Niji

09.05.2010 - Prima Evadare

Recommended Posts

A sosit și momentul să anunțăm data ”Primei Evadări” - 9 Mai de ziua Europei.

După cum știți, concursul se desfășoară între București și Snagov prin păduri și drumuri de țară pe o distanță de aproximativ 55km.

Astfel se parcurg zone din vechii codri ai Vlăsiei, pajiști, cîmpuri, lacuri, sate, locuri istorice sosirea fiind pe malul lacului Snagov.

Traseul va rămîne aproximativ la fel, ca cel de anul trecut. Îl puteți găsi pe site-ul Prima evadare

Prin urmare vă așteptăm și vă pregătim surprize plăcute!

Spor la pedalat!

Imagini din anul trecut ... așa, ca să vă mai stărnim pofta de primăvară :)

Program Competitie

Joi

17-20.30 inscrieri (locul va fi anuntat curand)

Vineri

17-20.30 inscrieri

Sambata

12-20.30 – inscrieri

Duminica

7.30-9 inscrieri de preferat doar pentru cei din provincie

9.30 – poza de grup – critical mass picture

9.40 – chemarea la start

9.59 – numaratoarea inversa, toata lumea: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0 START!

10 – start

12- primele sosiri

15 – ultimele sosiri si timpul limita

15 – tombola

16.30 premierea

18 incarcarea bicicletelor in tiruri

18.30 imbarcarea in autobuze si plecarea spre Bucuresti, Baneasa – Academia de Politie

Edited by Niji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa se depaseasca din nou recordul de participare. :)

L.E. - Apropo, deocamdata am avatarul de la Primaevadare (primul meu concurs :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata superb, o singura intrebare, exista mijloace de intoarcere din Snagov spre Bucuresti (gen tren) pentru ca dupa 60km de cursa eu cel putin n-as vrea/putea sa ma intorc inapoi pe ea :-J Poate s-ar putea organiza cu o dubita transportul celor mai neposesori de masini personale inapoi. Doar o idee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi pe site cum am facut anul trecut. Au fost 7 autobuze si un tir pentru biciclete. O sa incercam sa facem la fel. Detaliile or sa apara pe site pe masura ce avansam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a placut foarte mult editia de anul trecut, cu toate ca organizarea putea fi mai buna.

Dar nu-i nimic, anul acesta vor avea mai multa experienta :-J

Sigur voi participa si anul acesta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vedem la linia de start. Probabil va fi primul concurs la care voi participa in acest an.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vedem la linia de start. Probabil va fi primul concurs la care voi participa in acest an.

Coane,vezi ca,concursul asta nu are recomandarea Ciclism.ro :D

As avea io niste recomandari.........:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi imaginezi ce recomandari ai tu::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce recomandari poti avea de la niste descalificati?

Sincer eu sufar si acum.Directionalele trebuie puse si pentru vitezomani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa zic? As fi preferat sa inchidem discutia asta relativ interesanta. Zic interesanta pt ca initial am fost curios pe ce traseu ati venit si de ce nu v-ati intors la ultimul marcaj.

Plutonul doi a gresit/scurtat traseul si a fost descalificat.

A fost o decizie corecta pt. ca nu a/ati trecut prin unele cp-uri si nici prin punctele de alimentare.

Va inteleg supararea dar cred ca problema e clara si nici voi nu v-ati fi simtit mai bine sa va premiem in defavoarea celor care au urmat traseul.

Toate bune,

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discutia nu isi are rostul. Sunt sigur ca Dan a invatat din greseli si anul acesta vor fi mai putine probleme.

Va rog sa postati la subiect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai dupa cum spune Niji "Traseul va rămîne aproximativ la fel, ca cel de anul trecut"

Totusi, eu as indrazni sa sugerez ca poate ar fi bine sa se ia in considerare o eventuala schimbare a lui, asa incat sa fie de tip circuit, cu startul si sosirea in acelasi loc, ca sa nu mai avem probleme de transport de la locul unde se termina inapoi la "baza". Poate spun prostii, dar parerea mea e ca si din punct de vedere organizatoric sunt multe avantaje in cazul unui traseu rotund...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai dupa cum spune Niji "Traseul va rămîne aproximativ la fel, ca cel de anul trecut"

Totusi, eu as indrazni sa sugerez ca poate ar fi bine sa se ia in considerare o eventuala schimbare a lui, asa incat sa fie de tip circuit, cu startul si sosirea in acelasi loc, ca sa nu mai avem probleme de transport de la locul unde se termina inapoi la "baza". Poate spun prostii, dar parerea mea e ca si din punct de vedere organizatoric sunt multe avantaje in cazul unui traseu rotund...

Exact de aceeasi parere sunt si eu. Este mult mai simplu sa ai startul si sosirea in acelasi loc(aproximativ). Este foarte usor, te-ai dat jos din masina, te-ai suit pe bcicicleta,..., ai terminat, pui bicicleta in/pe masina.

