vlady_zch 365 Posted September 18, 2015 Cand mergeam in pluton si gaseam strangatoare inchise asa, bagam roata fata si le deschideam din mers :) Nu pt ca ne-ar fi deranjat vizual, ci ca pt pur si simplu puteam sa facem asta. Nu cred... X_X Quote Share this post Link to post Share on other sites
Radu 5 265 Posted September 18, 2015 Sa-mi fie iertat da` arata ca un afis de circ. De multe ori imaginea anuleaza performantele tehnice. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MariusTrek 213 Posted September 18, 2015 Sa-mi fie iertat da` arata ca un afis de circ. De multe ori imaginea anuleaza performantele tehnice. O sa fac in curand o poza cum trebuie , sa iasa in evidenta bicicleta si piesele...stiu ca nu se vede prea bine dar nah...pentru desert e buna :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
h3x0r 220 Posted September 18, 2015 Mama cat alb si albastru pe Trek, ma dor ochii. <):) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MariusTrek 213 Posted September 18, 2015 Mama cat alb si albastru pe Trek, ma dor ochii. <):) L-am facut dupa gustul meu...toate piesele albastre :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aditz 25 Posted September 18, 2015 Oficial, mă declar invidios. Prea bun, prea ca la țară :) Era bine să pui niște roți de ale casei (Bontrager), nu de ale dușmanului (Specialized). Da' e bun și așa rău cum e :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MariusTrek 213 Posted September 18, 2015 Oficial, mă declar invidios. Prea bun, prea ca la țară :) Era bine să pui niște roți de ale casei (Bontrager), nu de ale dușmanului (Specialized). Da' e bun și așa rău cum e :) N-am bani de Aeolus D5....nici n-am vazut in Romanica inca...arata bine si cu rovalu :P Mersi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aditz 25 Posted September 18, 2015 Bicicleta ta mi-a adus aminte de UrsP2Roti. Nu stiu de ce, cred că e de la bere :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
octav 317 Posted September 19, 2015 Of, pe vremea cand eu aveam un otel iar Urs umbla cu un Colnago cu Record pe el.. Ce baleam dupa bicla aia :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
avmasi 64 Posted September 21, 2015 arata wow! * qr-ul spate nu se inchide asa * de ce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Diesel 215 Posted September 21, 2015 Iti raspund eu,nu se inchide asa qr-ul pentru ca la mersul in pluton sau chiar accidental in caz ca intra cineva din spate cu roata pe langa bicla , ta ti-l desface si iti slabeste roata iar daca mai ai si viteza.... ...de obicei se inchid inspre "in sus" si oblic spre spate,pentru a nu-l desface nici tu cu piciorul cand pedalezi si nici daca te loveste alt ciclist in el. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crk 901 Posted September 21, 2015 Mie mi-e neclar cum se poate desface in felurile prezentate mai sus (adica ori cu roata colegului din spate, ori cu piciorul cand pedalezi) un qr strans regulamentar, dupa regula "iti lasa urma-n palma". Intreb pentru ca nu ma pricep. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted September 21, 2015 Iti raspund eu,nu se inchide asa qr-ul pentru ca la mersul in pluton sau chiar accidental in caz ca intra cineva din spate cu roata pe langa bicla , ta ti-l desface si iti slabeste roata iar daca mai ai si viteza.... E mai periculos pt ala din spate, care desface. Noi aveam urechi orizontale, spre in fata. Strangatorul o data desfacut, se bloca roata spate instant. Cu urechi verticale presupun ca poti sa mergi mult si bine, pana la un hop mai mare. Asta daca nu te prinzi intre timp ca nu mai sta lantul cum trebuie pe pinioane. Oricum, cu strangatorul spre spate, creste riscul sa te agati, cu sau fara voie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
avmasi 64 Posted September 22, 2015 (edited) Inteleg punctul vostru de vedere, insa, dupa o intalnire de gradul 3 cu o mare sarma (sub forma de cerc, probabil de la vreun capac de masina or something...) peste care am trecut si pe care am agatat-o in QR-ul de spate, am inceput sa le orientez tot catre spate, pentru elimina posibilitatea de a mai agata ceva de pe sosea... Chiar daca inteleg ce ziceti voi, tot mi se pare mai putin probabil sa se agate cineva in QRul meu decat sa mai agat eu altceva... sarme... betze...etc Hai ca am deviat putin de la subiect, asa ca revenim si cu o poza... Edited September 24, 2015 by otsdr 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Diesel 215 Posted September 24, 2015 Eu o tin "ca surda pe mormant" daca ti se agata unu cu spitele in qr va tavaliti impreuna ca in filmele erotice ,nu e bine dom'le ,nu e bine! :) Pune-l in pozitia ora 1 sau 2 sa vezi ca nu mai gata nimic nici din fata nici din spate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alf 08 0 Posted September 28, 2015 Va salut si bine v-am gasit! Hai sa imi prezint noul meu mijloc de locomotie (am lasat deoparte prima mea dragoste, MTB-ul): este vorba despre un cadru Vitus (ramane sa vad din ce an si ce model este) cu urmatoarea echipare - cercuri Mavic - anvelope Schwalbe - linie schimbatoare Shimano 600 arabesque - manete frana Shimano 105, clesti Weinmann - butuc fata Novatec pe rulmenti, butuc spate Maillard (ambele cu system QR) - doua foi si sase pinioane Momentan suntem in faza in care ne cunoastem mai bine si incercam sa ne intelegem cat mai bine. Oricum, trecerea de la mtb la "chestia" de mai sus a fost...WOW. 8-> Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,268 Posted September 28, 2015 Ce înălțime ai? Pare FOARTE mare pentru tine, după cum ai poziționat șaua și rotit ghidonul... 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
