nicuvasile2008

B-TWIN Fan Club

Recommended Posts

Pana atunci... Varianta "ghettou" :-)

0c2cdee6240d67b275c38b30bc39bd71.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a venit intinzatorul. Mersi de tip. E mic, usor si practic, desi din fericire nu-mi cade lantul.

Autocolantul de pe janta s-au decojit singure, si observ ca si de pe furca vor sa plece.

In rest bita arata asa:3a5ebd190bb1e83283ad8a500c846ca0.jpg

Merge si se comporta exemplar.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al doilea model, cel prin care trece lantul se mai gaseste pe undeva? Nu mai stiu pe unde sa-l mai caut. Scuze de off topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adaugam si o pereche de pedale GIANT CORE , erau la oferta la emag, si nu am putut sa evit ocazia. 

 

Si am mai luat 2 anvelope MICHELIN HUTCHINSON TAPAN, ca astea de la KENDA cu care o venit sunt de uscat si au si profil de "strada", am alunecat cu ea prin padure alaltaieri, ca am zis ca nu ma mai joc.

 

Si atata ploua ca nu am reusit sa le testez inca.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...sunt proaspatul posesor al unui B'twin rockride 540 o bicicleta buna doar o mica neplacere a inceput sa scartaie usor dupa aproximativ 60km parcursi tot caut sa vad care e cauza, numa nu gasesc poate stiti voi,multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum e scartaitul asta?

E ritmic, sincron cu pedalatul? Dispare cand nu pedalezi?

Lantul l-ai uns? Ca poate ai luat-o cam pe uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nu e ritmic la intervale asa de cateva secunde si nu scartaie tare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cand fortezi? la plecare, sau la accelerare indiferent de viteza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot scartaie nu conteaza daca fortez sau accelerez,e posibil sa fie de la pedala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu ai cadrul fisurat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e in garantie ?!

Pot scartai foarte multe,pot fi pedalele,poate fi si de la sa daca nu e stransa bine,pedaleaza un pic in picioare si mai vezi...poate atinge un sabot/placuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu saua am patit-o si eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un RR520 model 2015 furca 100mm xcr,frane hidraulice...cu care am facut vreo 3000km...Intrebare"..Am fost la revizie la ei pentru ca am achizitionat-o de noua si au vrut sa-mi schimbe lantul dupa doar 1500km facuti intrebandu-ma in prealabil ce am facut cu ea...am spus ca am mers in regim de asfalt plus macadam gen Bucuresti-Vama Veche sau Bucuresti-Ruse sau alte rute.Eu nu am schimbat nici in ziua de azi acel lant,oare chiar trebuie schimbat la asa putini km?De schimbat treptele schimba perfect si rapid fara sincope inca...Deci...trebuie musai schimbat lantul la 1500km sau doar pluseaza si ei doar ca sa faca vanzare la nustiu ce auxiliare de pe la ei caci oricum era contra cost schimbarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu poți să mai mergi mult și bine cu el încă pe atât, că nu se rupe, doar că o să îți facă uzură mare pe pinioane și foi. În condiții meteo nefavorabile (gen ploaie) o să simți la un moment dat că alunecă lanțul când apeși mai tare pedala.

 

Eu am btwin rockrider 8.0 racing din 2012 (de nou), am adunat km fără număr, făcuți și vara și iarna și pe asfalt și pe offroad. Nu știu dacă mă crezi dar nu am schimbat lanț, foi, pinioane până în prezent. Încă schimbă decent, lanțul nu alunecă/nu sare dacă nu îl fortez, dar am zgomot în timpul rulării și joc în caseta de pinioane.  În momentul de față ar trebuii să schimb tot angrenajul pedalier cu lanț și pinioane și poate chiar și butuc spate dacă o fi ceva pe la el.

 

Eu îți recomand să măsori lanțul și dacă într-adevăr s-a întins prea mult să îl schimbi.

 

Numai bine!

Adrian

Edited by IonutA
completare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut dragi colegi, am nevoie de ajutorul vostru...vreau sa inlocuiesc Butucii fata+spate cu un set nou pe rulment....detin un MTB Rockrider 540 si butucii care vreau sa ii pun sunt NOVATEC, mai exact  D041SB si 

D042SB  https://www.aliexpress.com/item/Bike-Novatec-Hub-D041SBD042SB-Disc-Brake-MTB-Mountain-Bicycle-Bearing-Hub-24H-28H-32H-36H-Hole/32792730134.html?spm=2114.13010308.0.0.Y165hG

