gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

@juliusmeinl...fara suparare, de curiozitate intreb...nu e un pic exagerat? apuci sa mergi de mai mult de 5 ori cu o bicicleta (un cadru, un set de roti de 700 de coco ++ ?) + in general, pentru "ciclisti de weekend"...merita investit mii de euro in chestiile astea? Cu otelurile mele (vreo 3) si mers aproape zi de zi (de nevoie si de placere) am vazut ca ma descurc fara probleme, lejer chiar, in fata unor asemenea carboane si duraaceuri peste duraaceuri. Cand vine primavara, dupa ce nu mai folosesc bicicleta mai mult timp asa de des, imi pare mult mai straina--la fel de straina cum mi-ar parea probabil daca as folosi-o doar o data pe saptamana. bafta la cumparaturi, dar nu pricep cum poti sta mai mult pe site-uri de bicle si la negocieri decat in sa.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
...ma descurc fara probleme, lejer chiar, in fata unor asemenea carboane si duraaceuri peste duraaceuri...

Bring it on...

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
as fi vrut sa o echipez cu sram red, caci am inteles ca e mai silentios, rezistent, etc, decat shimano dura-ace, dar nu imi vine sa arunc cu banii pentru un moft din asta

Nici. Doar mai usor. Atat

e foarte bun si dura-ace-ul, mai ales la nivelul meu de performanta (ciclist de weekend)

Cum adica "este foarte bun si Dura-Ace-ul" !!!!? La nivelul tau de performanta!!!? Daca erai mai pregatit cu ce mergeai? :))  

ar mai fi niste clinchere din carbon,

Cosmicurile sunt pe baieu?

la banii care costa sincer ma asteptam la niste finisaje mai profesionale; nu spun ca nu e ok, dar repet la cat costa cadrul asta, ma asteptam sa fie exceptionala, ceea ce nu pot spune (la mufele alea pe unde intra cablurile in cadru, si care sunt albastru metalizat, sunt si urme vopsea alba, probabil ca au mai dat o mana dupa ce le-au montat; iar protectia de lant mi se tot dezlipeste si cred ca va trebui sa gasesc o alta sa acopar chainstay, ca sa nu mi-l distruga estetic)

M-am uitat si eu la ele in magazin si intr-adevar finisajele erau cam toporiste.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kimosabe: Pai asta am si spus, ca la nivelul meu de performanta, probabil ca si un first bike ar fi suficient (de altfel asta a si fost prima mea bicla de adolescent si cred ca atunci eram in cea mai buna forma fizica, pentru ca iti trebuiau muschi seriosi la picioare ca sa bagi un sprint cu aia);

Eu merg destul de mult cu bicla prin oras (uneori si peste 50 km zilnic); implicit, vreau sa am o bicla cat mai rapida si mai usoara; si daca tot m-am procopsit cu orca asta acum, o folosesc chiar daca stiu ca ea nu e gandita pentru drumuri la piata sau la munca;

Referitor la grupul Dura-Ace 7800, asta este echiparea de la orca veche, care am pastrat-o (ma rog a trebuit sa iau niste manete noi intre timp); aici am si eu o ipohondrie, ca daca tot voi avea vreodata probleme cu genunchii sau altele, macar sa stiu ca m-am protejat atat cat am putut si am folosit echipament performant

 

Inca un lucru care mi s-a parut ciudat la cadrul asta, fata de cel anterior, este pe interiorul tevilor

Atasez aici niste poze ca sa se inteleaga la ce ma refer:

 

SNC00520.jpg

 

SNC00521.jpg

 

SNC00522.jpg

 

SNC00523.jpg

 

Dupa cum se poate vedea, in interiorul head tube-ului, carbonul pe interior arata de parca ar fi o sticla sparta, ceea ce nu am mai vazut inainte si nici la celalalt model.

Am trimis mesaj si la site-ul oficial si mi-au raspus sa stau linistit, ca datorita procesului de prelucrare la nu stiu ce temperatura este normal sa arate asa cadrul.

Acu ce sa spuna si ei, "Trimite-l inapoi, ca pe asta l-am tinut prea mult la cuptor"? :P Mama lor de banditi spanioli... ramane de vazut daca o sa ma tavaleasca sau nu

Share this post


Link to post
Share on other sites
@juliusmeinl...fara suparare, de curiozitate intreb...nu e un pic exagerat? apuci sa mergi de mai mult de 5 ori cu o bicicleta (un cadru, un set de roti de 700 de coco ++ ?) + in general, pentru "ciclisti de weekend"...merita investit mii de euro in chestiile astea? Cu otelurile mele (vreo 3) si mers aproape zi de zi (de nevoie si de placere) am vazut ca ma descurc fara probleme, lejer chiar, in fata unor asemenea carboane si duraaceuri peste duraaceuri. Cand vine primavara, dupa ce nu mai folosesc bicicleta mai mult timp asa de des, imi pare mult mai straina--la fel de straina cum mi-ar parea probabil daca as folosi-o doar o data pe saptamana. bafta la cumparaturi, dar nu pricep cum poti sta mai mult pe site-uri de bicle si la negocieri decat in sa.

