gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

Cand mergeam in pluton si gaseam strangatoare inchise asa, bagam roata fata si le deschideam din mers :) Nu pt ca ne-ar fi deranjat vizual, ci ca pt pur si simplu puteam sa facem asta.

 

Nu cred... X_X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-mi fie iertat da` arata ca un afis de circ.

De multe ori imaginea anuleaza performantele tehnice.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-mi fie iertat da` arata ca un afis de circ.

De multe ori imaginea anuleaza performantele tehnice.

O sa fac in curand o poza cum trebuie , sa iasa in evidenta bicicleta si piesele...stiu ca nu se vede prea bine dar nah...pentru desert e buna :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama cat alb si albastru pe Trek, ma dor ochii. <):)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama cat alb si albastru pe Trek, ma dor ochii. <):)

L-am facut dupa gustul meu...toate piesele albastre :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oficial, mă declar invidios.

Prea bun, prea ca la țară :)

Era bine să pui niște roți de ale casei (Bontrager), nu de ale dușmanului (Specialized).

Da' e bun  și așa rău cum e  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oficial, mă declar invidios.

Prea bun, prea ca la țară :)

Era bine să pui niște roți de ale casei (Bontrager), nu de ale dușmanului (Specialized).

Da' e bun  și așa rău cum e  :)

N-am bani de Aeolus D5....nici n-am vazut in Romanica inca...arata bine si cu rovalu :P Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bicicleta ta mi-a adus aminte de UrsP2Roti. Nu stiu de ce, cred că e de la bere :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of, pe vremea cand eu aveam un otel iar Urs umbla cu un Colnago cu Record pe el.. Ce baleam dupa bicla aia :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata wow!

 

* qr-ul spate nu se inchide asa

 

* de ce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti raspund eu,nu se inchide asa qr-ul pentru ca la mersul in pluton sau chiar accidental in caz ca intra cineva din spate cu roata pe langa bicla  , ta ti-l desface si iti slabeste roata iar daca mai ai si viteza....


...de obicei se inchid inspre "in sus" si oblic spre spate,pentru a nu-l desface nici tu cu piciorul cand pedalezi si nici daca te loveste alt ciclist in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-e neclar cum se poate desface in felurile prezentate mai sus (adica ori cu roata colegului din spate, ori cu piciorul cand pedalezi) un qr strans regulamentar, dupa regula "iti lasa urma-n palma".

Intreb pentru ca nu ma pricep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti raspund eu,nu se inchide asa qr-ul pentru ca la mersul in pluton sau chiar accidental in caz ca intra cineva din spate cu roata pe langa bicla  , ta ti-l desface si iti slabeste roata iar daca mai ai si viteza....

E mai periculos pt ala din spate, care desface. Noi aveam urechi orizontale, spre in fata. Strangatorul o data desfacut, se bloca roata spate instant. Cu urechi verticale presupun ca poti sa mergi mult si bine, pana la un hop mai mare. Asta daca nu te prinzi intre timp ca nu mai sta lantul cum trebuie pe pinioane.

Oricum, cu strangatorul spre spate, creste riscul sa te agati, cu sau fara voie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg punctul vostru de vedere, insa, dupa o intalnire de gradul 3 cu o mare sarma (sub forma de cerc, probabil de la vreun capac de masina or something...) peste care am trecut si pe care am agatat-o in QR-ul de spate, am inceput sa le orientez tot catre spate, pentru elimina posibilitatea de a mai agata ceva de pe sosea...

Chiar daca inteleg ce ziceti voi, tot mi se pare mai putin probabil sa se agate cineva in QRul meu decat sa mai agat eu altceva... sarme... betze...etc

 

Hai ca am deviat putin de la subiect, asa ca revenim si cu o poza...

exAlIIP.jpg

Edited by otsdr
  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o tin "ca surda pe mormant" daca ti se agata unu cu spitele in qr va tavaliti impreuna ca in filmele erotice ,nu e bine dom'le ,nu e bine! :)

Pune-l in pozitia ora 1 sau 2 sa vezi ca nu mai gata nimic nici din fata nici din spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut si bine v-am gasit!

 

Hai sa imi prezint noul meu mijloc de locomotie (am lasat deoparte prima mea dragoste, MTB-ul): este vorba despre un cadru Vitus (ramane sa vad din ce an si ce model este) cu urmatoarea echipare

 

- cercuri Mavic

 

- anvelope Schwalbe

 

- linie schimbatoare Shimano 600 arabesque

 

- manete frana Shimano 105, clesti Weinmann

 

- butuc fata Novatec pe rulmenti, butuc spate Maillard (ambele cu system QR)

 

- doua foi si sase pinioane

 

Momentan suntem in faza in care ne cunoastem mai bine si incercam sa ne intelegem cat mai bine. Oricum, trecerea de la mtb la "chestia" de mai sus a fost...WOW. 8->

 

1z3y0x3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce înălțime ai? Pare FOARTE mare pentru tine, după cum ai poziționat șaua și rotit ghidonul...

