LucianTheOne 5,186 Posted May 10, 2010 HeHe... Duminica am avut vreo 35kg in spate si am urcat pante mai mari. http://www.ciclism.ro/forums/moldova/655-suceava.html#post164097 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drysna 272 Posted May 10, 2010 Voi va uitati la bicicleta asta neincarcata si ii plangeti de mila? Nu e bicicleta de maratoane insa sa urci un deal obisnuit cu ea asa e joaca de copii. Sunt curios cum arata incarcata la maxim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 10, 2010 Este cea mai grea bicicleta pe care am avut-o, mai grea si decat primul tandem din otel. Dar in mod paradoxal si de neinteles inca, merge foarte usor la deal. Ma gandesc ca poate lantul fiind mai lung se transmite altfel forta??? E si foarte comfortabila, parca are suspensii, cadrul probabil flexeaza putin, cauciucurile late amortizeaza si ele. Intentionat am facut-o cu BB-ul mai jos cu vreo 2cm, pentru o stabilitate mai buna. Detalii cu prinderea basculei pe cadrul principal Am modificat un suport de bidon pentru a putea sa primeasca bidoane mai mari. L-am indreptat si apoi l-am indoit cat a trebuit. Pe teava aia, taiata dintr-un cadru, este un suport de care se prindea aparatoarea pentru lant. Acum a devenit un suport pentru suportul de bidon, care a fost ancorat cu coliere de plastic. Bidonul sta foarte sigur, fiind sprijinit in partea superioara si de seatstay-urile basculei. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drysna 272 Posted May 10, 2010 La un lant atat de lung nu ar trebui intarit arcul deraiorului spate? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 10, 2010 Deocamdata n-am probleme, schimba bine pe toate vitezele, lantul fiind lung nu apar probleme de nepotrivire intre anumite foi si pinioane. Pot sa merg pe foaia mare - pinionul mare! Altii si-au montat un intinzator, de fapt un schimbator de pinioane in urechea cadrului principal. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tastatura 38 Posted May 11, 2010 cu cat e mai lung lantul cu atat pierzi mai mult din forta.. Transmisia prin lant nu este niciodata de 100%. cu cat este mai lung cu atat este mai greu, iar cand vei apasa pe pedala, pana sa misti pinionul, vei avea o mica portiune moarta in care tu doar intinzi lantul baga un intinzator in partea superioara a lantului, de preferat in dreptul axului original, ca lantul sa fie intins si ridicat asftel incat atunci cand iei freo groapa sa nu se loveasca de cadru. exista intinzatoare care se monteaza cu colier pe cadru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
robrom 0 Posted May 11, 2010 Salut, ce tare bicla, intradevar este un monstru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 11, 2010 Am observat chestia asta, dar nu-mi fac griji si nici nu ma deranjeaza. Am vazut la cineva un astfel de intinzator, dar nu cred ca o sa-mi pun. Si totusi de ce mi se pare ca merge mai usor? Cu fosta bicla cu roti de 28'', cauciucuri mai subtiri si multe kilograme in minus, mergeam mai greu si oboseam mai tare. Ma asteptam ca borseta roz sa atraga multe ironii, dar deocamdata am scapat:) Cred ca se asorteaza binisor, borseta roz cu cea rosie si cu portbagajul roscat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ciomby 286 Posted May 11, 2010 Este un fel de "jeep" pe doua roti ! Se poate pedala pe el ? adica se poate pune in miscare de un singur biciclist ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
addrian 123 Posted May 11, 2010 Ma asteptam ca borseta roz sa atraga multe ironii, dar deocamdata am scapat:) Cred ca se asorteaza binisor, borseta roz cu cea rosie si cu portbagajul roscat. Chiar voiam sa zic ceva de meseriasa borseta roz. Esti sigur pe masculinitatea ta daca ai asa ceva pe bicicleta ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 11, 2010 Am trei borsete de ghidon, dar asta se potriveste cel mai bine. Nea Ciomby, cred ca nu vorbesti serios. Pe jeepul asta a mers si o fetita de 10 ani, si inca pe teren accidentat, si un pensionar de peste 60 de ani si multe alte persoane. Toti au spus ca merge usor si e manevrabila. Daca mai vreti ceva detalii tehnice, intrebati-ma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
