gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

Y'er spellin' it wrong  :P

e   K u o t a

Oricum f. fainá  :D

La Multi Km cu sánátate !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anul asta incep cu un upgrade!

Kuata Kult!

 

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente, domnu' Ionut! Dar stii ca trebuie stropita... :-W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc baieti:) De emotii am scris gresit:P dar ms nu observasem

Nici o problema tullio o ud. Ne vedem intr-o zi sa imi aratzi ce ai mai facut la proiectul tau si eu fac cinste cu berea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proaspat scoasa afara, am pus ghidolina si la drum!

02022013432.jpg

02022013431.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba, dar camasile alea de la schimbatoare, de ce le ai rasucit in felul ala dupa head tube, nu o sa pot intelege in veci vecilor.

in rest frumusica, te astept sa ne fugarim pe strazile patriei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faina bitzigla :) Ce marime este Purix ? E putin cam mare pentru inaltimea ta sau mi se pare mie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

o  noua achizitie.

img0819sr.jpg

Componente:

Cadru+furca-       BIXS Sprinter TEAM Elvetia(55cm)

Echipare-            full DURA ACE 7900 compact

Roti-                    EASTON EC90 profil 40mm+10mm suprafata franare(1480gr/pereche)

Ghidon-               FSA PLASMA 420mm/100mm

Tija sa-                EASTON EC90(40cm-200gr)

Sa-                      Selle Italia SLR (140gr)

Suporti bidon-     Carbon IXS

Pedale-               Look KEO Sprint(250gr)

 

Greutate totala(cu pedale) - 7kg

  • Upvote 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
o  noua achizitie.

 

Componente:

Cadru+furca-       BIXS Sprinter TEAM Elvetia(55cm)

Echipare-            full DURA ACE 7900 compact

Roti-                    EASTON EC90 profil 40mm+10mm suprafata franare(1480gr/pereche)

Ghidon-               FSA PLASMA 420mm/100mm

Tija sa-                EASTON EC90(40cm-200gr)

Sa-                      Selle Italia SLR (140gr)

Suporti bidon-     Carbon IXS

Pedale-               Look KEO Sprint(250gr)

 

Greutate totala(cu pedale) - 7kg

 

 

Eu am o întrebare: simţi diferenţa cu roţile aero la viteze mai mari? Mă bate gândul serios să-mi iau şi eu un set pe bicla de TT dar încă nu ştiu dacă beneficiul este proporţional cu preţul exorbitant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde pe cine intrebi Radule :) Daca intrebi oameni care fac 20.000 pe an, o sa iti zica ca nu. Astia ca noi, care fac cateva mii si vor sa cheltuie banii pe ceva o sa iti spuna ca da :)

Mie imi plac doar pentru cum arata. De mers, merg la fel. Poate niste Zipp sa merite, dar in rest tot cam pe acolo sunt(asa rezulta din teste aero)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu am o întrebare: simţi diferenţa cu roţile aero la viteze mai mari? Mă bate gândul serios să-mi iau şi eu un set pe bicla de TT dar încă nu ştiu dacă beneficiul este proporţional cu preţul exorbitant.

Nu degeaba folosesc toti triathlonistii sau TT-istii roti cu profil mare.Pot sa-ti spun din proprie experienta ca la o viteza de 35km/h in sus,rotile te ajuta foarte mult,nu din cauza ca sunt aerodinamice(conteaza si asta) ci datorita inertiei pe care o au.La aceste tipuri de roti,greutatea este distribuita cat mai in exteriorul butucului,pe cand la cele montane greutatea este distribuita spre butuc.Rotile profilate,ma refer la cele de 50-90mm,nu sunt prea bune la ture cu accelerari repetate(in pluton),te obosesc.Exista roti profilate mixte,eu le consider pe cele cu profil de 20/40mm.Am o pereche de profilate cu profil de 30mm(+10 parte franare) cu care ma inteleg foarte bine la ture in grup.

  Am avut (mai am)diferite marci,cu diferite inaltimi ale profilului si cu cat este mai mare profilul cu atat mentin viteze mai ridicate,de exemplu Sambata s-a alergat ceva(45-48km/h)si nu cred ca fara rotile de 80mm pe care le aveam pe bicla,putem sa stau in pluton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine mă interesează strict pentru triatlon, pe bicla de contratimp. În general viteza în condiţii idealea (plat şi fără vânt) este de aproape 39 km/h. Dacă aş putea obţine 2 km/h din roţi, sau măcar să ţin 39 cu efort mai mic şi să fiu mai fresh pe alergare, aş zice că merită. Dar nu ştiu dacă pot spera la 2 km/h!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pe mine mă interesează strict pentru triatlon, pe bicla de contratimp. În general viteza în condiţii idealea (plat şi fără vânt) este de aproape 39 km/h. Dacă aş putea obţine 2 km/h din roţi, sau măcar să ţin 39 cu efort mai mic şi să fiu mai fresh pe alergare, aş zice că merită. Dar nu ştiu dacă pot spera la 2 km/h!

eu zic ca te ajuta la 39km/h,cel mai bine incearcale tu,cumparati ceva sh sau de okazie si ai sa vezi.Nu merita sa-ti cumper noi din magazin,te rup la bani si dupa aceea daca vrei sa le dai........................

  Sfat,nu cumpara Sram S80,foarte grele si slabe in constructie,le-am dat imediat.

  Eu nu sunt un profesionist,este doar o parere personala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotile profilate (deep section) au fost dezvoltate strict pe aerodinamica. Asta face profilul rotii, produce un siaj care are mai putine turbulente. Folosite in probele dedicate de TT ajuta la o crestere a wattilor cu 2% (in teste), pentru un ciclist de nivel recreational nu inseamna nimic si pot spune ca majoritatea le foloseste ca arata cool insa la nivel profi conteaza enorm. Cele care se gasesc acum pe piata insa, au o versatilitate mult mai mare decat cele care erau folosite in anii 90 - 00 numai la probele de TT. Poti citi aici cate ceva despre http://sheldonbrown.com/rinard/wheel/grignon.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
La triatlon clar, te ajuta :) O roata cu profil de 50-70 ar fi super ok.

Recomand testul urmator sa il citesti(iti mai faci o idee) De aici reiese ca Zipp sunt cele mai meseriase(de departe)

 

http://www.tour-qtr.com/epaper_4_2011

 

Na uite un test concludent.

Deci roţile aero bune bune scutesc cam 10-12W la 40 km/h faţă de o roată clasică.

Asta la un 200W înseamnă 5% - deci cam 2 km/h.

 

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faina bitzigla :) Ce marime este Purix ? E putin cam mare pentru inaltimea ta sau mi se pare mie ?

Este mărimea 52, stau un pic cam întins dar o sa mut seaua mai in fata si poate fac rost de o pipa mai scurta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pun si eu 2poze cu bicla mea.

 

cadrul facut de TiSports in usa

titan polisat ( rar mai vezi asa ceva) echipare chorus10

greutate 8.3kg cu pedale

Superba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.