Sign in to follow this  
viteazu_b

Pareri Bicla Noua DHS sau SH

Recommended Posts

...eu nu-mi mai puteam permite şa şi nici antifurt.

~Nautilus

Daca pentru tine suma cheltuita a reprezentat foarte mult eu iti sugerez sa uiti ca exista antfurtul ala si sa nu scapi bicicleta niciodata din ochi. Pentru ca ma indoiesc ca ai cheltuit cateva sute de lei pe ceva gen Abus cu security level 15 si chiar si asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un Abus 880 şi a costat un procent destul de important din costul bicicletei. Dar şi acela poate fi tăiat.

~Nautilus

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D :D Chiar ma gandeam vulpoi batran ce esti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mausule, nu-mi dai mie tricoul ăla, că ăla gri de mi l-ai dat s-a făcut negru. vreu şi eu tricou cu dehaşeseu, să arăt gigea la nuntă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vii la Barlad ,gasesc in saculet ceva bluze si pantaloni si ptr tine. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

glumeam mă urâtule, tocmai ce am aruncat vreo zece tricoaie şi nişte pantaloni bazonaţi ventilaţi.

ps. de ce la bârlad, nu mai stai în oraşul ăla frumos de pe malul dunării?

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea. I-ati un SH pt ca: 1. ai piese mai bune; 2. is de acord cu necos, dar ai grija ca alegerea sa fie inspirata.Tu ce ai alege o dacie logan din 2010 sau un bmw 320 din 2000?eu as alege bmw-ul, in cazu nostru bicicleta sh.Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SH are sens dacă vrei s-o modifici, nu pierzi prea mult sacrificând nişte piese luate la preţ de noi.

Rockrider FIVE.1 are o mică-mică problemă pe orice teren: jantele de 3 parale. Nici măcar de urcat bordurile lui Videanu nu sunt bune, de sărit aceleaşi borduri de 20 cm nici nu se mai pune problema. Nişte jante duble ar prinde tare bine, cu ceva cauciucuri pe măsură: lăţime cât mai mare posibilă, ca să mai ajute şi ele la amortizare, şi crampoane foarte mici, ca de BMX, pentru frecare redusă. Exemplu:

Schwalbe Crazy Bob 2.35

Între timp i-am montat şi pipă reglabilă, tot din Decathlon. O poziţie în şa apropiată de verticală ajută foarte mult la drumuri mai lungi, mai ales la modul în care e construit cadrul Rockrider, care duce la un efort minim la pedalare.

~Nautilus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un B'Twin FIVE.1 am si eu. L-am luat acum o saptamana si e stock sa zic asa fara modificari. Din prima am observat ca daca vreau foaia 2 tre sa schimb pana la 3 si sa revin astfel se aude un zgomot de frecare iar problema e ca ramane lantul putin intre foi. De ce nu stiu dar ma duc la ei sa-mi rezolve problema pe garantie. Jantele intr-adevar sunt patetice. Numai dupa aspect iti dai seama. Cu franele nu inteleg o chestie: Asa tebuie, sa nu blocheze roata la o apasare maxima sau nu "pot" sa o blocheze fiind si ele sunt ruda cu jantele? Cadrul imi pare destul de solid, iar greutatea per total e ok. Oricum pt plimbari in Bucuresti si in parcuri posibil foarte rar si pe la tara... eu zic ca e ok. Cand o sa ma apuc de sarit, dat peste cap, rupt maini, picioare, urechi... o sa trec pe cube! Pana atunci ma bucur ca exista o alternativa la FB, RB, sau DHS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-au făcut reglajul schimbătorilor şi frânelor la magazin, astfel încât n-am avut astfel de probleme.

Însă nişte "băjetzi dăsht3ptzy" care ascultă multe manele mi-au făcut marea plăcere de a-mi fura bicicleta chiar de Valentine's Day 2011, probabil din prea multă dragoste pentru mine :)

Fiindcă au furat-o în urma unei spargeri, am rămas din ea doar cu antifurtul ABUS. Acum caut altă bicicletă pentru antifurtul meu.

~Nautilus

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca vreau foaia 2 tre sa schimb pana la 3 si sa revin astfel se aude un zgomot de frecare iar problema e ca ramane lantul putin intre foi

Tensioneaza inca un pic cablul (presupun ca deraiorul "urca" foile atunci cand trage cablul). Ar trebui sa ai un surub de reglaj acolo unde iese cablul din schimbatorul de pe ghidon.

De asemenea, nu aplica forta in lant pe timpul schimbarii - trebuie sa invarti usor, cat bicicleta se misca in virtutea inertiei. Deseori deraiorul trebuie "ajutat" un pic din schimbator, in sensul ca mai apesi un pic pe parghie dar cat sa nu faca "click" inca o treapta.

Posibil sa rezolvi in mod asemanator si franele - tensioneaza cablurile astfel incat sa ai cat mai putina cursa moarta (dar sabotii sa nu atinga janta pe parcursul rotatiei). Aici insa poate fi vorba si de niste saboti cam prea ieftini, dar un "upgrade" e destul de usor si deloc scump.

In mod normal reglajele astea ar fi trebuit facute in magazin la cumparare, dar avand in vedere ca trebuie sa le repeti din cand in cand pe parcursul utilizarii nu strica sa inveti cum se fac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this