beberules 54 Posted July 30, 2013 In primul rand ca nu-s cârpe, e bandă izolatoare, şi a fost primul lucru care mi-a fost la îndemână când le-am montat :P Evident că planul iniţial era să le tai frumos cu cutterul... dar până la urmă am ajuns la principiul "merge şi aşa..." :) Ete domnule, ce se tot ia el de prinderile mele... :) La mine QR-ul e important, pe munte e mult mai fain cu şaua jos pe coborârile mai tehnice şi o cobor destul de des; şi mai trebuie coborâtă şi când am 4 biciclete pe maşină, altfel se freacă în ghidonul de lângă. Plus că, la fel ca şi Croco, n-am avut niciodată probleme cu "scurgerea" :) 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nubciclist 404 Posted July 30, 2013 Eu nici la MTB cand nu am portbagaj nu folosesc QR ptr sa. Ba mai mult, si la aia de oras am inlocuit. Riscul sa ramai fara sa e mult mai mare cand ai QR. Sau pe coclauri fiind sa te trezesti cu saua jos :) Despre ce risc vorbim aici? Daca iti strangi QR-ul cum trebuie nu iti aluneca tija in cadru si nici nu e imposibil de desfacut cu mainile goale cand vrei sa cobori saua. Exact cum spune si Beberules, QR-ul are un uz bine definit. Una e sa te dai la vale la supravietuire, cu saua in pozitia de pedalat, alta e sa te dai cu saua jos si chiar sa te bucuri de coborarile tehnice. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shine 634 Posted July 30, 2013 cand am zis de scurgere am pus un zambet. Adica nu ca mi s-ar fi intamplat mie, dar tot frecand in sus si jos e posibil ca la un moment dat sa se scurga. Vezi topicurile de pe-aici. eu doar am zis ca jucaria aia a mea e mai comoda si greutatea e distribuita direct pe seat-tube, acolo unde e prevazut sa ai greutate. si dpdv estetic mi se pare mai ok. Din fericire la mine intra 4 bicle sus indiferent de pozitia seii. De fapt am reglat suportii astfel incat sa nu se atinga. Plus ca eu am ajuns pana la urma la carbon si folosesc un suport d-ala fara roata fata, deci automat pozitia biclei mele e mai ciudata fata de celelalte si se intercaleaza bine. Noi sa fim sanatosi, ca solutii se gasesc mereu. uite cum arata prima mea bicla pregatita ptr touring. :)) Nu vreau sa insist, dar oricine ar trebui sa faca o coborare tehnica cu saua la aceeasi inaltime. Eu nu am vazut prin niciun concurs pe cineva care sa stea sa-si lase saua jos apoi sa o urce la loc pe urcari. Daca fac pauza, nu cred ca e problema sa scot imbusul sa o reglez in caz ca am nevoie. Dar asta e alta discutie... http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/7926-cum-fixezi-aripile-sau-portbagajul-daca-furca-sau-cadrul-nu-au-urechi-de-prindere/#entry438780 un pic mai sus sunt metodele precare de prindere :))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Croocodillul 3,068 Posted July 30, 2013 Păi hai să fim consecvenţi atunci. Problemele (care pot fi evitate şi astea) cu scursul sunt la astea de carbon, cadru sau tijă. Nu la aluminiu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shine 634 Posted July 30, 2013 hai ca o dam in balarii. Eu v-am aratat o metoda de prindere a portbagajului pe cheita de prindere sa. Voi ati argumentat ca nu e buna ca nu poti da saua in sus si in jos ca nu are QR. As vrea sa va vad pe voi cu portbagaj si coburi facand coborari tehnice care au nevoie de dat saua jos. apoi, problema cu saua care pica nu e doar la Carbon, ci si la aluminiu. chiar nu am de gand sa caut, dar sunt niste topicuri initiate pe aceasta tema. Ma retrag acum, ca ma depaseste problema. puteti in continuare sa faceti teste si sa puneti 3-4 suruburi si platbande ptr prinderea portbagajului sau sa luati o piesa. Fiecare face cum vrea. Imi cer scuze ca m-am bagat si am vrut sa va arat o piesa care va poate ajuta. Se pare ca nu e suficient de buna. O sa o folosesc eu in continuare. O zi buna! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beberules 54 Posted July 30, 2013 Haidi bre, acuma te superi ca fata mare la măritat :). De aia am pus şi eu multitudinea de smiley-uri în mesajele anterioare, ca să se înţeleagă că discuţia e pe un ton glumeţ şi relaxat, speram să nu se interpreteze altfel. Soluţia ta clar e mai elegantă, dar habar n-aveam de ea când mi-am improvizat prinderile, e prima oară când o văd, şi am "săpat" destul după variante posibile. Acuma n-aş mai schimba-o, pe de o parte din cauza lipsei QR-ului şi pe de altă parte din cauza comodităţii, pe principiul "if it's not broke, don't fix it". Dar asta nu înseamnă că informaţia n-a fost apreciată sau utilă. :cheers: Quote Share this post Link to post Share on other sites
