ionut pocol 0 Posted July 31, 2007 greu de grezut ca fac io 150 km in ritmul ala asta numa cu multa ambitie si antrenament incepe sa creasca in mine o admiratie din ce in ce mai mare pentru cei care fac ciclism de performanta avem aici un mic urcus de vreo doua sute de metri cam de categorie speciala am zis eu ca ai are cam 35-40 grade inclinatie si cu pinionu cel mare si foaia mica am zis eu ca va fi destul de usor sa-l urc da de unde cand am ajuns sus dupa un efort mare la final am respirat usurat din nou respect pentru cei care practica acest sport Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovidiu 1,552 Posted July 31, 2007 avem aici un mic urcus de vreo doua sute de metri cam de categorie speciala am zis eu ca ai are cam 35-40 grade inclinatie :)) http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif tare de tot. Bun de pus la aberatii Quote Share this post Link to post Share on other sites
LuluMOB 40 Posted August 1, 2007 35 40 de grade vine cam 75 80 la suta inclinatie. Acoperisul de la casa uneori are inclinatie mai mica. Ia imagineaza-ti o bicicleta pe asa o panta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radgits 0 Posted August 1, 2007 35 40 de grade vine cam 75 80 la suta inclinatie.Alta chestie buna :)) http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Fara suparare, dar o panta de 35-40 de grade vine 40-45%. http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif . Atata doar ca nici partia de schi nu are asemenea inclinatie. http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovidiugm 1 Posted August 1, 2007 radgits, stai linistit ca LuluMOB are dreptate. Si ca sa nu ne mai incurcam in maruntisuri :)): 35 grade = panta de 70% tan(35 degrees) x 100 - Google Search 40 grade = panta de 84% tan(40 degrees) x 100 - Google Search Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 ba baieti io am vb serios si cred ca am apreciat foarte corect unghiul Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 acuma voi puteti face misto de exprimarea mea dar unghiul este apreciat foarte corect acest drum este exact in sus nu merge pe deal in lateral sau in zig-zag Quote Share this post Link to post Share on other sites
maus 1,299 Posted August 2, 2007 Sa speram ca mergi mai bine pe bike, decit apreciezi unghiurile :) :D :D Tu nu intelegi ca pe o panta cu un unghi de 40grade nici pe picioare nu mai urci daca nu ai trepte :D :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 ma io bag mana in foc mai jos de 30 nu are cum sa aiba Quote Share this post Link to post Share on other sites
krupp 547 Posted August 2, 2007 ce conteaza ce inclinare are. e de doar 200 de metri, crezi tu ca ala se cheama antrenament pe bicicleta. ia frate si fa 200 de km intr-o zi si apoi vino si ne povesteste. altfel, ai sa intri si tu la categoria zabriskie, fara point. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 cred ca nu o sa ma scriu io pe forumu o sa citesc doar ca vad ca nu ma fac inteles Quote Share this post Link to post Share on other sites
maus 1,299 Posted August 2, 2007 Hai sa o luam altfel :nu cred ca pe asfalt sa fie inclinatii asa mari. Gindeste-te ca o panta de 15% este foaaarte grea .Cu angrenajul de cursiera abia te misti. Ma rog dar asta nu are a face cu cu topicul pe care scriem acum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 io nu inteleg ce mama dracu ai ase de greu de inteles am avut de mers undeva cu bicicleta si in fata me apare un drum asfaltat de 100 si ceva de metri cu o inclinatie de vreo 30 grade io nu am vrut sa ma dau jos de pe ea sa ma duc cu ea la mana si am schimbat pe foaia mica si pe pinionu mare si am pornit la sf am fost obosit incat a trebuit sa stau 1-2 minute sa ma odihnesc io am vrut sa zic ca incep sa am admiratie pt ciclisti si pt cei care practica acest sport voi incepeti sa-mi spuneti ca aberez ca nu se poate imposibil si ma luati cu chestii de care io nici n-am auzit ba altii vb fara sa fi citit inainte crezand ca io ma laud si cavreau sa zic ca ce mare ciclist sunt io nu asta o fo intentia mea fratilor nici pe departe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Frank 4,818 Posted August 2, 2007 :wink: OFF TOPIC :wink: Daca tragi din cind in cind o gura de aer in timp ce scrii te intelegem mai bine :idea: . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 ok o sa incerc :) da am fo foarte ofticat ca nu m-am putut face inteles Quote Share this post Link to post Share on other sites
