uriasu_12

Sfat suport biciclete auto

Recommended Posts

Multumesc frumos pt primire  :)  . Pt haion pusesem ochii pe modelul acesta de la Decathlon http://www.decathlon.ro/transport-biciclete/8176980-suport-bicicleta-clipon-th9103-1.html . Sistemul de prindere e mai bun decat la cele pe sufa/chinga?  

Am gasit aceste 2 modele Peruzzo la un pret rezonabil :

http://www.calucuroti.ro/suport-bicicleta-auto/haion/peruzzo-cruiser-delux ?  http://www.calucuroti.ro/suport-bicicleta-auto/haion/peruzzo-venezia-steel-388

 

II face concurenta modelului de la Decathlon? 

 

Uitati,am gasit si modelul de la Decathlon, pe site-ul unde am vazut si modelele Peruzzo, la un pret mult mai mare http://www.calucuroti.ro/thule-clipon-9103-9104

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@tapiterieauto, vezi că calu-cu-roți are preturi nesimțit de mari*.

 

am intrat să văd prețurile și m-am speriat.

 

thule freeride 532 la peste 300 lei???? ProRide-ul la 538???

 

Și ca să mă refer și la un link al tău cu Venezia 388, iaca:

http://www.portbagajeauto.ro/suporturi-biciclete-cu-prindere-pe-haion/peruzzo-venezia-388-suport-bicicleta.html

sau

https://www.sportaddict.ro/index.php/catalog/product/view/id/31605/s/suport-bicicleta-venezia-388-peruzzo

 

Ia încet topicul la citit și te vei lămuri. Aproape toți producătorii au pe pagina lor o listă de compatibilități cu mașinile (că e la nivel de fișier pdf și stai și cauți tu modelul de golf/anul  sau la nivel de aplicație p esite unde bagi tu datele și-ți dă el ce portbagaj merge....)

Succes.

 

 

 

*cacofonie intenționată.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biclele se vor transporta cu masina de cateva ori pe an si atunci prin tara, pe la munte, poate pe distante scurte de 20-30 km.

Ca si investitie, dispun undeva la 500 ron.  

 

Bun venit pe forum si din partea mea.

Esti sigur ca vei transporta bicicletele doar 20-30 km, de cateva ori pe an?

Nu vei fi niciodata tentat sa faci si alte ture, ture ca implica transportul bicicletei pe masina cateva sute sau mii de km?

 

Te intreb pentru ca s-ar putea sa te prinda microbul (daca nu te-a prins deja) si sa vrei mai mult.

 

Referitor la buget, daca singur nu poate depasi 500 lei, nu ai cum sa te incadrezi in bare transversale si doi suporti (de calitate) pentru bicicleta montati pe aceste bare.

 

Referitor la suportii care se monteaza pe haion, gasesti in acest topic cateva opinii contra lor (zgaraie vopseau, slabesc balamaele, etc).

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@tapiterieauto

Eu am si sunt foarte multumit de Thule Freeway 968.

Tot pe un Golf4 hatchback in folosesc de mai bine de 2 ani.

 

Avantajul este ca poti sa-l sprijini pe bara spate si nu se lasa toata greutatea numai pe haion,

dar poate fi montat si ca sa poti deschide haionul, dar eu nu am facut asa niciodata.

 

http://www.portbagajeauto.ro/suporturi-biciclete-cu-prindere-pe-haion/thule-freeway-968-portbagaj-biciclete-timisoara.html

 

Vezi aici poze.

http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/4510-sfat-suport-biciclete-auto/?view=findpost&p=438974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc tuturor pt atentia si ajutorul/sfatul acordat. :mtb:

@@gibonu

Microbul ne-a prins deja (eu si sotia). Am reusit insfarsit sa ne achizitionam 2 bicle, erau in plan de cativa ani, acum asteptam cu nerabdare sa se faca vremea mai buna :nerabdator: .

Vis-a-Vis de caratul biclelor cu masina, pe langa cei 20-30 km (care vor fi facuti mai des) se vor mai adauga si cateva drumuri prin tara de cateva sute de km.

