Sign in to follow this  
466

A venit primavara, ce facem?

Recommended Posts

Salut,

E o idee foarte buna sa shtim cum ne antrenam. Dar dupa ce invatzam cum ne antrenam, mai apare o problema: unde ne antrenam.

Eu sunt din Bucureshti, sunt incepator (deocamdata!) in ale ciclismului, shi (inca) nu am gasit un loc in care sa pedalez fara probleme pana se topeshte lantzu (am o cursiera de shosea)! Prin urmare, fac apel la forumishtii din bucureshti: spuneti-mi shi mie ce drumuri (trasee) frecventati de obicei atunci cand aveti chef de pedalat, in bucureshti sau in apropiere? In plus, vreau pentru fiecare motivele pentru care a fost ales... daca nu cer prea mult ... doar cateva cuvintele. Mi-ar fi de MARE folos.

Mersi,

Stefan.

Man..in primul rand ai facut o greseala ..cursiera nu poate fi decat de sosea...nu exista "cursiera de munte".

Specific asta pentru ca sunt destui rautaciosi care abia asteapta sa faca misto de tine daca mai folosesti acest termen.

Eu nu sunt din Bucuresti dar pot sa iti spun pe unde se mai iese la sosea pe la voi.

De obicei se merge spre otopeni. daca stai in zona(ai vila in pipera http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/8.gif ) atunci este destul de bine...bagi o tura pana la snagov si inapoi si e ok pentru un incepator.

Se mai merge si pe soseaua oltenitei . Acolo organizeaza si federatia mare parte din concursuri.

Cam pe acolo am fost eu si iti pot spune ca e ok.

Spre otopeni iti dai seama ca in timpul zilei e nasol dar pe oltenitei este destul de bine.

Bafta la pedalat

Guest avmasi

Partea proasta cu Otopeniul e ca de la podul de la intrare pana la iesirea din localitate soseaua e distrusa, sa nu mai spunem ca e destul de aglomerat si nu prea ai cum sa ocolesti toate gropile. Dar dupa ce iesi din Otopeni, intr-adevar, ai parte de sosea buna.