Daca cineva ti-ar oferi 2000 de euro pe bicicleta ta ce ai face,in situatia in care ai da pe ea,sa zicem, 1300euro?

Si datorita "bisnitei" mele sunt baieti care au roti de 1000 si ceva de "coco",cumparate la 400-550"coco(pret mai accesibil pentru vremurile astea).

Cineva trebuie sa o faca cineva si pe asta. :D

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

...de curand, o cunostinta a fost lovita de o masina  :-T . Din fericire nu a suferit decat pagube materiale: rotile ovalizate,furca spate infundata si furca fata rupta. La furca fata (care e din carbon) pe interior am vazut ca are introdus...folie de ceolofan...!!! Ne-am dat cu parerea ca ar fi de la procesul de turnare...si nu ca ar fi fost uitata/ramasa acolo. Stie cineva mai multe detalii despre rolul "ceolofanului" din interior? Marca cursierei este Canyon 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@grachieru: probabil ca pentru un fosnet mai bun :D sau poate nu s-au deschis airbag-urile :D

nu te supara, fac si eu haz de necaz, caci la cati bani costa carboanele astea ar putea sa fie mai bine finisate

bine ca a scapat persoana intreaga, caci carboane (cu sau fara celofan) se mai fac

celofanul presupun ca nu asigura decat protectie antilichid, caci altfel termic sau la presiune nu cred ca are vreun rol

asa incat eu cred ca a famas de la procesul de turnare a matritei poate

ar fi interesat daca ai avea o poza, sa ne mai minunam de ultimele inovatii in domeniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
...de curand, o cunostinta a fost lovita de o masina  :-T . Din fericire nu a suferit decat pagube materiale: rotile ovalizate,furca spate infundata si furca fata rupta. La furca fata (care e din carbon) pe interior am vazut ca are introdus...folie de ceolofan...!!! Ne-am dat cu parerea ca ar fi de la procesul de turnare...si nu ca ar fi fost uitata/ramasa acolo. Stie cineva mai multe detalii despre rolul "ceolofanului" din interior? Marca cursierei este Canyon 

celofanul se foloseste la vidarea carbonului,pentru a scoate bulele de aer dintre foile de carbon.Era un model mai vech?

Acum am vazut ca folosesc niste folii (la partile din interior mai greu accesibile) care se topesc la caldura si se combina cu lacul epoxic,odata pus la uscat in cuptoare.

 Odata uscat lacul,apa nu mai are nici un efect asupra carbonului,doar anumite solutii create pentru asa ceva,

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Celofanul" face parte din procesul tehnologic normal. In zonele in care nu mai exista accesul dupa finalizarea constructiei, de ex. cadre monoocoque sau interiorul bratelor furcii, folia ramane. E unul din micile murdarii ale procesului de fabricatie ale carbonului, pe langa miile de rebuturi care nu trec CTC-ul. Daca nu iti place aspectul asta te poti indrepta spre un otel sau aluminiu la pret de cadru de carbon, eventual facut manual pe comanda pentru a pastra factorul "bling" si "performanta".

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
@kimosabe: Pai asta am si spus, ca la nivelul meu de performanta, probabil ca si un first bike ar fi suficient (de altfel asta a si fost prima mea bicla de adolescent si cred ca atunci eram in cea mai buna forma fizica, pentru ca iti trebuiau muschi seriosi la picioare ca sa bagi un sprint cu aia);

Eu merg destul de mult cu bicla prin oras (uneori si peste 50 km zilnic); implicit, vreau sa am o bicla cat mai rapida si mai usoara; si daca tot m-am procopsit cu orca asta acum, o folosesc chiar daca stiu ca ea nu e gandita pentru drumuri la piata sau la munca;

Referitor la grupul Dura-Ace 7800, asta este echiparea de la orca veche, care am pastrat-o (ma rog a trebuit sa iau niste manete noi intre timp); aici am si eu o ipohondrie, ca daca tot voi avea vreodata probleme cu genunchii sau altele, macar sa stiu ca m-am protejat atat cat am putut si am folosit echipament performant

