Recommended Posts

Vine un moment in viata oricarui om care cocheteaza cu ideea de bicicleta in care trebuie sa isi ia casca. Acolo sunt eu :X Am un buget de 300 RON cu care as vrea sa imi iau ceva de genul PARACHUTE - Biciclete de vanzare - Bikexpert Met Parachute. Puteti sa imi recomandati si altele tot pe stilul asta cu face guard detasabil? Mi se pare mult mai sigur decat castile normale. Nu vreau sa imi cumpar altfel de casca. Mai ieftine credeti ca as putea gasi?

La XC juliturile pe nas si dintii lipsa se mai repara... altele sunt domeniile unde e nevoie de full face. Daca ai nevoie de full face ia ceva serios.

Parerea mea de nestiutor care se baga in seama :X

eu merg numai in oras si foarte rar sosea pe scurt suprafete asfaltate si mi se pare ca pt o cazatura pe jos/eventual in capota cuiva mi-ar fi util un face guard. Da, se pot repara juliturile si dintii la xc dar prefer sa previn asta dand 100RON in plus acum. Am furca fixa, nu sunt amator de denivelari deci viteza la care voi lovi asfaltul va fi mare. Am considerat optiunea casti full-face dar nu ma vad vara prin oras mergand cu aia pe cap. MET Parachute de exemplu poate fi purtata si cu si fara face-guard si e bine ventilata. Dar pana una alta vreau sa aflu ce as mai putea sa imi gasesc.

S-a mai discutat aici > http://www.ciclism.ro/forums/f13/sfaturi-cumparare-casca-5625.html

A mai fost recomandata chiar casca aia (met parachute), era cineva care spunea ca e multumit . Partea proasta la casti din cate am inteles e ca daca ai folosit-o adica ai cazut si te`ai sprijinit in ea :D , trebuie sa iti iei neaparat alta . Nu cred ca se aplica la full face totusi .

Partea proasta la casti din cate am inteles e ca daca ai folosit-o adica ai cazut si te`ai sprijinit in ea :D , trebuie sa iti iei neaparat alta . Nu cred ca se aplica la full face totusi .