La suportii pentru haion, ma pune in dubii decat slabitul balamalelor si acoperirea stopurilor, de care se poate agata un agent de circulatie de mine, acest lucru nu il doresc. Dar din lipsa de buget mai mare voi merge pe acest sistem

Uitati, am gasit ceva SH : 

 

Acest suport este Peruzzo Padova,cred, la pretul de 400 ron.

 

post-16541-0-71297200-1392202594_thumb.jpg

 

post-16541-0-25417900-1392202595_thumb.jpg

 

post-16541-0-16401400-1392202596_thumb.jpg

 

post-16541-0-78045700-1392202596_thumb.jpg

 

post-16541-0-29538300-1392202597_thumb.jpg

 

Si acesta,care cred ca este acelasi model ca cel de sus,dar la 300 ron. 

 

post-16541-0-65119100-1392202947_thumb.jpg

 

post-16541-0-19225300-1392202948_thumb.jpg

 

post-16541-0-67790100-1392202948_thumb.jpg

 

Au un videoclip si aici despre acest model : http://www.peruzzosrl.com/bike-carrier.php?id_tip=2&id=21.

 

Unul din vanzatorii acestor suporti, imi spunea ca modelul acesta nu acopera stopurile.

Ce parere aveti de ele? Nu or sa stea biclele cocotate prea sus, in bataia vantului si sa existe riscul sa le doboare sau sa forteze in balamalele haionului mai mult decat altele in care biclele stau mai jos?  

Si se merita sh la banii astia? Sau sa cumpar un suport nou? Si ce material este mai bun? Aluminiu sau otel? 

Va multumesc inca o data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut, l-am dat.

 

Am făcut un drum Bucureşti-Cheia şi retur şi nu am avut mari probleme, trebuia să opresc din când în când ca să mai strâng de chingi. Cu 3 biciclete pe el, stopurile erau vizibile, dar am mers relativ incet (se făcea balans mare la podurile de pe autostradă) si cam crispat...Tocmai din cauza asta l-am vândut, nu e o soluţie pentru distanţe foarte mari,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atenție mare!
Pt Golf 4, pe site-ul Perruzzo la "fit my car" toate modelele de suporți hayon spun asta:
Use separate light/number plate bar (available as an accessory ref 394)
Deci nu se văd stopurile.

 

Și nu e chestie de poliție ci mai degrabă de siguranță personală.
Era s-o pățesc: am avut un MontBlanc EasyGrip. Pe site-ul suedez nu era compatibil cu Zafira. Dar siteul era cam praf așa c-am intrat pe site-ul UK de la vremea respectivă unde apărea ca fiind compatibil. (3 setări + kit-ul de prindere)
L-am luat, l-am montat , am plecat și de-abia la destinație m-am prins că stopul 3 de frână era total invizibil iar celelalte erau parțial obturate.
Și mă miram pe Valea Oltului de ce se apropiau periculos de mult mașinile din spate de câte ori frânam. :O
I-am schimbat poziția prin încercări succesive și la întoarcere n-am mai avut această problemă
La modelele găsite de tine nu ai însă posibilitatea asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ti-as recomanda sa iti iei suporti si bare aferente pentru a transporta bicicletele pe masina. In spate iti acopera stopurile, numarul, sunt mai late decat masina si ai access greu la portbagaj.

Bare poti cauta sh pe diverse siteuri (vwforum.ro) iar suporti stii de unde sa cumperi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stopuri suplimentare înseamnă cel puțin mufa cu conectorii electrici montată pe mașină, dacă n-o ai deja, adică jumătate din munca de montare a unui cârlig pentru remorcă. Apoi îți mai trebuie și stopurile suplimentare și suportul pentru plăcuța de înmatriculare iluminată, care la unele suporturi de bicle cu prindere pe nuca de remorcare ar fi inclus, fără să-ți forțeze balamalele și fără să incomodeze accesul la portbagaj (calci o pedală și tot suportul cu bicle basculează încât să umbli la portbagaj). Deci ca să faci treaba bine, tot la cârlig și suport potrivit ajungi. Compară costul total cu cel pentru bare transversale, mai pune în balanță și alte riscuri (furtul/distrugerea unei bicle e mai facilă dacă e mai jos, respectiv faptul că un sistem îți lățește mașina și altul o înalță), și ia o decizie. :)

