raindog

UNIVEGA fan club

Recommended Posts

Sky-urile la Univega înseamnă cadre cu geometrie adaptată pentru femei.

Heh .. marketing maica , uite un exemplu de la ei de pe site

Sky : http://univega.com/bike_detail.asp?lang=english&kat=Hardtail&ID=300018&active=2-4

Ht570 : http://univega.com/bike_detail.asp?lang=english&kat=Hardtail&ID=300013&active=2-4

Nu e nici o diferenta in geometrie intre cele doua .

As zice ca e pentru femei daca ar arata asa

http://www.bikexcs.ro/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/i/file_name_3310.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici o diferenta in geometrie intre cele doua .

Nu văd să fie afişată geometria p'acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In catalog e, eu am dat link la modele. Oricum nu conteaza asta , cum ziceam asta cu geometria diferita barbati/femei mi se pare o chestie pur de marketing, cadru cu geometria buna e ala pe care te simti bine la pedalat .

Ma interesa daca stie cineva modelul/anul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea înţeleg cum poţi să spui că ai comparat geometriile în catalog când tu nu ştii ce model/an îi.

Crezi că-i pasă cuiva că tu mergi pe un cadru pentru femei? Aşa că relaxează-te! :)

Modelul îi exact ce scrie pe cadru, adică "Univega Alpina HT Sky" iar anul îi aproximativ 2008.

Dacă ar fi să ghicesc aş spune că bicicleta a fost făcută pe bucăţi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man nu am comparat geometria cadrului meu ci a celor 2 din linkurile care ti le-am aratat. Una fiind sky si una nu.

Oricum relaxat sunt :) astept sa se mai usuce putin pe afara sa ies la o tura

Share this post


Link to post
Share on other sites

as dori si eu sa achizitionez Bicicleta Univega Alpina HT-300 2010. Daca ma puteti ajuta va rog si pe mine cu niste informatii, cum se comporta, este rezistenta, merita cumparata ? as fi foarte recunoscator. Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Per total e o bicicleta ok daca nu ai pretentii mari, eu o am de un an pe a mea ( dar sta la munte, deci mai mult sta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haideti sa scoatem de la naftalina topicul acesta... cred ca ma pot declara fan cu acte in regula acum ca am ajuns sa am 2 univega (foarte multumit de prima capra am facut rost de un cadru ceva mai performant si mi-am construit inca una mai custom) Deci problema este compusa dintr-o HT-LTD si un HT-560 (cel putin cadrul :D). lista de componente e lunga si nu am sa insir decat cateva de pe HT-560:

-frane avid elixir r 185/185;

-angrenaj stylo 3.3;

-X9 schimbator spate;

-X7 schimbator fata;

-furca radion air 120mm;

-butuci spate:novatec d042sb fata:sram X7;

si pe HT-LTD nu spun decat ca este un grupset complet deore (in poze apare inainte de transplant)

acum daca stie cineva o sursa exacta de unde pot lua informatii despre cadre as fi recunoscator... sunt curios un pic in legatura cu aliajele lor.

http://imageshack.us/g/24/121020111469.jpg/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mai modest putin ... HT-300 , am 1000 de km parcursi in vacanta de vara , cu aproximatie ( abia de curand mi-am luat kilometraj ). Ce am schimbat la ea momentan este saua , mi-am luat WTB pure v race si schimbator pt foi tot acera ca cel de pe spate ,inca nemontat. In rest accesorii , cel mai important un sigma bc 1609,multumit de el.

Pana la vara vreau sa trec la pinioane pe caseta ca sa imi permita si alte schimbari.

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreo trei luni calaresc si eu o Univega Terreno 300, model 2010. Dupa mai bine de 15 ani in care nu m-am mai urcat pe bicicleta, am ajuns sa redescopar o placere pe care acum nu-mi explic de ce am lasat-o in urma atata vreme. Cu atat mai mult cu cat pot spune ca prima tinerete mi-am petrecut-o in saua bicicletei.

