dani00

Doping in ciclism!!!

Allow me to do the maths:

Lance Armstrong avea un power output mediu de vreo 500 W (asa am gasit pe ceva site la intamplare, luam asta ca cifra de referinta). Sa zicem ca un bonus de putere de 10% (adica 50 W) pentru o ora l-ar fi ajutat sa-l faca praf pe Pantani pe orice catarare. Aia inseamna 50Wh de energie.

Sa presupunem un randament al sistemului acumulatori+motor+angrenaj+whatever de vreo 30%. Avand in vedere legile fizicii, mi se pare un randament decent. Aia inseamna ca pentru cei 50Wh de energie utila, s-ar fi consumat 50*10/3 = 166.67 Wh energie.

Aceasta energie poate fi stocata in acumulatori Li-Po de acest gen: http://sierra.ro/Acumulator-LiPo-DESIRE-POWER-11-1-V--4200-mA--22C-p3214p.html . Un acumulator stocheaza o energie de aproximativ 46Wh, ceea ce inseamna ca 4 acumulatori de acest fel ofera energia necesara bonusului respectiv. 4 acumulatori de-astia cantaresc 1240g si incap linistit in interiorul cadrului bicicletei.

Deeeeci... matematic/fizic, e foarte realist. Motoarele si angrenajele necesare acestei modificari se gasesc. Un motor electric brushless poate avea randamente mult mai mari decat ce-am precizat eu, acolo am luat in calcul si rezistenta interna a acumulatorilor, si pierderile mecanice, si multe altele. Fizic se poate. Intrebarea e daca si-o batut capul cineva sa faca asta.

Intr-o sticla de apa ar putea intra un acumulator destul de mare:)

Since the year 2006 when the so-called Operation Puerto started, Spanish cycling has been staggering, week after week, month after month and now in June, four years later; this famous affair is not finished yet.

My name is Iván Gutiérrez and I have been a professional rider since the end of 1999. I took the decision to write this letter because as you can imagine I have been through many misadventures while pedaling and out of my bike but what I felt yesterday when I heard the news that team-mate and friend Alejandro Valverde had received a two-year ban is the last straw and I needed, even if I know that my opinion is just a drop in the ocean, that at least you who will read this letter are informed about how the majority of the Spanish cyclists are feeling.

Alejandro Valverde's case is the greatest injustice I met in all my life. Alejandro is a champion to whom the right to race will be denied. And if I tell you the truth neither I nor the majority of us know why.

Alejandro Valverde is the most talented riders, with real natural talent, I have ever seen in my 31-year-old life. I dare say his talent is unique. During the past ten years I have been the team-mate of some of the most talented riders - Olano, Beloki, Gonzalez de Galdeano, Jalabert, Pereiro and Menchov.

I rode against Armstrong, Contador and many, many riders who are still today still part of the world's elite. I therefore believe I have the right to claim that to prevent Alejandro to practice the sport for which he was born is absolutely unfair.

Alejandro Valverde is a rider who never had abnormal values in an anti-doping control and he is for sure the rider who underwent the greatest number of controls considering the fact he climbs on the podium in almost all the races he participates in, without taking into account the incredible number of out-of-competitions tests he is subjected to.

That is why I am asking: what should a sportsman, a cyclist, a destroyed community do, considering the lack of credibility the media grant to us, in lieu of the mistakes some unconscience people commit now and then, but as the word itself tells it we have to deal with people who are not able to distinguish which the rules of our exciting sport are and make so that all the members of the cycling family have to pay for their mistakes?

We, the cyclists, want and are fighting for clean cycling but we also need society's understanding. We have to be fighting together against all the injustices which still occur. Today it is Alejandro Valverde's turn but how many team-mates did we lose on the way since that famous year 2006? I hope my opinion will be useful as most of the riders agree with me.

I call on all the sporting authorities... S.O.S... Cycling is dying... Help us. Now.

mai lasa-ne frate cu dopatu asta ... a fost gasit numele lui in laboratorul lui Eufemiano Fuentes => a trecut pe acolo => s-a dopat !!! Acum si-a primit rasplata ...

Alejandro Valverde's case is the greatest injustice I met in all my life. Alejandro is a champion to whom the right to race will be denied. And if I tell you the truth neither I nor the majority of us know why.

Alejandro Valverde is the most talented riders, with real natural talent, I have ever seen in my 31-year-old life. I dare say his talent is unique. During the past ten years I have been the team-mate of some of the most talented riders....

Alejandro Valverde is a rider who never had abnormal values in an anti-doping control and he is for sure the rider who underwent the greatest number of controls considering the fact he climbs on the podium in almost all the races he participates in, without taking into account the incredible number of out-of-competitions tests he is subjected to.

Pupincurist ordinar.

We, the cyclists, want and are fighting for clean cycling but we also need society's understanding. I call on all the sporting authorities... S.O.S... help us

Da sigur, sunteti inocenti, te cred pe cuvant :P.

