurile rotilor [fata si spate] le-am pus intr-o punga iar punga am pus in suportul de antifurt cu bare de otel [luat de la Lidl cu 70 de Lei].

 

xtSixqHQ1oai5XeHcqUOHf_5-Mi0Q8PmsEqxSKYGsEbaYYvynKuCgY47p0Q0zwdD-1CBndzT9hhIQBK4zj4ykAeqDzi-jw3_jkvcjB4_ZLNCQREYhWgIQMYYZAbB8lxd4uAnCru41lfWLmqkmA9ox-uOLNLcdZimn1S0xYw8vyTeX-o83tgeGcj5xMu44lmN68ljN44KdFf2IamdBaY9obZSsUPdF_ENFNrMRvdeewPp9EqSbTxSThEXoh9rgRzOxHFnVbsPaQTvmt7kP6Fpri0P21Hcrmb1HMt5CM8sSKSKA57W6P9SbCmTJ_YxL0IE3QZbEYsMtyfEJt8ONa4LSRxFs_yJLi0KOJ2HgJIrGYEe04EgJ71gLLfo_oX3w5t5NMDG48_o0Rb2WqHwHFmNhlLeJ0bSey3mhMkBxa0wtrl6vepszBQGsmprKt_j4Ai1XjQYCo8Nk5QzESPZTzaQaN0RODj4tW_daquRbsVoBQc4hOQ1Hg_Un24E6558bEPJPHhSiWXQz8AIB2RyDtVrDBDS8DJjFkKLqaiDZOMf0UqUsX6dchCWKTB2uvV5AZEdWRrK2nobO845b_KCPNvrN8IwnDM5VFe9ufcS5uRaY5fQKUXnBs90=w479-h638-no


Portbagajul l-am lasat pe bicicleta. Doar l-am adus langa cadru pentru a intra bicicleta mai bine in husa pentru transport.

 

ICq3Yd5fI6jQ9f2M1R-guudFXO4RULFP7RD4Z3mk0a16kcdTg_mU7WK_9xvovW9_1PQqB7-aC8QClqPw5SUV-E_o_84fn4ozkINu85DPZjuxoJ5mL2uiCdMLcgaevSysZ36Y5katT3Wscfhux9XRKAIMPaGJHQZ1zi5i7JAF8W7YRkaGADexhUW27G5a3YbwsA10lR_yLkR2YpO4QAEzks9n--ZfZRROebNtnbkfxC7ehrUDKPDKMShdosXLjW6Y8Y6uCpIL1YN4XA2_cqN625EsRJr-B4ehxFvhR7CteYZ38AhN_3db0MkBqFq_GqqYm5m8FUnJzooyKqDlqolOwMrHgs7hw1950KWY1h0374PftpQVAEbvMGWdodyPstMKOrYbpv6wz8w3--Xa6jqKNrj8hGXxAI9nunudF1xnnNQL05M6soAsfIb_dftm0-DJ3cSd649GC3aIYjj52AQycnTsBhta7cN0DPw4rf88wl6aqDjGva-W21hONHOR7prPhEZaOSEA7EFtXpKW-c1urJ-My2hcF_pkmycETzKcY5JgsPptMDgBLhyHkVfEeL_8P2AcE1UJ5G2VKCj8yNMwWfjOMnu5rhgxztCV5mfqg7z1-rkSi5IW=w851-h638-no


Plus o bucata de burete si niste soricei cu care l-am legat de cadru.

 

tOGpmInh5lYa8rHyz7xg7OdatgGpZSniEbFzFHJS99sJBSgEQVjTZvAAZSLrCPYjpX5HUr00Pe33kiqUs6VlXrN01H6AGrFutT_KMJHX15HyS3TnLNBmCAWU7o04MAc4uhUDs9wY1QBqjUVxU75bKzPX0jvqBpsIwUQw5iL6GUlII0wneMau9N9GHUcot70cNvJ_E6n3E2M9IDfOF3PlctA9emX5MIRtLx0ecbq6garXfuM3xgPw-s8737gND_eFkJDqgCcKICWVv9nUS2eTesXPIJ3O-FH6HlyMQKIGURnfxtffgNYNePS8njbZsQqC62bfIfO0uync8y7RXOA4z-qblNeg_VNX8am16tSm_fLCpOXw4tx6kdn3WR0zqjHTzfIhj-U5b1p4d8qzsXJUKiOuOyn-TyOikRqH27_yqGbTqO5N8W6wLvVsKqK59ExOxnoEMEAIvjq2Qk2R1MtAIErq-bwxnA71Ypelraog8urcGmRNDqpZlwTQfYS19FKqvy6c7gt70cgPmvYQkKUCYpW3fdrzINknKlr_a7MrKdc3u9KbhghSsYCNEesBz_GYrPbU5n4QQ1PpbDOXCkbSGQC2Sry540wO22520LmvSQXVyQw2ZBD5=w479-h638-no


La roata spare am acoperit pinoanele cu o bucata mai mare de burete pe care am legat-o cu o sfoara de spite [n-am poza].


La zborul de dus am pus cate o bucata de carton in buzunarul destinat rotilor, intre roata si cadru. La intoarcere n-am mai avut carton.
Tot la intoarcere am uitat sa slabesc piulita de la prinderea de ghidon a manetelor de frana si schimbatoare.


Buretii sunt similar cu cei de izolat tevi. Cei care se vad in poze i-am luat, gratis, de la un magazin de biciclete, fiind buretii cu care vin bicicletele in cutii.


Dupa ambele zboruri [operate de Blue Air] bicicleta a ajuns OK, fara niciun fel de problema sau defectiune. 

 

Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.