am gasit pe AliExpress cu 41$ setul...ce parere aveti, fac treaba buna? stima!!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua! Exista cineva care sa fi cumparat o bicicleta BTWIN Riverside 900? M-ar interesa sa stiu daca isi justifica cei 1500 lei (asta-i bugetul meu, pt ca sigur o sa-i schimb saua si eventual gumele/mansoanele) sau pot gasi ceva mai bun. Am vazut-o la Decathlon si mi s-a parut interesanta (n-am fost si in alte magazine dedicate). Bicicleta o voi folosi preponderent (80%) pe asfalt(sosea). Acum am o bicicleta veche (o am de vreo 15 ani), careia i-am schimbat multe, atat de multe incat m-am saturat sa tot mesteresc la ea. Obisnuiesc ca in weekenduri sa fac ture de 4-5 ore pe asfalt, deci m-ar interesa sa stiu daca Riverside 900 e o bicicleta suficient de fiabila pt asemenea ture mai lungi. Lunar fac cel putin 500 km, uneori si mai mult, pedaland mai sportiv, ca sa nu spun mai violent. Nu vreau cursiera, pt ca pozitia mi-e incomoda si ma doare spatele dupa 4-5 ore pe sa.  Multumesc celui care imi va raspunde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomm : Nu stiu cum sa scriu cat mai putin, dar sa-ti si dau suficiente informatii despre ceea ce caut. N-o sa-mi iasa, dar incerc. Concret, am 36 de ani, toata viata am avut fix 4 biciclete, pe toate le-am tinut pana le-am traumatizat. Pe ultima o am de vreo 15 ani (fara misto). Nu m-au preocupat niciodata discutiile sterile despre marci de biciclete, componente performante sau alte accesorii, singurul mea idee era sa ma plimb cat de mult si des pot. Vremea actualei biciclete a trecut, chiar e cazul sa-mi iau una noua, nu ca moft, ci pt ca nu se mai poate cu asta. Nu am intrat niciodata in vreun magazin de biciclete, nu m-a preocupat. La Decathlon-ul din Pallady am intrat pt cu totul altceva, dar mi-a sarit in ochi Riverside-ul 900. Credeam ca-i scumpa la cat de "glossy" arata, dar cand am vazut ca e in jur de 1500 lei, m-am tot gandit la ea. Necesitatea unei biciclete vine din ratiuni de fitness la mine, pt ca e singura activitate fizica pe care o am. Deci nu conteaza cat de rapida e, important e sa fie cat mai fiabila si cat mai ieftina. Nu am rabdare sa citesc site-uri care comercializeaza biciclete si sa le compar, o fi aia buna sau ailalta, deci nu sunt prea pretentios. Important e sa fiu convins ca macar in prima jumatate de an (adica in jur de 2500-3000km, fct si de vreme si cheful meu) sa ma plimb, nu sa surubaresc la ea. M-am uitat pe olx la oferta de biciclete SH tip cyclocross, dar alea de pana in 1500 lei par cam uzate si necesita intretinere, iar alea bune imi depasesc bugetul (1500 bicicleta si 500 lei pt a mai schimba la ea ce nu-mi place, deci buget max=2000 lei). De aceea am intrebat posesorii de Riverside 900 daca e rezistenta la exploatare si-si justifica banii. Multumesc pt rabdare daca vei citi ceea ce am scris !

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am avut niciodata vreo bicicleta altfel decat cu furca fixa. Dar am mai mers cu biciclete ale caror furci erau cu suspensii si mi s-au parut mai confortabile la viteze mari pe asfalt accidentat, pt ca dupa vreo 2-3 ore nu mai ma dureau incheieturile la maini, asa cum se intampla cand merg cu a mea ore si ore. Mi s-a mai spus despre faptul ca furca cu suspensii nu e indicata pt ture lungi pe asfalt, pt ca e prea grea si inutila. In fine,  pt mine furca nu e un criteriu fundamental in alegerea unei biciclete. Fiabilitatea, confortul si pretul conteaza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca solutia cea mai la indemana e masurarea cu ruleta a distantei la furca si la seatstay, dar si sa iti permita clestii de frane montarea cauciucurilor de 28.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cleștii sunt Shimano 105 Direct Mount, sunt compatibili cu anvelope de 28 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, FlorinCristian said:

Cred ca solutia cea mai la indemana e masurarea cu ruleta a distantei la furca si la seatstay, dar si sa iti permita clestii de frane montarea cauciucurilor de 28.

Inca n-am luat bicicleta dar compatibilitatea cu cauciucuri de 28 era unul din criterii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

B'twin Ultra 900 mi se pare grea, cu pedale are peste 9 kg.

Dacă mai pui 100 euro poți lua Rose Pro SL, cam aceeași dotare dar 7,95 kg.

La Merlin găsești Eddy Mercks Sallanches 64 105 la 800 lire, carbon, sau Eddy Mercks Blockhaus 67 105 2016 la 700 lire, aluminiu, 8,2 kg - merg cauciucuri de 28 mm, am întrebat.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rose PRO SL e cu 160 de euro mai scumpa(ca si transportul trebuie platit), nu 100, dar o am si pe ea in considerare. De fapt preferata ar fi Xeon GF dar tocmai au scumpit-o desi e listata la modele depasite.

Merckx au cam toate roti de peste 2 kile, plus ca unele sunt doar marimi mici. De altfel Sallanches arata foarte misto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LucianLS said:

Inca n-am luat bicicleta dar compatibilitatea cu cauciucuri de 28 era unul din criterii.

Daca esti hotarat sa o cumperi poti merge in magazin sa faci testarea respectiva.

SI da, Rose PRO SL e o alegere mai buna....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.