gufha

SFAT: raport prea mare la angrenaj ???

Recommended Posts

n-a zis nimeni sa cauti pentru mine. a fost vorba despre CE sau UNDE. dilema e urmatoarea: pot lua specificatiile tehnice pentru deraior fata din zilele noastre (cand campy s-a dat si pe compacte) si sa le pun in dreptul deraiorului din 2003, cand rar gaseai campy compact? cele noi stiu sigur ca fac treaba si pe standard si pe compact.

multumesc pentru raspunsuri si pentru ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre CE si UNDE inseamna sa cauti.

Puturosule!

 

The issue that Campagnolo is addressing with the new front derailleurs is the large difference between chain rings typical of compact transmissions. The usual configuration is 50/34 and that 16-tooth jump is more than most front derailleurs are intended to handle.

 

http://autobus.cyclingnews.com/sponsors/campag/campag04/?id=veloce

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbatorul meu este un RX100 care initial mergea pe un 52-42, apoi l-am setat pentru 52-38, si acum merge pe 50-36. Daca nu te descurci cu ce explicatii gasesti pe net cauta un service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot mirosi dumneata asa de frumos, de ce oare te straduiesti asa de tare, mai si transpiri, sa dai niste raspunsuri pe care, daca ai fi citit cu atentie ce scrie p-acilea, ai fi vazut ca le stiu deja? Nu am intrebat nimic despre deraioarele fabricate de Campagnolo dupa 2005, cand a inceput sa mearga si pe compact. Acestea sunt facute sa mearga. E vorba de cele fabricate pana atunci, pentru 53-39. Daca ne gandim putin, 53-39=14. Ele erau facute sa accepte diferenta de max 15T. Iar 50-34=16. EEEEEEEE! Si aici apare dilema. Merge deraioru' ala vechi, pentru un singur dinte, pe un compact? Cam asta e intrebarea. Simpla de tot. Am intrebat daca cineva are o astfel de EXPERIENTA. Practica. Spre luminarea-mi. Dumneata, dupa ce ca nu esti in stare sa ma lamuresti, lasandu-ma cu aceleasi intrebari (a facut cineva asta?, merge de la 15T la 16T sau frec la pedale asteptand lantu' sa urce pe 50T?), mai arunci si cuvinte aiurea. Tot fara fond. Fiindca n-ai apucat sa ma mirosi ca sa ma faci puturos. Crezi ca n-am cautat pe net? Daca eram asa destept gaseam, nu te mai intrebam de pomana. CAND si UNDE se refera la ceva concret. Daca ai ceva concret, la obiect adicatelea, baga linku', sugestia, domnule. A! O regula a bunului simt: daca esti intrebat politicos, raspunde politicos! Daca nu esti in stare sa faci asta, nu mai raspunde deloc! Pentru ca, vezi bine, daca ai raspuns, ai avut ocazia sa fii taran, si nu de ala de la coasa, care are bun simt cu caru', ci d-ala de la oras. Si, cand ti-oi pune dumneata pe bicicleta un angrenaj 53-39, sa vii sa te fac o tura pana la Balea Lac si atunci sa vedem daca poti sa ma faci puturos. Ma inclin cu respect!

Despre CE si UNDE inseamna sa cauti.

Puturosule!

 

The issue that Campagnolo is addressing with the new front derailleurs is the large difference between chain rings typical of compact transmissions. The usual configuration is 50/34 and that 16-tooth jump is more than most front derailleurs are intended to handle.

 

http://autobus.cyclingnews.com/sponsors/campag/campag04/?id=veloce

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimbatorul meu este un RX100 care initial mergea pe un 52-42, apoi l-am setat pentru 52-38, si acum merge pe 50-36. Daca nu te descurci cu ce explicatii gasesti pe net cauta un service.

multumesc. 50-36 pare tot mai aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specificatii tehnice pt carpeli nu o sa gasesti.Dar ca tot suntem In RO o bagam pe aia cu 'merge asa'.Si chiar merge.Dar...

 

Schimbatorul CT are partea din interior a patinei mai lata si coboara mai jos,la fel ca la triplu.Diferenta dintre placi fiind mai mare lantul o sa se 'balbaie' putin la urcare daca

ramai la schimbatorul clasic.Mai ales dupa ce lantul se uzeaza putin si se curbeaza mai usor.Iti trebuie si un reglaj la limita,lantul poate sa atinga patina schimbatorului

 cand mergi pe placa mica si pinioane  mici [raza],schimbatorul clasic are patina mai sus . Dar asta ar fi ultima ta problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact ce se spune in link. Dar Malai Mare "Batman, Batman..."

 

CT compact transmission components are also a new option for 2005 on Campagnolo's Centaur, Chorus and Record groups. But rather than simply add a new chainset configuration to the line, Campagnolo has also created new front derailleurs to go with the new cranks.

"Many companies are offering compact cranks," says Da Rin. "The difference is that Campagnolo is offering a compact drivetrain. It's rather easy to develop A single component, but at Campagnolo we design parts that need to work with other ones, that is, the drivetrain as a whole. This is why Campagnolo developed the new CT front derailleurs along with the new Campagnolo compact cranks."

The issue that Campagnolo is addressing with the new front derailleurs is the large difference between chainrings typical of compact transmissions. The usual configuration is 50/34 and that 16-tooth jump is more than most front derailleurs are intended to handle.

