gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

bicla mea vintage: greutate 10.2 kg, full shimano 105, foi biopace ovale 52-42, otel columbus, foarte comfortabila.

frumoasa piesa liviu poate te vad prin zona cu ea ( doar suntem vecini de cartier :D),sa o calaresti sanatos !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crescent,suedeza, din 1979 cu toate piesele originale. 15kg fix...ofel :) imi este foarte draga si incerc sa am mare grija de sa si sa o fac tot mai frumoasa.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlad , ce marime este bita ta? mi se pare f.f. mica, pare sub 50 cm, iar distanta intre roata spate si seat tube tradeaza prezanta anterioara a unei aripi, ceea ce ar rezulta ca e de fapt o semicursiera fara aripi, si greutatea destul de mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine postată

gata,am reusit.

Frumos Tarmac-ul Juliusmeinl..... Sa o stapanesti sanatos!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O am de ceva vreme, am mai postat-o in alt topic dar azi i-am facut niste poze mai frumoase si am zis sa o prezint la locul ei.

Este vorba de o cursiera Scapin Eos 3, cadru din otel Columbus triple curve tubing

Echiparea este Campagnolo Veloce la tot, rotile sunt Ambrosio Evolution TQB, furca carbon, 9,8kg

Esti sigur ca e otel? Pana acum n-am mai vazut o forma asa diferita a tuburilor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ai dreptate, e un cadru Columbus Niva Or : "Tube set for off-road competitions and high-performance riding.

It combines the excellent performance of Nivacrom' steel with the traditional diameters.

Nivacrom Steel - Weight: 2220 g"

http://www.equusbicy...lumbuschart.htm

Da, doar ca greutatea data de weightweenies este de 1660 g :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ea este proaspata achizitionare a mea:D.Are greutatae ~9.8 kg.

post-13516-0-03728300-1343569508_thumb.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare care nu are legatura strict cu mesajul anterior... acum mi-a venit acum o pun: pe acest topic trebuie musai sa spunem "vai ce frumoasa/nemaipomenita/n-am mai vazut asa ceva" sau merge si opusul acestor comentarii adica "las-o naibii, asta e cursiera?"

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, de ce sa nu poti sa spui asa ceva. La fel cum se poate spune si celor cu bicle de peste 5000 de euro sa ne povesteasca pe la ce concursuri si ce performante au facut cu ele, ca doar nu stau degeaba carboanele alea pentru rulaje de 100 km cu 35 la ora sau cicloturism cu roti aero de 50. Da' nu zice nimeni. Fara nici o legatura stricta cu nici un mesaj anterior din topicul asta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare care nu are legatura strict cu mesajul anterior... acum mi-a venit acum o pun: pe acest topic trebuie musai sa spunem "vai ce frumoasa/nemaipomenita/n-am mai vazut asa ceva" sau merge si opusul acestor comentarii adica "las-o naibii, asta e cursiera?"

Eu chiar as fi curios sa citesc astfel de comentarii, dar numai daca sunt argumentate, ca vorbe-n vant putem lansa cu totii.

Bine...daca pune cineva poze cu un mtb treaba este evidenta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum serios, puneti si voi in comparatie ultima cursiera cu aia dupa care la majoritatea "le curg balele", aia de mai sus, neagra.

Hai sa vedem de exemplu care are cursiera mai usoara ca a mea... Nu vreau sa sune a lauda, fiecare poate ajunge acolo sau mai jos daca investeste suficient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...sau motoras la fel de performant ca al tau, ca bulanele deja nu mai conteaza daca inteleg eu bine. Adica eu daca ma dau jos de pe cursiera mea de 9 kile si ma sui pe a ta de 6-7 kile, peste cateva saptamani o sa-ti fac cu mana din Vuelta?

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ai cu bicicletele oamenilor ? Sunt cursiere? Da,deci sunt postate unde trebuie. Unii chiar prefera otelul in fata aluminiului sau carbonului. Sa inteleg ca bicicletele pe care au alergat toti marii ciclisti de-a lungul timpului nu sunt de nasul tau ? Sau daca nu are sub 7 kg nici nu te sui pe o cursiera? Daca tie nu-ti place una,scrie ca nu-ti place si de ce si gata.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e galeria cursierelor nu a bulanelor. De unde stii ca esti mai bulanos ca mine? :))

Unii care au cursiere foarte grele nu recomanda una usoara si cauta diverse motive (unul ar fi ca te zboara vintul)...

Edited by Traveller
Afirmatia ta "generala" este complet pe langa subiect. Fiecare merge pe ce are, si are dreptul sa ne arate asta in topicul de aici. Cine are comentarii de facut, sa faca unele "tehnice", nu de alta natura! Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici e galeria cursierelor nu a bulanelor. De unde stii ca esti mai bulanos ca mine? :))

Unii care au cursiere foarte grele nu recomanda una usoara si cauta diverse motive (unul ar fi ca te zboara vintul)...

Se spune "mai bulanos decat mine" ;)

Noapte buna!

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razesa 600.

Scuzati calitatea imaginii,este facuta cu telefonul.

Imagine postată

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super cursiera. Faina combinatia de vechi cu nou, insa pipa aia parca nu prea "da bine" cu ghidonul. Eu am o Truvativ XR (24.4) si ti-o recomand si tie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum serios, puneti si voi in comparatie ultima cursiera cu aia dupa care la majoritatea "le curg balele", aia de mai sus, neagra.

Hai sa vedem de exemplu care are cursiera mai usoara ca a mea... Nu vreau sa sune a lauda, fiecare poate ajunge acolo sau mai jos daca investeste suficient.

Sau hai sa vedem care cu un otel de 10-11kg te lasa in urma?

Eu zic ca tot ce e, sau a fost vreodata cursiera, isi are locul in galeria asta.Si otelul pe care il bibilim cu pasiune si carbonul luat pe bani multi.

ON: Frumoasa razesa, sper sa reusesc sa o aduc si eu pe a mea la o stare asemanatoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unii care au cursiere foarte grele nu recomanda una usoara si cauta diverse motive (unul ar fi ca te zboara vintul)...

Vei gasi, cu siguranta, motive, care mai de care mai "intemeiate" atunci cand unu pe o cursiera urata, din teava de calorifer si neechipat corespunzator te lasa cu "carbonu-n soare" la o tura sau o catarare :-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ascultam intr-o dimineata la radio cum un tip era la schi la Poiana Brasov si ramasese blocat de ce echipamente performante (de schi) erau pe partie. Toata partea comica vine in momentul cand doar dupa o tura de coborare toata lumea pleaca obosita la un papanas ca sa-si poata etala echipamentul la restaurant.

Asa ca la noi dragilor "Haina il face pe om" ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ascultam intr-o dimineata la radio cum un tip era la schi la Poiana Brasov si ramasese blocat de ce echipamente performante (de schi) erau pe partie. Toata partea comica vine in momentul cand doar dupa o tura de coborare toata lumea pleaca obosita la un papanas ca sa-si poata etala echipamentul la restaurant.

Asa ca la noi dragilor "Haina il face pe om" ;)

Ar fii interesant sa inlocuim urmatoarele cuvinte cheie: "la schi" cu "pe sosea"; "pe partie" cu pe traseu/sosea"; "o tura de coborare" cu "jumatatea traseului"; "papanas" cu "ciorba de burta&mici"; si sa vedem ce iese...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.