hcampian

BROOKS Fan Club

Recommended Posts

Va salut!

Din ce am vazut pe site-ul Brooks la sectiunea Road & MTB cele mai accesibile modele sunt Team Pro Classic, B17 Narrow si B17 Narrow Imperial. 

Avand in vedere ca detin o cursiera, ce model imi recomandati pentru o viitoare achizitie sau care credeti ca este mai confortabil?

Eu as opta pentru B17 Narrow Imperial dar astept si parerile voastre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am B17 Standard (170 mm latime). Nici Narrow, la 151 mm, nu mi se pare suficient de ingusta pentru o cursiera. E mai degraba o sa de touring.

Modelele Swallow sau Swift ar fi mai potrivite pe cursiera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Dar din ce vad pe internet nici modelele indicate de tine nu sunt mult mai inguste fata de B17 Narrow Imperial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posterior au intr-adevar 150 mm, dar au o forma care se potriveste pozitiei mai aplecate inainte de pe cursiera, mai ales Swallow, care se subtiaza marcat spre anterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, multumesc pentru raspunsuri. 

Totusi observ ca pe bike-components, B15 Swallow e aproape la pret dublu fata de B17 Narrow, iar Swift mult mai scumpa (astfel ajung sa cheltui pe sa mai mult decat am dat pe bicicleta iar daca este sa cheltui atat de mult, o solutie de luat in calcul este si C17 Cambium).

Avand in vedere preturile tind sa aleg B17 Narrow sau B17 Narrow Imperial.

Oricum din ce mai am citit se pare ca o sa Brooks este solutia ideala pentru confortul celui care o foloseste.

Trebuie sa economisesc ceva bani si o sa-mi achizitionez una. 

Cand intru in posesia unui model o sa adaug poze (sper sa nu-mi ia foarte mult timp).

  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deoarece nu mai suportam șaua cu care a venit echipată bicicleta și pentru c-am reușit să fac suspensia tijei să funcționeze cât de cât aceptabil (am renunțat la modelul Flyer pe care mi-l doream inițial) am ales modelul B17 Standard. Nu am făcut nici o plimbare încă (tre' să-mi iau gondolă în curând), dar tot încercând-o prin casă am observat ceva deranjant: alunec de pe ea. I-am mai dat eu vârful în sus, am frecat-o nițel cu vaselină să-i mai iau luciul... sper să fie mai bine la drum întins.

 

N-arată prea bine pe arlechina mea, dar nu-mi pasă atât timp cât nu-mi tratează fundu' cu dispreț:

 

us0BAF2.jpg

 

amVVYhN.jpg

 

Ic7pOhG.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin după câteva ture mai lungi (>50 km): șaua Brooks B17 se comportă impecabil. Sincer, nu mă așteptam să fie atât de comodă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat pentru pliabila mea Dahon o sa Brooks B17 Standard neagra. M-ar interesa sa cumpar o geanta in genul asta http://www.lavitaevelo.ro/component/eoshop/product/23/1-brooks/23-genti-rucsaci-coburi-cosuri/129/129-brooks-challenge-tool-bag.html sau asta http://www.brooksengland.com/catalogue-and-shop/bags/cycle+bags+%26+accoutrements/Challenge+Large+Tool+Bag/

 

Nu tin sa fie neaparat Brooks, dar sa fie din piele, sa se prinda de agatatorile de sub sa, sa fie suficient de spatioasa pentru telefon/portofel/ochelari, sa nu aiba catarame in interior si sa aiba un pret mai accesibil. Este cineva aici care si-a achizitionat ceva in genul asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] Nu tin sa fie neaparat Brooks, dar [...]

 

Si tocmai aici ti-ai gasit sa scrii asta?!?  :-W

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrat in Fan Club Brooks cu saua, geanta poate sa fie si altceva. M-am gandit ca printre atatia posesori de sei Brooks s-a mai lovit cineva de chestiunea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o astfel de gentuta sub sa cumparata de la supermarket cu bani putini. Arata bine desi nu e de piele insa te asigur ca nu incape portmoneul in ea, doar telefonul si niste bani inghesuiti in husa lui. Nu mai vorbesc de ochelari...

Eu as investi (nu exagerat de mult insa) in asa ceva: http://cdn1.coresites.mpora.com/rcuk/wp-content/uploads/old_images/news/images/Brookssaddlebags.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intru si eu in club cu ceva mai noua si care strica traditia Brooks C17. Am avut mai multe sei Brooks dar din cauza greutatii nu le-am pastrat, dar pe asta am hotarat sa o pastrez. Inca nu am pus-o pe nici o bicicleta pentru ca nu mi se pare ca se potriveste cu niciuna, dar ma uit din cand in cand la ea cu drag. Cu toate ca nu mai este din piele(lucru care sincer nu imi displace) se vede in cntinuare calitatea unui lucru facut sa dureze.

IMG_2798.jpg

IMG_2796.jpg

IMG_2800.jpg

IMG_2799.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreti, nu vreti, se pare ca am intrat si eu in clubul Brooks dar nu oricum ci fan Brooks.
Eu sunt mai mosneag, asa ca mi-am luat una cu arcuri, city/heavy duty adica un B67.

Zmfru4o.jpg

PjLap2i.jpg

Si asa arata montata pe bicla mea de trekking.

