hegoat

Butuci Novatec Vs SRAM X9

Recommended Posts

Exista o diferenta sesizabila intre jante cu latime de 18 si cele cu latime de 21 :) ma refer la folosirea lor cu gume de 2.1-2.25

@@freetools: care e bugetul jantelor tale si ce greutate ai?

@@akebono: ai mers in combinatia de jante de 19mm, ghetto tubeless si gume de 2.4 cu presiune mai mica de 1.5? Personal nu cred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@vlad, nu pentru ca nu-mi permite gabaritul, dar am mers la presiune de sub 2 bar, mai exact 1.8. Odata am scos prea mult aer inainte de coborari si am avut o dejantare dupa niste radacini luate pe oblic, insa nu pot sa-ti spun cat am avut presiune pentru ca nu am manometrul la mine cand ma duc la tura - se poate sa fi fost 1.5 sau mai jos, dar nu am atribuit vina jantei cat mie.

 

De multe ori insa verific cand ajung acasa presiunea din roti si sa evaluez comportamentul simtit. Eu scot aer in varful dealului la fiecare tura, atunci cand cunosc traseul, pe urcare merg cu ele mai umflate, cam la 2.5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat e de lata e ok pt XC, desi ei zic ca e AM. Totusi, la cum o vad eu, cred ca e mai grea de cele 405 grame declarate. 

Cate kg ai? Daca ai sub 75 si vrei roti usoare, asta ar fi o varianta: http://www.cyclemaster.ro/index.php?route=product/product&path=77_68_100&product_id=274Iar pretul e redus aproape la jumate.

 

Varianta de MC1 totusi se vinde ca set de roti, dar daca trimiti butucii se pot construi rotile :)

 

Cel mai simplu ar fi sa dai un email sa vezi ce si cum

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlad a luat ban pentru reclamă la propriul magazin.

 

Dacă va continua în viitor să frecventeze ciclism.ro doar cu scopul de a agăţa muşterii atunci nu este absolut nici o pierdere dacă ne lipsim permanent de prezenţa lui.

  • Upvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca am 80kg  e ok sa folosesc pe fata spite sapim laser si pe spate sapim race?

DT Swiss XR 400  le-am gasit la 100 lei dar e foarte scump transportul

 

 

Probabil o sa raman la astea 2  WTB Frequency 26 sau Funn Fantom AM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poţi pune spiţe Laser peste tot. 80 de kilograme nu-s problemă. 100+ ar fi cu semnul întrebării.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat un set de roti gata facut cu WTB i19 si butucii X9, cei de care intrebam mai sus. Oferta este inca disponibila la magazinele din tara in jurul a 180eur per setul de roti. Spitele sunt Mach1 double butted cu nipluri de otel sau alama (nu stiu sigur). Spitele din pacate nu par a fi egal tensionate si sub greutatea mea (110kg cu tot cu echimopament) la pedalarea din picioare se aude zgomot de spite indoite, drept este ca rotile au fost noi noute si am mers doar 2km pe asfalt, le am de o saptamana iar vremea nu mi-a permis sa testez mai mult. Am facut cateva bunnyhop-uri si sarit de pe borduri sa vad cum se comporta si nu au fost probleme, au ramas drepte. Doar zgomtotul de spite ... nu-mi da pace.

 

X9-urile au 16 POE (cat am putut simti la mana). Se simte lipsa mai multor puncte pe rapoarte f mici, dar este acceptabil, 24/36 duce fenomenul la ~33 grade intre doua puncte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vlad a luat ban pentru reclamă la propriul magazin.

 

Dacă va continua în viitor să frecventeze ciclism.ro doar cu scopul de a agăţa muşterii atunci nu este absolut nici o pierdere dacă ne lipsim permanent de prezenţa lui.

 

 

Bine v-am regasit ;) in special pe tine @@MLADEN, mi-ai lipsit.

 

Ca sa ma justific: nu cred ca am facut reclama in mod constant si nici nu cred ca a fost abuziva. 

Daca altcineva punea linkul care l-am pus eu nu primea ban.

Dar vad ca regulile-s interpretabile si aplicabile dupa placul fiecaruia.

N-are rost sa ma stresez, la urmatorul gest de genul ala cred ca nu e nici o pierdere daca ma lipsesc eu permanent de forum.

 

 

Eu am cumparat un set de roti gata facut cu WTB i19 si butucii X9, cei de care intrebam mai sus. Oferta este inca disponibila la magazinele din tara in jurul a 180eur per setul de roti. Spitele sunt Mach1 double butted cu nipluri de otel sau alama (nu stiu sigur). Spitele din pacate nu par a fi egal tensionate si sub greutatea mea (110kg cu tot cu echimopament) la pedalarea din picioare se aude zgomot de spite indoite, drept este ca rotile au fost noi noute si am mers doar 2km pe asfalt, le am de o saptamana iar vremea nu mi-a permis sa testez mai mult. Am facut cateva bunnyhop-uri si sarit de pe borduri sa vad cum se comporta si nu au fost probleme, au ramas drepte. Doar zgomtotul de spite ... nu-mi da pace.

 

X9-urile au 16 POE (cat am putut simti la mana). Se simte lipsa mai multor puncte pe rapoarte f mici, dar este acceptabil, 24/36 duce fenomenul la ~33 grade intre doua puncte.

 

 

Zgotomul din spite poate fi legat de tensiumea prea mica. Niplurile de care faci referire mai mult ca sigur is de alama :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp zgomotul a disparut. Ramane evident problema de POE. Ocazional doar ... ma enerveaza. ☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la discutia de mai sus despre latimea jantelor: folosesc jante de 19 mm pe roti de 27.5 in combinatie cu X-King de 2.4 pe spate (reale cam 2.2), nu am avut probleme.

Pe fata am acelasi pneu de 2.2 (cam 2.0 real).

Tubeless normal (fara ghetto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme reale nici nu vei avea daca nu folosesti presiuni foarte mici in cazul asta.

Aici, cel puti eu, ma refeream la avantajele care o janta lata le are asupra unui cauciuc lat: mareste suprafata de contact pe sol, adica creste aderenta, etc :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie o diferenta.

Insa e clar ca in functie de combinatia dintre pneuri si janta ingusta, poti avea unele neplaceri pe tubeless. Eu am fost norocos.

Ca si presiune, nu scad sub 1.2 atm. In trecut, am folosit aceleasi pneuri cu jante DT Swiss de 18 mm. 

Singura neplacere la ambele jante (18 si 19 mm) ar fi ca daca scad presiunea sub 1 atm, cauciucul nu mai sta centrat pe janta. Insa nu se pune problema de o presiune asa scazuta pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.