Recommended Posts

AM mers cu bicileta in padure si intre spite s-a prins un lemn care a lovit si a indoit deraiorul spate. Era un deraior Shimano Acera, s-a indoit si s-a rupt plasticul unde sunt suruburile de reglaj.Ce derior spate ar trebui sa imi pun pt. 8 pinioane si cam cat ar fi pretul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice deraior de 9 merge si pe 8 ca e aceeasi latime a casetei. conteaza cat trage maneta de el.

ia-ti un deore mai vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM mers cu bicileta in padure si intre spite s-a prins un lemn care a lobit si a indoit deraiorul spate. Era un deraior Shimano Acera, s-a indoit si s-a rupt plasticul unde sunt suruburile de reglaj.Ce derior spapte ar trebui sa imi pun pt. 8 pinioane si cam cat ar fi pretul?

Atunci cand "lobesti" un Acera, e prilej de bucurie pt ca ai scapat de un "derior" nashpet si e cazul sa-ti iei altul, tot pentru "spapte" ! :P

Lasand gluma, daca spui ca-i indoit, nu cred ca mai faci ceva cu el ! Asteapta redeschiderea bazarului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma scuzat de greseli dar sunt cam obosit si si nervos din cauza deraiorului. S-a prins intre spite si roata din spate nu o puteam misca. A trebuit sa car bicileta cu roata din spate ridicata vreo 2KM.

Numai eu stiu prin ce balarii m-am dus ca sa scurtez drumul.

Serios acum, chiar nu stiti ce deraioare cat de cat ieftine si bune pot gasi.Eu ma gandesc sa ma duc sa o repare la magazin de unde am cumparat bicicleta, si probabil acolo ma v-a pune sa aleg modelul si nu prea stiu.

Edited by LucianTheOne
Tripla postare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia un Alivio cam pe la 80 lei parca.Eu sunt multumit de el la banii astia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugetul e de maxim 100 de lei.Daca ati vedea cum era deraiorul inca nu imi vine sa cred. S-a sucit la 180 de grade, era indoit si era prins intre spite si pinioane.Acum imi imi dau seama ca pt. padure sunt vulerabile tare deraioarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai scapat "ieftin". Si eu am patit la fel, doar ca mie mi s-a deformat atat deraiorul, cat si urechea de la cadru. Mai mult, si lantul s-a rasucit asa ca a trebuit sa fac mai multe schimbari. Cea mai dificila s-a dovedit a fi urechea de la cadru, pe care am gasit-o doar in Ungaria (eu avand cadru Magellan mai vechi, fabricat in Ungaria).

Acum am schimbator SLX si pur si simplu nu imi vine sa cred ce diferenta este intre modul cum schimba asta, fata de Acera. Asa ca nu pot decat sa ii multumesc crengutei care mi-a provocat toata neplacerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva protectie pt. ele nu se poate pune?Pt. ca chiar si daca ai pune cel mai scump deraior o creanga tot timpu se poate gasi sa il distruga, si atunci mai rau iti pare de el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai buna protectie e sa stai cu ochii in paispe dupa crengile si pietrele care pot provoca pagube.

Mai sunt niste "urechi" de protectie, dar alea ajuta mai mult la evitarea lovirii corpului principal al deraiorului.

In conditii de offroad, cea mai buna protectie pentru componentele bicicletei e atentia calaretului :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, sistemul asta de deraioare spate este cam tampit pt offroad dar ce sa-i faci.In legatura cu atentia eu chiar nu cred ca tu poti fi atent la orice creanga de pe drum, cum am zis si mai sus, o data tot se poate gasi una care sa strice deraiorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O oarecare protectie iti ofera si tehnologia "shadow", care face ca deraiorul sa fie "ascuns", sa nu fie proeminent. Asta e o treaba buna printre bolovani si crengi. Insa la modul cum am patit-o eu, tot nu ar fi ajutat prea mult, pentru ca mie mi se infipsese o crenguta mica intr-o za a lantului. Intrucat era iarna si pedalam oricum greu peste radacini si frunze si noroi, nu am sesizat ca trag mai greu decat normalul, si asa ca am pedalat voiniceste pana am dat totul peste cap. Schimbatorul ajunsese sa imi stea in sus si intrase la spite. Abia atunci m-am oprit (de fapt m-au franat imprejurarile nefaste).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, sistemul asta de deraioare spate este cam tampit pt offroad dar ce sa-i faci.In legatura cu atentia eu chiar nu cred ca tu poti fi atent la orice creanga de pe drum, cum am zis si mai sus, o data tot se poate gasi una care sa strice deraiorul.

Cam greu sa faci omleta fara sa spargi ouale :D

Componente care sa nu se strice in conditii de exploatare dura nu exista, toate vor "obosi" pana la urma.

Poti doar sa le ajuti sa reziste cat mai mult imbunatatindu-ti tehnica, daca vrei sa "o arzi extrem". Si sa accepti inevitabilul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam greu sa faci omleta fara sa spargi ouale :D

Componente care sa nu se strice in conditii de exploatare dura nu exista, toate vor "obosi" pana la urma.

Poti doar sa le ajuti sa reziste cat mai mult imbunatatindu-ti tehnica, daca vrei sa "o arzi extrem". Si sa accepti inevitabilul ;)

o solutie ar fi asta:

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca detii cascavalul necesar.

Oricum, si aia rezista doar pana se strica :P (desi dupa reviewuri rezista vreme indelungata, lucru normal la pretul asta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ii zice la solutia aia?Am fost la magazin cu bicicleta si au zis aia ca e posibil ca deraiorul meu sa fie reparat. Lol, era indoita si urechiusa de care se prinde deraiorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce sa nu repar acera, daca se poate sa schimbe ca si cand era nou.Cat timp isi face treaba si schimba vitezele eu sunt multumit. Abia nu o sa-mi para rau daca mai ia un lemn in bot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

crede-ma nu se poate repara, am avut si eu.

poate va schimba bine dar nu se poate sa il indrepti perfect, va sta si mai aproape de spite ca inainte. decat sa rupi si o ureche data viitoare... o ureche e mai scumpa decat un acera nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu te-as sfatui sa iei un schimbator nou. In fond, cand ai schimbatoare ieftine poti sa stai mai linistit la o adica, in caz ca se strica iti permiti sa cumperi unul nou in loc, acelasi model.

Ne e ca atunci cand ai vreun XTR de 700 de lei Imagine postată si il faci praf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.