Frank

SUB-uri

Recommended Posts

Sa mai zica unul ca la Iasi n-au fost recunoscute semnalele timpurilor noi. Daca posesorul biclotrenului din imagine mai investeste in ceva de genul asta :

Imagine postată

si lucreaza pentru preturi rezonabile o sa ramina palizi baietii cu Maxitaxi etc. Ramine de vazut daca si primarul de Iasi, Gheorghe Nichita, are ochi pentru astfel de idei inovative si utile si-si face ginduri despre solutii acceptabile pentru prietenii vehiculelor cu "propulsie umana" din orasul lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frank,

e genial, superb, frumos, moral, etc si etc, topicul lansat de tine. Ma uitam prin si l-am vazut undeva mai la coada, doar cu trei mesaje. SUB-uri este un topic ce, dupa parerea mea, n-ar trebui sa moara! Oare vor fi asemenea vremuri in care planeta sa fie dominata de SUB-uri?! Ar fi genial!

Acestea sunt SUB-urile ce m-au inpresionat cel mai tare din site-ul recomandat de tine, cred ca merita vazute. Surly, Pereira Cycles (sigur si altii) deja fac SUB-uri, trebuie doar sa le adaugi Xtracycle.

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

:idea:

Oare vor fi asemenea vremuri in care planeta sa fie dominata de SUB-uri?! Ar fi genial!

:idea:

Un pas mare ar fi daca numarul lor, dar mai ales numarul celor care le folosesc zilnic ar creste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceste biciclete sunt facute sa care.., muuult! Avand roata-spate impinsa mai departe de axul pedalier sunt niste avantaje:

-o stabilitate mai mare;

-centrul de greutate mai coborat.

Probabil mai sunt si altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care este avantajul acestei biciclete fata de una normala?

Dar si asta este o bicicleta normala... este o bicicleta utilitara! In 2008, si Kona va avea ceva asemanator: Kona Ute. Este un concept lansat in principal in tarile cu traditie ciclabila (Olanda, Danemarca), care incepe acum sa prinda si in alte locuri din lume.

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-iarna am avut deosebita placere de a vizita Beijingul. Plin de biciclete, toata lumea isi cara "buticul" pe remorca bitziglei. Majoritatea masinariilor pe 2 roti sunt marca Giant, chiar si alea care arata de parca au facut razboiul:

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1713838795/

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1714685432/

in poza urmatoare puteti admira extraordinara tehnologie care sta in spatele acestei minuni :P

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1713837717/

iata si unul dintre numeroasele magazine de biciclete din Beijing, toate purtand aceeasi firma: Giant

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1714687172/

din pacate, in magazinul cel mai bine aprovizionat (unde aveau carboane peste carboane si erau prezente cele mai tari firme de componente din lumea ciclismului, mai putin campagnolo - iar cadrele erau exclusiv giant, again) nu m-au lasat sa pozez, chiar si dupa ce l-au sunat pe sef, asa ca am pozat in alt magazin, mai modest, unde aveam si card de reducere, pentru ca m-am imprietenit cu un vanzator:

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1714682908/

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1713833435/

monopolul shimano si giant nu poate fi contestat

dupa atata umblatura, trebuia sa si halesc ceva

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1714684352/

scorpioni, scarabei, viermi de matase, hmmm nu, poate la desert, vroiam ceva mai serios, carne consistenta:

specialitate coreeana, catel a la Seoul (in farfuria verde)

si ca sa vedeti ca in Beijing comunismul produce economie de piata, o sa va arat o poza in care nu apare nici vreun templu budist, nici Orasul Interzis, nici strazile ticsite cu vanzatori de ceai sau de artificii:

http://www.flickr.com/photos/68422634@N00/1713832055/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ADMIN OFFER:

2 ban-uri la pret de unul singur :D

Daca va mai gratulati cu diminutive si ironii ieftine va tai de la paine o zi sau doua.

No offence Frank. Ai parte de respetucl meu si cred ca sti asta.

Totusi....nu mai planta seminte de scandal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ADMIN OFFER:

Cunosc forumuri cu o "ignore function". Acest forum are asa ceva ? Daca da, te rog activeaz-o; multamurile mele te vor urmari pina dincolo de mormint :wink:. Cu functia aceasta activata fiecare user are posibilitatea sa-si treaca "toti preetenii buni" intr-un "ignore list". Astfel "dotat" nu mai poate fi tentat nici sa citeasca nici sa raspunda ignoratilor ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ADMIN OFFER:

2 ban-uri la pret de unul singur

:D :( prea tare http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif

o stabilitate mai mare;

-centrul de greutate mai coborat.

nu cred ca s-a pus accent pe mari calitati viteziste sau off road extrem,este un model dedicat In primul rand cicloturismului,dar trebuie sa fi foarte copt In domeniu Incat sa treci cu vederea peste aspectul respingator al modelului mai sus postat

cu alte cuvinte, nu suntem noi pregatiti pt asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca folosirea acestui tip de bicicleta este destinat exclusiv cicloturismului unde ai nevoie de o capacitate mare de incarcare.

Utilizarea ei in oricare alte conditii cred ca ar fi doar un moft, lungimea ei creand probleme suplimentare prin trafic sau chiar pt parcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cum bine zicea si GENU,o bicla utiliatara,daca vrem sa ne apucam de carat mobila, este alegerea potrivita :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

man,daca vrei Iti arat si eu poze cu cursiere pe macadam,dar asta nu Inseamna cu sunt si potrivite acelor terenuri :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine postată

:shock: :(

Citat:

"A promotional 1947 photograph of the Airstream Company. The gentleman on the bike is former french cycling champion Mr. Latourneau. He is towing an aluminium Airstream trailer to prove the feasibility of the combination, provided the right cog for the job is mounted."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Constructie cunoscuta sub numele "Long John" si construita originar in Danemarca. La ora actuala cred ca se construieste in Suedia la firma Monark. Am avut ocazia cca. 10 ani de zile sa folosesc in mod regulat aceasta bicicelta unica si ideala pentru tranportatul unor incarcaturi pina la 100 kg.

Pe strazile din Kopenhaga ceva obisnuit cred ca in Romania ar fi un motiv sa te dea la stirlie de la ora 17:00 sau la o emisiune de "curiozitati pe doua roti".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.