100%vegetarian 170 Posted May 11, 2010 asta cu culorile este un subiect interesant. ce era de cacat ieri, astazi e misto. exemplul il dau astia "duri", rock'erii, punk-erii, care mai nou poarta astfel de culori aprinse. e un contrast haios care mie imi place... eu cred ca "usurinta" de care vorbesti se datoreaza wheelbase-ului mare si cauciucului cu balon mai mare (nu permite ca roata sa se infunde in nisip, etc). oricum... un monstru! misto, felicitari! :-? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dan82 6 Posted May 11, 2010 Super tare, imi place mult portbagajul cu placa de parchet, "nice touch"....dar steguletul ce rol are? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drysna 272 Posted May 11, 2010 Geniala faza cu steguletul :) Cum de ti-a trecut prin cap? Nu ma mai pot strecura asa usor prin trafic, insa macar stiu ca nu se urca altii peste mine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frank 4,817 Posted May 11, 2010 ... eu cred ca "usurinta" de care vorbesti se datoreaza wheelbase-ului mare si cauciucului cu balon mai mare ... Citeva detalii referitoare la "balon mare" (rolling restistance): Schwalbe - Professional Bikes Tires Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frank 4,817 Posted May 11, 2010 Geniala faza cu steguletul :) Cum de ti-a trecut prin cap? De multi ani de zile ceva obisnuit pe o parte din bicicletele care circula mult prin oras (prin Occident): Btwin - Abstandshalter - Fahrr Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 11, 2010 Steguletul se poate plia langa bicicleta. Il pun doar cand merg pe drumuri publice si am bagaj voluminos. Astfel masinile ma ocolesc mai de la distanta. Am gasit doua pe niste bicle vechi, second hand. Iata cum vin de la cumparaturi. Desi batea un vant puternic, am mers fara probleme cu "bagajele" respective vreo 6-7km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
robinson 1 Posted May 11, 2010 Ma asteptam ca borseta roz sa atraga multe ironii, dar deocamdata am scapat:) Cred ca se asorteaza binisor, borseta roz cu cea rosie si cu portbagajul roscat. Din fata arata ca un robotzel, ca o vaca-robotel: ochii - cele doua faruri, gura - fermoarul gentii, iar coarnele - "coarnele" bicicletei :D Iar steguletul din spate parca i-ar iesii din gura (adica geanta) :) Un fel de Wall-e roz. S-o pedalezi sanatos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 11, 2010 Uite si principala mea sursa de inspiratie Home built xtracycle...... Si mai sunt alte topicuri asemanatoare la "Utility Cycling". Quote Share this post Link to post Share on other sites
dan82 6 Posted May 11, 2010 de la ce tip de bicicleta provine cadrul atasat, cel cu roata spate? cumva bmx? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 11, 2010 Nu, e furca spate (bascula) de la un cadru cu suspensii. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hegoat 72 Posted May 11, 2010 M-a fascinat atat de mult aceasta bicicleta incat azi in timpul somnului de pranz am visat-o :)). Ma rog...ceva asemanator plin de bagaje.Dar ceea ce e ciudat e ca eram cu ea la o statie de benzinarie sa cumpar lapte. Subconstientul meu probabil a retinut comparatia cu vaca facuta de robinson (altfel nu vad nici o logica) Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,186 Posted May 12, 2010 Eu am visat-o toata iarna. Am facut o multime de planuri si proiecte, pe care le-am tot schimbat si ajustat. La inceput voiam sa-mi transform cadrul de la tandem in asa ceva, dar i-am gasit client. Apoi intr-o buna zi am cumparat o bicla veche full suspension pe care am demontat-o si i-am luat bascula. M-am gandit mult daca sa sudez toate componentele cadrului, dar in final le-am prins doar cu suruburi. Am vrut sa-mi fac si un portbagaj din teava de otel pe care sa-l sudez direct de cadru, dar am gasit astea doua portbagaje care s-au potrivit. Daca e cineva interesat de asa o bicla, poate sa ma contacteze. Deja caut piese pentru urmatoarea. Primul Xtracycle din Romania se simte cam singur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tastatura 38 Posted May 12, 2010 Citeva detalii referitoare la "balon mare" (rolling restistance): Schwalbe - Professional Bikes Tires foarte buna infromatia asta... o sa cumpar cu cea mai mare fericire acum slick-ul de 60 tnx Quote Share this post Link to post Share on other sites
100%vegetarian 170 Posted May 12, 2010 urmatorul ar fi misto sa-l faci dintr-o bucata, fara suruburi, doar tevi puse exact cum trebuie si sudate. ...cum au facut cei de la 'surly'. eu astept... :D Quote Share this post Link to post Share on other sites