ovidiu

19.06.2010 - Maraton Medieval Medias - Recomandat Ciclism.ro

Recommended Posts

Am discutat cu Dragos, organizatorul.

1.Persoanele inscrise online isi pot ridica pachetul de start si in ziua concursului

2. Se pare ca nu vor fi suplimentate locurile. 400 va fi numarul de participanti din acest an.

3. Atentie! Nu este de ajuns sa va inscrieti online. Cei care nu platesc pana in data de 10.06 vor fi eliminati din lista si se vor inscrie la fata locului, in limita numerelor disponibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care organizatorii cictesc acest tread, vreau sa anunt ca si eu am platit acum 15 min la posta taxa de inscriere. Ca si multi altii astept confirmarea oficiala pe site-ul concursului.

Neidoni Sergiu - CS Tibiscus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate trezoreria lucreaza la fel de prost ca tot statul roman. Dragos(organizatorul) spunea ca dureaza minim 5 zile pana cand banii intra in cont. daca ai virat banii astazi probabil o sa apara confirmarea in weekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Așa scrie și pe factura emisă de poștă. Tranzacția durează 5 zile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am plătit prin transfer bancar (internet banking) miercuri dimineaţă şi în weekend am văzut confirmarea pe site. Rezultă că parte din problemă e poşta, nu doar trezoreria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot astazi am platit si eu la posta.

Sper ca pana in 10 iunie sa apara confirmarea pe site. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu imi aparuse confirmarea dupa 10 zile. Am trimis insa pe mail un scan al chitantei de la posta si in cateva ore s-a confirmat, organizatorii chiar se misca bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca asa am sa fac si eu :)

Mie nu imi aparuse confirmarea dupa 10 zile. Am trimis insa pe mail un scan al chitantei de la posta si in cateva ore s-a confirmat, organizatorii chiar se misca bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine a durat o vesnicie(cam 12 zile). Am trimis scanata chitanta, am fost sunat si mi s-a explicat politicos ca nu au banii in cont.... Concluzia: De vina este Posta in colaborare cu trezoreria :)). Azi de dimineata am vazut ca am plata confirmata (+ turbanul buff) deci nu mai am de ales ... trebuie sa particip ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

In speranta ca poate si organizatorii citesc forumul as avea o propunere ( e o propunere, nu va invat eu ce sa faceti)

Avand in vedere numarul mare de participanti (felicitari inca odata ca reusiti an de an sa strangeti tot mai multi concurenti la start), ar fi o idee sa existe un start decalat la cele doua categorii (50 sau 80)

Sunt constient ca asta implica un efort mult mai mare d.p.d.v al blocarii circulatiei prin oras. Dar decalajul nu trebuie sa fie foarte mare - 30 de minute ar fi suficient.

Avantaje:

- cei 3 km de sosea nu sunt suficienti pentru a dispersa concurentii si in momentul in care se intra pe portiunea de off-road se face inevitabil (vedeti ultimele 3 editii) un "bottleneck". Asta tine inclusiv pe prima coborare si pe portiunea de push bike de pe urmatoarea urcare.

- se reduce numarul posibilelor accidentari cauzate de cele enumerate mai sus

- timp mai redus de stat in punctele de alimentare din aceleasi motive

- finish-ul ar fi cat de cat mai grupat la cele 2 categorii si atunci si cei de la 80km ar mai avea senzatia ca au luat parte la un concurs.

Dezavantaje:

- circulatia blocata in oras de 2 ori.

- efort suplimentar cu chip-urile - dar banuiesc ca exista o solutie soft pentru a acoperi si un start decalat.

Mai mult ca sigur nu se mai poate schimba acuma programul maratonului, dar aceasta este o sugestie si pentru maratoanele viitoare de MTB. In strainatate se practica frecvent acest lucru.

Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ar fi ca sa se dea startul separat, ar trebui ca cei de la 80 sa plece primii, evident, pentru ca in general (exista si exceptii) cei mai buni ciclisti se inscriu la 80, iar daca cei de la 50 ar lua startul primii, cei din fata de la 80 ar avea de depasit cateva sute de concurenti. Pe de alta parte, startul in grup are avantajul de imagine, iar daca cei care au pretentii se pozitioneaza in fata plutonului. Nu stiu daca am putea sa spunem oricum ca la un start de 400 de oameni e aglomeratie, ma gandesc ca la concursurile mari din vest unde sunt cateva mii (chiar daca se da decalat startul) o fi mai nasol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi Alex se gândea ca cei de la tura lungă să plece primii:

- finish-ul ar fi cat de cat mai grupat la cele 2 categorii si atunci si cei de la 80km ar mai avea senzatia ca au luat parte la un concurs.

