gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

Exact acum un an o scoteam foarte grijuliu la prima ei tura.

Pana astazi am strans impreuna peste 17 000 km pe drumurile tarii. Si sper eu la mai multi :)

 

IMG_20190324_151725685_zpsphqbpzdu.jpg

 

  • Upvote 6
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitări!!!

La câți mai mulți km!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cadru Principia RSL SX. Grup Campa Veloce (frane Potenza). Roti custom pe butuci Miche Racing Box. Anvelope Conti GP si camere Michelin Latex. Pipa si ghidon Deda Zero2 si Zero100. Sa si tija din carbon China - no name. Pedale MKS.

 

SpkHaom.jpg

 

Evitam Veloce si tot tinteam un grup Shimano 105 argintiu pentru cadrul asta. Pana la urma mi-am tinut respiratia si am luat Veloce motivat de greutatea mai mica. Aproape 1000 de km mai tarziu pot spune ca am facut ceea ce trebuie.

  • Upvote 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Superba.:-bd

Marimea este 55?

Multi kilometri fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/6/2019 at 8:41 PM, TAZ said:

Superba.:-bd

Marimea este 55?

Multi kilometri fara probleme.

 

Multumesc. Este 56 (TT).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/6/2019 at 12:53 AM, Munchausen said:

Evitam Veloce si tot tinteam un grup Shimano 105 argintiu pentru cadrul asta. Pana la urma mi-am tinut respiratia si am luat Veloce motivat de greutatea mai mica. Aproape 1000 de km mai tarziu pot spune ca am facut ceea ce trebuie.

 

Aceeasi panica o aveam si eu despre Sram Rival in loc de Shimano 105/Ultegra, iar acum mi se pare cel mai smecher pentru biciclete de CX.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! Masa la care a ajuns este intr-adevar de invidiat avand in vedere masa cadrului. Cred ca ai mai spus-o insa nu retin, ce roti ai ... Campagnolo ...? Aveai un topic pe undeva, nu mai faci un update?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Sunt Campagnolo Scirocco rotile, cu freehub body Shimano de aluminiu. Le am de aproape un an, dar am dat jos de curand stickerele de pe jante de curand, ca erau cam mari si opulente. Le-am lasat doar pe alea mici cu logoul Campagnolo de pe jante si de pe butuci, ca sa isi pastreze totusi putin identitatea.

 

Topic aveam oarecum cand intra cat de cat la categoria gravel bike, dar de cand cu furca de sosea de carbon, nu se mai pune problema sa pun altceva decat slickuri de maxim 28-29 mm. Mai am pe undeva si furca Surly Cross Check, si niste cauciucuri mai grosiere, iar portbagajele de pe bicicleta de oras pot ajunge rapid pe bicicleta asta, dar cred ca vor fi extrem de rare ocaziile in care voi mai folosi bicicleta asta la altceva decat ture pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai noua feblete a mea (in sensul ca ultima).

Giant Defy Advanced (carbon) cu pipa si ghidon Ritchey din carbon, tija sa din carbon, sa Fizik Gobi, bottle cage Elite Cannibal, bartape Bontrager si groupset 105 5800.

Inca sunt foarte topit dupa cat de frumos merge pentru o bicicleta cu o geometrie destul de ciudata pentru gusturile mele.

 

61017830_2713189615419330_85143812983100

  • Upvote 8
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a zis nimnea ca tre sa fie si frumoasa,nu?

 

bC3QZzC.jpg

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2019 at 7:20 AM, Drysna said:

Nu a zis nimnea ca tre sa fie si frumoasa,nu?

 

Dar mie mi se pare foarte frumoasa. Daca avea si frane pe disc iti faceam o oferta.

 

11 hours ago, virusul said:

Am schimbat si  calul de sosea cu un Roubaix care acum are roti tubeless, foarte comod dar încă mai am de ajustat poziția putin  :) 

https://photos.app.goo.gl/CwJMUUsHpbPpiD7f6

 

 

Se simte vreo diferenta in legatura cu trecerea la tubeless? Vreo imbunatatire, ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se simte clar de la primele pedale ca rezistenta la rulare este mult mai mica si accelerează foarte usor si fara efort, rotile au 1560 de grame setul, 2430 gr cu  tot cu anvelope, valve, 30 ml de soluție si pinioane 11-34 :)

Le folosesc la putin sub 6 bar momentan cat e maximul recomandat si sunt foarte comode, balanojaul real de la Mavicurile de 25 pe jantele astea de 26 de mm la presiunea asta, au rezistat bine si la offroad light  :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Tolstoievski said:

Ma mut si eu pe una aeroasa, sa vaz cum e. 

Nu e ea chiar gata, ca ii trebuie cate ceva schimbat (pedale, ghidolina si mai ales franele inversate), dar sexoasa imi pare din start. Cu exceptia cablurilor alora hidoase! :D

 

61996161_2718527151510481_51910776993632

 

 

Absolut fantastica! Pentru mine intra intr-un top 3 cele mai frumoase cursiere vazute aici! Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea! 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o bicicleta facuta din ce am gasit prin magazie, care merge mult mai bine decat ma asteptam si cred ca o pastrez.

