gunnar

Galeria cursierelor

Recommended Posts

Ultima variantă a cursierei mele, după multă muncă de recondiţionare (în principal revopsire, curăţat de rugină, piese noi).

 

Configuraţie actuală:

 

Cadru P. Del Po, reynolds 531, an aprox. 1977, restaurat complet.

Roţi custom, pe jante Ambrosio Crono F20, spiţe Revolution şi butuci ultralight asiatici. Baieuri Michelin service course.

Manete Ultegra 2x10, schimbătoare 105 5700, pinioane ultegra 12-27, angrenaj Truvativ Elita 48-34 GXP.

Pedale Ritchey Micro Road.

Tija de origine necunoscută - am luat ce am găsit pe diametrul ăsta ciudat (26.8).

Ghidolină de piele cu capace de coniac (stânga vechea mea dragoste, Jidvei, dreapta Hennesey).

Frâne 105.

Şaua este o bijuterie de Tune Komm-Vor de 80 de grame de la CycleMaster.

 

Greutate cum se vede în poze 9.1kg.

 

Ce m-a surprins foarte tare a fost că am putut pune o transmisie 2x10, angrenaj cu rulmenţi exteriori şi roţi moderne pe un cadru din 77, fără nicio modificare.

1235336_3478334533733_1463742812_n.jpg

 

1233586_3478334573734_261924894_n.jpg

 

1238955_3478334413730_1824897452_n.jpg

(pentru cunoscători :P )

 

1236562_3478334693737_1380123332_n.jpg

 

11217_3478334493732_463201546_n.jpg

 

a iesit frumoasa Radule bicla ta desi eram cam nostalgic dupa aliura vintage pe care o avea in configuratia veche,  dupa ianuarie 2014 ies sper si eu ce ea la liman :)) cu cadrul minunat pe care il am de la tine, in rest spor la pedalat cu vant maxim din spate !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea mai bestiala culoare ptr mine, pacat ca ai bagat si crom pe ea... arata super, sa o alergi  sanatos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bicicleta Raleigh Sprint din 84' , semi-modificata ( angrenaj nou , vopsea, cauciucuri noi, manete frana weinmann>shimano 600) . Are "tevi de gaz raleigh inhouse " 18-23 , al naibii de reziste . Marimea cadrului e de 62cm :) ( huh , nu sunt gigant , asa s-a nimerit , dar e destul de comoda). Echipare Simplex din 84' / Frane Weinmann , o combinatie low-mid-end cu Type 500 si Type 730  , ghidon + pipa Sakae Custom Road Champion England. Istorie nu stiu prea multa . Probabil un mid-range sau o bicicleta de "oras/touring" raleigh.

Nu stiu cat , cantareste , dar ajunge la 10,5-11,5kg  , mai ales din cauza anvelopelor care vor ramane asa peste iarna :). In rest , o placere adevarata de "calarit" prin oras.

post-15953-0-17678500-1380046504_thumb.jpg

post-15953-0-49646500-1380046505_thumb.jpg

post-15953-0-57903500-1380046506_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bicicleta Raleigh Sprint din 84' , semi-modificata ( angrenaj nou , vopsea, cauciucuri noi, manete frana weinmann>shimano 600) . Are "tevi de gaz raleigh inhouse " 18-23 , al naibii de reziste . Marimea cadrului e de 62cm :) ( huh , nu sunt gigant , asa s-a nimerit , dar e destul de comoda). Echipare Simplex din 84' / Frane Weinmann , o combinatie low-mid-end cu Type 500 si Type 730  , ghidon + pipa Sakae Custom Road Champion England. Istorie nu stiu prea multa . Probabil un mid-range sau o bicicleta de "oras/touring" raleigh.

Nu stiu cat , cantareste , dar ajunge la 10,5-11,5kg  , mai ales din cauza anvelopelor care vor ramane asa peste iarna :). In rest , o placere adevarata de "calarit" prin oras.

foarte frumoasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

1238955_3478334413730_1824897452_n.jpg

(pentru cunoscători :P )

 

 

 

 

Si imi torn 50 ml de Jidvei ! chiar acuma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea mai bestiala culoare ptr mine, pacat ca ai bagat si crom pe ea... arata super, sa o alergi  sanatos.

 

Mersi! Cromul era şi înainte, şi mi-a plăcut, am vrut să-l păstrez, deşi mi-a luat vre-o 2 ore doar să-l acopăr cu bandă ca să nu-l vopsesc, mai ales mufele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Radu_Vadan Ergopowerele asa sus se pun? :-S

 

Mi-e o idee lungă pipa. Până găsesc un ghidon compact şi/sau o pipă cu pană mai scurtă, aşa vor sta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Radu_Vadan respectele mele pentru ce ai facut cu un cadru de otel vechi , transformandu-l intr-o bestie la nivelul unor carboane contemporare. As face si eu asa ceva , pe un cadru de genul sau un columbus :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasa cursiera lui Radu...felicitari, totusi greutatea aia ma intriga...9,1kg mi se pare cam putin in ideea in care una din cursierele mele din otel Columbus SLX si Dura-Ace are 10,5 kg, alta de carbon cu Campagnolo Chorus Carbon 10 viteze are 8,3 kg, am mai avut si una cu Reynolds 531c si echipare integrala Chorus, avea tot 10,5kg, am si un Scapin de otel Columbus Niva Qr, model mai nou 2003 cu furca de carbon, Centaur pe 10v, are 9,8kg. Vreau si eu cursiera de otel la 9 kg...care e secretul?

