gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

... nu uita ca in poze trebuie sa apara cu pedalieru' pe orizontal iar valvele rotilor trebuie sa fie jos...
;))

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, MLADEN said:

... nu uita ca in poze trebuie sa apara cu pedalieru' pe orizontal iar valvele rotilor trebuie sa fie jos...
;))

 

Absolut! Si neaparat de pe partea dreapta a bicicletei, pentru fiecare poza facuta de pe stanga moare un copil de foame in Africa.

  • Upvote 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Tolstoievski said:

mi-am facut curaj

e o bestie cu/fără distanțiere, oricum pipa pare pusă cu unghiul în jos deci e bine

 

Foarte frumoasă!

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 1 oră, IonutA said:

e o bestie cu/fără distanțiere, oricum pipa pare pusă cu unghiul în jos deci e bine

 

Foarte frumoasă!

Foarte faina cursiera si brand de top, echipare Ultegra, roti DT Swiss si frane pe disc, cred ca a fost peste 2000 €, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tolstoievski

Poate e din cauza ca e totul de culoare negra, dar tija de sa mi se pare cam mult scoasa. Cadrul ti-e 1-2cm mai mic?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 1 oră, IonutA said:

e o bestie cu/fără distanțiere, oricum pipa pare pusă cu unghiul în jos deci e bine

 

Foarte frumoasă!

și eu zic la fel, ai ales minunat să o pui așa. Adică bine. Cum se cade. Așa cum trebuie.
Nu sunt însă de acord cu frânele pe disc. E blasfemie depedeve al multor useri de pe aici. Mie îmi plac deși nu am cursieră dar am observat trendu' general de pe aici, d-aia zic.

 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Alin99 said:

Foarte faina cursiera si brand de top, echipare Ultegra, roti DT Swiss si frane pe disc, cred ca a fost peste 2000 €, nu?

Sau 3000€ :D

 

Eu am ramas pe "varianta clasica" cu frane pe janta , cele pe disc se preteaza cel mai bine pe sosele umede si zone de coborare  unde isi fac mai bine treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Alin99 said:

isi fac mai bine treaba.

Asa este.
Desi si cele clasice franeaza destul de ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte misto bicicleta, pe negru si motivele alea pe cadru arata bestial. Sa o folosesti sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 12 ore, Stuparul said:

@Tolstoievski

Poate e din cauza ca e totul de culoare negra, dar tija de sa mi se pare cam mult scoasa. Cadrul ti-e 1-2cm mai mic?

 

Nu e mica, dar are ST de 50, iar eu am cracii lungi.

1.83 inaltime, cadru 56, pipa 10.

 

în urmă cu 10 ore, MaC® said:

Asa este.
Desi si cele clasice franeaza destul de ok. 

 

"-Dar alea negre? 

-Si alea."

 

în urmă cu 11 ore, Alin99 said:

Sau 3000€ :D

 

Eu am ramas pe "varianta clasica" cu frane pe janta , cele pe disc se preteaza cel mai bine pe sosele umede si zone de coborare  unde isi fac mai bine treaba.

 

E 3400 pe bike24, dar daca pandesti reduceri, o aduci spre 2500.

Pe sigmasports cred ca a fost cel mai mic pret, 2599 euroi.

 

S-a pretat taman bine azi, pe ploaie.

 

în urmă cu 2 ore, dashTM said:

Foarte misto bicicleta, pe negru si motivele alea pe cadru arata bestial. Sa o folosesti sanatos!

 

Merci, asa sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu e offtopic asa de tare, cu cat ai cracii disproportionati mai lungi cu atat restul corpului e mai scurt si ai nevoie de o bicicleta mai scurta? 

Daca esti fix intre M si L si nu esti in aia 85% cu proportii normale, e criteriul de mai sus unul valid pt a alege intre M sau L ?

 

Ontopic

Cand tie iti pasa mai mult de bicicleta consoartei decat ii pasa ei... :) 

ACtC-3cZPsVIwoNHnxGvHhndCGLFWd4WgMaNg35w

ACtC-3cYAkJq3GNqqYYCeFkWci0FkY6JCMdUQM2k

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
în urmă cu 13 minute, Drysna said:

Sper ca nu e offtopic asa de tare, cu cat ai cracii disproportionati mai lungi cu atat restul corpului e mai scurt si ai nevoie de o bicicleta mai scurta? 

Daca esti fix intre M si L si nu esti in aia 85% cu proportii normale, e criteriul de mai sus unul valid pt a alege intre M sau L ?

 

Asa zic si eu.

La Tarmac eu as fi intre L si XL, asa ca am luat L. 

QED

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Alin99 said:

 cred ca a fost peste 2000 €, nu?

Daca nu l-ai intrebat si cat prinde n-ai facut nimic.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Drysna said:

[...]

 

Si eu care credeam ca sunt singurul cu tri-bars pe aici. Tocmai am cumparat asta:

 

101008861_1191662954499545_7494507821719

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, mihaitasr said:

tri-bars

ozn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Știe cineva dacă avem în România vreun proprietar de Trek Madone 9.9, Factory Racing?

 

 

2016-Trek-Madone-aero-road-bike-for-Trek

Share this post


Link to post
Share on other sites

FE4Y-v_EGQCrRtpyWTtPyf16YicBAiUnqNSd9GcP

 

Ca tot a fost ziua mondiala a bicicletei si nu stiam ce cadou sa-i ofer.....prilej de galceava prin familie din cauza asta....

Am facut ce face un barbat responsabil si ferm - i-am pus un OPI SPIDERING SL + Hollogram SI arms varianta 2019, upgrade care a mai scazut din greuatate cu inca 250 gr. A ajuns asadar sa cantareasca acum, cu absolut tot ce se vede in poza, (doar borseta aia are spre 400gr) cu cateva grame mai putin decat cantarea noua, scoasa din cutie, fara pedale , fara nimic :D

 

p.s.: pt. cei interesati de "statistica", cu angrenajul stoc am dus 36 000 km, plus 2 ierni de hometrainer, si inca se tinea bine . Adica gradul de uzura nu m-ar fi impiedicat sa termin anul in curs cu el.

Asta pentru ca tot ne recomanda producatorii sa le inlocuim la XX nr de km ( am auzit valori de la 15 mii, la maxim 25 mii in cazuri exceptionale)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu SE VEDE POZA

Share this post


Link to post
Share on other sites

ap6yodg.jpg

 

Conversia la 1x (42 x 11-42) e completa o data cu instalarea schimbatorului spate GRX. Bonus, rotile Campagnolo Zonda, net superioare celor Scirocco din perspectiva imunitatii la vantul lateral.

 

Greutate de "showroom" de 7.7 kg, complet echipata (pedale, suporturi de bidon, GPS, stop si diverse suporturi) 8.3 kg.

  • Upvote 1
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu care e treaba cu Google photos....ca de publice sunt publice :-?

nFi488e.jpg

  • Upvote 3
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treabă e că linkul spre poze e dinamic, se schimbă când are Gogu chef, deci GP nu mai e o galerie bună pentru a distribui pe forum...

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zIA5BhJ.jpg

 

Pe Col du Galibier, dupa mai bine de 5000 km si 50.000 m de diferenta de nivel facuti cu italianca. Ne intelegem foarte bine.

Iar dupa 3.600 km facuti in configuratie 1x (si o foarte mare parte din aia 50.000m de diferenta de nivel) ma declar pe deplin satisfacut de schimbare.

  • Upvote 3
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.