ovidiu 1,552 Posted June 28, 2010 Postez aici pozele cu noul Shimano XTR pentru cei care vor sa le admire la rezolutie mai mare. Lansarea noului XTR a fost anuntata oficial astazi si pozele prezentate sunt furnizate de Shimano Europe prin distribuitorul Rom Eurotrade Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,187 Posted June 28, 2010 Manetele de frana sunt superbe! Si 10 pinioane !!! Dar as fi preferat sa renunte la discurile cu Center Lock. Oare butucii or fi pe rulmenti...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drysna 281 Posted June 28, 2010 2x10 Lucian :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
vis-a-vis 1,216 Posted June 28, 2010 2x10 rulmenti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axe 7,074 Posted June 28, 2010 Dar as fi preferat sa renunte la discurile cu Center Lock. Oare butucii or fi pe rulmenti...? MI-ai luat vorba din gura, precis butucii nu se dezmint si sunt pe bile ! :( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faby 3 Posted June 28, 2010 Povestea XTR-ului http://www.cyclingdirt.org/videos/speaker/8164-/344269-the-story-of-xtr-episode-1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
virusul 223 Posted June 28, 2010 Îmi plac la nebunie shifterele si pedalele, am găsit descrierea si prețurile aici http://www.bikeradar.com/mtb/news/article/shimano-xtr-goes-10-speed-dyna-sys-for-2011-25295 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,682 Posted June 28, 2010 Manetele de frana sunt superbe!99% seamana cu juicy http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/unsure.gif Quote Share this post Link to post Share on other sites
agroromantic 3 Posted June 28, 2010 Stiu ca e mare diversitatea de gusturi pe forum,dar pentru mine manetele alea de frana par o regresie in ce priveste designul. Argintiul si formele rotunde erau la moda... prin anii '50. Sa lasam chestiile de fashion deoparte, rau: -etrierul e frana e copiat dupa avid elixir,nu m-as mira daca s-ar potrivi placutele. insa are acelasi mare minus ca si modelul trecut,nu e reconstruibil,daca ai stricat un piston,cumperi etrier nou, e "capsulat",si oricum shimano nu vinde piese de schimb pentru ele. -shifterele iar au un concept copiat e la sram,e vorba de matchmaker,ca sa poata fi montate pe maneta de frana. -au renuntat la schimbatorul de fata cu prindere " de sus " actualul poate fi folosit si pe post de colector de noroi. -pedalele din poza de sus sunt cele pentru allmountain,cu platforma,au 400gr. se vand si fara platforma cu 90gr mai usoare,foarte multa greutate intr-un loc foarte nepotrivit. bine: -au renuntat la panaramele de dual control. -au mai scazut din greutate dar la 2,4kile(cele mai usoare piese si cu angrenaj dublu) sunt inca cu mult "peste" xx la capitolul asta. ce as cumpara din el ? lantul care nu are nevoie de comentarii. angrenajul,daca e considerabil mai ieftin decat xx pinioanele,la fel,daca sunt mai ieftine decat xx,care au pretul exagerat. e ceva de laudat ce am scapat eu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drew 13 Posted June 28, 2010 Mi se pare interesant ca au decis sa faca noul xtr pe doua segmente diferite: xc si trail/all mountain. Personal eu as cumpara franele de la xtr, cele de all mountain, imi place aspectul retro al manetelor insa etrierul de all mountain pare cam butucanos(cel cu aripioarele de aerisire deaspupra placutelor). Ma bucur ca au integrat tehnologia servo-wave si la xtr. Intr-adevar cum zice si agroromantic, si multi altii pe alte forumuri, piesele par a aduce umpic din anii trecuti prin culoare si aspect. Oricum noul grup arata bine si nu cred ca va fi extrem de scump, ca xx-ul la fel nici asa usor, dar mult mai practic, cel putin in materie de pinioane si angrenaj. Lucian sunt de acord cu tine, ar trebui sa renunte la center lock sau macar sa faca si discuri de 6 suruburi, pana atunci multi vor cumpara xt-urile pe 6 suruburi sau altceva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mcatalin22 320 Posted June 29, 2010 nu vad care e problema cu center lock-ul. eu folosesc sistemul asta de prindere pentru discuri si sunt multumit de el. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,682 Posted June 29, 2010 nu sunt numai centerlock Quote Share this post Link to post Share on other sites
vis-a-vis 1,216 Posted June 29, 2010 Butucul pare de alt neam si e prins discul cu un adaptor... parerea mea. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pinkbike 1,682 Posted June 29, 2010 exista adaptor numai de la centerlock la 6-bolt nu si invers. deci daca butucul nu e centerlock nu are cum sa fie nici un adaptor acolo. setul de roti e crank brothers cobalt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dani96 8 Posted November 22, 2010 Eu cred ca e mai usor sa prinzi cu un singur "surub",decat sa stai cu imbusu sa strangi 6 suruburi. Au facut si deraior de placi cu high clamp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