Cadru + furca Felt F6 (carbon), schimbatoare + deraioare Ultegra 6600, frane Ultegra R6800, angrenaj Sora (dar o sa il schimb si pe ala cu Ultegra 6600), tija de sa Pearson (carbon), sa Specialized Toupe cam de o varsta cu bicicleta, ghidolina Deda Sfida (arata bine, chiar daca nu e din carbon). Nu am apucat sa o cantaresc, dar suspectez ca are in jur de 8 KG.

 

61906423_440354289860956_612648398687830

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 03.06.2019 at 16:34, Tolstoievski said:

Ma mut si eu pe una aeroasa, sa vaz cum e. 

Nu e ea chiar gata, ca ii trebuie cate ceva schimbat (pedale, ghidolina si mai ales franele inversate), dar sexoasa imi pare din start. Cu exceptia cablurilor alora hidoase! :D

  

 

Mare grija la schimbat cablurile la frânele inversate mai ales ca ai si cablurile prin cadru, am dat toti sfinti jos din cer cand am facut si io operatiunea asta, sa nu te apuci spre seara sau daca nu ai cateva ore bune libere  la dispozitie :) la mine a reusit operatiunea dar nu cred ca o sa fac inveci ugrade la frane tocmai pe motivul asta  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 50 minute, virusul said:

Mare grija la schimbat cablurile la frânele inversate mai ales ca ai si cablurile prin cadru, am dat toti sfinti jos din cer cand am facut si io operatiunea asta, sa nu te apuci spre seara sau daca nu ai cateva ore bune libere  la dispozitie :) la mine a reusit operatiunea dar nu cred ca o sa fac inveci ugrade la frane tocmai pe motivul asta  :)

Imi imaginam ca raman cablurile la locul lor si se inverseaza doar destinatia lor in manete. Scoti dintr-una si pui in cealalta.

E mai complicat de atat sau de ce zici? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 58 minute, Tolstoievski said:

Imi imaginam ca raman cablurile la locul lor si se inverseaza doar destinatia lor in manete. Scoti dintr-una si pui in cealalta.

E mai complicat de atat sau de ce zici? 

Da, e mult mai complicat, trebuie musai si cabluri noi, ce scoti sunt slabe sanse sa nu se desfacala capete si le mai bagi înapoi, poate cel de pe spate sa il tai cu un sfic foarte bun si sa il folosesti pe fata, bagatul inapoi cel putin pe spate unde trece prin cadru e un chin, am desfacut si ghindolina  si am scos toate camasile afara cand am facut operatiunea asta, a fost un chin si pana le scoti capatul prin manete :) da o geana la pozele de mai jos :) 

 https://photos.app.goo.gl/D5vYY2nhY6Zkz4AE6

https://photos.app.goo.gl/xjwVSKXsJoSjcTG5A

https://photos.app.goo.gl/CqHYfSTKWASELzb97

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

_2HLMy2mbtWvayMNClFTRvxq3-Uiy5QHdz5GqQaW             Trek Emonda SL6

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un update la cursiera Principia. Roți Campagnolo Calima + quickreleasuri titaniu. Bicicleta are acum 7,9kg fără pedale și accesorii. Jantele late de 17mm combinate cu anvelope 25mm pe față și 28mm pe spate schimbă total confortul. În mult mai bine.

 

mXkncL8.jpg

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teaser: dupa mai bine de 16.000 km facuti cu englezoaica, am decis sa trec la o italianca mai in ton cu vremurile :P 

 

87JxdRQ.jpg

 

CBT Italia Necer, fabricat in Cuneo, Italia - full carbon, aero, internal cable routing, dar tot cu frane cinstite, pe janta, si bottom bracket pe filet englezesc.

1240g cadrul gol in marime 56, 380g furca cu gatul netaiat, 1750g pentru tot pachetul (cu tot cu cuvetaria, expanderul pentru gatul furcii si colierul pentru tija de sa livrate in pachet).

 

Fiind un cadru de sosea mai agresiv decat cel vechi, are stackul mai mic cu 30 mm decat cel vechi (585 mm fata de 615 mm), dar si reachul cu 5 mm mai mic (390 mm fata de 395 mm).

 

Va primi cam toate piesele aflate initial pe The British Shorthair, cu exceptia franei spate (care era long reach si nu mai e compatibila cu noul cadru) si a pipei (care dupa niste calcule am decis ca va fi de 100 mm si 6 grade, montata in sus, cu 3 cm de spacere sub ea, pentru a obtine o pozitie foarte apropiata de cea de dinainte). Pe vechiul cadru voi monta piesele de pe bicicleta de oras, impreuna cu furca Surly Cross Check care statea nefolosita de ceva vreme, si il voi transforma intr-o bicicleta de cicloturism veritabila cu flatbar (cel putin pentru moment).

 

Mai multe poze cand e gata.

  • Upvote 2
  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aștept să văd produsul finit, pentru că acum asocierea cadru aero + fork expander + 3 cm spacere sună bizar... :P

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.