Am inteles ca ar fi ceva legat de transportul bicicletelor si al ciclisitilor inapoi cu autocare/camion, dar asa este un numar limitat, este o oarecare bataie de cap, atat pentru ciclisti, cat si pentru organizatori...

Ar fi excelent daca ar fi tip circuit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact de aceeasi parere sunt si eu. Este mult mai simplu sa ai startul si sosirea in acelasi loc(aproximativ). Este foarte usor, te-ai dat jos din masina, te-ai suit pe bcicicleta,..., ai terminat, pui bicicleta in/pe masina.

Si anul trecut toata lumea si-a dorit asa ceva. Este adevarat ca este mai simplu... pentru participanti. Banuiesc ca organizatorul a preferat aceasta varianta din anumite motive (probabil de traseu si de sponsori).

Dar este posibil sa fie "o provocare". =))

"dat jos din masina, te-ai suit pe bicicleta,...,ai terminat, pui bicicleta in/pe masina." - nu prea are legatura cu ideea de sport / miscare. Putem mai mult, nu ? :)

Si eu mi-as dori un circuit ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-a placut foarte mult traseul de anul trecut (bine, cu exceptia marcajelor, dar asta e alta poveste). Traseul a fost superb, tinand seama ca era un maraton in zona Bucurestiului, unde practic aproape nu exista diferente de nivel. La final multi vor pleca inapoi pe DN1, nu e mare distanta. Daca ai ajuns pana la linia de finish, atunci drumul de intoarcere, care e pe asfalt si mai scurt, ti se va parea floare la ureche. Iar daca tii neaparat sa te intorci cu masina poti ruga pe cineva sa te astepte la final, e destul de usor de gasit locul de finish. Dupa ce faci dreapta de pe DN1, aproape toti localnicii stiu sa te indrume spre complexul Astoria (in caz ca nu ai GPS). Iar, in cel mai rau caz, te poti intoarce cu unul din autobuzele puse la dispozitie de organizatori, nu cred ca vor fi probleme cu numarul de locuri...

Numa' bine! =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar este posibil sa fie "o provocare". =))

"dat jos din masina, te-ai suit pe bicicleta,...,ai terminat, pui bicicleta in/pe masina." - nu prea are legatura cu ideea de sport / miscare. Putem mai mult, nu ? :)

:D Buna asta! :)

Ma refeream la faptul ca ar fi simplu, nicidecum ca mi-ar fi lene sa pedalez.

Sincer, as fi de acord sa fie 100 km, dar sa fie circuit.

Scuze pentru faptul ca s-a inteles gresit.

Sa ne vedem cu bine! (desigur, intai la ASR, apoi la Marea Evadare)

P.S. Acum am citit postul lui Biciclaru. Ar fi foarte bine daca de la finish ne-am grupa pentru o intoarcere la locul de start pe biciclete. Nu stiam exact ce distanta este, de aceea nu am luat in calcul aceasta posibilitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Astoria pina la Academia de plitie sun undeva la 35-40 Km de sosea ocolitoare mai putin circulata iar pe DN1 ceva mai putin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai dreptate, este cel mai usor pt organizare si participare traseu bucla.

Aici e mai greu pt ca ar fi foarte mult camp de parcurs dus intors. Distanta ar creste mai mult decat e cazul.

Daca se face bucla in zona padurii Baneasa ar fi mult prea multe sosele de traversat.

Cu distante intre competitori crescande apropiindute de finish ar creea un adevarat blocaj pe sosele.

Iar sa te invarti intr-o singura padure mi se pare putin plictisitor si ar pierde sensul de evadare...iesire din oras.

Anul trecut au fost mai multe tipuri de abordari legat de intors.

- venit pe bicla din Bucuresti, intors pe bicla am chiar o prietena care a facut asta si i s-a parut ok

- venit pe bicla din Bucuresti intors cu autobuzul si tirul

- au venit 5 in masina cu 4 bicle sus, lasati la start si asteptati la finish de prieten/a

- unii au fost de sambata seara mai multe masini la finish, le-au lasat acolo si s-au intors cu una. Duminica dupa concurs au avut masinile acolo.

Merci de sugestie,

Dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la Astoria pina la Academia de plitie sun undeva la 35-40 Km de sosea ocolitoare mai putin circulata iar pe DN1 ceva mai putin

sunt cam 31 km pe DN1, din care 13 ii faci prin sate, pana sa iesi in DN

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ombun:ce spui tu legat de miscare este mai mult decat adevarat dar gandeste-te si la provincialii fara soferi insotitori(care sa vina cu masina dupa ei si sa-i ia de la finis)cat timp pierd cu returul la start si apoi obositi pe drumul spre casa.Si eu votez pt o bucla mare!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now