Genubike

Articole culese din mass-media

Recommended Posts

Articol bombastic demn de media romaneasca. Francezul care a fost citat a zis ca banuieste ca Armstrong ar fi apelat la dopajul mecanic, dar ca, citez, nu are nici o dovada in acest sens. Bineinteles, digisport prezinta articolul sub forma unei certitudini.

 

Quote

Même s’il affirme ne détenir aucune preuve de la présence d’un moteur sur le vélo du Californien qui avait remporté sept victoires sur la Grande Boucle (entre 1999 et 2005) avant d’être déchu de ses titres pour dopage en 2012, il reste convaincu que le recours à de la médication interdite n’explique pas tout.

 

Quote

«J’ai aussi la conviction qu’il avait un moteur dans le vélo. J’ai encore les images en tête d’une étape de montagne où tout le monde est à la ramasse, et lui, il laisse tout le monde par terre. A la fin de l’étape, j’appelle tous les spécialistes que je connais, et ils ne comprennent pas comment sa performance est possible, même avec de l’EPO. Il y avait quelque chose d’anormal, et tous les spécialistes me tenaient le même discours. Pourtant c’était des gens du milieu, qui connaissaient bien la course. Ce n’est pas l’EPO qui faisait la différence»

 

Spre deosebire de acuzatiile anterioare la adresa lui Armstrong, in cazul asta sunt pure speculatii. 

 

Articolul original aici: https://sport24.lefigaro.fr/cyclisme/actualites/lance-armstrong-equipe-d-un-moteur-sur-son-velo-l-ancien-dirigeant-de-l-afld-accuse-1039884

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor electric de 500 wați adică 0,5 Kw. posibil, dar unde era ascuns acumulatorul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ciomby said:

motor electric de 500 wați adică 0,5 Kw. posibil, dar unde era ascuns acumulatorul ?

Articolul spune că în bidon

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde au scos cei de la digisport nici specificatiile tehnice ale motorului, nici ale bateriei, cand insusi autorul acuzatiilor, citat de jurnalistul francez la care fac cei de la digisport referire, spune ca nu are nici o dovada cu privire la asta :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digisport e mult mai jos decat Digi24; banuiesc ca de calitatea reporterilor/managementului tine. E mai inspre Antena 3, asa. 

Am citit de-a lungul timpului mai multe articole despre lucruri pe care le cunosteam bine si n-aveau nicio legatura cu realitatea. Supozitii si cancan fara numar.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut ! personal nu cred că individu ar fi avut vreo „șmecherie” montată la bicicletă, ar fi fost incredibil de grea (motor +  acumulatori) și „bătea la ochi” ! pur și simplu era superdopat și nimic mai mult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia e. Pe lângă garmin mai punem pe ghidon și telefonul cu Waze și watts să fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.04.2021 at 17:33, majikstone said:

 

Mersi. Chiar am vrut sa caut sursa articolului care a aparut in "mareata" presa romanesca.

 

On 12.04.2021 at 17:57, ciomby said:

motor electric de 500 wați adică 0,5 Kw. posibil, dar unde era ascuns acumulatorul ?

 

O bormasina obisnuita, d-aia la care iti creste barba pana dai o gaura de 8 mm in beton, are undeva intre 450 si 500 de wati.

Intreb si io, asa ca necunoscator: unde dracu' a ascuns Lance o bormasina (fara manere si mandrina) in interiorul cadrului unei cursiere de carbon?

 

Zicem ca acumulator nu avea nevoie, ca au inventat americanii motorul electric care merge cu aer. Dar il tin secret, i l-au dat doar lui Lance.

Nu radeti, ca exista o teorie a conspiratiei care spunea ca americanii au leacul pentru cancer insa l-au tinut secret si i l-au dat doar lui Lance ca sa castige Turul Frantei.

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 2 ore, gibonu said:

Nu radeti, ca exista o teorie a conspiratiei care spunea ca americanii au leacul pentru cancer insa l-au tinut secret si i l-au dat doar lui Lance ca sa castige Turul Frantei.

 

Bine, dacă ar fi citit că ăsta este tipul cancer cu printre cele mai mari șanse de vindecare (95% supraviețuire la 5 ani) poate nu se grăbeau cu teoriile astea. Dar ăștia nu prea știu a citi, a înțelege. :)

Nu mi-a fost simpatic Lance niciodată, cred în continuare că a fost un trișor (mult mai deștept și organizat decît alții).

E și multă ipocrizie (li se cer performanțe și spectacol la foc automat, de multe ori imposibile din punct de vedere omenesc).

Și e și multă incompetență la presă, scriu tot felul de inși fără o minimă documentare și înțelegere a fenomenului.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Traveller said:

E și multă ipocrizie (li se cer performanțe și spectacol la foc automat, de multe ori imposibile din punct de vedere omenesc).

 

Plus (ma refer la marile tururi) cercul vicios traseu - televiziuni - sponsori. Daca traseul nu este suficient de ofertant (a se citi nu cuprinde destule catarari cat mai dure) scade interesul televiziunilor pentru transmitere iar fara tv sponsorii stramba din nas (pentru ca nu spectatorii de pe sosea sunt tinta lor principala).

 

Plus alte interese de marketing, cum ar fi platile generoare catre organizatori pe care le fac diverse municipalitati pentru a trece Turul / Giro / Vuelta prin orasul lor.

Stiu ca anul trecut in Vuelta asta a fost o mare problema, tot vorbea Terzian ca ciclistii se plang ca termina etapa in localitatea X dupa care merg inca 1-2 ore cu autocarul la cazare. Pentru simplul motiv ca localitatea X nu are suficiente capacitati de cazare.

