xemax

Majorare diametru gaura de trecere valva

Recommended Posts

Dar de ce e nesuferita valva? Am o camera Schwalbe care e folosita din Aprilie 2009. E o camera pentru cursiera de 18-23/700 pe care am bagat-o si la ciclocros , am montat-o si de demontat-o de nenumarate ori si are peste 10.000 de km . Inca nu da semne de moarte :rolleyes:. Ce-i drept camerele ultralight cu valva presta ma enerveaza si pe mine ca dupa 3 luni s-a cam rupt valva. Dar o camera de 100 de gr la cursiera si probabil 150 la mtb nu prea iti da batai de cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre oferta de adaptoare accept cu mare placere si sunt dispus sa fac si cinste cu o bere doua cu o singura conditie: sa mi le aduci atunci cand mi le voi fi uitat pe ale mele acasa io fiind undeva pe munte si neavand la indemana decat o pompa pentru valve auto. :D

Subscriu! :)

Presta chiar este o valva imputita! Saptamana viitoare imi vor veni rotile Fulcrum 5, iar azi ma voi duce sa caut pila rotunda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu stiati dar marea majoritate a pompelor de bicla pot fii folosite la '' ambele 3 '' tipuri de valve.Ce mai ziceti de alea din evul mediu pe care bagai tubul de varnish si care se taia cand strangeai mai tare? Alea cum mai erau ? Fiecare e liber sa faca cum crede cu scula lui....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu le-am lărgit pentru că nu am găsit camere uşoare cu valvă demontabilă, să pot băga Joe's NoFlats. Pe astea noi nu le-am mai găurit, am spart camerele şi am băgat aşa lichidul antipană.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca sunt cativa care au facut asta si nu au nici o problema ca teorie stim cu totii ca deh suntem roamani.

nu e vorba, ca vreo 2 ani in urma m-am gandit si eu sa le gauresc pe ale mele, dar chiar m-am temut sa nu cedeze.

nu am avut niciodata probleme cu valva presta http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/unsure.gif

radu, SV de la schwalbe este demontabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Cluj nu aduce nimeni Schwalbe, numai Conti şi Maxxis. Şi pentru două camere nu fac comandă de pe net :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am gaurit un set de roti Fulcrum Red Metal 5. Am folosit o pila rotunda de fi9 (maxim). Operatiunea de marire a gaurii nu a durat foarte mult, mai nasol fiind la partea de eliminare a spanului si de finisare pt ca e mult de bibilit. De am procedat bine sau nu, timpul mi-o va spune :D

Rotile astea se cam preteaza la o astfel de operatie pt ca nu au profilul ingust, iar din cei 2 pereti ai jantei doar cel exterior trebuie marit, cel interior avand deja diametrul potrivit pt trecerea valvei auto prin el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri am facut si eu manopera, burghiu-jjjjjjjjjjjjjt, pila rotunda-harsh-harsh, eliminat span si bingooo ! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei băieţi, şi, a durut tare? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am o intrebare legata tot de diametrul gaurii pentru ventil. Pe fata am janta pentru valva presta iar pe spate pentru schrader. Dintr-o oarecare comoditate ma gandam sa car dupa mine doar o camera cu presta. Teoretic presta ar trebui sa mearga ok si pe gaura de schrader insa nu strica si alte pareri :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oribile rău valvele Presta, drept pentru care și eu am lărgit găurile pe actualele Fulcrum cu o pilă rotundă ptr a face loc valvei auto. Ați auzit de vorba aia țâță de mâță? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oribile rău valvele Presta, drept pentru care și eu am lărgit găurile pe actualele Fulcrum cu o pilă rotundă ptr a face loc valvei auto. Ați auzit de vorba aia țâță de mâță? :P

Si o mai poti folosi tubeless ? ca garantie nu mai ai :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oribile rau Presta astea. Eu nu inteleg cum sa faci sa nu le rupi ani de zile. Scenariul clasic la mine: bicicleta sprijinita, eu cu valva in pompa, bicicleta cade, valva e distrusa. De obicei, conform legilor lui Murphy, se intampla doar la camere de peste 30 RON bucata, alea ieftine nu au nici pe dracu. In concluzie, la cursiera n-am ce face si merg pe Presta dar le umflu doar cu pompa din aia mare cu furtun - iar daca e sa folosesc pompa mica pot sa am un pic de grija, iar la MTB nu mi-as pune Presta nici batut cu dunga de la geam - plin de noroi, pe o ploaie torentiala, cu vreo 10 km pana la finalul unui maraton, nu prea am chef sa ma gandesc daca fac o pana cum sa sprijin bine bicicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adr90 - N-am folosit și nici nu doresc să folosesc vreodată tubeless! Ptr mine sfânt rămâne varianta cu cameră ;) Garanția, evident este pa :) But I care not :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu ce pot umfla zipp sub9?Imagine postată

am vazut ca orificiu este mic si nu permite umflarea cu pompa normala...imi trebuie o pompa speciala sau un adaptor anume ?

PS: scuze de off topic dar am postat aici nu am gasit topic legat de problema asta si nu intentionez sa fac topic doar pentru asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Folosesti un prelungitor (playbike, bike-comp - poti intreba la Maros de BBB). Camera trebuie sa aiba ventil demontabil: prelungitorul se infileteaza in valva in locul ventilului, apoi ventilul se infileteaza in prelungitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.