In afara de frane, 7800 este mai bun decat 7900. Mai este esteticul la mijloc ptr ca multi vor cabluri ascunse sub ghidolina ca la 7900. Eu am 7800 si sunt foarte multumit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@kimosabe: Pai asta am si spus, ca la nivelul meu de performanta, probabil ca si un first bike ar fi suficient (de altfel asta a si fost prima mea bicla de adolescent si cred ca atunci eram in cea mai buna forma fizica, pentru ca iti trebuiau muschi seriosi la picioare ca sa bagi un sprint cu aia);

Eu merg destul de mult cu bicla prin oras (uneori si peste 50 km zilnic); implicit, vreau sa am o bicla cat mai rapida si mai usoara; si daca tot m-am procopsit cu orca asta acum, o folosesc chiar daca stiu ca ea nu e gandita pentru drumuri la piata sau la munca;

Referitor la grupul Dura-Ace 7800, asta este echiparea de la orca veche, care am pastrat-o (ma rog a trebuit sa iau niste manete noi intre timp); aici am si eu o ipohondrie, ca daca tot voi avea vreodata probleme cu genunchii sau altele, macar sa stiu ca m-am protejat atat cat am putut si am folosit echipament performant

 

Inca un lucru care mi s-a parut ciudat la cadrul asta, fata de cel anterior, este pe interiorul tevilor

Atasez aici niste poze ca sa se inteleaga la ce ma refer:

 

SNC00520.jpg

 

SNC00521.jpg

 

SNC00522.jpg

 

SNC00523.jpg

 

Dupa cum se poate vedea, in interiorul head tube-ului, carbonul pe interior arata de parca ar fi o sticla sparta, ceea ce nu am mai vazut inainte si nici la celalalt model.

Am trimis mesaj si la site-ul oficial si mi-au raspus sa stau linistit, ca datorita procesului de prelucrare la nu stiu ce temperatura este normal sa arate asa cadrul.

Acu ce sa spuna si ei, "Trimite-l inapoi, ca pe asta l-am tinut prea mult la cuptor"? :P Mama lor de banditi spanioli... ramane de vazut daca o sa ma tavaleasca sau nu

Nu conteaza interiorul conteaza exteriorul :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
...modelul este 2012, iar folia nu era deloc topita. De multe ori stai si te intrebi daca merita banii dupa ce vezi asa ceva.

 

 http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bike.html?b=3079

Nimic din lumea asta nu merita suma de bani scrisa pe eticheta. Cum nu merita sa dai 600 de lei pe o camasa xxxxx la care ii sar toti nasturii cand o deschizi la fel nu merita sa dai 9000 de euro pe o bicicleta. Dar ce putem face? Daca ai un salar/venit (poate fi mare sau mic) trebuie sa il cheltui cumva. Ce ma mira pe mine cel mai mult e ca sunt oameni care castiga sub 4000 de euro pe an si isi cumpara the most expensive sh*t :))) Romanu-i inventiv. scz ptr offtopic

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai pentru ca romanu-i inventiv, reuseste sa isi cumpere dintr-un venit de sub 4000 euro/an, the most expensive shit care poate sa coste si 10.000 euro :))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiti clipu ala ``esti portar si vrei sa-ti iei plasma pe credit? - CĂRȚI ! iti place sa iti lipesti poze cu dragoni pe luneta ?- CĂRȚi !!!!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Ce ma mira pe mine cel mai mult e ca sunt oameni care castiga sub 4000 de euro pe an si isi cumpara the most expensive sh*t :))) Romanu-i inventiv. scz ptr offtopic

 

Ce face romanul cand ramane fara bani? Schimba 100€!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io m-așteptam ca la "galeria cursierelor" să văd poze cu cursiere faine. Proprietatea lu' iuzeru' (că avem și topic cu bălire) Și comentariile aferente la proprietatea respectivă.

 

Nu zic că nu rezonez cu ce se vorbește p-aici, dar hai să cetim ce scrie cu cinzeșiceva de pagini mai în urmă.

 

Salut baieti.
As dori sa facem acest topic pt a ne arata cursierele noastre, egal ce culoare, material, tara, firma sau performanta. Vad ca lipseste asa ceva pe forum. 

 

;;)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai jos este un link catre un forum international de cursiere,unde se poarta discutii decente si la obiect.Se dau detalii despre echipari,modificari,etc.Cei de acolo nu-si pun intrebari sau fac afirmatii stupide,sunt doar pareri si sfaturi personale.

Il postez doar sa vedeti cum se discuta pe alte forumuri.

 

http://weightweenies.starbike.com/forum/viewforum.php?f=10&sid=93b6cab95bb7044f8456b8f0b70536ca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.