uriasu_12

Sfat suport biciclete auto

Recommended Posts

Nu am gasit un site oficial sau un magazin sa le vanda, poate nu am cautat suficient sau corect, dar second pe site-uri de vanzari diverse produse si pe unde mi-a mai iesit in cale, 400 setul de 2 bucati, 350, 150 bucata.

Edited by gibonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

In orice caz, constructia e destul de solida, i-am scos partea de plastic care imbina jumatatile, si le-am fixat definitiv. Banuiesc ca totusi daca scrie Bayern si tuv pe el este mai grozav decat alea din tabla indoita. Ideea este ca datorita faptului ca vor fi montate pe masina cu suspensie sport foarte rigida, incerc sa fac posibil sa nu plece de pe plafon, sau sa se rupa ceva mai ales pe drumuri cu denivelari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: sunt montate corect barele din imagini? Mi se pare suspecta bolta dintre plasticul negru si plafonul masinii.

 

2015-07-20.jpg

 

2015-07-20.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montarea mi se pare puțin dubioasă, până acum am văzut mereu că talpa de cauciuc a piciorului de sprijin se mulează perfect pe profilul caroseriei. Sigur ai picioarele de sprijin pentru modelul corect al mașinii, inclusiv anul de fabricație? Dacă dealerul Thule zice că așa trebuie să fie, atunci așa trebuie să fie, deși arată ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam dubioasa montarea. Ce masina e si cine ti le-a montat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este a fratelui meu; Skoda Fabia MK1 hatchback. Barele sunt cumparate si montate la portbagajeauto.ro . Prinderea este in plafon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am Megane, am luat barele originale (prindere tot in plafon, pe surub) si tot talpa nu sta perfect lipita de caroserie, am cam 0.3-0.5 cm distanta. Daca asa e si aici, caci nu imi dau seama prea bine, se poate sa fie normal.

Ca rezolvare, daca doreste, poate lua niste burete (sau eventual dintr-un tub de izolatie termica de tevi) si taia niste fasii pe care le pune sub talpa si prin stangere surub raman acolo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezistenta nu este in talpa aia care se muleaza pe plafon. Nici nu este indicat. Este posiibil sa se sprijine pe plafon, si apoi sa te plangi ca ti-a infundat tabla. Rezistenta este in gheara de prindere.

Cel mult, poti sa spui ca este inestetic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut. Probabil ca ornamentul este pentru alta masina. Patrrea mea este ca doar arata nelalocul ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Talpa aia e dreapta sau este "taiata" pe diagonala (ca in cazul prinderilor care vin pe la usa). Daca e dreapta si doar sta mai sus, nelipita de caroserie, e probabil normal..

Oricum, daca piesa aia are vreun cod, se poata cauta pe net si vedea pentru ce masina e... sau invers, pe site la Thule, cautat dupa modelul masinii si vazut cum arata piesa respectiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

O intrebare de baraj. Daca se prinde bicicleta pe suport auto pe bare transversale, fixand bratul suportului pe seat tube si nu pe down tube apare oare vreo problema? Asta din lipsa posibilitatii de a prinde de down tube; inversat suportul pe bare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu stie nimeni?  Nu a experimentat, nu are cunostinte in cauza. Numai eu am biciclete ciudate, suporti ciudati si stiluri de fixare ciudate?  :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa montaj, trage si tu de ea stanga dreapta, vezi rezultatul...in functie de el, decizi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stat pare ca sta, si teoretic iar trebuie sa stea, se mareste putin unghiul bratului de sustinere, dar nu cred sa fie forte mai mari asupra bratului. Doar ca e montat invers suportul si fixat in alte puncte. In fine ma gandeam ca a mai experimentat cineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

O intrebare de baraj. Daca se prinde bicicleta pe suport auto pe bare transversale, fixand bratul suportului pe seat tube si nu pe down tube apare oare vreo problema? Asta din lipsa posibilitatii de a prinde de down tube; inversat suportul pe bare...

 

Inverseaza si bicicleta. Sau modifica suportul ca sa fie normal. Unghiul dintre suport si down tub trebuie sa fie cat mai apropiat de 90 de grade. Alftel pata de contact dintre suport si tub va fi mica si.

Pe scurt - nu e recomandat..asta nu inseamna ca nu merge. Ce suport e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel din poze de mai sus. sherpas combi. Da si in ideea in care il prind de seat tube, face un unghi destul de mic, vreo 30 grade. ( la una dintre biciclete).

Bine daca se pune strict problema de unghi 90 grade pentru a fixa suportul bine pe down tube, de prins prinde bine, pentru ca se rasuceste dupa bara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e akta mancare de peste. Nu se aplica ce am zis eu. Manualul ce zice? Producatorul?

Dupa cum e facut pare ok cum il prinzi...da e dat cu parerea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am gasit info nici manual si nici date despre producator. Cert este ca e made in germany, are si un tuv etichetat pe el, pare construit destul de rigid, poate mult mai rigid decat multe, desi parca tot nu am incredere deplina; probabil nu am in nici un suport, avand in vedere ca masina are suspensie sport si e foarte rigida, si automat apar forte mai mari sus pe plafon mai ales la drumurile din Ro. Sa nu mai pomenim spre munte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep, numai Thule pentru bike-urile scumpe. The best or nothing :D zic eu.

Cu toate ca-s ale mai bune, tot se clatina bitzoanclele lateral cu tot cu cele mai bune suporturi... cauzand candva potentiale oboseli in materiale.

Si cine se da tare la vale, stie ce dureros poate fi cand niste spite obosite se hotarasc sa plezneasca si roata da chix completamente dupa. Si strigi la copacu' din fatza sa se dea la o parte da' ala probabil asculta muzica la casti, si nimica :D

Asa ca tot mai bine e sa transporti biciclete scumpe in interiorul masinii, sau in cel mai rau caz pe suport pentru spatele masinii. Dar nu pe acoperis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@AlpineTrails e vreo sansa sa te inseli iar stresul cauzat de transportul pe masina sa fie neglijabil cu stresul la care e supusa o bicicleta cand mergi pe ea in padure? :)

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.