2tWp5Vp.jpg

Am facut cativa km in Faget si pot spune deja ca este fabuloasa. Stiu ca urmeaza sa mulam seaua dupa cur sau invers, parerile sunt impartite dar chiar si asa ma alatur celor care spun ca e comoda "out of the box".

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si eu am acelasi model numai ca pe negru, pe trekkingul meu, si daa...

Nu te deranjeaza ca e mai sus ca si ghidonul? Mie parca-mi cere ghidon mai sus.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reglajul de.acum începe. Mie într.adevăr îmi "cere" ghidon mai înalt, o poziţie a trunchiului de minim 45 grade.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, reglajul acum incepe.

Ghidonul e cam la nivel cu seaua si daca pot, asa il las.

Pozitia mea pe bicicleta e destul de verticala pricum.

Cred ca trebuie sa mai ridic putin botul seii.

Am oscilat intre negru - parte a design-ului bicicletei sau culoarea pielii.

Nu!

Brooks e Brooks. Merita pus in valoare.

Plus ca mi-am dorit sa reinvii acea imagine din copilarie a seii de piele clasice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E si normal, cu cât e şaua mai lata cu atât mai drept trebuie sa stai.

Nu poti sta aplecat pe o şa lata cu arcuri. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa gasesc pe net niste tineri din Iasi care confectioneaza manual genti din piele si din discutiile cu ei am convenit sa-mi faca la comanda pentru 100 lei o borseta din piele neagra tip clasic mai bine gandita decat cea originala Brooks (mai incapatoare, fara catarame la interior, cu buzunar interior pentru chei casa/masina). Borseta a fost confectionata deja, am primit poze si arata foarte bine, sambata ar trebui sa intru in posesia ei, voi reveni cu poze dupa ce o montez la sa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@LucianTheOne: Stiu ca o pozitie aplecata este avantajoasa pentru ca intreg corpul ajuta la propulsie.
In cazul meu, intotdeauna am mers destul de vertical (un 45 de grade) si stand in sea foarte mult.
De aici toate problemele pe care le-am avut.
Am mai avut o sea confortabila, de doi lei dar confortabila, "carnoasa", lata si cu arcuri.
Ieri am mai bagat 20 km din care 10 de tras la rame si pot spune ca mi se potriveste si e surprinzator de confortabila.
Sigur ca a inceput sa scartaie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum am spus, am revenit cu poze cu borseta din piele facuta la comanda. Este solida, arata foarte bine, este incapatoare: am bagat in ea 2 telefoane, portofelul, cheia de la masina si cheile de acasa.

 

Dimensiuni:

 

Latime: 200mm

Adancime: 70mm

Inaltime: 100mm

 

post-15242-0-13187000-1401600391_thumb.jpgpost-15242-0-08329700-1401600407_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit vremea sa pun intrebari celor cu experienta.

Deci, am luat seaua si am facut o tura de 16 km. Totul in regula, m-am convins ca botul seii trebuie putin mai in sus.

Tura de 20 km, seaua incepe sa scartaie destul de deranjant. Am citit si am pus vaselina pe suruburi si la imbinarile de la botul seii, care au rezolvat problema. Se pare ca scartaitul provine, de fapt, de la imbinarea de la nuca. Pana aici totul in regula.

Foarte confortabila, incepea sa imi ridice probleme la frecarile cu cusatura de la marginea bazonului.

Am riscat si am plecat la tura de 300 km, RandoRom 300 Arad.

Dupa prima etapa a inceput ploaia. Aveam aparatori asa ca am mai pus si o punga pe sea. Am mers prin ploaie 60 km, cam 2-3 ore fara sa ma dau jos din sea. Abia cand am ajuns la finele etapei a doua am observat ca punga se rupsese la botul seii si apa intrase pe sub punga udand partea de sus.

N-am renuntat la tura. Am sters excesul de umezeala si am pus o alta punga mult mai solida.

Am continuat tura, practic cu punga pe sea.

A fost foarte confortabila pe parcursul celor peste 10 ore de pedalat care au urmat.

Spre finalul turei am constatat ca din nou scartaia usor, din cand in cand.

Dupa ce am ajuns in camera, am constatat ca seaua se cam lasase si formase adancituri corespunzatoare ischiaticelor.

Am pus doua "chestii" intre structura de piele si piele astfel incat sa reduca bombarea si am lasat-o sa se usuce liber.

Dupa doua zile am indepartat "chestiile" si am verificat strangerea surubului. Surubul avea joc, cam un sfert de rotatie.

In prezent pare tot la fel de "cartonata" dar este in mod evident ceva mai moale si tinde rapid sa formeze adanciturile corespunzatoare ...

Ce ar trebui sa fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedalează în continuare!

Eu am masat-o pe a mea și cu cremă de galbenele, dar n-am observat vreo îmbunătățire, tot asa de încet merg.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@LucianTheOne

O sa incerc si cu crema de galbenele, poate la mine merge :-? .

Mie mi-e c-am deselat-o :)>- .


Ce stiti de "insiretat" si tensionat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultima ora.

Sa stiti ca daca dai cu Xenofit poti pedala mai repede.

Eu am dat, am pedalat o singura tura de 300 km si acum merg cu bicicleta mult mai repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.