The CT front derailleur is matched to the CT cranks in two ways. Firstly, the cage plates have a slightly tighter curve than other Campagnolo front derailleurs to track the curve of the 50-tooth chainring. Secondly, the CT front derailleur has a very deep inner plate to pick up the chain from the 34-tooth ring and bring it quickly, efficiently and safely to the 50. It's this design aspect that improves on standard front derailleurs for use with the CT crank. Typical front derailleurs are optimized for a gap of no more than 15 teeth, and front derailleurs for triples are intended to cover a range of up to 23 teeth in two jumps. The CT front derailleur is simply the right tool for the job of moving the chain across a 16-tooth difference.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specificatii tehnice pt carpeli nu o sa gasesti.Dar ca tot suntem In RO o bagam pe aia cu 'merge asa'.Si chiar merge.Dar...

 

Schimbatorul CT are partea din interior a patinei mai lata si coboara mai jos,la fel ca la triplu.Diferenta dintre placi fiind mai mare lantul o sa se 'balbaie' putin la urcare daca

ramai la schimbatorul clasic.Mai ales dupa ce lantul se uzeaza putin si se curbeaza mai usor.Iti trebuie si un reglaj la limita,lantul poate sa atinga patina schimbatorului

 cand mergi pe placa mica si pinioane  mici [raza],schimbatorul clasic are patina mai sus . Dar asta ar fi ultima ta problema

foarte multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel puțin o intervenție o să mai ai, ca să-mi ecsplici să pricep de ce drak ai pus foaie ''mare'' de 42 pe cursieră!?!

Dacă era ciclocross ar fi fost o decizie bună, dar așa...

In fals plat pe coborâre, cât și pe coborâri, o să-i simți lipsa. În fine, piticii tăi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi dacă la ailantă nu mai are voie să umble că abia așteaptă mebezu' să-l altoaiscă... Unde vrei să se manifeste și piticii ăia?

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cel puțin o intervenție o să mai ai, ca să-mi ecsplici să pricep de ce drak.......

=))))))))))))))))))

 

Am vrut foaie mai mica, asta e clar, imi rupea complet ritmul la schimbari, iar in oras, ca d-aia-i "picicleta de naveta", foloseam 50-ul cam rar. Ca s-a-ntamplat sa fie de 42, asta e, eu vroiam 44-46. Da vina pe oferta de la mica publicitate :P

Apoi... NU sunt vreo revelatie in materie de anduranta sau de forta, n-as fi mers in veci-pururi pe 50-12 pe plat/semi. Iar pe coborari, fara rusine o spun... mi-e frica! Si pe MTB, si mai ales pe asta, unde se pot intampla atatea. Prefer sa-mi duc oscioarele intregi acasa.

 

Luna viitoare fac Piatra-Neamt - Iasi si retur, sunt tot felu' de inclinatii. Revin cu mea culpa sau cu "v-am zis eu" ;)

@@andreibelcic, e prea bine cum e acum. Iar cu mainile sus evit sa stau. Pentru cacaini ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu o cursiera, chiar cu setarea asta inalta, cobori mult mai in siguranta pe asfalt decat cu un MTB. Cum a zis Traveller, o sa simti lipsa unui pas mai mare pe coborari si mai ales pe semi-coborari, ca pe astea pedalezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

să pricep de ce drak ai pus foaie ''mare'' de 42 pe cursieră!?!

 

Pentru ca urcari :) :) 

 

Sau ... pentru ca batranetile :) :) 

 

Si eu am foaie de 46 pe una din cursiere, pe cea de naveta am luat-o de la "coada" cu un 12-36

 

Iar de unde a gasit baiatul asta foaie de 42, 44 pe BCD 110 chiar ma face gelos. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi ia-i piticii la întrebări.
Scaun incomod, birou auster, lampă cu jdemii de lucși/lumeni băgați în ochi. 

Sigur cedează și-ți spun ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

46 înca e acceptabil. Cu 42 diferența la navetă sau excursii, față de MTB, începe să se cam estompeze.

Așa și eu am observat că pot să fac aproape toate alea cu foaia mică de 36 si pinioanele 11 - 32. Dar am lăsat foaia de 50 pt ce am menționat mai sus.

Trebuie să găsesc un loc unde să mutăm posturile offtopic. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Readuc in actualitate acest subiect.

Am angrenaj Ultegra standard 53/39 si caseta de 11-28 dar lipsa antrenamentului se simte pe catarari. Am fost cu cineva care avea compact 50/34 si caseta de 11-32 si fluiera pe catarari. Tentatia mea mare e sa schimb caseta, sa pun 11-32. Cei cu experienta ma pot ajuta cu un sfat? Nu as renunta la angrenaj parca, pe plat sau fals plat imi place cum se duce. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o solutie daca nu vrei sa renunti la standard, sau 11-30, daca schimbatorul spate nu inghite un 32. Daca nu este de ajuns poti incerca si o placa mica de 38.

Si daca tot nu te descurci, poti incerca combinatia 52/36 dar trebuie sa schimbi angrenajul si este ma costisitor. Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi solutia optima, foaie mica de 38 si caseta 11-30. Nu-mi dau seama daca permite 11-32 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu înțeleg de ce vă întindeți pana la pinioane de 32 pe o bicicleta de sosea. 53-39 e mult dacă nu ai antrenament și nu numai.

52-36 cu 11-28 e suficient iar dacă nu ai antrenament sau îți place sa urci lenjer și cu cadenta atunci eu îți recomand 50-34 tot cu 11-28

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai, se zice ca ciclistii nu imbatranesc. Numai ca de la o varsta le trebuie un angrenaj triplu sau un pinion de 32.

Intelegi?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu înțeleg de ce vă întindeți pana la pinioane de 32 pe o bicicleta de sosea. 53-39 e mult dacă nu ai antrenament și nu numai.

52-36 cu 11-28 e suficient iar dacă nu ai antrenament sau îți place sa urci lenjer și cu cadenta atunci eu îți recomand 50-34 tot cu 11-28

pai nu vrea sa renunte la 52, deci 52 36 ar fi ideal pt el, dar trebuie sa investeasca mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.