popacristian 5 Posted November 23, 2010 CAM CE PRET O FI AVAND UN SET COMPLET? Quote Share this post Link to post Share on other sites
myxtreme2012 2,379 Posted November 23, 2010 Voila, pe Bike-components.de (fără roți) Quote Share this post Link to post Share on other sites
vexy 5 Posted November 24, 2010 probabil ca au ales culoarea lucioasa pt ca a placut mai mult.la XTR-ul de 2007, dupa un timp am vazut ca se schimba culoarea mult si arata destul de nasol(am observat la angrenaj).Si mie mi se pare o idee excelenta cea cu cele doua variante xc&trail.cred ca cele de trail ar fi mai fiabile pt maratoane unde sunt coborari lungi si solicitante.Sunt curios daca au schimbator de spate si short cage, care mi se pare mai exact.Rotile mie imi plac f mult la design, cele de 2007 aratau ff modest.Butucii sunt pe conuri si bile si sigur lucreaza f precis.Din cate am auzit angrenajul XX de la sram este destul de slab(placile).Oricum fiecare e subiectiv, nu cred ca sunt multi dintre noi care se pot da cu xtr si XX la adevarata lor capacitate si si-ar putea da o parerea obiectiva.Oricum ma bucur ca a aparut grupul, un nou motiv la care putem visa noaptea :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
myxtreme2012 2,379 Posted May 18, 2011 Referitor la frâne (XC, nu Trial) ieri m-a oprit un tip să mă întrebe anumite aspecte, el având ORO pe biclă. Mă tot întreba ce diferență este între ORO și astea, ori JE n-a putut să-i spună prea multe findcă nu am avut ORO și deci no idea, dar din ce-am avut eu până acum, XTR-urile 2011 mi se par - raportat la folosirea unui deget - că au o mai multă putere și o mai bună modulație, eliminarea totală de frecare a plăcuțelor de rotor - doar că la capitolul ăsta intervin și butucii Fulcrum: The aluminium hubs have 20 mm axles that notably increase the stiffness of the wheel, which improves maneuvering precision and eliminates the annoying phenomenon of pad-disc brake contact iar pe lângă design, frânele sunt și perfect ergonomice. Sunt foarte mulțumit de alegerea făcută! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogusclipici 39 Posted May 22, 2011 xtr nu este pentru amatori,doar cei care au facut o pasiune din asta,si uni poate un pic snobi,arunca banii,diferenta la greutate intre xt saint si xtr pentru ture normale amatoriste,nu se simte,plus ca uzura la xtr este mult mai rapida,destinatia lor fiind foarte clara,competitie si cam atata,xt saint slx sunt foarte ok,pentru sectorul majoritar amator si hobby. Dupa mine sram,e doar ceva trecator,shimano are o istorie lunga in spate,sram a cumparat sachs si s-au apucat si ei de biciclete mai serios,de vreo 10 ani,pe cand shimano are cel putin 100 de ani de experienta in arta pe 2 roti. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MLADEN 3,823 Posted May 22, 2011 http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Quote Share this post Link to post Share on other sites
LucianTheOne 5,187 Posted May 22, 2011 Shimano are mai putin de 100 de ani. In rest, de acord cu tine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
myxtreme2012 2,379 Posted May 22, 2011 ''xtr nu este pentru amatori'' - ''care este'' ... da ieste pentru profesioniști ca tine! http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MBZ 4,653 Posted May 23, 2011 [...] Dupa mine sram,e doar ceva trecator[...] In sensul ca trece repede pe langa tine, sau cum? Oricum, intreg comentariul este... sclipi_tor 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogusclipici 39 Posted May 23, 2011 intelegeti ce vreti,da pentru manelisti care merge prin parc la shaorma si mici,e bune.Stiu ce o sa ziceti,ca fiecare face ce vrea cu mararu lui,dar in viata banii se dau pe lucruri care sa le si folosesti,macar la valoarea lor,ca in multe cazuri aproape deloc.Foarte multi in strainatate procedeaza asa,nu vorbim de europa de vest,ci de alte tari mai snobiste,in tarile respective cumpara oameni lucruri care poate intr-o viata le folosesc odata,sau niciodata,dar le au de dragul modei,ca dau bine. MBZ,da Sram trece pe linga mine,oricum nu dau 2 cepe stricate pe ei,in afara de truvativ si wtb,din grupul lor,nu ma intereseaza nimic,si nici nu ma va interesa vreodata,eu nu sunt o persoana care sa cumpere ceva de dragul trendului si al modei;si de ce nu recunoasteti ca pe forumul acesta 99% sunt amatori si hobby,restul de 1% sunt profi,care se dau adevarat. eu unul ma dau cu mtb de cel putin 15 ani,dar nu mapot considera profi,doar amator,nu particip la competitii,ma dau doar din placere,ca majoritatea de aici,doar ca am un pic de experienta mai multa,in rest nimic deosebit. Ramin fidel shimano,fox,formula,dtswiss. Si sa nu credeti ca nu imi permit xtr,am posedat xtr din anii 90,noi nu second,aruncate de nemti si luate de mine,frine v brake,rapifire,schimbatoare,erau foarte tari atunci,dar nu isi justifica banutii,in conditii de placere si nu perfomanta. Quote Share this post Link to post Share on other sites