rapsohigh83 873 Posted July 30, 2013 Canyon Ultimate CF Pro 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shine 634 Posted July 30, 2013 doar rotile i le-ai schimbat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rapsohigh83 873 Posted July 30, 2013 Nu i-am schimbat nimic,asa a venit,dar rotile le-am vandut intre timp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Machspeed 3 Posted September 20, 2013 Nu prea imi functioneaza calculatorul lor de cadru de pe site.. incerc sa comand si eu ceva (ca vad ca dureaza pana proceseaza) dar nu vreau sa gresesc. Eu am 187cm si 92kg, banuiesc ca-mi trebuie un cadru L sau XL, cred ca XL, nu? In legatura cu banii pe card, te anunta cand trebuie sa-i ai? Adica am timp sa-i pun? Ca am un card special facut pentru plati on-line si nu tin bani pe el decat cand comand ceva ca sa evit alte probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihaibad69 379 Posted September 20, 2013 Calculatorul ala are si alte valori, nu numai inaltimea si greutatea, mai conteaza si marimea intre picioare si altele. Rezultatul parca variaza si in fuctie de ce tip de bicicleta alegi (nu sunt sigur de asta). Mie cu 1.9m, 93 kg si celelalte masuratori imi da marimea L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,326 Posted September 20, 2013 Uite aici chestiile financiare legate de cumparare/livrare Canyon : http://www.ciclism.ro/forums/index.php/topic/7099-comenzi-canyon/ Da, rezultatul e si in functie de ceea ce vrei, MTB sau cursiera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut-daniel 301 Posted December 19, 2013 Azi mi-a venit si mie 29-eru' Grand Canyon AL. Scuze de calitatea pozelor. O sa revin cand o sa pot cu poze mai bune. Momentan: Inainte sa o folosesc trebuie sa citesc manualul 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut-daniel 301 Posted December 21, 2013 Am revenit cu o imagine mai clara: 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
taifi 30 Posted January 7, 2014 Salut, sunt un proaspat detinator de canyon si am de gand sa merg cu aceasta firma pe toate marimile :) dupa 5 luni in care am luptat sa`mi revin dupa un accident ( mi-am scos meniscul de la piciorul drept si mi-am refacut ligamentul (ligamentoplastie) ) am iesi de curand cu noua bicicleta ce timp de o luna a stat ca ornament in casa. Am citit mai sus cateva nelamultumiri cu privire la intarzierea transportului, din punctul meu de vedere gresiti cand vine vorba de carduri. Atat eu, cat si un prieten ne-am comandat in noiembrie bicicletele, a lui fiind pe stoc (s) si a mea urmand sa o trimita in doua saptamani de la confirmarea platii in temeni afisati on`line de livrare (saptaman X). El a platit din contul lui si pentru un comision de 48 de euro (cont lei) si eu am platit 17 euro (cont euro, facand plata on`line la ora 16). El a facut luni plata si i-a fost confirmata joi, eu am facut luni plata si mi`a fost confirmata marti la 9:05 . Ambele biciclete au ajuns in termenii stabiliti initial, cu 2 zile inainte chiar fata de termenul de 8 zile . Tot ce a fost expus, spus (am vorbit si la telefon pentru cateva informatii ), scris, transmis, cum vreti voi, a fost intrutotul respectat . Bafta la pedalat ! http://i1361.photobucket.com/albums/r662/Romulus_Taifer/photo_zpsc1a64ea1.jpg ...I`am adus cateva schimbari fata de original , am un Lapierre Pro Race 200 din 2011 26'' ce avea ca echipare fura dt swiss xmm 120 , pinioane sram pg 1070, frane formula RX, manete x7 si schimbatoare x7 fata si x9 long cage carbon spate ... le-am pus pe canyon si ce a venit pe canyon au ramas pe lapierre, in plus am mai pus pe canyon angrenaj SLX 24/38 si tija rock shox reverb ...ready for action ! vreme si timp sa fie ! Sunt multumit de Canyon si...handicapat cum sunt, momentan, am mers foarte bine datorita pozitie in sa prin locuri destul de abrupte . Cei cu Nerve...sunteti multumiti ? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shummy 1 Posted February 2, 2014 Salut, sunt un proaspat detinator de canyon si am de gand sa merg cu aceasta firma pe toate marimile :) dupa 5 luni in care am luptat sa`mi revin dupa un accident ( mi-am scos meniscul de la piciorul drept si mi-am refacut ligamentul (ligamentoplastie) ) am iesi de curand cu noua bicicleta ce timp de o luna a stat ca ornament in casa. Am citit mai sus cateva nelamultumiri cu privire la intarzierea transportului, din punctul meu de vedere gresiti cand vine vorba de carduri. Atat eu, cat si un prieten ne-am comandat in noiembrie bicicletele, a lui fiind pe stoc (s) si a mea urmand sa o trimita in doua saptamani de la