Shaka

Piste pentru biciclete in Iasi

Recommended Posts

Lume , lume!

Duminica a instintat Radu Filipescu, directorul Turistor, de existenta unui proiect al primariei Iasi de amenajare a unor piste de biciclete , zona Copou-Tudor din cate am inteles. De asemenea se urmareste dezvoltarea ariilor destinate bicicletei. Aici intra binenteles si ariile pt trial, street . Inca nu am detalii exacte despre cum vor decurge proiectele acestea, insa va rog sa postati cat mai multe idei despre amenajari de acest gen- parcuri, piste, reguli, orice credeti ca ar fi in folosul biciclistilor ieseni.

Asta cat mai repede, pana maine daca se poate, ca sa ii putem prezenta lui Radu propunerile noastre.

Cateva despre pista viitoare: http://www.adevarul.ro/bbtcontentsearch/?text=piste+ciclism

Va rog sa postati parerea voastra despre pista cat si cat mai multe idei de dezvoltare a biciclitului in Iasi.

Spor la idei !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai licitatia s-a facut deja, s-a stabilit si constructorul, banuiesc ca si proiectul e gata.

In ianuarie va fi licitatia pentru pista de biciclete - Ziarul de Iasi

Civitas Measures

Civitas City

Pista de biciclete din pavele a fost adjudecată

Probabil pista o sa fie in buna parte pe trotuar, o sa sparga asfaltul si o sa pune niste pavele... hai ca ma enervez degeaba... ma beep pe pavelele si pe gropile lor, pe toate aranjamentele si pe toti banii dirijati spre diversi tunari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pistele vor aparea ... candva departe in viitor, cel mai probabil e vb de impartirea trotuarului in doua prin o dunga alba, cum s-a facut o pista pt role in apropiere de Podu Rosu, un marcaj care oricum nu e respectat de nimeni, chiar a fost amuzant intr-o zi sa vad ca erau mai multi pietoni pe pista decat pe partea din trotuar destinata lor =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste poze facute de mine astazi, mergand dinspre Tudor spre Maternitatea Elena Doamna:

Imagine postată Imagine postată Imagine postată Imagine postată Imagine postată Imagine postată

Da, pista este bucata aia de trotuar mai inalta :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fi ingrijorat ca este mai inalta, vor aduce trotuarul la nivelul ei! Doar trebuie sa castige si firma care reabiliteaza trotuarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare o idee buna sa fie mai inalt... poate se prind si pietonii ca e pt biciclete.

Partea nasoala e cand trebuie sa ocolesti ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as spune ca din contra: va atrage pietonii ca un magnet. Asa cum trotuarul trebuie sa fie mai inalt decat strada, la fel ar trebui ca trotuarul sa fie putin mai inalt si decat pista de biciclisti. Nu are absolut nicio logica ca pista de biciclisti sa fie mai sus. Stiu ca e in plan sa se faca apoi si restul trotuarului, dar pana atunci va mai trece multa apa pe Bahlui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar pare ca are o latime considerabila iar pavelele impiedica formarea baltilor printr-un drenaj mai bun, nu se cojesc, e un plus fata de bucuresti ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pista asta de biciclete este cu pavele pe intreaga lungime de 11 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar pare ca are o latime considerabila iar pavelele impiedica formarea baltilor printr-un drenaj mai bun, nu se cojesc, e un plus fata de bucuresti ! ;)

1) In teorie. In practica sunt balti o gramada deoarece pavelele sunt puse "in valuri". Idem si pe restul trotuarelor "reabilitate".

2) In mai multe locuri pista s-a prabusit cu totul deoarece pe sub ea trec conductele de la CET, iar planseul canalului nu a fost reparat deloc, ci s-a pus un strat de nisip si apoi pavelele peste.

3) In curand va incepe refacerea malurilor raului Bahlui (care acum nu mai au mult si o iau la vale) si curatarea albiei. Deci sunt mari sanse ca pista sa fie distrusa complet din cauza utilajelor.

4) In mai multe locuri pista ocupa intregul trotuar (in zona Pd. de Piatra), iar pe partea cealalta a strazii nu exista trotuar deloc (ci doar o carare pe spatiul verde), astfel pietonii n-au de ales decat sa mearga pe pista. In alte zone, a ramas si o portiune pentru pietoni, de 10-15cm (in zona Tudor Vladimirescu).

5) Pista incepe din campusul universitar si duce pana la un pod. Nu e legata de niciun supermarket sau alt obiectiv ce ar putea fi cat de cat de interes. Nu leaga niciun cartier de campusul studentesc. E doar pentru sport, mai ales cand te iau la fugarit maidanezii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.