Sign in to follow this  
wender

Bicicleta Mtb Sau Cyclocross

Recommended Posts

Salutare, nu stiu daca am pus topicul unde trebuie, aici mi s-a parut locul potrivit(scuze moderatorilor daca am gresit).

vreau sa imi cumpar o bicicleta noua si nu stiu ce sa aleg intre cyclocross sau MTB. Merg pe Cyclocross pentru ca majoritatea drumurilor le fac in jurul Bucurestiului(pe sosea), imi place mai mult pozitia, ghidonul si ciclistica unei biciclete de sosea. Merg pe MTB pentru ca as vrea sa fac si cateva drumuri pe la munte, unde MTB este in elementul ei. Daca la Prima evadare sunt sigur ca o bicicletra de cyclocroos ar face fata fara probleme, as dori sa aflu parerea de la cei care au prticipat pe la maratoanele de la munte sau care merg la munte cu bicicleta, daca o astfel de bicicleta merge bagata pe astfel de drumuri. Mentionez ca toate iesirile sunt plimbari de placere, nu ma intereseaza coborari in viteza etc.

Cateva poze cu ce inteleg eu iesire la munte gasiti pe acest blog:

Linkul meu

HCampian sper ca nu e cu suparare :rolleyes:

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer zona noastră nu prea e de ciclocross. Nici măcar banda roşie din Făget n-aş aborda-o fără suspensie faţă, măcar pentru comfort dacă nu din alte motive. Cu atât mai puţin traseele de prin apuseni.

Recunosc că ghidonul de cursieră oferă multe avantaje dar eu aş merge pe MTB. Eventual dacă poţi, ai bani de achiziţie, întreţinere şi spaţiu de depozitare, poate să le iei ambele?

Edit: Scuze, am crezut că eşti din Cluj. Da oricum, e valabil ce-am spus mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer zona noastră nu prea e de ciclocross. Nici măcar banda roşie din Făget n-aş aborda-o fără suspensie faţă, măcar pentru comfort dacă nu din alte motive. Cu atât mai puţin traseele de prin apuseni.

Recunosc că ghidonul de cursieră oferă multe avantaje dar eu aş merge pe MTB. Eventual dacă poţi, ai bani de achiziţie, întreţinere şi spaţiu de depozitare, poate să le iei ambele?

Edit: Scuze, am crezut că eşti din Cluj. Da oricum, e valabil ce-am spus mai sus.

Nu am bani de o dubla achizitie, o alta varianta ar mai fi furca cu suspensie si ghidon cumparate separat dar bicicleta cyclocross completa+ furca cu suspensie + ghidon cu echipare(frane si schimbatoare):o = o bicicleta MTB mult mai buna. multumesc pentru mesaj si astept si alte pareri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ce ne-ai aratat si eu tot MTB iti recomand. Pentru zonele de pe langa Bucuresti cred ca si un Ciclocross si-ar face treaba si inca fara probleme, dar ce ne-ai aratat nu seamna cu padurile Cernica / Baneasa / Comana. Cu ciclocross-ul poti sa mergi si pe la munte, dar pe forestiere in stare ok, nu pe trasee turistice prin padure si coborari pe radacini / pietre / santuri ca aici

LE: poate cel la care face referire Radu face totusi exceptie

Share this post


Link to post
Share on other sites

SALUTARE.

Cand a venit vremea sa schimb vechiul mtb de otel "no suspension" pentru ceva modern si usor, am facut o lista cu 12 bicle (mtb hardtail, cross, hybrid) si am comparat echipare, greutate, culoare, pret. Intr-o seara, dand din intamplare peste un link al unui coleg forumist, mi s-au marit pupilele la categoria cyclocross; m-am tot sucit si calculat si masurat si mai dau pe forum peste "comunitatea ciclocross" unde gabee, octav, basso, lysergo s.a. se aratau vrajiti de calitatile unei bicle ciclocross.

Am luat un ciclocross pentru: "versatilitate", ergopower-e, roti de 28", all-terrain.

il folosesc in Bucuresti si imprejurimi pe asfalt, drumuri de pamant, poteci in padure, la munte pe drumuri forestiere (Valea Azugii, Valea Zizinului), ii pot atasa portbagaj si aripi. Desigur, a contat si bugetul, multumirea maxima ar fi fost un ciclocross si un mtb.

SPOR!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ales in locurile din poza mentionata de Ana nu as merge cu altceva decat cu un MTB cu furca cu suspensie, iar roti de 28" se pot pune si pe unele MTB-uri (29er, 69er, 96er). Nu stiu cat de lante sunt jantele de ciclocross de 28", dar daca nu poti pune un cauciuc de 2.2 cam nasol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru Bucuresti e mai util un ciclocros. Dar daca vrei maratoane si competitii si trasee ca in blogul hcampianului iti trebuie mtb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea sa combini cele doua biciclete intr-un hibrid, care sa adune cat mai multe din calitatile lor.

Ar iesi un ciclocros cu ghidon drept, frane V, cauciucuri late, pinioane 11-34.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bikexpert...009-p-1254.html

din pacate doar marimi de la 56 in sus.

daca s-ar gasi undeva marimi mai mici, la acelasi pret...

56 este ok pentru 1.80m?

Ai putea sa combini cele doua biciclete intr-un hibrid, care sa adune cat mai multe din calitatile lor.

Ar iesi un ciclocros cu ghidon drept, frane V, cauciucuri late, pinioane 11-34.

nu stiu daca are rost sa fac asta pentru 3-4 ture la munte(in afara de o pereche de cauciucuri late pe langa unele de sosea ) + ghidonul de cursiera este preferatul meu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this