 

Si ar mai fi un aspect. Parca anul trecut, ASO (organizatorul Turul Frantei) a cumparat un pachet mai mare de actiuni la L''Equipe. Urmarea au fost niste presiuni voalate asupra ziaristilor de a o lasa "o idee" mai moale cu subiectul dopajului in ciclism. Poate @majikstone stie mai multe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt la curent cu potentiala achizitie, dar e drept ca articolele despre dopaj in ciclism sunt mai degraba apanajul altor publicatii decat l'Équipe, care pe de alta parte dedica o buna parte din continut ciclismului.

 

Interesele financiare la nivel local si national clar exista, inclusiv dincolo de aspectele la care face referire @gibonu mai sus. A se vedea boom-ul industriei de biciclete din SUA in perioada de glorie a texanului, respectiv boomul industriei de biciclete din UK in perioada de dominatie a Skyneos. Se mai adauga si drepturile TV in ecuatie date de faptul ca, datorita victoriilor "conationalilor" respectivul sport a devenit subit mult mai urmarit la TV, si realizam incet de ce principiul de "o mana spala pe alta" a functionat atat de mult timp si probabil functioneaza in continuare in lumea ciclismului (si nu numai).

 

Despre Armstrong putem scrie cateva zeci de pagini de comentarii si putem despica firul in patru la infinit. Ca a avut motor si baterie, ca n-a avut, cert e ca mizeria in care se scalda o buna parte din ziaristii din presa romaneasca de azi incepe sa contamineze si articolele legate de ciclism, putine cum sunt ele. Titluri bombastice, informatii incomplete sau scoase din burta, incompetenta, toate doar de dragul clickbaitului.

 

Altfel, motoare de 500W intr-un format mai compact decat cel al unei bormasini se gasesc. Fac elvetienii de la Maxon niste bijuterii de motoare brushless de 480W care au 3.2 cm in diametru si vreo 15 cm lungime, numai bune de bagat in cadru alaturi de un angrenaj planetar. 860g motorul, inca vreo 250g angrenajul, se gasesc solutii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 44 minute, majikstone said:

Nu sunt la curent cu potentiala achizitie, dar e drept ca articolele despre dopaj in ciclism sunt mai degraba apanajul altor publicatii decat l'Équipe

 

Am intrebat eu fara sa ma documentez. Acum, dupa un click, e clara treaba: "L'Équipe (pronounced [lekip], French for "the team") is a French nationwide daily newspaper devoted to sport, owned by Éditions Philippe Amaury."

Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/L'Équipe

 

Amaury asta imi suna cunoscut, dar nu stiu de unde sa-l iau. Parca era fundas dreapta la PSG prin anii '80.

 

Multumesc pentru informatiile referitoare la motorul electric. Foarte tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tura pe cursiera se va face cu 30.h se va dormi pe bicle asta cat va mai fi voie pe sosea cu bicla :)

era pt proiectul de legislatie rutiera .am postat gresit ....de nervi :-B

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 13 ore, Diesel said:

Tura pe cursiera se va face cu 30.h se va dormi pe bicle asta cat va mai fi voie pe sosea cu bicla :)

era pt proiectul de legislatie rutiera .am postat gresit ....de nervi :-B

Cred ca daca aceasta imbecilitate va fi aplicata, limitarea se va referi doar la deplasarea in interiorul localitatilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 2 ore, M23 said:

Cred ca inaintea lor au fost elvetienii de la bold bikes

 

Scott Sports has acquired a majority share of Bold Cycles, who are best known for their hidden shock bikes.
The two companies are both based near Biel, Switzerland, but Bold will apparently remain as an individual brand with founder and designer Vincenz Droux still at the helm.

 

https://www.pinkbike.com/news/scott-now-own-a-majority-share-in-bold-cycles.html

 

The only glimmer of a clue is in a statement from Scott (see full statement below): “great potential with Bold Cycles to serve a customer segment that wants to tailor their bike to their individual needs”.

 

https://www.mbr.co.uk/news/scott-bold-cycles-387600
 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

”În decembrie 2019, Asociația Metrou Ușor trimitea Primăriei Municipiului București un set de propuneri pentru eficientizarea circulației tramvaielor de pe artelele Calea Moșilor (veche) și Regina Maria, scopul fiind eliminarea ambuteiajelor punctuale în care stau blocate tramvaiele prin redirecționarea traficului individual pe variante ocolitoare. În ianuarie 2020, Direcția Transporturi a PMB ne comunica faptul că propunerile au fost aprobate în Comisia Tehnică de Circulație. Începând de ieri, 17 noiembrie 2021, primul set de propuneri a intrat în vigoare, circulația de pe Calea Moșilor (veche) fiind restricționată pentru traficul individual (cu excepția motocicletelor, bicicletelor și mașinilor de intervenții)”, ne informează Asociația Metrou Ușor pe pagina sa de Facebook.

 

Harta arată cam așa

 

image-2021-11-18-25189057-0-harta-restrictii-calea-mosilor.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In completarea postarii de mai sus.

 

"Restricțiile de circulație sunt pe următoarele segmente, între Piața Sf. Gheorghe și bd. Carol:

 

Accesul interzis pe Calea Moșilor între Str. Sfinților și Bd. Hristo Botev, pe sensul spre Piața Sf. Gheorghe;

Accesul interzis pe Calea Moșilor între St. Radu Calomfirescu și Bd. Hristo Botev, pe sensul spre Obor;

Accesul interzis pe Calea Moșilor între Str. Pictor Ștefan Luchian și Bd. Carol I, pe sensul spre Obor."

 

Sursa si mai multe detalii: https://m.hotnews.ro/stire/25189054

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.