Sa fie diferenta la tija, sa si roti??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e asa de mare diferenta intre marimile cadrului...acum bineinteles ca nu vorbim de diferenta intre 50 si 63cm dar chiar si in cazul acesta diferenta e prea mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e asa de mare diferenta intre marimile cadrului...acum bineinteles ca nu vorbim de diferenta intre 50 si 63cm dar chiar si in cazul acesta diferenta e prea mare.

 cu niste piese mai de "top"  ar fi mai usoara, eu pe a mea care este in reconstructie as vrea sa o fac pana in 8,3 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ca si in acest caz (cursiera lui radu_vadan) rotile fac diferenta. Eu asa cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari maxime pentru bikla ,o frumusete nu altceva .Dar legat de greutati eu pun pariu ca o pereche de ergopower plus stoperele sunt mai grele decat sa zicem o pereche de manete frana  campa record cele gaurite si manetele pentru deraioare fata spate campa .Eu am avut niste ergopower shimano 105 si mi sau parut niste tancuri si pe care repede le-am vandut .Probabil  campa sunt mai usoare dar repet in afara de faptul ca sunt comode sigur atarna mai mult la greutate

sanatate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radu, eu cred ca lumea vrea si poza cu ea pe cantar :)

Felicitari pentru creatie si reconditionare. E frumoasa si e de alergat. E tot ce conteza dupa parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-e o idee lungă pipa. Până găsesc un ghidon compact şi/sau o pipă cu pană mai scurtă, aşa vor sta.

 

Tare. Am descoperit inca un mod de ajustare in cazul unei pipe prea lungi sau a unui cadru putin mai mare chiar daca arata putin inestetic. Important e sa nu ai dureri de lombari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radu, eu cred ca lumea vrea si poza cu ea pe cantar :)

Felicitari pentru creatie si reconditionare. E frumoasa si e de alergat. E tot ce conteza dupa parerea mea.

 

 

Facem şi o poză pe cântar :)

 

Maestre @@buchter emil, nu aş renunţa la comfortul ergopowerelor pentru câteva grame. Plus că nu ştiu să existe schimbătoare pe cadru pentru 10 pinioane.

 

Aşa informativ, roţile au 1400g, contribuie semnificativ la greutatea mică.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facem şi o poză pe cântar :)

 

Maestre @@buchter emil, nu aş renunţa la comfortul ergopowerelor pentru câteva grame. Plus că nu ştiu să existe schimbătoare pe cadru pentru 10 pinioane.

 

Aşa informativ, roţile au 1400g, contribuie semnificativ la greutatea mică.

http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;product=9025;page=1;menu=1000,4,38;mid=0;pgc=0;orderby=2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facem şi o poză pe cântar :)

 

Maestre @@buchter emil, nu aş renunţa la comfortul ergopowerelor pentru câteva grame. Plus că nu ştiu să existe schimbătoare pe cadru pentru 10 pinioane.

 

Aşa informativ, roţile au 1400g, contribuie semnificativ la greutatea mică.

 

Da, e clar ca rotile si saua fac toata diferenta...sunt lamurit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6.4kg asa cum se vede in poza, cu pedale.

 

Detalii:

-Cadru, furca, pipa,angrenaj- http://goo.gl/gJb3mf

-Roti- http://goo.gl/1zzyTP

-Sa- http://goo.gl/hSxCPo

-Ghidon- http://goo.gl/fbDRZO

-Foi- http://goo.gl/O4rcGE

-Echipare Sram Red- http://goo.gl/LQDM64

 

 

Cantarita sau adunate masele de pe site-uri? La a mea, daca le adun iese 8kg si pe cantar imi arata 9.5kg.

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cantarita sau adunate masele de pe site-uri? La a mea, daca le adun iese 8kg si pe cantar imi arata 9.5kg.

asta e atac la persoana si denigrare de personalitate! ma bucur ca mai fac si altii de astea :) ca sa nu-mi mai iau eu puncte de avertisment =))

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radule asa este confortul ergopower este grozav,dar eu am un colnago din ani 80 un master pe care am pus manete frana  campa record cu tragere pe sus si schimbatoare deraioare campa neindexate care merg sa schimbi nu 10 si si 11 pinioane .Adevarat ca nu sunt comode si mai trebuie sa ciulesti urechile daca le-ai potrivit corect dar sunt foarte usoare si merg cu batranul colnago .Cele indexate vintage  tot campa cele record merg maxim 9 viteze si adevarat nu le arunca chiar perfect la toate pinioanele .Eu merg pe idea ca biklele vintage pana in ani 85 nu merg cu ergopowere ,adica supara ochi .La biklele de dupa 90 este altceva si acolo sunt perfect de acord .cu ergopowere si roti super usoare  .Inca o data felicitari pentru bikla si pentru pasiunea ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.