 

Perspectiva mea a fost așa: îmi trebuie un sistem de transport în primul rând sigur. Am făcut un efort substanțial să-mi fac o biclă bună (și scumpă); când ieșeam în trupă de 4 prieteni într-o mașină, cu biciclete similar de bine echipate, valoarea biclelor de pe suporți nu era mult diferită de valoarea troacei de sub suporți. Nu vreau să mă zgârcesc la tărâțe pe suporți ieftini și proști ca să mă trezesc apoi pe autostradă că biclele decolează și mai trebuie să le plătesc o dată + daune șoferului din spate + ce amenzi or mai fi, probabil niște mii de euro cu totul. Cele mai bune bare transversale și 2 suporți în sistem Thule m-au costat un pic peste 200€, mult mai puțin de 10% din pagubele estimate. Probabil că puteam găsi variante și mai ieftine, dar lipsa oricărei griji ce mi-o dă un produs ce nu face compromis la calitate este neprețuită. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tapiterieauto a spus clar ca bugetul de care dispune (cel putin in acest moment) este de 500 Lei.

Asa ca (desi ma repet), la 500 de Lei nu are cum sa se incadreze in bare transversale si doi suporti de calitate.

Ca sa nu mai vorbim de optiunile carlig de remorcare - suport rabatabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asa este, se pare ca la suportul pentru haion, sa ai si siguranta in trafic, trebuie sa mai investesti in  placuta cu stopuri si numere. In cazul meu si in instalatie electrica.. O sa caut pe net bare transversale SH, sa vad la ce pret gasesc, iar suport de plafon pentru bicle am vazut aici cam ce e bun. O sa fac un calcul pentru ele.

 

@@gibonu

Da, momentan dispun doar de 500 ron, dar facand un calcul pentru Haion :

- 400 ron suportul + 110 ron suport placuta (Decathlon) + "X" ron instalatia electrica la masina + manopera + timp pierdut + alergatura + motorina = cred ca undeva la 800 ron sau peste. Pai daca este asa, mai repede ma orientez pentru plafon. Mai strang 300-400 ron si cred ca o rezolv. Ma gandesc ca este mai bine asa.

Dupa ce am cumparat biclele, mi-am pus in cap ca imi trebuie si suport auto pentru ele. Iar in gandul meu era, caut ceva mai ieftin si gata, rezolv treaba. Neavand cunostinte in acest domeniu.

 

Dar cand am intrat pe acest forum foarte util (un mare + ) si inca un + ca am dat si de colegi foarte de treaba si intelegatori cu un incepator, am inceput sa realizez ca treaba nu e doar la ce ma gandeam eu.Treaba e ca iti trebuie un sistem bun, de calitate in primul rand pentru siguranta ta, apoi a celor din jurul tau si a biclelor

 

Va multumesc, datorita voua am invatat ceva in acest domeniu ^:)^^" />   si sunt abia la inceput  :-bd

Deci ramane sa ma uit si pentru plafon si sa fac un calcul, sa vedem ce iese. Oricum, as vrea sa ma orientez pe Thule si de preferat sa fie aluminiu, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caută prin Metro sau Selgros la raionul auto bare Automaxi Supra No.37. Astea-s pt Golf IV.

Ar trebui să fie cam 150 max 200 de lei.