Am ales acum un hibrid care sa se comporte decent si in ture lungi de sosea, dar sa nici nu aiba probleme pe o carare de munte. Pana acuma vad ca Univega asta isi face treaba. Nu zic ca nu duc dorul unei rutieriste pur sange, dar pana una alta ma descurc si cu Terreno asta. Care are de dus in spinare un bicilist firav, de vreo 120 de kg... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hop si eu cu o HT-500 luata de la Maros. Surpriza placuta a fost sa vad ca a venit cu frane Shimano M416, nu cu Promax, m-a scutit de o cheltuiala, pe moment cel putin :)

Inca e stock, dar urmeaza ceva schimbari:

- In primul rand camasile de la cablurile de frana, sunt mult prea elastice, poate si cele de la schimbatoare.

- o tija de sa mai lunga

- QR la roti mai bune, am avut surpriza pe fata, dupa obstacole tipic urbane - scari si borduri, sa gasesc roata in usor alta pozitie decat am plecat cu ea de acasa, suficient cat sa atinga frana - va asigur ca erau bine stranse.

- alta sa, inca sunt in dubii

Per total, bicicleta e super, mai ales ca am luat-o la reducere, nu puteam sa vreau mai mult de banii aia (1399 :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

- posibil posesor de univega;

- ma gandesc foarte serios la acest model: http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_-_MTB_XC_Hardtail/Bicicleta_Univega_Alpina_HT-530_2011-3218.html

- nu va fi folosita la concursuri, doar ca hobby in zilele libere pe munte, vai, poteci etc.

- ma intereseaza parerile voastre referitor la acest model (cum se comporta, merita banii, eventual cineva care are acest model daca poate da cateva impresii) cat si eventuale informatii generale la brand-ul in sine Univega: fiabilitate etc.

- un lucru ce nu am gasit despre acest model referitor la greutatea ei, daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi se pare f scumpa la banii aia, poate si cu reducerea aia de 25% sa se mai scoata ceva, in rest nu prea vad sa se merite.

la 3000 de lei gasesti destule biciclete cu deore si sigur schimbator xt pe spate

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, corect ... la banii aia e destul de mult, nici nu se incadreaza in bugetul meu de 2300 lei ... insa cu reducerea aia pretul ar cadea sub 2300, iar la pretul asta nu am gasit altceva sa aiba o echipare asemanatoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, corect ... la banii aia e destul de mult, nici nu se incadreaza in bugetul meu de 2300 lei ... insa cu reducerea aia pretul ar cadea sub 2300, iar la pretul asta nu am gasit altceva sa aiba o echipare asemanatoare

http://www.marosbike.ro/preturi_BICICLETE_-_MTB_XC_Hardtail/Bicicleta_Focus_Black_Hills_Disc_2011_albastru-2926.html ,Putin mai slabutz echipata,dar iti mai raman si bani cu care poti face un mic uprgade....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu pe-aici, cu o Univega Terreno 100 2011. Am schimbat saua cu asta si am reglat deraiorul fata, ca freca lantul cand schimba foile. Bicicleta se comporta excelent, am luat-o la o tura de 45 km pe sosea acum vreo 2 saptamani. Astept primavara, sa o bag si pe offroad, am planuri mari pentru ea. Planuri mari insemnand ture de 50-100 km din care cel putin jumate pe poteci si drumuri forestiere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca in sfarsit am dat peste un forum Univega. In Aprilie 2009 mi-am cumparat o Univega Alpina HT500 model 2009 cu unele mici modificari :) ,daca se pot numi asa , i-am pus pedale truvativ pentru ca ma cam saturasem sa rup pedale , si am schimbat saua (vorba vanzatorului :)) era cam violatoare cea din dotare) si de atunci nu i-am schimbat nimic , doar am uns de 2 ori butucii rotilor (si asta ca fiu eu linistit ca au unsoare) si am scimbat cauciucurile o data. Am "calarit-o" zilnic cate 20-30 Km din martie pana in noiembrie, incluzand drumuri off-road , sarituri de borduri iar in plus vara ma delectez si cu cateva ture in muntii Dobrogei. Per ansamblu este o bicicleta buna , totusi nu m-as aventura cu ea la down-hill , in rest isi merita pretul din plin cu toata opinia contra a unora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Incepand de weekendul trecut, ma pot include si eu printre fanii acestei marci. Cu toate ca nu am apucat sa o scot la o tura, doar uitandu-ma ore in sir la bicicleta am ramas fascinat. Este vorba de o Univega Via Laser.

