juliusmeinl 320 Posted January 13, 2013 Din ciclul "Bicicleta altuia". Cum arataaaaaaaaaaa. $-) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightwork 68 Posted January 13, 2013 @juliusmeinl...fara suparare, de curiozitate intreb...nu e un pic exagerat? apuci sa mergi de mai mult de 5 ori cu o bicicleta (un cadru, un set de roti de 700 de coco ++ ?) + in general, pentru "ciclisti de weekend"...merita investit mii de euro in chestiile astea? Cu otelurile mele (vreo 3) si mers aproape zi de zi (de nevoie si de placere) am vazut ca ma descurc fara probleme, lejer chiar, in fata unor asemenea carboane si duraaceuri peste duraaceuri. Cand vine primavara, dupa ce nu mai folosesc bicicleta mai mult timp asa de des, imi pare mult mai straina--la fel de straina cum mi-ar parea probabil daca as folosi-o doar o data pe saptamana. bafta la cumparaturi, dar nu pricep cum poti sta mai mult pe site-uri de bicle si la negocieri decat in sa. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimosabe 144 Posted January 13, 2013 ...ma descurc fara probleme, lejer chiar, in fata unor asemenea carboane si duraaceuri peste duraaceuri... Bring it on... 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimosabe 144 Posted January 13, 2013 as fi vrut sa o echipez cu sram red, caci am inteles ca e mai silentios, rezistent, etc, decat shimano dura-ace, dar nu imi vine sa arunc cu banii pentru un moft din asta Nici. Doar mai usor. Atat e foarte bun si dura-ace-ul, mai ales la nivelul meu de performanta (ciclist de weekend) Cum adica "este foarte bun si Dura-Ace-ul" !!!!? La nivelul tau de performanta!!!? Daca erai mai pregatit cu ce mergeai? :)) ar mai fi niste clinchere din carbon, Cosmicurile sunt pe baieu? la banii care costa sincer ma asteptam la niste finisaje mai profesionale; nu spun ca nu e ok, dar repet la cat costa cadrul asta, ma asteptam sa fie exceptionala, ceea ce nu pot spune (la mufele alea pe unde intra cablurile in cadru, si care sunt albastru metalizat, sunt si urme vopsea alba, probabil ca au mai dat o mana dupa ce le-au montat; iar protectia de lant mi se tot dezlipeste si cred ca va trebui sa gasesc o alta sa acopar chainstay, ca sa nu mi-l distruga estetic) M-am uitat si eu la ele in magazin si intr-adevar finisajele erau cam toporiste. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ion 34 Posted January 14, 2013 @kimosabe: Pai asta am si spus, ca la nivelul meu de performanta, probabil ca si un first bike ar fi suficient (de altfel asta a si fost prima mea bicla de adolescent si cred ca atunci eram in cea mai buna forma fizica, pentru ca iti trebuiau muschi seriosi la picioare ca sa bagi un sprint cu aia); Eu merg destul de mult cu bicla prin oras (uneori si peste 50 km zilnic); implicit, vreau sa am o bicla cat mai rapida si mai usoara; si daca tot m-am procopsit cu orca asta acum, o folosesc chiar daca stiu ca ea nu e gandita pentru drumuri la piata sau la munca; Referitor la grupul Dura-Ace 7800, asta este echiparea de la orca veche, care am pastrat-o (ma rog a trebuit sa iau niste manete noi intre timp); aici am si eu o ipohondrie, ca daca tot voi avea vreodata probleme cu genunchii sau altele, macar sa stiu ca m-am protejat atat cat am putut si am folosit echipament performant Inca un lucru care mi s-a parut ciudat la cadrul asta, fata de cel anterior, este pe interiorul tevilor Atasez aici niste poze ca sa se inteleaga la ce ma refer: Dupa cum se poate vedea, in interiorul head tube-ului, carbonul pe interior arata de parca ar fi o sticla sparta, ceea ce nu am mai vazut inainte si nici la celalalt model. Am trimis mesaj si la site-ul oficial si mi-au raspus sa stau linistit, ca datorita procesului de prelucrare la nu stiu ce temperatura este normal sa arate asa cadrul. Acu ce sa spuna si ei, "Trimite-l inapoi, ca pe asta l-am tinut prea mult la cuptor"? :P Mama lor de banditi spanioli... ramane de vazut daca o sa ma tavaleasca sau nu Quote Share this post Link to post Share on other sites