@polist4ever lance

nu te pune nimeni sa citesti , nu iti convine nu intra, sunt liber sa postez ce vreau ;)

ps : problema e ca nu toti care au fost gasiti in dosarele lui fuentes au fost suspendati , exemplul cel mai la indemana alberto contador gasit cu initialele AC, ori aplici acelasi tratament tuturor ori ii lasi in pace

Fratilorrrrrrrrr:))...e o prostie ce ziceti voi cu motorasele astea.Inainte de marile tururi presupun ca bicicletele le sunt controlate la sange.

Așa arată kitul electric:

Imagine postată

În încheierea discuției legate de motorașul cel fâșneț, iată un răspuns oficial al celor care-l produc:

"We are pleased about your interest in our product.

GRUBER Assist is an ultra-light drive for bicycles, invisible and built into the seat tube of the bicycle. The auxiliary drive supports with 200 Watt engine power (100 Watt Output) and weights just 900 grams (plus 1 kg battery).

You can store the frequency of the pedals between 30 and 90 rpm. And so it gives the difference to your frequency. For example: You pedal 60 rpm, the motor is stored to 80 rpm, he supports the 20 (as far as it’s possible with it’s 100 Watts). BUT, if you pedal faster than the motor (you pedal 80, motor is stored 60) you overrun the motor and have no support.

For installing the GRUBER Assist into your bicycle, please note the requirements for the bicycle frame:

• - Aluminium or steel bicycle frame
  • - Straight, continuous seat tube
  • - Seat tube inner diameter of 31,6 or NEW 30,9 mm
  • - Shimano Hollowtech II crankset – with outer bearing shells
  • - Seat tube should be as central as possible on the bottom bracket
  • - Minimum length of 62 cm from the middle of the crank to the saddle or 57 cm at a shorten seat post
  • - Installation by a certified GRUBER Assist dealer
On our homepage you can find 3 spots which explains the GRUBER Assist exactly: http://www.gruberassist.com/english/downloads/spot-gruber-assist/

Please note, that neither the GRUBER Assist, nor the battery is admitted in the USA.

Please note, that the GRUBER Assist has not installed a blocking. For example in Austria an E-Bike needs a blocking at 25 km/h, otherwise you cannot drive legal on a public street. If one wants this blocking, the customer should let us know with their order. A later installation is very complicated and more expensive.

We never sold the GRUBER Assist to Fabian Cancellara and we don’t think that one of our dealers did this."

Pentru cei interesati :D fabrica e in Ungaria ;) Edited by alex.burlacu
completare

Nu prea are farmec cu motorasul asta.Daca ai asa ceva la bicicleta,dispare efortul si fara efort simti ca nu esti pe bicicleta.Asa iti poti lua un scuter ca tot 2 roti are:|.

Nu prea are farmec cu motorasul asta.Daca ai asa ceva la bicicleta,dispare efortul si fara efort simti ca nu esti pe bicicleta.Asa iti poti lua un scuter ca tot 2 roti are:|.

da asa este...dar avand in vedere ca subiectul e "doping", in cazul in care cineva a recurs la o astfel de metoda...nu stiu daca s-a gandit la "farmecul" mersului pe 2 roti

Italienii nu se joaca, cer 2 ani suspendare pt Pellizotti

numai francezilor le arde de joaca. pedaleaza astia cu sange verde-n vena si lor le e frica ca se duce ciclismul de rapa. daca asta e conceptia europeana, pot spune ca nu mai are ce se prabusi. bine ca imaginea de rahat a fotbalului s-a mai curatat oleaca secretizand dosarele de dopaj: se pare ca francezii s-au ridicat la "inaltimea" ineptiei lor. Vorba vine, da' cand sportivii se dopeaza sunt sigur ca ai ocroti este ultimul lucru pe care-al trebui sa faci.

tot astept sa treaca toata lumea peste prostia cu motorasul. nu stiu de altii, dar tocmai fabian avea nevoie de motor?

Pentru cei interesati :D fabrica e in Ungaria ;)

1.9 kg in total. o bicla de 8.7kg la pro, nu-ar fi batut la ochi? daca tu invarti 60rpm, si motorul scoate 20rpm, categoric ceea ce iese nu este 80rpm. matematica este doar pentru marketing, dar motoarelor nu li se aplica regula.

Eu am o singura curiozitate: cine o sa fie "castigatorul" TdF 2010? Cred ca trebuie sa mai avem putina rabdare pentru a afla raspunsul, dat fiind faptul ca inca nu s-a decis nimic (definitiv) in legatura cu "dopatul"... :rolleyes:

LE: Mai multe link-ri despre acest subiect:

http://www.prosport.ro/alte-sporturi/ciclism/contador-suspendat-provizoriu-vezi-cum-se-apara-rutierul-spaniol-7433890

http://uk.eurosport.yahoo.com/30092010/58/contador-suspended-positive-test.html

http://www.gsp.ro/sporturi/ciclism/soc-in-lumea-ciclismului-alberto-contador-a-fost-prins-dopat-in-turul-frantei-209157.html

http://www.evz.ro/detalii/stiri/contador-depistat-pozitiv-907528.html

Sa facut intr-un fel dreptate,ANDY a castigat 2 etape pe meritul lui,CONTADOR a profitat doar de faptul ca a avut avantaj luat atunci cu accidentul cu lantul