https://picasaweb.go...feat=directlink

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am achizitionat si eu o bicla Univega HT Lite 2010. E o serie limitata facuta exclusiv pentru dealerul din Germania Radlager-Bonn, cu echipare super la pret bun. Are Marzocchi 22LO frane disc Avid Juicy 3, butuci, manete schimbator, schimbator fata Deore, schimbator spate XT, in rest cuvete, pipa, ghidon si tija sa sunt FSA. Pot sa spun ca am incercat-o in situatii si mai dificile si sunt multumit de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Din ianuarie 2012 sunt posesorul unui mtb Univega HT 300 Alpina. Cred ca sunt cam ghinionist pentru ca in vreo 250 km rulati am ajuns de 2 ori in service. Dupa vreo 3-4 ture casa - parc mi-a picat o pedala. Ajuns la garantie - nu au strans suficient cand mi-au livrat-o. Bineinteles mi-au bagat pedala fortat. Probabil nu o sa o mai schimb decat cu brat. Weekendul acesta dupa vreo 2 ture de herastrau am ajuns acasa pe langa bicicleta. Roata spate avea joc. Ajuns azi la garantie singura explicatie a fost ca trebuia strans mai bine axul spate cand am cumparat-o. Stat vreo 15 min prin magazin timp in care baietii au verificat tot si cu promisiunea ca nu mai calc prin service am plecat acasa. Cand m-am uitat mai atent au uitat sa-mi puna protectia aia de plastic dintre pinionul mare si spite. Motivul ? Are joc si scoate zgomote ciudate. Pe langa toate astea am o problema cu schimbatorul de la foi. Nici la prima vizita in service, nici la revizia de 100 km si nici astazi nu au reusit sa-l regleze. Daca are cineva problema asta va rog sa-mi spuneti cum se rezolva. Schimba ok, dar cand sunt pe foia mare si pinionul mic si fortez pedala imi atinge ceva. Daca merg linistit nu am nicio problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am acelasi model de bicicleta, am cumparat-o in iunie. In tot acest timp nu am avut probleme legate de slaba asamblare, poate baietii de unde am luat-o au montat bicicleta cu mai multa raspundere. Probleme cu schimbatorul de foi am avut o singura data ,eram pe foaie mare si pinionul cel mai mic si a sarit lantul,a ramas blocat intre foaie si aparatoare.Am reusit sa reglez schimbatorul din ce am citit intr-un tutorial pe net, sper eu ca bine. De atunci de vreo 2 ori a mai avut tendinta de a sari de pe foi, dar nu s-a intamplat. In rest e totul ok sunt foarte multumit de bicla. Mi-am cumparat de ceva vreme schimbator de foi tot acera acelasi model ca cel de pinioane dar nu am apucat sa il montez inca. Sper ca acesta sa fie cat de cat mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve.

Posesor de Univega Aplina Sport din 1993, cu mici modificari. Cadru CrMo.

Mai am un cadru de Univega Geo G30, trekking, pentru roti de 28", care va ajunge un SS de oras.

Ma simt excelent pe Univega si nu mai schimb marca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva cam care e greutatea cadrelor Ht 550 sau 560 la modelele din 2011 incoace ? Aceasta informatie n-au reusit sa mi-o dea dealerii din Romania insa nici producatorul german.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.