Și cu 2 suporti o sa depasesti doar putin bugetul initial de 500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@tapiterieauto din experienta mea proprie cel mai bine e sa transporti bicla in masina. Problema mea e ca am acces la doua vehicule nepotrivite pentru asta, si asa am doua seturi de bare transversale... Dar tu cu un golf4 doua persoane si 2 biciclete de ce nu rabatezi bancheta spate, scoti rotile fata si voila... in cel mai rau caz iti poti manufactura un suport de portbagaj ca un coleg de pe forum (cred ca sub 100 lei).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze dar asta mi se pare o idee proasta ce se lasa cu discuri indoite, cadrul zgariat, tapiterie cu urme de roti si de alte componente de bicla. Plus ca intr-un g4 cu portbagajul chiar si rabatat nu cred ca intra 2 biciclete. Nu mai zic in caz de accident ce se poate întâmpla.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 oameni cu 3 mtb intr-un Golf 5, la mai multe ieșiri. Eu și 2 colegi de servici. Cu rotile fata si tijele de sa scoase. Bancheta spate rabatata 2 treimi. Dar riscul de a le zgaria e real si iti permiti să faci asta cu o biclă "de bătaie". Pentru bicle de Doamne-ajută, le pui frumos pe acoperis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba e ca iti trebuie un sistem bun, de calitate in primul rand pentru siguranta ta, apoi a celor din jurul tau si a biclelor

 

Corect.

Un argument in plus ar fi ca barele transversale si suportii sunt o investitie pe termen lung, de care de folosesti mult timp de la data achizitionarii.

Asa ca merita sa iti iei ceva de calitate.

 

In alta ordine de idei, barele transversale le mai poti folosi si in alte scopuri (pentru carat obiecte mai lungi, un dulap de la Ikea, etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 pentru barele transversale. In plus suportii de bicla te ajuta sa-ti identifici masina de la distanta cand nu mai stii pe ce rand ai parcat-o la supermarket:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@Kristi

Cand am cumparat biclele, m-am dus in Decathlon dupa ceva si am ajuns acasa cu altceva. Cu 2 bicle  :)) ,neavandu-le pe lista de cumparaturi :-

Le-am bagat in masina, am rabatat bancheta spate, scaunele din fata le-am tras si au intrat intr-un final cu chiu cu vai. Am avut grija sa nu stea cadru/pedalele de la una, pe spitele de la cealalta.

 

Plus ca vorba colegilor @@tzunoi si @@Traveller,exista riscul de a se zgaria. In cazul tapiteriei, ocupandu-ma cu detailing interior auto, nu e problema daca se murdareste, o voi face inapoi frumoasa  :D/. Nu le pot cara la nesfarsit in masina plus ca ramane foarte mult spatiu mort. Asa,pe suport ramane spatiu in masina (pentru neprevazuturi), biclele nu mai stau nici ele chinuite, stau pe suport si estetic e mai frumos,din punctul meu de vedere.
 
 

In alta ordine de idei, barele transversale le mai poti folosi si in alte scopuri (pentru carat obiecte mai lungi, un dulap de la Ikea, etc).

 

Corect. Gandindu-ma mai bine, este inca un avantaj in fata suportului de haion.
 
Zilele acestea voi rasfoi "goagalul" in speranta de a gasi ceva SH bun. Va voi tine la curent. Oricum, nu voi lua nici o decizie fara a ma consulta cu voi. Cum gasesc ceva, o sa va cer o parere in legatura cu acel produs  :-bd  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi iti dam sfaturi cu caratul bicicletelelor, tu ne ajuti cu sfaturi cum si unde sa ne curatim tapiteria :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneti-mi va rog,aceste bare se potrivesc la prindere pe Golf 4? 

post-16541-0-64144000-1392306017_thumb.jpg

post-16541-0-29221700-1392306018_thumb.jpg

post-16541-0-26149900-1392306019_thumb.jpg

post-16541-0-20543700-1392306020_thumb.jpg

 

 

Sau acestea?  Si daca la ce arata in poze,mai trebuie ceva pt prindere,vreo piesa,ceva?

post-16541-0-72567900-1392306453_thumb.jpg

post-16541-0-28539200-1392306454_thumb.jpg

post-16541-0-82235600-1392306454_thumb.jpg

post-16541-0-86827300-1392306455_thumb.jpg

post-16541-0-41361000-1392306456_thumb.jpg

post-16541-0-56704900-1392306457_thumb.jpg

post-16541-0-12711400-1392306458_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa ceva nu se cumpara fara proba si inspectie temeinica,  nu cumpara pe nevazute...nu te joci cu siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.