Guest

Topic Galerie: MTB 29er

Recommended Posts

Faina! E cu Rohloff, sau cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut sa-ti zic si prin alte parti, dar iti zic acum... Ma enerveaza legatura intre cadru si pipa, mai exact intre cuveta de sus si pipa. Parca e stransa de gat saraca. Cred c-ar merge un distantier tronconic sau mai bine pune-le sus :D (stiu, nu mai are loc garminu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rohloff.

@@vis-a-vis: Nu stiam ca exista distantier tronconic. S-ar putea sa arate urat baza lui pentru ca acel capac al cuvetei nu e plat. Era interesant un capac de cuveta integrat cu inaltator,

Ce sa pun sus, nu inteleg la ce te referi? Fara distantier ar cobori prea mult ghidonul si ar fi deranjant la drum lung.

 

Si bicla "originala" are cam aceeasi dispunere a distantierului:

241336_120299_png_zoom_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adică de ăsta (de preferat unul pe care scrie Ritchey, WCS și Carbon); sau, în lipsă, un distanțier de la nenea Kozak.

 

oDe2AMN.jpg hvojUzT.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ritchey-balhoofd-spacer-1-18-inch-conisc

La aia "originala" pare pipa mai scurta si se vede altfel. Eu as pune pipa direct pe cuveta sau distantier de 5 mm maxim sau alta pipa mai scurta si mai ridicata. (asta e doar de ordin esthetic, te poti gandi iarna viitoare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Întinzătorul nu merge pus invers? Nu cred că ți-ar ajunge lanțul în chainstay...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intinzatorul actual e deja pa. Nu merge pus invers, exact din motivul banuit de tine. Pinionul e mic in diametru si nu are suficient spatiu sa intinda lantul in sus, da in chainstay. Asa am incercat initial.

In pozitia de acum scapa cate un dinte la pedalat in forta. Am comandat un Rohloff DH, cu 2 rotite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cât ai pinionul, că pare cam mare? Eu am Rohloff DH-ul pe bicicleta de servici (Nexus cu 3 viteze) și e cam la limită cu pinionul de 16 (minimul acceptat de butuc) - ei zic că merge cu 13-17, dar e prea aproape.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate am realizat ca nici tija de sa cu offset de 20 si nici pipa de 100mm nu au treaba cu cadrul asta. Asa ca am trecut la pipa, ghidon si tija de sa de la 3T.

Si la fel de din pacate, nu pot face bicicleta asta sa arate frumos in poze :(D3uy7rM.jpg

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 pentru ghidon și pipă (și bicicletă în general, desigur).

 

La tija de șa, deși e "din set", puteai să dai skip. Capul de aluminiu lipit e o soluție constructivă depășită, la fel și sistemul cu șuruburi dispuse pe laterale și reglaj prin frecare. Easton EC70 (în aproximativ același buget) sau, (ideal) Syntace P6 Hiflex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au fost diverse motive pentru care am mers cu 3T Ionic zero.

1) A fost ieftina, 85euro cu tot cu transport (nope, nu este fake)

2) este 27.2x420. Superflyul este foarte jos si lung. Asa ca ma simt mai ok cu tija de sa cu 420mm.

3) cel intuit de catre tine, nu sint un fan al multor branduri pe o singura bicicleta si ghidonul 3T era favoritul meu datorita backsweeplui de 3 grade.

 

Sistemul de reglaj este oarecum asemanator cu Link de la Ritchey doar ca suruburile sint pozitionate mai bine la 3T.  As fi vrut Selle Italia Monolink, dar pe 27.2 nu exista decit cu 350mm lungime. Ala este cel mai inteligent sistem vazut vreodata. Banuiesc ca de aia si Scapin, FSA si Stock il folosesc. Adica asta http://i.imgur.com/ybcgBE9.jpgBicicleta este a unei prietene.

 

Syntace P6 ala arata interesant dar este exorbitant.

 

11.200kg cu pedale,mansone si roti grele, pentru cine e curios.Banuiesc ca daca trec pe SPD-uri si ceva gripuri usoare scade sub 11kg.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa arata acum scott spark 960 custom. are putin sub 13 kg. eu zic ca e foarte bine pentru un cadru de aluminiu.fzp0Ybp.jpg

  • Upvote 2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind o arma de XC, cred ca ar arata si functiona mai bine cu niste pedale clipless ;).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu saua orizontala, nu cu nasul in pamant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intalnit si eu pe cineva din zona care tot asa are seaua cu nasul in jos.L-am intrebat de ce e asa si a spus ca a vrut o pozitie mai agresiva.M-am suit pe bicla lui(avem cam aceeasi inaltime) si simteam ca stau mai mult in maini (mai ales ca ava un ghidon de 785mm) ,dar totusi nu-mi aluneca fundul in fata asa de repede cum credeam eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A si o intrebare:De ce la anumite brand-uri observ o tija de sa foarte scoasa in afara si la altele observ seatube-ul asa inclinat in partea de sus si in partea de jos se indreapta asa cum e pe acest scott?Acolo la imbinare nu sunt sanse sa se strice mai usor cadru.La fel si la tija de sa scoasa foarte mult in afara nu se poate fisura in acea zona mai usor?(cadrele la acele persoane nu erau mai mici)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unghiul făcut de cele două segmente permite roții să "intre" în cadru când se comprimă total suspensia. Este soluția de a folosi o roată cu diametru mai mare și de a păstra bascula scurta pentru manevrabilitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ akebono - adevarat, trebuie doar sa le cumpar :) deocamdata ma refac dupa o fractura. trebuia sa particip la macin xc dar nici n-am mai apucat sa concurez pentru ca la recunoasterea traseului am reusit sa cad si sa fracturez ambele oase de la incheietura.

am auzit ca la concurs au fost multe accidentari. cand am fost eu plouase cu 4-5 zile inainte si era urat traseul. mama lor de ploi...

 

@ TAZ & Nexus - inca nu ma impac cu aceasta sa. de aceea am coborat putin varful ca sa nu preseze pe zone sensibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau de ce ai patit, sper sa te recuperezi foarte bine si repede! Multa sanatate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu 29er FS nu ar fi trebuit sa ai probleme la Macin. :) Trece peste orice.
Pentru partea cu aderenta,tubeless.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.