juliusmeinl 320 Posted January 14, 2013 @juliusmeinl...fara suparare, de curiozitate intreb...nu e un pic exagerat? apuci sa mergi de mai mult de 5 ori cu o bicicleta (un cadru, un set de roti de 700 de coco ++ ?) + in general, pentru "ciclisti de weekend"...merita investit mii de euro in chestiile astea? Cu otelurile mele (vreo 3) si mers aproape zi de zi (de nevoie si de placere) am vazut ca ma descurc fara probleme, lejer chiar, in fata unor asemenea carboane si duraaceuri peste duraaceuri. Cand vine primavara, dupa ce nu mai folosesc bicicleta mai mult timp asa de des, imi pare mult mai straina--la fel de straina cum mi-ar parea probabil daca as folosi-o doar o data pe saptamana. bafta la cumparaturi, dar nu pricep cum poti sta mai mult pe site-uri de bicle si la negocieri decat in sa. Daca cineva ti-ar oferi 2000 de euro pe bicicleta ta ce ai face,in situatia in care ai da pe ea,sa zicem, 1300euro? Si datorita "bisnitei" mele sunt baieti care au roti de 1000 si ceva de "coco",cumparate la 400-550"coco(pret mai accesibil pentru vremurile astea). Cineva trebuie sa o faca cineva si pe asta. :D 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
grachieru 15 Posted January 14, 2013 ...de curand, o cunostinta a fost lovita de o masina :-T . Din fericire nu a suferit decat pagube materiale: rotile ovalizate,furca spate infundata si furca fata rupta. La furca fata (care e din carbon) pe interior am vazut ca are introdus...folie de ceolofan...!!! Ne-am dat cu parerea ca ar fi de la procesul de turnare...si nu ca ar fi fost uitata/ramasa acolo. Stie cineva mai multe detalii despre rolul "ceolofanului" din interior? Marca cursierei este Canyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
ion 34 Posted January 14, 2013 @grachieru: probabil ca pentru un fosnet mai bun :D sau poate nu s-au deschis airbag-urile :D nu te supara, fac si eu haz de necaz, caci la cati bani costa carboanele astea ar putea sa fie mai bine finisate bine ca a scapat persoana intreaga, caci carboane (cu sau fara celofan) se mai fac celofanul presupun ca nu asigura decat protectie antilichid, caci altfel termic sau la presiune nu cred ca are vreun rol asa incat eu cred ca a famas de la procesul de turnare a matritei poate ar fi interesat daca ai avea o poza, sa ne mai minunam de ultimele inovatii in domeniu Quote Share this post Link to post Share on other sites
juliusmeinl 320 Posted January 14, 2013 ...de curand, o cunostinta a fost lovita de o masina :-T . Din fericire nu a suferit decat pagube materiale: rotile ovalizate,furca spate infundata si furca fata rupta. La furca fata (care e din carbon) pe interior am vazut ca are introdus...folie de ceolofan...!!! Ne-am dat cu parerea ca ar fi de la procesul de turnare...si nu ca ar fi fost uitata/ramasa acolo. Stie cineva mai multe detalii despre rolul "ceolofanului" din interior? Marca cursierei este Canyon celofanul se foloseste la vidarea carbonului,pentru a scoate bulele de aer dintre foile de carbon.Era un model mai vech? Acum am vazut ca folosesc niste folii (la partile din interior mai greu accesibile) care se topesc la caldura si se combina cu lacul epoxic,odata pus la uscat in cuptoare. Odata uscat lacul,apa nu mai are nici un efect asupra carbonului,doar anumite solutii create pentru asa ceva, Quote Share this post Link to post Share on other sites