Ăsta ar fi principalul avantaj şi din punctul meu de vedere. E clar că presupune o organizare mai complicată. Iar argumentul că în alte părţi sunt competiţii cu de zece ori mai mulţi participanţi e greu de combătut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata. am facut si eu plata online. Nu va mai agitati cu mandat postal, totul se rezolva usor si mai rapid daca aveti acces online la contul din banca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate Egox: acesta este principalul avantaj.

- finish-ul ar fi cat de cat mai grupat la cele 2 categorii si atunci si cei de la 80km ar mai avea senzatia ca au luat parte la un concurs.

Ăsta ar fi principalul avantaj şi din punctul meu de vedere. E clar că presupune o organizare mai complicată. Iar argumentul că în alte părţi sunt competi

ţii cu de zece ori mai mulţi participanţi e greu de combătut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si eu la filmuletele cu editia de anu trecut.Foarte frumos peisajul, foarte frumos totul orasul tot.

Pacat ca astfel de maratoane sunt puse in luna iunie cand unii dintre noi avem sesiunea care nu ne lasa sa participam la astfel de editii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ăsta ar fi principalul avantaj şi din punctul meu de vedere. E clar că presupune o organizare mai complicată. Iar argumentul că în alte părţi sunt competiţii cu de zece ori mai mulţi participanţi e greu de combătut.

Nu cred ca la o competitie cu de zece ori mai multi participanti este o iesire din oras similara cu cea de la Medias(ingusta si abrupta). Sa nu mai zic ca la inceput foarte multi pleaca tare, se "taie" repede si apoi incurca. Hoinarii are(au?...) perfecta dreptate. Este indicat startul decalat si la alte competitii unde locatia nu permite un start "aerisit".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista o rezolvare mai simpla pt start, anul trecut masina de politie mergea prea incet si lumea se aduna in spatele lui. Daca s-ar rezolva problema asta nu ar fii blocajul atat de mare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect. Masina de politie trebuie sa mearga in ritmul celor de la elite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt multumit de startul simultan pentru tura lunga si scurta. Sunt 3-400 de ciclisti nu 3-4000. Imi place si startul neutralizat de masina politiei. Si doar startul este neutralizat si in marile tururi. De ce sa facem noi altfel? Asa plutonul e compact, lumea se poate incalzii cat de cat pana la prima urcare si alta e imaginea pt spectatori.

Daca se lasa startul liber fara neutralizare atunci sigur se gasesc macar 10 care sa sprinteze la maxim prin oras. Asta inseamna pluton rupt, pericole mai mari de accidente. Unii dintre cei mai neexperimentati si mai nepregatiti se vor lua dupa primii si pe prima urcare vor fi cu muschii blocati incurcand si pe cei din spate.

Anul trecut eu am plecat printre ultimii si pana la iesirea din sosea am ajuns in primii 50-70 fara mari eforturi. Nu am avut probleme cu bottleneck-ul. Asa ca cine trage la primele locuri sa se plaseze in mai in fata plutonului iar pentru ceilalti nu conteaza ca se blocheaza pentru 2' la prima urcare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu m-am plasat mai in fata plutonului, dar toata lumea se baga peste mine si tot am ramas blocat pt ca se opreau omenii in fata mea pe urcare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact la asta ma refeream.

Sunt o multime de oameni care trag pe sosea, intra pe offroad, descopera misterul SPD-urilor, limita lor fizica, nesimtirea crasa de a-i impinge la propriu pe ceilalti pentru a-si face loc, inconstienta de a recupera pe coborare ce au pierdut pe urcare - toti acestia au grija ca an de an sa se formeze bottlneck-ul de care aminteam.

Oricum discutia nu mai are sens deoarece nu o sa se mai modifice acuma programul. Poate cu alte ocazii. Scuze de off topic si ne vedem la start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.