cubeul

Cu ce umflam peste 10 bari?

Recommended Posts

Voi cu ce umflati cauciucurile peste 10 bari?

Pompe de picior care sa bage atat exista destule dar pe sosea, in caz de pana cu ce umflam la peste 10 bari?

Voi apelati numai la rezerver de CO2 sau aveti si pompe mini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu aşa ceva. http://www.marosbike...aid_II-150.html

Cartuşul nu bagă decât vreo 7-8 bari într-un cauciuc de 23.

Pai da, pompe de picior sunt destule. Eu ma refer la cele portabile cu care umflam cand facem pana in timpul turelor.

Ca la presiunile alea am vazut numai pompe de bagat aer in furci. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când facem pană în timpul turelor umflăm cu ce avem :) Eu duc cu mine cartuş de CO2, şi am soluţie antipană în cameră deci în principiu nu fac pene.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ramai in pana pe sosea, incerci sa ajungi la prima benzinarie sau service auto si bagi aer de la compresorul lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul meu nu prea pot merge cu cauciucul mai moale ca am aprox 115kg. Cred ca varianta cea mai buna e sa car niste cartuse cu CO2 si pe urma direct la vulcanizari.

La benzinarii nu stiu ce sa zic. La cei la care am nimerit eu nu am bagat prea mult. De ex. la OMV cu compresoarele alea portabile mai mult de 6 bari nu am putut, la MOL cam tot asa, deci ori la vulcanizari ori acasa cu pompa de picior.

Dar as fi vrut sa am si o pompa mini care sa bage peste 8 bari (deja am mai lasat de la mine) asa, macar ca siguranta. In plus, in timp e mult mai rentabil sa dai 100RON pe o pompa (daca exista) decat sa dau 10RON pe un cartus de CO2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Când facem pană în timpul turelor umflăm cu ce avem :) Eu duc cu mine cartuş de CO2, şi am soluţie antipană în cameră deci în principiu nu fac pene.

Pai o sa iau toate masuril antipana posibile. Nu stiu ce e mai bine, sa cumpar anvelope cu solutia antipana inclusa (are Bontrager unele) sau sa cumpar separat solutia respectiva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul meu nu prea pot merge cu cauciucul mai moale ca am aprox 115kg. Cred ca varianta cea mai buna e sa car niste cartuse cu CO2 si pe urma direct la vulcanizari.

La benzinarii nu stiu ce sa zic. La cei la care am nimerit eu nu am bagat prea mult. De ex. la OMV cu compresoarele alea portabile mai mult de 6 bari nu am putut, la MOL cam tot asa, deci ori la vulcanizari ori acasa cu pompa de picior.

Dar as fi vrut sa am si o pompa mini care sa bage peste 8 bari (deja am mai lasat de la mine) asa, macar ca siguranta. In plus, in timp e mult mai rentabil sa dai 100RON pe o pompa (daca exista) decat sa dau 10RON pe un cartus de CO2...

Absolut de acord !

Eu am o pompa SKS Wese luata cu 30 si ceva de lei acum mai bine de un an...baga 10 bari fara nici un freamat. Acum vad ca a aparut un model nou 2011...dar nu am zarit-o prin magazine pe la noi. Dezavantaj fata de pompele mentionate de silviu2403... nu are manometru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si eu pe net sa caut pompa SKS Wese dar pe la noi nu am gasit. As fi cautat din asta ca SKS-ul imi inspira mai multa incredere decat Giyo. Oricum, o sa-mi cumpar una de care zice silviu2403 ca am vazut ca nu sunt scumpe de loc.

silviu2403, ce dimeniuni au pompele respective? Sunt pretabile la prinderea pe suportul bidonului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La presiunile de care vorbeam, e recomandat sa se foloseasca o pompa dublu-sens? O atare umflare, din cauza faptului ca se si impinge si trage nu forteaza prea mult tubul ventilului?

Nu exista sansa ca atat din cauza pozitiei de prindere a pompei la ventil cat si a faptului ca se foloseste o forta destul de mare si miscari rapide sa se avarieze tubul ventilului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si eu pe net sa caut pompa SKS Wese dar pe la noi nu am gasit. As fi cautat din asta ca SKS-ul imi inspira mai multa incredere decat Giyo. Oricum, o sa-mi cumpar una de care zice silviu2403 ca am vazut ca nu sunt scumpe de loc.

silviu2403, ce dimeniuni au pompele respective? Sunt pretabile la prinderea pe suportul bidonului?

Gyo Gp-71 are aprox 30cm, Gp-94 are 25cm, iar pompa two-way este gp-21, insa primele au putere mai mare pentru presiune. Toate au sistem de prindere pe cadru in suruburile de la suportul de bidon. De obicei valvele sunt filetate si recomand folosirea unor astfel de valve, iar atunci nu prea ai cum sa strici valva. Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gyo Gp-71 are aprox 30cm, Gp-94 are 25cm, iar pompa two-way este gp-21, insa primele au putere mai mare pentru presiune. Toate au sistem de prindere pe cadru in suruburile de la suportul de bidon. De obicei valvele sunt filetate si recomand folosirea unor astfel de valve, iar atunci nu prea ai cum sa strici valva. Bafta

Multam!

Am formulat eu un pic gresit... nu valva in sine sa se strice ca e destul de greu asta. Ci din cauza miscarilor sa nu se avarieze tubul de cauciuc ce tine ventilul si intra prin janta in camera. Nu stiu cum ii spune.. :) Am vazut ca la unele camere are o piulita ce-l fixeaza oarecum pe janta si pare a fi tinut mai solid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acea piulita se foloseste la valvele Presta.

Da, stiu asta, numai ca exista si camere cu valve Presta care nu au piulita respectiva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te tii cu o mana de capatul pompei, ala care se pune pe valva.

Cu putin exercitiu, reusesti cu aceeasi mana (vreo doua degete de la ea, mai exact) sa te sprijini de janta astfel incat sa nu fleoncane treaba.

Ta-daam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu un mic semn de intrebare. unde e nevoie de presiune peste 10 bari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In rotile de cursiera, mai ales daca mergi pe baieu.

Ex: Baieul Continental Competition merge pana la 12 Bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te tii cu o mana de capatul pompei, ala care se pune pe valva.

Cu putin exercitiu, reusesti cu aceeasi mana (vreo doua degete de la ea, mai exact) sa te sprijini de janta astfel incat sa nu fleoncane treaba.

Ta-daam !

Cu siguranta ca asa fac si eu insa aveam o pompa care la peste 7 bari trebuia sa te incordezi destul de mult si astfel mu se mai putea tine bine cu o mana de soata-ventil si cu cealalta sa impingi pistonul... Daca pompa e buna si baga usor presiune mare totul e OK dar chinuiete cu una care umfla foarte greu si sa vezi ca uneori tubul de cuciuc al valvei este cam stresat... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu o minipompa competenta poti sa aduci presiunea poate nu la 10 dar la 9 da.Insa trebuie sa dai din mana nu gluma. Trebuie presiune mare ptr ca latfel orice linie de tramvai ,insemna pauza ...De altfel si 8atm si 7 atm e de ajuns ca sa-ti gasesti traiectoria de uscheala catre casa ,unde te astepta o pompa mare cu care faci orice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tufo Elite Pulse Tubular Tire, acesta merge chiar pana la 15bar. Eu am acasa o pompa de picior care umfla lejer 10bar, iar la mine una mini pentru urgente care poate lejer 7-8 bar, cu putin efort ajunge la 10. Cred ca e combinatia ideala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now