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare . Am o inaltime in jur de 1.83-85, iar ghidonul l-am pozitionat asa ca umare a sfaturilor unui amic- am inteles ca partea orizontala a coarnei trebuie sa fie paralela cu top tube-ul (sper sa nu incurc termenii). Acum nu stiu ce sa zic, vizual si mie imi pare mare cadrul dar ma inteleg cu el. Pozitia seii am tot schimbat-o timp de cateva zile - ba alunecam in fata, ba simteam o presiune in zona sensibila =:) si momentan este ok, asa ramane. Ce imi recomanzi, sa rotesc usor in sus ghidonul, sa caut o pipa mai lunga sau mai scurta? Am dat si cateva ture mai lungi si nu am observant sa ma doara coatele, ceafa, spatele sau mai stiu eu ce. Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghidonul are un drop imens, stilul velodrom. Ia-ti altul, cu curbura mai mica. Si baga pipa la maxim in cadru. Partea de jos a ghidonului trebuie sa fie maxim paralela cu orizontala, dar poate fi rotita si mai in sus.

Daca aia e inaltimea corecta a seii, atunci cadrul ti-e cu vreo 3-4cm prea mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In concluzie, singurul lucru bun in poza aia e pisica :P.

Te simti "bine" daca mergi pe distante scurte, naveta adica. Daca o sa incerci sosea pe distante lungi (ca de aia s-a inventat cursiera) s-ar putea sa ai probleme serioase de confort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghidonul tau nu se potriveste cu teoria care ti s-a spus, ori e pentru velodrom ori a taiat cineva din coarne. Si manetele de frana trebuie sa fie oarecum paralele cu top tube, nu numai capetele.

 

Probabil insa daca rotesti ghidonul sau ii pui unul corect, ti se va parea prea "lunga". Mai bine ii pui un ghidon drept.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, pisoiul face toti banii :wub: . Bun dragi colegi, voi incerca pentru inceput sa las pipa pana in punctul minim si voi repozitiona manetele de frana. Vreau intai sa ajung cu velocipedul in service pentru curtare/ gresare ax pedalier si ax spate (pe fata nu am la ce umbla, prietenul de la care am primit utilajul nu prea a mers cu el dupa ce I-a schimbat butucul de fata) si apoi voi vedea ce voi face- sa caut un alt ghidon. Scuze daca sunt off-topic, momentan incerc sa prind cat mai multe informatii de pe forum. Numai bine, Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai s-o fac si eu de ras pe'a mea:

 

cadru nou nout (cu 11 ani in urma)  canyon carbon ultimate f10 (murise un nene din letonia si pustiul lui s-a gandit sa ii vanda cursiera pe bucati pe ebay).

Rotile sunt wheelsbike w1000 luate de la o bicicleta cross bulgareasca (ce cautau acolo, nu stiu). dupa 7000km inca sunt drepte...

caucioacele schwalbe marathon ultra de 28 (sa tina mai mult decat bicicleta)

shifterele duraace de TT - se asortau cu ghidonul bullhorn  si mi s-au parut al naibii de cool, pana am incercat sa schimb in timpul unui sprint in picioare...

lantul e ultegra, foile/franele 105, caseta si derailleurul spate (putin rupt, da' MTBul mi-a papat toti banii,asa ca merge) tiagra

pedalele XT ca astea erau singurele cu rulmenti in ziua in care mi s-au pus piticii sa imi iau spd uri.

un total de fix 8 kg fara lumini/bidoane.

 

mi-am promis sa o schimb un canyon de rit nou in momentul in care voi fi mai bun decat ea.

 

post-18660-0-34787500-1443634952_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite asa am intrat si eu, cel puțin la capitolul bicicleta, in rândul rutierilor...

Bicicleta este un Rose XEON crs-3000 din 2015 cu urmatoarele caracteristici:

Cadru Rose High Modulus Aerospace carbon fibre aprox 970g,

Furca Xeon Modulus Carbon

Roti Mavic Ksyrium elite s wts

Linie Ultegra 6800 2x11 (angrenaj, schimbatoare fata-spate,ergopowere, clesti frana, pinioane, lant)

Tija sa Ritchey wcs carbon monolink flexlogic

Sa Selle Italia sls kit carbonio monolink

Ghidon ritchey wcs evo curve

Pipa ritchey wcs 4 axis

Pedale look keo

Bonus ciclocomputer sigma bc 12.12 si un suport bidon banal.

Am nevoie de lumini, papuci si un echipament...

post-17181-0-96768200-1444148814_thumb.jpeg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marius Trek, Felicitari pentru modul cum te ocupi de d-nul Trek , arata ,,,,,,,,,,,,,,fara cuvinte, ce sa mai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.