gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

Cum de la cine? De la NZT 48 pt Greipel, bineinteles.

 

:))))...Asa e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@lorddarq Intamplator am dat peste primul site si m-am gandit ca ar trebui sa aibe si italienii unul. Pana la urma e o afacere cu talc. Cu siguranta sunt oameni care vor da banii grei pe retro, vintage, colectionari, amintiri uitate, oameni la pensie care au ceva bani, tineri care se vor da de 2-3 ori cu ele si apoi le vor agata pe un perete ca da bine sau e prea "greu" cu ea, etc...

 

http://eroica.cc/ si http://www.eroicagaiole.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@lorddarq Intamplator am dat peste primul site si m-am gandit ca ar trebui sa aibe si italienii unul. Pana la urma e o afacere cu talc. Cu siguranta sunt oameni care vor da banii grei pe retro, vintage, colectionari, amintiri uitate, oameni la pensie care au ceva bani, tineri care se vor da de 2-3 ori cu ele si apoi le vor agata pe un perete ca da bine sau e prea "greu" cu ea, etc...

 

http://eroica.cc/ si http://www.eroicagaiole.com/

 

Stiu de ele. Este si spania si anglia, si cred si si america. Logic ca nu-i prost cine cere, ci ala care da. Mi se pare doar ca Bianchi nu o duce rau la capitolul bani, asa incat sa fie necesar sa se frece si ei de faima Eroica. Pana la urma daca e, si eu as fi dat, daca as fi avut de unde. Dar problema cu cursierele mai batrane e ca piesele de schimb costa o avere pe ebay, e greu sa pui mana pe niste piese bine ingrijite la pret decent, si de multe ori, sa completezi o bicicleta cum trebuie dureaza si pana la 1 an sau mai mult. Daca vrei sa circuli cu ea, nu e o treaba prea faina. Eu unul recunosc ca n-am rabdare deloc, dar o si folosesc. Alternez intre cursiera si oras.

 

Iar cu privire la tinerii aia, nu-i problema. Se gasesc si la cursiere vintage, si la cursiere profi, si la bite obisnuite. Merg 2-3 zile la lucru cu bita sa-si ridice awernesu sau sa se simta ei bine ca au facut ceva pt mediu pt 1 zi, si dupa aia tot la masina se intorc, cu lenea cea mai maxima. Si e comic, ca ii vad dupa aia la sala cum incearca sa dea jos din kile si fie merg sau alearga pe treadmill. Penibil.

 

E plin de bikeporn pe instagram. Sunt cateva conturi care isi "vand" biclele din shop pe instagram cu poze din timpul restaurarii. Foarte cul. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Vlad.

Frumos BMC-ul.Ma bate si pe mine gandul la unul.

Ce fulcrumuri ai pus pe ea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Vlad.

Frumos BMC-ul.Ma bate si pe mine gandul la unul.

Ce fulcrumuri ai pus pe ea?

 Am avut inainte Fulcrum Racing Quattro LG (bune pt plat, profim de 3.8mm). acum am Fulcrum Racing 7 LG.

O sa fac poate un upgrade aero, dar la anu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specialized Venge Pro.

d15f6e031489b93bfb99f5a9971dc329.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te omoara sotia ca murdaresti perdeaua????

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa revin cu poze mai pe lumina însă doar asta o am acum. Am schimbat saua cu una Specialized romin Evo, iar ca detalii despre echipare ar fi Groupset Shimano ultegra 6800, roti Mavic cosmic pro, pipa specialized, ghidon zipp service course sl.

Ca planuri de viitor ar fi o pipa si un ghidon aero.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te omoara sotia ca murdaresti perdeaua????

[emoji23][emoji23][emoji23] cand a vazut-o acolo a făcut ca trenul deși era spălată.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scapat de 100 si ceva de grame dupa ce am schimbat pipa si pedalele. S-a oprit la 8.50 kg fix.

 

Partea buna e ca sta sub 9 kg (8.95) chiar si cu bidonul de apa si borseta aia plina de accesorii. Cam bate orice carbon entry level. Cred eu .  :>

 

 

2016-10-08_15-27-31_582_zpsfybqywdq.jpg

 

 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca bate si la rigiditate si manevrabilitate multe carboane.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum ca e mai usoara merge singura la deal nu ? :)

Nu, merge cu mine.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa, dar ... ce-i ala "carbon entry level"? ;). Ce compari tu aici? Oare nu-i si acela facut cu acelelasi componente ... entry level?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carbonul e carbon, nu exista entry level sau alt level.Tehnica de manufacturare este aceeasi la orice piesa din carbon.Difera doar componentele montate pe cadru, acelea pot fi entry sau high level.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carbonul e carbon, nu exista entry level sau alt level.Tehnica de manufacturare este aceeasi la orice piesa din carbon.Difera doar componentele montate pe cadru, acelea pot fi entry sau high level.

Aoleu, am trăit s-o aud și pe asta, și cu cata convingere..!

Sent from my D6603 using Tapatalk

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici se vorbea despre produsul finit (un cadru de carbon entry level sau nu), o fi carbonul același, dar ce faci cu el după este altă discuție

Sent from my D6603 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu, am trăit s-o aud și pe asta, și cu cata convingere..!

Sent from my D6603 using Tapatalk

Cu foarte mare convingere :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.