gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

Tu ai saboti pentru jenti de aluminiu?

Suprafata de franare este din aluminiu tratat - care ramane negru. Asta daca nu iti pui saboti rosii si atunci iti tragi linii rosiatice de cate ori franezi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dom'le é foarté faina. ;)

Sa-ti 'traieste' :D

Nice whéélz too :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa-i. Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi pace mie.

Ai aruncat o privire cu un post mai jos de al tau?

Dap.

Toate biciclete de gen arata la fel. Nu contest performanta carbonului, etc etc etc. dar parca sunt facute dupa 2-3 tipare. La capitolul maleabilitate fibra sta mult mai bine decat otelul si totusi... nu ma impresioneaza prea tare din punct de vedere estetic.

La bicicletele de otel, chiar si aluminiu, in schimb se vede de la o posta "meseria".

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi aduc aminte de bicicleta asta.a fost la bazar acum 2 ani.se vindea cu 1500 de euro.Pacat ca a fost furata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca ati julit carbonu ce faceti?

Pe cursiera nu e ca pe mtb, totusi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi aduc aminte de bicicleta asta.a fost la bazar acum 2 ani.se vindea cu 1500 de euro.Pacat ca a fost furata...

bah, da tu numai tampenii stii sa zici?

te roade invidia, sau care e problema ta? mai bine te-ai abtine ca sincer ne-am cam saturat de tampeniile tale.

  • Upvote 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sa stii ca ma roade invidia...eu nu am ce ai tu.

Eu asa stiu,daca fac o confuzie imi cer scuze.nu stiu ce alte tampenii am scris eu dar cum e o tara libera fiecare poate sa zica ce o vrea.

btw stiu ca hipopotamii au gura mare asa ca...

Edited by MBZ
La urmatoarea postare fii mai rezervat.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap.

Toate biciclete de gen arata la fel. Nu contest performanta carbonului, etc etc etc. dar parca sunt facute dupa 2-3 tipare. La capitolul maleabilitate fibra sta mult mai bine decat otelul si totusi... nu ma impresioneaza prea tare din punct de vedere estetic.

La bicicletele de otel, chiar si aluminiu, in schimb se vede de la o posta "meseria".

Ce inseamna "bicicletele de gen"? Ce gen are bicicleta (probabil feminin, indiferent daca are cadru de otel, titan, aliaj de aluminiu, carbon sau alte materiale compozite).

Iar in ceea ce priveste aspectul, eu cred ca dimpotriva, in timp ce clasicele din otel erau elegante, dar erau cam toate la fel (difereau geometriile, dar toate cadrele erau facute din aceleasi tuburi), acum, in "era carbonului", inginerii + designerii au o libertate de expresie extraordinara.

Ia sa comparam citeva marci actuale (Cervelo, Pinarelo, Specialized, BH, Colnago; doar citeva care mi-au venit in minte acum). Cita diversitate avem acum, imaginatia debordeaza de-a dreptul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si daca ati julit carbonu ce faceti?

Iti pui roti ajutatoare data viitoare....eu unu stiu cum e :)) nu pe Cervelo dar pe roadie-ul meu anterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

il repari, mergi asa sau il arunci. Exact ce faci si la aluminiu, cromo sau teava de calorifer. Problema e ca la orice inafara de carbon ai confirmarea vizuala ca ai o problema - fisuri, indentatii etc. Si cand se amplifica problema ai alte semne: zgomote, comportament ciudat etc. La carbon ori e OK, ori e KO. Te intrebi mereu: oare dupa cazatura aia s-a intamplat ceva? Ar trebui sa-mi fac griji? O fi slabit si se va rupe data viitoare cand iau o groapa sau sprintez? Oare cadrul asta SH zgariat pe carbon e nesigur?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun si eu o poza cu bicicleta mea.

Este vorba despre o Merida (cadru titan cu furci carbon), linie Sram Force cu angrenaj Record, roti Fulcrum 7 cu Schwalbe Durano (pachetul de drumuri grele ), periferice FSA si suporti de bidon Elite din inox.

Imagine postată

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hipopotan si georgicles, exista modalitati mult mai diplomate prin care sa va reprosati unul altuia tampenile. Chill!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trotineta mea...dupa lungi asteptari si indelungi cautari. Cei care mi-au raspuns la tot felul de intrebari - stiu cel mai bine ;)

Felicitari Tudore! E o frumusete.... Ca toate de la Cervelo de fapt

Sa o calaresti santatos ;)

Cervelo forever!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pun si eu o poza cu bicicleta mea.

Este vorba despre o Merida (cadru titan cu furci carbon), linie Sram Force cu angrenaj Record, roti Fulcrum 7 cu Schwalbe Durano (pachetul de drumuri grele ), periferice FSA si suporti de bidon Elite din inox.

Interesanta ! Mie imi place asa subtire !

Ce masa are ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut curiozitatea sa o cantaresc in aceasta formula. Cu celelalte roti care au cam 1500 de grame si cu cauciucuri de 200 de grame avea putin peste 7,7 kg. Cu aceste componente estimez ca ar fi undeva spre 8,3 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea a ajuns la 6,72-6,73kg (cintarul are doar doua zecimale) cu pedale LOOK si Garmin 500 montat.

Cind am schimbat anvelopele m-am ferit de Schwalbe Ultremo (erau parca la 160g/anvelopa) tocmai din cauza procentului mare de utilizatori care au facut pana. Am intrebat la Bike24 si neamtul nu le-a recomandat asa ca am ales Michelin Pro3Race. Sa vedem cit or tine astea si dupa aia... cautam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari Tudore! E o frumusete.... Ca toate de la Cervelo de fapt

Sa o calaresti santatos ;)

Cervelo forever!!!

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cind am schimbat anvelopele m-am ferit de Schwalbe Ultremo (erau parca la 160g/anvelopa) tocmai din cauza procentului mare de utilizatori care au facut pana. Am intrebat la Bike24 si neamtul nu le-a recomandat asa ca am ales Michelin Pro3Race. Sa vedem cit or tine astea si dupa aia... cautam.

Eu folosesc de vro 4 ani Conti GP4000 S si am facut pana foarte rar, desi pe suprafata de rulare se observa taieturi de la sticla si alte 'chestii' .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi face o mare placere sa prezint noua "troaca" a lui George

Momentan n-are cont aici,dar isi va face,si m-am oferit sa-i laud eu "troaca"

BMC Team Machine SLR 01

Linie- SRAM Red

Roti - Easton EA90 SLX

Pipa - Easton EA 90

Ghidon - Easton EC 90 SLX3

Sa - Selle Italia SLR Xp

Cauciucuri - Continental Grand Prix 4000 s

Greutate - 6,39 Kg

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

de curiozitate e 58 sau 60? arata bine dar e huuuuge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi se pare uriasa, uriasa ar fi daca ar avea cadru de 64 sau mai mult! Este probabil pentru o persoana cu inaltimea de 1.80-1.90m. Vad frecvent astfel de comentarii pe acest forum, dar vreau sa aduc aminte decreteilor si celor nascuti pana in 1990 sa zicem, ca inaltimea de 1.80m in tarile nordice, Germania sau in SUA este absolut normala. La noi, din cauza alimentatiei de slaba calitate din perioada amintita sau poate insuficienta s-au nascut primele generatii care nu si-au depasit parintii, asa cum ar fi fost normal sa se intample, populatia Romaniei avand numerosi barbati scunzi (si femei).

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.