grachieru 15 Posted January 14, 2013 ...modelul este 2012, iar folia nu era deloc topita. De multe ori stai si te intrebi daca merita banii dupa ce vezi asa ceva. http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bike.html?b=3079 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilpirati 353 Posted January 14, 2013 "Celofanul" face parte din procesul tehnologic normal. In zonele in care nu mai exista accesul dupa finalizarea constructiei, de ex. cadre monoocoque sau interiorul bratelor furcii, folia ramane. E unul din micile murdarii ale procesului de fabricatie ale carbonului, pe langa miile de rebuturi care nu trec CTC-ul. Daca nu iti place aspectul asta te poti indrepta spre un otel sau aluminiu la pret de cadru de carbon, eventual facut manual pe comanda pentru a pastra factorul "bling" si "performanta". 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kimosabe 144 Posted January 14, 2013 @kimosabe: Pai asta am si spus, ca la nivelul meu de performanta, probabil ca si un first bike ar fi suficient (de altfel asta a si fost prima mea bicla de adolescent si cred ca atunci eram in cea mai buna forma fizica, pentru ca iti trebuiau muschi seriosi la picioare ca sa bagi un sprint cu aia);Eu merg destul de mult cu bicla prin oras (uneori si peste 50 km zilnic); implicit, vreau sa am o bicla cat mai rapida si mai usoara; si daca tot m-am procopsit cu orca asta acum, o folosesc chiar daca stiu ca ea nu e gandita pentru drumuri la piata sau la munca; Referitor la grupul Dura-Ace 7800, asta este echiparea de la orca veche, care am pastrat-o (ma rog a trebuit sa iau niste manete noi intre timp); aici am si eu o ipohondrie, ca daca tot voi avea vreodata probleme cu genunchii sau altele, macar sa stiu ca m-am protejat atat cat am putut si am folosit echipament performant In afara de frane, 7800 este mai bun decat 7900. Mai este esteticul la mijloc ptr ca multi vor cabluri ascunse sub ghidolina ca la 7900. Eu am 7800 si sunt foarte multumit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thudor 35 Posted January 14, 2013 @kimosabe: Pai asta am si spus, ca la nivelul meu de performanta, probabil ca si un first bike ar fi suficient (de altfel asta a si fost prima mea bicla de adolescent si cred ca atunci eram in cea mai buna forma fizica, pentru ca iti trebuiau muschi seriosi la picioare ca sa bagi un sprint cu aia);Eu merg destul de mult cu bicla prin oras (uneori si peste 50 km zilnic); implicit, vreau sa am o bicla cat mai rapida si mai usoara; si daca tot m-am procopsit cu orca asta acum, o folosesc chiar daca stiu ca ea nu e gandita pentru drumuri la piata sau la munca; Referitor la grupul Dura-Ace 7800, asta este echiparea de la orca veche, care am pastrat-o (ma rog a trebuit sa iau niste manete noi intre timp); aici am si eu o ipohondrie, ca daca tot voi avea vreodata probleme cu genunchii sau altele, macar sa stiu ca m-am protejat atat cat am putut si am folosit echipament performant Inca un lucru care mi s-a parut ciudat la cadrul asta, fata de cel anterior, este pe interiorul tevilor Atasez aici niste poze ca sa se inteleaga la ce ma refer: Dupa cum se poate vedea, in interiorul head tube-ului, carbonul pe interior arata de parca ar fi o sticla sparta, ceea ce nu am mai vazut inainte si nici la celalalt model. Am trimis mesaj si la site-ul oficial si mi-au raspus sa stau linistit, ca datorita procesului de prelucrare la nu stiu ce temperatura este normal sa arate asa cadrul. Acu ce sa spuna si ei, "Trimite-l inapoi, ca pe asta l-am tinut prea mult la cuptor"? :P Mama lor de banditi spanioli... ramane de vazut daca o sa ma tavaleasca sau nu Nu conteaza interiorul conteaza exteriorul :)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thudor 35 Posted January 14, 2013 ...modelul este 2012, iar folia nu era deloc