Sign in to follow this  
andrei.gruia

Steiger tandem

Recommended Posts

Totul a inceput de la asta: un tandem cu un cadru elvetian sau posibila copie nemteasca. cadru de otel, bun de felul lui, echipat cu roti de 26X1,75, 3 viteze in butuc, frna spate torpedou si frana fata inexistenta. Rotile erau vai mama lor, frana torpedou era cel mai grav lucru care putea sa fie pe un tandem, iar frana fata nu exista. Cele 3 viteze in butuc de la sachs nu faceau fata, iar lanturile erau uzate maxim.

Imagine postată

Am transformat tandemul destul de radical, a primit o furca fata cu suspensie(un rst eftin dar care face treaba), roti de 28 de Gazelle city bike, butuci Shimano nexus, franare pe role, dinam in butucul fata, 7 viteze spate. Au fost schimbate de asemenea pipele si fata si spate, ghidonul fata,mansoane, schimbatoare. Angrenajele au ramas cele originalecu lanturi noi.

Imagine postată

Tandemul a luat o alta postura, o alta garda la sol si o alta siguranta la franare. Tandemul este echipat de oras, se poate urca si o bordura acum cu rotile mari si o furca cat de cat.Viteele in butuc isi fac treaba de minune, se poate iesi si la o tura de 100 km intr-o zi cu soare. Farul alimentat de dinamul in butuc iti da senzatia de vehicul.

Se pot montasuporturi pentru cutii, aparatori, o fruca blocabila si e gata si de touring.

Imagine postatăImagine postatăImagine postatăImagine postată

Soneria de pe stanga de Gazelle, simpla si la indemana tot timpul, in acelasi stil cu schimbatorul rotativ de Nexus.

Imagine postată

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt impresionat !!! Arata foarte misto. Imi place cadrul asta mai mult decat Raleigh-ul meu.

Tu ai facut modificarile? Cadrul l-ai vopsit sau asa l-ai luat?

Se poate o poza cu fericitii posesori ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cadrul are vopseaua originala. da, eu am facut modificarile, fruca avea gatu mai scurt si a treuit lungita, pipa din spate are un sistem tare interesant de prindere cu saua. fericitii posesori din pacate il tin intr-un garaj inca...l-am fauct pentru un prieten de al tatalui meu. am gasit tandemul initial la turnu severin pe okazii, dar era deplorabil cand a ajuns. numai cadrul era bun de el, mai ales ca omul care il vroia are 1,90 si ceva kg, nu prea i se potriveau rotitzele alea si pipele si ghidoanele alea de "copii"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tandemul este echipat de oras, se poate urca si o bordura acum cu rotile mari si ...

Nu cred ca mai exista un forum de biciclism unde tema "borduri" sa fie atit de prezenta ca pe acest forum ;) :P ; o fi sport national sau obsesie in masa?!?

Spor la pedalat cu tandemul "upagradauita"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off

Frank, ca sa iti deslusesc misterul.

Unii dupe aici(nu de pe forum) au facut avere din borduri.

Atii de pe aici, au facut boli de nervi dupa ce doi ani s-au scarmanat trotuare pe kilometrii intregi si s-au schimbat bordurile puse le precedentele alegeri.

Pe alocuri sunt bordurile ca faleza din Constanta de icneste si allmountainu' cand le urca sau coboara, si nu glumesc, bordura de 30 cm inalta e la ordinea zilei.

Asa ca ca asta-i explicatia, de la geto-daci ne-au ramas, manz, viezure, manz si bordura varza. :)

On

Bicla arata traznet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this