Recommended Posts

Spuneti-mi va rog, cum sunt rotile de Novatec Speedy pt cursiera si daca stiti ce gramaj au cumva. Multam

Jalnice.Nu-ti lua asa ceva.Lasa gramajul,conteaza siguranta si calitatea. ;)

Ale mele dupa 1 an de utilizae deja sunt bune de casat. :o Pana acum 2 luni am fost multumit de ele dar deja acum...isi arata calitatea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare pentru cei care au cumparat roti noi:look ringul se vinde impreuna cu roata ,sau cu pinioanele? Sau numai separat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fii f.atent. Eu am patit-o. Lockring-ul n-a venit nici cu rotile (Shamal Ultra) nici cu pinioanele (tot Campa), desi aparea inclusiv pe poza de pe cutia pinioanelor. E o chestie destul de complicata de ce nu vin nici cu rotile, nici cu pinioanele (As zice ca ar trebui sa vina cu rotile, poti folosi mai multe seturi de pinioane pe aceeasi roata, cu acelasi lockring, dar mi se pare ca depinde de dimensiunea celui mai mic pinion).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lockring vine impreuna cu pinioane, cel putin la toate seturile de pinioane (10+) pe care le am cumparat eu a fost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,pinioanele de la shimano le-am primit mereu cu lockring ,insa cand am luat rotile fulcrum ,deoarece ei folosesc lockring de la campa ,am primit si un lockring ptr pinionul de 12 dinti.Numai ca eu aveam de 11 ,si l-am ajustat manual .Dar apoi am vrut sa pun si de 12 si era prea mic lockringul acum.O saiba dintrun lockring de la shimano si sa rezovat .Insa foarte tare ma enerveaza struto camilele astea ,ptr ca in loc sa-ti vezi de viata ta ,mereu trebuie sa improvizezi sau sa mai cumperi ceva fara de care nu merge jucaria preferata. http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/cool.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am intrebat pe cei de la bike24 daca pinioanele campa de 9 vin cu lock si mi-au zis ca NU.

Apoi prin alt mail i-am intrebat daca rotile vin cu lock ring si alt operator mi-a spus ca lock ringul vine intotdeauna cu grupul de pinioane. http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/angry.gif No coment.

Totusi in descrierea rotilor zice "lock ring for rear wheel at ED10 incl". Cum mi-o fi norocul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi in descrierea rotilor zice "lock ring for rear wheel at ED10 incl". Cum mi-o fi norocul.

Da un print screen ca sa ai dovada ca au scris asta. Cu siguranta ca daca au scris asa ai si lock ring-ul inclus sau in cel mai rau caz ti-l trimit ulterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,pinioanele de la shimano le-am primit mereu cu lockring ,insa cand am luat rotile fulcrum ,deoarece ei folosesc lockring de la campa ,am primit si un lockring ptr pinionul de 12 dinti.

Fulcrum face roti cu butuc de spate (freewheel) pentru campa si pentru shimano, numai campa (care detine fulcrum) face roti cu butuc numai pentru pinioane campa. Iar la pinioane campa este problema cu pinionul de 11 asa cum ai spus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am intrebat pe cei de la bike24 daca pinioanele campa de 9 vin cu lock si mi-au zis ca NU.

Apoi prin alt mail i-am intrebat daca rotile vin cu lock ring si alt operator mi-a spus ca lock ringul vine intotdeauna cu grupul de pinioane. http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/angry.gif No coment.

Totusi in descrierea rotilor zice "lock ring for rear wheel at ED10 incl". Cum mi-o fi norocul.

Pana la urma am primit lockring si la pinioane si la roti. :D

Ma asteptam totusi ca rotile sa vina centrate ,asa ca ieri am avut treaba.

Sunt Mavicuri facute in Romania deci... nu ne dezmintim. http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/angry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva ceva despre rotile Marchisio (http://www.marchisio.info/)? a folosit sau foloseste cineva? daca da, cum se comporta? pareri, impresii etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre Remerx Taurus stiti ceva?Vreau sa imi fac setul cu butuci Joytech si pinioane Sram PG-80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am remerx taurus,sunt bune la pretul pe care il au,dar pentru o perioada de timp mai mare isi arata adevarata valoare,la mine pe spate roata e deja ovalizata dupa 1 an,si am o mica fisura la janta,si habar nam cum sa o mai indrept

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma unei discutii cu un ciclist de duminica , ma tot bate un gand de a-mi lua doua roti de 28 pentru un MTB si asta ca urmare a alergaturilor de a gasi niste anvelope decente pentru unele de 26' , pentru un MTB . Am mai vb cu un ciclist , cu experienta se pare , dar provenit din DH , ca si el isi modifica bicla , in ideea de a putea sa o foloseasca pe asfalt .

Deci am tot masurat si m-ar interesa sa stiu cu cat este in realitate o roata de sosea de 28' cu un cauciuc de 1,5 mai mare decat o roata de MTB de 26' cu un cauciuc de 2,2 ? Sau mai precis , ce diametru/inaltime are o roata de 28' completa , pentru a masura cadrul sa vad daca-mi intra pe cadrul meu , ceva distanta existand si cu anvelopele existente de MTB . Bineanteles ca ma gandesc la roti de 28' cu frane pe disc si cat mai usoare , gandindu-ma ca raporturile la pinioane si mai ales la foi ar fi destul de ok pentru rotile de 28' .

