vladspy90

Cadru rupt - cum se poate remedia?

Recommended Posts

Salut,

Am un cadru compozit rupt, la 1/10 din lungimea cadrului. (pe ambele brate. orizontal si oblic)

As vrea sa stiu daca se poate repara, daca da unde, cum si cat ar costa.

merci

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca notiunile minime de siguranta sunt departe de tine.Cand zici rupt ,inseamna ca este deja format din 2 bucati pe care vrei sa le unesti.Nu o sa poti sa-i redai rezistenta ,ptr ca fibrele din care e facut sunt dispuse in procesul de fabricatie intr-un anumit fel de la exterior spre interiorul cadrului.Nici daca e doar crapat putin nu prea e de joaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt constient de faptul ca nu va fi niciodata ca noua... sau la fel de rezistenta... dar nu prea observ fibrele nu stiu ce sa zic. eu am luat-o din paris, si am intrat intr-o banca cu ea dupa un derapaj cam in viteza. Materialul seamana cu aluminiul, dar mai albicios si e usor deci nu e fier si nu se aude a fier, nu vibreaza, absoarbe socurile bine, de parca ar fi plin pe dinauntru dar e gol. deci nu-mi dau seama din ce e facut eu sper doar ca exista o solutie pt. ca arata foarte bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fotografie si din ce zici tu ca e albicios pare sa fie un aliaj de aluminiu, deci se poate rezolva problema.

Sa vedem si pozele cu cadrul rupt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa-ti spun, dar nu mai ai ce-i face.

Daca iti zice cineva ca-l poate suda sa nu-l crezi... De fapt se poate suda, dar se va rupe iarasi peste cateva zile. Stiu din proprie experienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dureros, dar m-am gandit la metoda cu introducere pe dinauntru a unor bare de aluminiu care sa tina simetrie.. dupa care sudat cadrul de ele si inchisa zona...

sau poate bara de aluminiu si dupa peticit cu carbon, nu stiu... trebuie sa existe ceva..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compozitul este un plastic.Carbonul este plastic cu insertie de carbon,Ce ai tu acolo e aluminiu.Oricum in nici un caz nu ai ce sai faci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Operatiile de care vorbesti ar costa mai mult de jumatate din valoarea cadrului tau cand era inca intreg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era otel Cr-Mo.....mai era o sperantza prin sudura !

LuciantheOne din pacate pt Dvs......are dreptate dl. vladspy90 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat de el.Era cu mov.Insa tre' sa-l consideri o amintire .Placuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LuciantheOne din pacate pt Dvs......are dreptate dl. vladspy90 !

Ai permutat numele celor doi sau nu ma prind eu ce ai vrut sa spui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai permutat numele celor doi sau nu ma prind eu ce ai vrut sa spui?

Scuze....reformulez...

LuciantheOne -din pacate pt Dvs. vladspy90 -are dreptate !

Share this post


Link to post
Share on other sites

8-> Si daca cedeaza la viteza mai mare ,intr-o denivelare,atunci ce mai conteaza cine are dreptate?

Conteaza doar cu cate zile de spitalizare scapa nefericitul.<)=))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moromete, daca mai spui cuiva "Dumneavoastra" te dau afara de pe forum:))

Mai ales mie care sunt cu aproape 20 de ani mai tanar decat tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles, maus: ai dreptate cu viteza... nu as vrea sa dau cu dintii in asfalt la viteza. in principiu am inteles l-am pierdut, am aflat ieri de la tata ca a fost facut la comanda pentru un ciclist cica; cel putin asa i-au zis in paris, are semnatura pe cadru jos langa angrenaj, de aia ma tot strofocam, poate este o metoda noua de reparat. acum ca m-am linistit, trebuie sa caut un cadru asemanator ca geometrie, pentru ca la asta distanata dintre roti era foarte mica, puteam sa iau viraj pe loc, la multe e asa, dar la multe noi, nu model vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui totusi incercat. Se desface zona de ruptura in lateral, se introduce in interior o teava din acelasi material pe interior, sa intre "fest". Se apeleaza la un sudor specializat pe aluminiu. De fapt ordinea ar fi inversa, cauti mai intai specialistu', vede care e problema si cum s'ar putea rezolva, dupa aceea cauti bucata de rezistenta, de debiteaza pentru interior, cam complicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar si cu intarituri, este rupt prea aproape de head tube ca o reparatie sa reziste. Poate doar o reparatie de genul taiat down tube si top tube jos si inlocuit cu altele. Dar asta e deja "frame building". Cadrul este distrus iremediabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la TAROM exista un sudor care face treaba foarte buna si sudeaza in orice. Eu zic ca se poate face chiar pot vorbi cu sudorul ,i-ti fac rost de teava de aluminiu [nu stiu daca merge duraluminiu]si putem incerca. Dar depinde acum si de pretentiile tale fata de o bicicleta. Ea sigur nu va m-ai fi cea ce a fost. AS YOU WISH

In legatura cu cat te costa ,sa vedem cat cere sudorul [care e baiat de treaba] deci CHEAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudorul respectiv plateste si cheltuielile medicale in cazul in care cadrul sudat de el cedeaza in mers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

culmea culmilor :)) cand am facut accidentul, am intrat initial cu roata, care nu a patit nimic, decat cauciuc explodat, dar furca si cadru rupte :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

culmea culmilor :)) cand am facut accidentul, am intrat initial cu roata, care nu a patit nimic, decat cauciuc explodat, dar furca si cadru rupte :))

Otelul din spitze i-a dat elasticitatea necesara rotii sa "supravietuiasca" impactului...Pastreaza roata dupa verificarea tensiunii in spitze....restul (furca+cadru) au revoir...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa sudezi alte tevi pe cadru, trebuie sa fie din exact acelasi material, cu aceleasi proprietati.

La fel si electrozii, trebuie sa fie din acelasi material/aliaj cu cadrul.

Foarte greu de gasit in Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.