confirmarea platii in temeni afisati on`line de livrare (saptaman X). El a platit din contul lui si pentru un comision de 48 de euro (cont lei) si eu am platit 17 euro (cont euro, facand plata on`line la ora 16). El a facut luni plata si i-a fost confirmata joi, eu am facut luni plata si mi`a fost confirmata marti la 9:05 . Ambele biciclete au ajuns in termenii stabiliti initial, cu 2 zile inainte chiar fata de termenul de 8 zile . Tot ce a fost expus, spus (am vorbit si la telefon pentru cateva informatii ), scris, transmis, cum vreti voi, a fost intrutotul respectat . Bafta la pedalat ! http://i1361.photobucket.com/albums/r662/Romulus_Taifer/photo_zpsc1a64ea1.jpg ...I`am adus cateva schimbari fata de original , am un Lapierre Pro Race 200 din 2011 26'' ce avea ca echipare fura dt swiss xmm 120 , pinioane sram pg 1070, frane formula RX, manete x7 si schimbatoare x7 fata si x9 long cage carbon spate ... le-am pus pe canyon si ce a venit pe canyon au ramas pe lapierre, in plus am mai pus pe canyon angrenaj SLX 24/38 si tija rock shox reverb ...ready for action ! vreme si timp sa fie ! Sunt multumit de Canyon si...handicapat cum sunt, momentan, am mers foarte bine datorita pozitie in sa prin locuri destul de abrupte . Cei cu Nerve...sunteti multumiti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shummy 1 Posted February 2, 2014 Salut. Arata ff bine canyon-ul tau. Si eu as vrea sa-mi cumpar unul. Vreau sa te intreb ce inaltime ai, pt ca eu am 1.8m si calculatorul din site imi da marimea M..eu la bicla mea actuala am L...Stau un pic in dubii daca sa-mi iau M sau L.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,326 Posted February 2, 2014 Vezi ce lungime efectiva a top tube (deci o paralela cu solul!) ai la bicicleta actuala si alege modelul care e cel mai aproape de aceasta dimensiune. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robert Dumitriu 0 Posted February 3, 2014 Mi-am luat si eu un Canyon Nerve ES second si astept primavara acum :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
taifi 30 Posted February 20, 2014 Salut. Arata ff bine canyon-ul tau. Si eu as vrea sa-mi cumpar unul. Vreau sa te intreb ce inaltime ai, pt ca eu am 1.8m si calculatorul din site imi da marimea M..eu la bicla mea actuala am L...Stau un pic in dubii daca sa-mi iau M sau L.. Salut, iti da bine calculatorul, eu am 1.84 si mi`am cumparat M si imi vine foarte bine . Tu aveai L de la alta firma sau L pe rotine de 26'' . Quote Share this post Link to post Share on other sites
hexaust 1 Posted February 23, 2014 Salut tuturor! La inceputul verii doresc sa imi achizitionez si eu prima bicicleta canyon, momentan am ramas fixat pe Grand Canyon AL SLX 7.9, dar citind discutiile din acest topic am observa ca multa lume are Canyon Nerve. Bugetul meu e limitat undeva in jur de ~1400E, am vazut ca exista un model de Canyon Nerve la 1399E si anume Nerve AL 6.0. Practic e hardtail vs full. Intrebarea mea acum catre voi este: exista un motiv clar pentru care ar trebui sa iau Nerve AL 6.0 si nu Grand Canyon AL SLX 7.9? Bicicleta o sa fie folosita mai mult pentru munte si uneori pentru deplasari in oras. Multumesc frumos! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,326 Posted February 24, 2014 Depinde pana la urma de lungimea, profilul altimetric si gradul de dificultate al traseelor off-road pe care vrei sa le parcurgi. Pana acum pe unde te-ai dat? Cat despre mersul prin oras cu ele... nu te-as sfatui decat daca bicicleta ramane permanent langa tine. Nu se face naveta cu biciclete scumpe, e un risc prea mare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hexaust 1 Posted February 24, 2014 De obicei fac trasee cu dificultate scazuta/medie, Muntii Baiului, traseul de la Campina (traseul B) distante pana in 50 de km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Traveller 6,326 Posted February 24, 2014 Dacă bugetul iți permite să.ți iei full, eu aș zice să.ți iei :) . Dar vezi că asta e bună de munte și pădure, nu de șosea/oraș. Dacă vrei ceva bun la toate poți să iei hatdtail 29er. Tot de la canyon, că sunt cele mai avantajoase oferte la bicle noi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andreisarbu 7 Posted February 24, 2014 Pentru activitatile mentionate un GC 7.9 ar trebui sa fie mai mult decat suficient, eu unul nu vad de ce ar trebui un full care are la randul lui dezavantaje daca nu e utilizat astfel incat sa beneficiezi de competente (mai greu, mai scump la aceleasi dotari, componente in plus de intretinut, etc). Quote Share this post Link to post Share on other sites