alf 08 0 Posted September 29, 2015 Salutare . Am o inaltime in jur de 1.83-85, iar ghidonul l-am pozitionat asa ca umare a sfaturilor unui amic- am inteles ca partea orizontala a coarnei trebuie sa fie paralela cu top tube-ul (sper sa nu incurc termenii). Acum nu stiu ce sa zic, vizual si mie imi pare mare cadrul dar ma inteleg cu el. Pozitia seii am tot schimbat-o timp de cateva zile - ba alunecam in fata, ba simteam o presiune in zona sensibila =:) si momentan este ok, asa ramane. Ce imi recomanzi, sa rotesc usor in sus ghidonul, sa caut o pipa mai lunga sau mai scurta? Am dat si cateva ture mai lungi si nu am observant sa ma doara coatele, ceafa, spatele sau mai stiu eu ce. Mersi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreibelcic 556 Posted September 29, 2015 Ghidonul are un drop imens, stilul velodrom. Ia-ti altul, cu curbura mai mica. Si baga pipa la maxim in cadru. Partea de jos a ghidonului trebuie sa fie maxim paralela cu orizontala, dar poate fi rotita si mai in sus. Daca aia e inaltimea corecta a seii, atunci cadrul ti-e cu vreo 3-4cm prea mare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,268 Posted September 29, 2015 In concluzie, singurul lucru bun in poza aia e pisica :P. Te simti "bine" daca mergi pe distante scurte, naveta adica. Daca o sa incerci sosea pe distante lungi (ca de aia s-a inventat cursiera) s-ar putea sa ai probleme serioase de confort. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trevizes 2,567 Posted September 29, 2015 Ghidonul tau nu se potriveste cu teoria care ti s-a spus, ori e pentru velodrom ori a taiat cineva din coarne. Si manetele de frana trebuie sa fie oarecum paralele cu top tube, nu numai capetele. Probabil insa daca rotesti ghidonul sau ii pui unul corect, ti se va parea prea "lunga". Mai bine ii pui un ghidon drept. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
alf 08 0 Posted September 30, 2015 Intr-adevar, pisoiul face toti banii :wub: . Bun dragi colegi, voi incerca pentru inceput sa las pipa pana in punctul minim si voi repozitiona manetele de frana. Vreau intai sa ajung cu velocipedul in service pentru curtare/ gresare ax pedalier si ax spate (pe fata nu am la ce umbla, prietenul de la care am primit utilajul nu prea a mers cu el dupa ce I-a schimbat butucul de fata) si apoi voi vedea ce voi face- sa caut un alt ghidon. Scuze daca sunt off-topic, momentan incerc sa prind cat mai multe informatii de pe forum. Numai bine, Alex. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silviull 9 Posted September 30, 2015 hai s-o fac si eu de ras pe'a mea: cadru nou nout (cu 11 ani in urma) canyon carbon ultimate f10 (murise un nene din letonia si pustiul lui s-a gandit sa ii vanda cursiera pe bucati pe ebay). Rotile sunt wheelsbike w1000 luate de la o bicicleta cross bulgareasca (ce cautau acolo, nu stiu). dupa 7000km inca sunt drepte... caucioacele schwalbe marathon ultra de 28 (sa tina mai mult decat bicicleta) shifterele duraace de TT - se asortau cu ghidonul bullhorn si mi s-au parut al naibii de cool, pana am incercat sa schimb in timpul unui sprint in picioare... lantul e ultegra, foile/franele 105, caseta si derailleurul spate (putin rupt, da' MTBul mi-a papat toti banii,asa ca merge) tiagra pedalele XT ca astea erau singurele cu rulmenti in ziua in care mi s-au pus piticii sa imi iau spd uri. un total de fix 8 kg fara lumini/bidoane. mi-am promis sa o schimb un canyon de rit nou in momentul in care voi fi mai bun decat ea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
flavinho 24 Posted October 6, 2015 Uite asa am intrat si eu, cel puțin la capitolul bicicleta, in rândul rutierilor... Bicicleta este un Rose XEON crs-3000 din 2015 cu urmatoarele caracteristici: Cadru Rose High Modulus Aerospace carbon fibre aprox 970g, Furca Xeon Modulus Carbon Roti Mavic Ksyrium elite s wts Linie Ultegra 6800 2x11 (angrenaj, schimbatoare fata-spate,ergopowere, clesti frana, pinioane, lant) Tija sa Ritchey wcs carbon monolink flexlogic Sa Selle Italia sls kit carbonio monolink Ghidon ritchey wcs evo curve Pipa ritchey wcs 4 axis Pedale look keo Bonus ciclocomputer sigma bc 12.12 si un suport bidon banal. Am nevoie de lumini, papuci si un echipament... 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marius Onu 9 Posted October 13, 2015 Marius Trek, Felicitari pentru modul cum te ocupi de d-nul Trek , arata ,,,,,,,,,,,,,,fara cuvinte, ce sa mai. Quote Share this post Link to post Share on other sites