topita. De multe ori stai si te intrebi daca merita banii dupa ce vezi asa ceva. http://www.canyon.com/_en/roadbikes/bike.html?b=3079 Nimic din lumea asta nu merita suma de bani scrisa pe eticheta. Cum nu merita sa dai 600 de lei pe o camasa xxxxx la care ii sar toti nasturii cand o deschizi la fel nu merita sa dai 9000 de euro pe o bicicleta. Dar ce putem face? Daca ai un salar/venit (poate fi mare sau mic) trebuie sa il cheltui cumva. Ce ma mira pe mine cel mai mult e ca sunt oameni care castiga sub 4000 de euro pe an si isi cumpara the most expensive sh*t :))) Romanu-i inventiv. scz ptr offtopic 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ion 34 Posted January 14, 2013 tocmai pentru ca romanu-i inventiv, reuseste sa isi cumpere dintr-un venit de sub 4000 euro/an, the most expensive shit care poate sa coste si 10.000 euro :)) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
grachieru 15 Posted January 14, 2013 ...normal, doar sa te duci la banca si au aia grija de tine :> 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thudor 35 Posted January 14, 2013 nu stiti clipu ala ``esti portar si vrei sa-ti iei plasma pe credit? - CĂRȚI ! iti place sa iti lipesti poze cu dragoni pe luneta ?- CĂRȚi !!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
user999 6 Posted January 14, 2013 Ce ma mira pe mine cel mai mult e ca sunt oameni care castiga sub 4000 de euro pe an si isi cumpara the most expensive sh*t :))) Romanu-i inventiv. scz ptr offtopic Ce face romanul cand ramane fara bani? Schimba 100€! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thudor 35 Posted January 14, 2013 Ce face romanul cand ramane fara bani? Schimba 100€! =)) tare Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaC® 5,146 Posted January 14, 2013 Io m-așteptam ca la "galeria cursierelor" să văd poze cu cursiere faine. Proprietatea lu' iuzeru' (că avem și topic cu bălire) Și comentariile aferente la proprietatea respectivă. Nu zic că nu rezonez cu ce se vorbește p-aici, dar hai să cetim ce scrie cu cinzeșiceva de pagini mai în urmă. Salut baieti.As dori sa facem acest topic pt a ne arata cursierele noastre, egal ce culoare, material, tara, firma sau performanta. Vad ca lipseste asa ceva pe forum. ;;) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
juliusmeinl 320 Posted January 15, 2013 Mai jos este un link catre un forum international de cursiere,unde se poarta discutii decente si la obiect.Se dau detalii despre echipari,modificari,etc.Cei de acolo nu-si pun intrebari sau fac afirmatii stupide,sunt doar pareri si sfaturi personale. Il postez doar sa vedeti cum se discuta pe alte forumuri. http://weightweenies.starbike.com/forum/viewforum.php?f=10&sid=93b6cab95bb7044f8456b8f0b70536ca Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaC® 5,146 Posted January 15, 2013 Și au și reguli :D http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=8437 Bine, diferă un pic structura. Acolo e o secțiune întreagă și fiecare user deschide un topic nou pt a-și prezenta bicla. ( Ce-i aici e echivalentul topicului "Let's see your bikes" - care e închis ;) ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
adrian marinescu 73 Posted January 15, 2013 http://ft-atalay.blogspot.ro/search/label/steel cum vi se pare cursiera colnago master cu roti lightweight full campa super record 11? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lbzk 6,792 Posted January 15, 2013 Bike porn! =p~ Quote Share this post Link to post Share on other sites
purix 3,235 Posted January 15, 2013 Otelul asta http://ft-atalay.blogspot.ro/2012/03/english-bikes.html pune capac la toate carboanele! Mi-as vinde un rinichi pt ea! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites