gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

saua aia o sa te incurce la ture mai lungi...Nu stiu insa daca o sa mai "new time" i-ar cam strica aspectul...S-o stapanesti sanatos,foarte faina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

saua aia o sa te incurce la ture mai lungi...Nu stiu insa daca o sa mai "new time" i-ar cam strica aspectul...S-o stapanesti sanatos,foarte faina :)

 

De ce l-ar incurca saua aia la ture mai lungi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am avut o sa in genul aceleia si e drept ca dupa 30 km, ma super durea fundul. eram si fara pantaloni cu bazon. difera de la om la om cat de confortabila e o sa. ai grija de ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Saua este foarte confortabila, de altfel Selle Italia Turbo 1980, fiind recunoscuta ca o sa care a devenit in scurt timp de la lansarea ei alegerea unor ciclisti precum Lemond sau Indurain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MTB-ul cu roti de 26 si anvelope de sosea nu-mi mai placea, asa ca mi-am luat picicleta de naveta cu roti subtiri :D

 

PBKkku4.jpg

 

 

Am mers cu ea la serviciu 2-3 saptamani, o tura pe dealurile de langa Campina, una-n jurul Bucurestiului si mai multe plimbari prin oras.

 

M-am confruntat cu cateva probleme (cel putin pentru mine) pe care le-am rezolvat dupa cum urmeaza:

- pipa de 120 prea lunga impreuna cu cadrul de 58 (parca) la inaltimea mea de 1.85 - am pus o alta pipa de 90, tot Specialized, de zacea prin casa. Aveam niste distantiere de carbon, le-am pus si p-alea, pentru efectu' artistic;

- pene ca la balamuc cu anvelopele de fabrica - inlocuite cu niste Continentaluri de 25 la reducere pe bike-discount - nicio intruziune;

- lant de fabrica cam uzat - un Sram nou;

- rolele de schimbator cu joc foarte mare - aveam prin casa o pereche de BBB pe rulment noi. Mai mici in diametru (10T fata de 11 la cele originale), da' vad ca schimba absolut perfect. Am mai folosit in trecut si, surprinzator, nici la fiabilitate nu stau prost;

- diferenta dintre foile angrenajului 34/50 nu tocmai pe placul meu, venind de la MTB cu 3 placi si rapoarte apropiate. Schimbat foaia mare cu una de 42 (mica, stiu, da' am gasit-o la un pret de nerefuzat). Deraiorul 105 nu cobora cat trebuie, asa ca l-am schimbat cu un X7 de MTB pentru 2 foi, pe care l-am bricolat la randul lui ca sa functioneze cum imi doream eu.

In afara cauciucurilor proaste si a lantului uzat, am pastrat toate piesele, astfel incat o revenire la ce era sa fie posibila.

 

In concluzie, am reusit (zic eu) cu o investitie pe care voit am cautat s-o pastrez la minimul posibil, sa-mi fac o cursiera care-mi place foarte-foarte mult.

Alta interventie pe topic nu prea mai vad s-apara, n-am de gand s-o schimb cu una mai performanta prea curand, nu se justifica, iar upgrade-urile-s excluse.

 

Poze:

http://i.imgur.com/nlZAmMd.jpg

http://i.imgur.com/2WNSbKH.jpg

http://i.imgur.com/hsEQC72.jpg

 

http://i.imgur.com/GWRt9Jf.jpg

:bici-5:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa dar, ori e ghidonul prea sus si prea departe, ori e saua prea jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau omul are trunchiul mai lung ca media ;)

 

asa arata un ghidon care e prea sus:

 

w56vlWd.jpg

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Alta interventie pe topic nu prea mai vad s-apara, n-am de gand s-o schimb cu una mai performanta prea curand, nu se justifica, iar upgrade-urile-s excluse.

O sa apara si upgradeurile stai linistit :)) . La mtb e competitie doar ... la competitie, la sosea e competitie mereu, chiar si cand iesi singur, te bati cu viteza medie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bianchiu meu credincios care m-a suportat in ultimi 2 ani pe aproape toate drumurile tarii si cu peste 120kg pe el

 

post-13163-0-93426300-1406579617_thumb.jpg

 

post-13163-0-05461900-1406579620_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel putin pare sa fie de partea buna a gardului! :D

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt. cei care vad doar bicicleta, gardul si politistul : in planul indepartat se poate observa coada unui avion.

Avem, deci, si aeroporturi.   :-H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha...vroia sa fuga cu avionul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza e din vizita de acum o luna de la Buc, eram pe langa...aerodrom sau ce naiba o fi, era o demonstratie aviatica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers cu ea la serviciu 2-3 saptamani, o tura pe dealurile de langa Campina, una-n jurul Bucurestiului si mai multe plimbari prin oras.

 

M-am confruntat cu cateva probleme (cel putin pentru mine) pe care le-am rezolvat dupa cum urmeaza:

- pipa de 120 prea lunga impreuna cu cadrul de 58 (parca) la inaltimea mea de 1.85 - am pus o alta pipa de 90, tot Specialized, de zacea prin casa. Aveam niste distantiere de carbon, le-am pus si p-alea, pentru efectu' artistic;

- pene ca la balamuc cu anvelopele de fabrica - inlocuite cu niste Continentaluri de 25 la reducere pe bike-discount - nicio intruziune;

- lant de fabrica cam uzat - un Sram nou;

- rolele de schimbator cu joc foarte mare - aveam prin casa o pereche de BBB pe rulment noi. Mai mici in diametru (10T fata de 11 la cele originale), da' vad ca schimba absolut perfect. Am mai folosit in trecut si, surprinzator, nici la fiabilitate nu stau prost;

- diferenta dintre foile angrenajului 34/50 nu tocmai pe placul meu, venind de la MTB cu 3 placi si rapoarte apropiate. Schimbat foaia mare cu una de 42 (mica, stiu, da' am gasit-o la un pret de nerefuzat). Deraiorul 105 nu cobora cat trebuie, asa ca l-am schimbat cu un X7 de MTB pentru 2 foi, pe care l-am bricolat la randul lui ca sa functioneze cum imi doream eu.

In afara cauciucurilor proaste si a lantului uzat, am pastrat toate piesele, astfel incat o revenire la ce era sa fie posibila.

 

In concluzie, am reusit (zic eu) cu o investitie pe care voit am cautat s-o pastrez la minimul posibil, sa-mi fac o cursiera care-mi place foarte-foarte mult.

Alta interventie pe topic nu prea mai vad s-apara, n-am de gand s-o schimb cu una mai performanta prea curand, nu se justifica, iar upgrade-urile-s excluse.

 

Poze:

http://i.imgur.com/nlZAmMd.jpg

http://i.imgur.com/2WNSbKH.jpg

http://i.imgur.com/hsEQC72.jpg

 

http://i.imgur.com/GWRt9Jf.jpg

 

Eu nu mai folosesc cursiera in oras,mai ales cu gume de 23-pene "ca la balamuc",intr-adevar-nici cu 25  nu ma simt prea "safe" in dragul nostru Bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoase incaltari! Restul pieselor sunt din aceeasi categorie?

ps: te asteptam si in topicul dedicat batranelor doamne ( vintage)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru aprecieri. Din pacate, momentan echiparea de baza este mult inferioara desi impecabila ca si stare tehnica. Linia completa este un Shimano Exage Sport LX, care va fi inlaturata incetul cu incetul cu o Campa Record. Vanez deja frane Delta, dar sigur imi va fi greu sa gasesc la un pret decent.

 

P.S. Voi veni si in topical dedicat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o prezint si eu pe italianca mea.

 

Echipata Campa Athena 11, roti Campagnolo Scirocco. Luata acum doua luni, SH.

 

post-14796-0-76308300-1407446360_thumb.jpg     post-14796-0-40897500-1407446529_thumb.jpg

 

(Nu inteleg de ce nu-mi da voie sa atasez decat poze atat de mici. Imi poate explica cineva cum pot atasa poze mai mari, asa cum am vazut la alte postari?)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.