Este cineva amabil sa masoare o roata de 28' cu cauciuc de 1,3 - 1,5 ? O greutate medie acceptabila pentru rotile de 28' care ar fi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Risipesti banii degeaba. Vinde Mountain Bike-ul si cumpara o bicicleta mai potrivita pentru sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuu , nici nu ma gandesc . De asta vreau roti separate pentru sosea , pentru a-mi pastra rotile de MTB intacte . Cadrul este un Red Bull f usor din Altanium ( aluminiu cu titan ) , la franele hidraulice nu am de gand sa renunt , ca am 100 kg , iar restul sunt destul de usoare , bicla fara alte accesorii are sub 11 kg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno, cu alt set de roti tot ce castigi e faptul ca nu mai stai sa schimbi anvelopele.

Destul de putin as zice, desi ar merita oarecum in caz ca ai acum jante prea late pentru a accepta niste anvelope de 1.5" sau mai inguste.

Nu stiu exact care-i diferenta la dimensiune, dar dupa ochi o roata de cursiera e cu foarte putin mai mare decat una de MTB cu anvelopa balonata (2.5") - sub 2cm diferenta de diametru, mai degraba spre 1cm. Desigur, diferenta creste cu o anvelopa slick, dar nu-i chiar asa grava.

Diferentele majore la cursiera sunt geometria si pozitia orientate spre viteza/drum intins, niste factori importanti cand mergi pe distante mari.

Daca nu te dau banii afara din casa si nici nu vrei sa renunti la MTB mai bine economiseste pentru o cursiera, iar intre timp baga niste anvelope cat-de-cat, nu prea scumpe (~50 lei/buc.) cu care sa te simti mai bine pe asfalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am masurat . Un coleg spunea ca o roata de 28' cu o anvelopa medie dar de sosea este cam 668 mm diametru . Ale mele de MTB existente au 670 mm . Raza maxima acceptata la roata spate este de 360 mm , iar pe fata cam 345 mm , deci dupa calculele prezente ar trebui sa intre roti de 28 fara probleme , mai ales ca am discuri la frane .

Socoteala mea este alta si anume ca rotile mele cu anvelope Maxxis Detonator 26x1,5 cu siguranta vor fi mai mici decat unele de 28 cu aceleasi latime sau chiar mai mica , in rest ai dreptate cu acea diferenta de geometrie , care nu se poate rezolva nici cu schimbarea ghidonului sau a altor componente .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta de rezistenta la rulare din cauza diametrului mai mic e practic insesizabila, iar diferenta de viteza o poti compensa din rapoartele de transmisie pana la un punct.

Oricum aerodinamica iti va pune probleme mult mai mari decat rotile cand vine vorba de viteza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut mutli care au facut modificare asta, si nici unul nu a fost prea multumit de rezultate. Impumuta intai doua roti de cursiera si pune-le pe MTB si vezi ce si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa o suta si ceva de km cu Detonatoarele , pot spune ca se comporta exemplar . Inca nu mi-a iesit din cap sa-mi fac 2 soti de cursiera pe disc , dar la anul . In prezent merg decent cu 28-30 km pe foaie mare , pinion 2-3 (incepand cu cele mai mici ) si ajung pe la 45 cu foaie mare pinion mic (1 ) . E f adevarat ca viteza asta numai la vale se poate atinge , altfel mers ca putin sprintat mai mult de 35-38 nu se poate tine din cauza vantului .

Ideea este ca foaia mica nu o mai folosesc deloc in oras si nu am nevoie de ea la nici o urcare , nici Academie , nici Botanica , nici parcuri ( asfaltate ) , astfel incat cred ca va fi folosita numai cu cauciucurile de MTB .

Sa inteleg ca vitezele de 60 km/h din Giro sunt atinse NUMAI pentru ca merg in pluton sau ca au pe cineva in fata ca adapost ? Intreb asta pt ca forta in picioare am destula si chiar pentru 5-10 minute pot sa-i dau puternic in pedale , dar acele viteze pe plat mi se par cam imposibile . Voi "soselistii" cu cat mergeti ca medie in afara orasului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foaie mare- pinion mic si atingi doar 45km/h. Probabil ca mergi cu o cadenta foarte mica si foarte nesanatoasa/ ineficienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca e vorba de un MTB la care vrea sa-i puna roti de cursiera. La foaie de 44 cu pinion de 11, 45 la ora pare rezonabil, nu e prea putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am vazut ca e vorba de un mtb. Am citit doar titlul si ultimul mesaj si din asta a iesit post-ul meu plin de intelepciune....

Si ca sa raspund macar la intrebarea cu GIro, vitezele alea de plus 60 sunt posibile datorita combinatiei dintre angrenaj mare, cadenta mare, roti subtiri, pozitie aerodinamica, suc de portocale si antrenament pe masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now