Guest

Topic Galerie: MTB 29er

Recommended Posts

Guest

era si timpul pentru asa o galerie: oricine poate contribuii cu cate o imagine, maxim 700pixeli lata, inclusiv bikurile vostre mtb.semi28-29er.

incep io cu acest salsa carbon. ce sa mai spun, ma abtin :? traducerea la 8,9kg inseamna = racheta pe doua roti, si la deal si la vale. Bineinteles disc si PaceCarbon Fixie Fork 29er, de 700g. :?

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Imagine postată

si iata si un 29er in competitie de mtb cross-country 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ãsta e visul meu (Niner MCR9):

Imagine postată

Din pãcate costã vreo 2200 de dulãi cu furcã rigidã (asta în SUA).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ãsta e visul meu (Niner MCR9): Din pãcate costã vreo 2200 de dulãi cu furcã rigidã (asta în SUA).

8) uite-uite, frumos, ce ma nebuneste pe mine la cadrele astea sunt bara superioara asa de lasata, o detest :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Imagine postată

o poza Top Secret gasita din noroc pe net 8)

Filip Mairhaeghe pe 29er lui de concurs :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest avmasi

Off topic....

Hai frate....buna e femeia.... 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

sandor_B, seamana un pic bicla aia la cadru, dar pare ca are rotzi mai mult de coclocros, las ca o sa postez eu poza fatala, care e penala 8O , nu-tzi fa grija :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

la prima vedere un simplu 29er cu suspensie si componente normale, la a doua privire, un cadru de citycross 28er cu destul loc pt anvelopa 29er.

si asa se da omul cu frumusetea de bike :wink: pe cine intereseaza geometria, cand compozitia functioneaza de minune :?:

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca textul de mai sus se potriveste si aici :

Imagine postată

Imagine postată

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF TOPIC

Chiar si bidoanele!

PET-uri standard pentru apa minerala etc., usoare si ieftine (se potrivesc perfect in suport si nu tenteaza pe nimeni; spre deosebire de bidonul SIGG pentru 30 de EUROpeni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremuri asa era si semicursiera mea ruseasca-echipata ca la carte .Ce vremi.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice! o adevarata bicla de calatorii. Sa tot faci turul Europei cu aia... Dar nu prea ma inteles rolul franelor pe disc. Parca mergeu si unele in V, si erau mai usoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MAUS

Daca trebuie sa circuli si prin oras si pe intuneric, mergi la birou fara a trece prima data printr-o strada automata de spalat automobile si cari zilnic un laptop cu tine ai nevoie de echipament adecvat (ca la carte).

Daca faci o tura mai lunga au valabilitate (pentru mine cel putin) aceleasi criterii (ca la carte).

Daca nu vrei sa ai treaba cu o parte din baietii purtatori de uniforma, o bicicleta echipata ca cea din imagine (ca la carte) e necesara, mai ales in cazul unui accident seara sau noaptea. Pina zici peste te incalta aia cu "o vina partiala" din cauza echipamentului necorepunzator.

Cu citiva ani in urma : iarna, seara ora 20:30, drum inghetat, circulatie putina. O pereche spitata, pudrata si parfumata in drum spre localul de gourmet de linga manastire sa baga-n fata mea cu toate ca eu aveam prioritate. Pe scurt : cobor involuntar si intr-un stil care nu se poate numi elegant, bicicleta, putin ramolita, o gasesc proptita in usa bisericii de pe partea cealalta a drumului si laptopul , dupa o cautare mai intensive, pe sub o masina parcata. Omul de la volanul bolidului cu multi cai sub capota si multa guma pe genti bine-nteles ca se apuca de injurat toti biciclistii care nici iarna nici seara nu stau acasa si umbla fara lumina. Am avut noroc ca bicicleta avea montata si dinam si lampa si stop si am avut un martor care m-a vazut cu lumina.

@BLUE

Producatorul a declarat si vindut bicicleta ca model XC, pentru mine irelevant. Relevant a fost in primul rind geometria, partial componentele, frinele disc hidraulice si posibilitatea de a monta aparatori, portbagaj si cauciucuri (50-622 / 28 x 2.00 sau mai mari). Furca telescopica o modific sau o schimb cu una rigida. Cu aceasta constructie am reusit sa creez, vorba neamtului "die Eier legende Wollmilchsau" , adica "scroafa cu lina care o poti mulge si care se si oua". Profitind de aceste avantaje ma pot prezenta si la xc mai moderat, la o calatorie lunga prin Europa sau mai departe, la cumparaturi, la ture prin munti, pe drumuri agricole, forestiere etc.

Apropo frine disc : daca la motociclete si automobile acest tip de frina a devenit standard, de ca sa nu devina standard si la biciclete ? Bine-nteles ca mergeau si frine in V, si erau si mai usoare, dar :

- la cicloturism greutatea joaca un rol minor (de regula ai planificat o tura si nu o evadare)

- ai avut vreodata norocul sa vezi cum se descompune o geanta din cauza flancurilor mincate pina la maxim de sabotii de frina ? E foarte interesant, mai ales daca te deplasezi cu viteza.

- ai avut ocazia sa vezi cum pocneste un cauciuc (la o coborira) din cauza caldurii care se dezvolta prin frictiune

Cu frine disc hidraulice aceste fenomene apartin trecutului; in schimb ai alte necazuri (poate). Cert este ca unul care nu stie sa regleze o frina in V va primi un infarct de inima in lupta cu o frina hidraulica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now