maus 1,299 Posted August 2, 2007 Nu, dar incerc sa te fac sa intelegi ca nu ai apreciat corect :) Ti-am explicat ca 15% ptr tine(de fapt si ptr mine) este foarte greu. Nu 15 grade, 15 % adica vreo 9grade. Daca nu intelegi dai o bere si fac ceva geometrie cu tine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ionut pocol 0 Posted August 2, 2007 ba frate dau o bere cand ne-om intalnii din respect geometria o fo materia mea preferata in generala amu la liceu nu fac imi bag picioru in ea treaba 30 grade nu stiu cat la suta, din stio dracu, reprezinta da unghiu sigur nui mai mic de 30 grade si io asta incerc sa zic ca o fost al dracu de greu da totusi nu imposibil Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovidiugm 1 Posted August 2, 2007 ba frate dau o bere cand ne-om intalnii din respect geometria o fo materia mea preferata in generala amu la liceu nu fac imi bag picioru in ea treaba 30 grade nu stiu cat la suta, din stio dracu, reprezinta da unghiu sigur nui mai mic de 30 grade si io asta incerc sa zic ca o fost al dracu de greu da totusi nu imposibil Ionut lasa-i man pe astia nu te lua dupa ei ca sint ofticosi. Nu vezi ca maus de-abia urca 9 grade? Eu cu MTB-ul ala vechi First Pike al meu cu MEGARANGE Shimano original am urcat 55 de grade pe asfalt, masurate de mine cu raportorul si nivela cu Bula. (MEGARANGE adica are un pinion mare de tot pe spate :), uite aici http://harriscyclery.net/merchant/370/images/large/FW8134.jpg si deraiorul spate era din ala cu roata mare rosie cu care prinzi viteza mai mare) Quote Share this post Link to post Share on other sites
maus 1,299 Posted August 2, 2007 Pe canicula trecea linistit de 55 de grade asfaltul... :roll: Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrsP2Roti 43 Posted August 2, 2007 Bai spuneti-mi si mie ca si io am fost bun la geometrie , si nu inteleg , gradele astea ale unghiului de pe asfat , sunt Celsius sau Farenheit ? :) :D :D si unghiul pantei pe care banda e ? ; ca pe contrasens io nu ma bag !!! :D http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif AAA si ca sa nu uit :!: Daca am un cadru cu un oarecare unghi slope , cum influenteaza asta gradientul pantei abordate :?: se scade sau se aduna ? http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif http://www.ciclism.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh.gif Ca io nu inteleg nenica :?: :!: :wink: Let's smile for a while , / And just be jolly :!: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovidiugm 1 Posted August 2, 2007 Ursule, deci la mine erau 55, ca mergeam pe dublu rafinat, de Bihor :). Mai poa' sa fie la soare sau la...umbreluta, ca sa-i spunem asa. Umbreluta de la terasa cu bere, evident :D. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maus 1,299 Posted August 3, 2007 Este simplu :daca e slope de la ghidon spre sea se aduna la gradientul pantei,daca e slope de la sea la ghidon se scade din gardientul pantei ,cu o mica paranteza aici :ca te cam oboseste la vale unde ai senzatia ca urci. :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bitza 86 Posted August 3, 2007 nu se poateeee!!! ce tare!!! rad de ma sparg :D :D :D :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovidiu 1,552 Posted August 3, 2007 Este simplu :daca e slope de la ghidon spre sea se aduna la gradientul pantei,daca e slope de la sea la ghidon se scade din gardientul pantei :wink: Drec...stiam eu ca e o jmecherie. Ma duc acasa sa tai carbonul. Fac slope spre ghidon ca weekendul viitor e urcarea la Paltinis. mama ce le dau pe catarare :twisted: . Iti dai seama??!!! :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Algis 0 Posted August 3, 2007 Din cate stiu eu reprezentarea in procent (x%) a inclinatiilor pantei reprezinta, cel putin din punctul de vedere al semnalizarii rutiere (vezi indicatoarele care in general apar pe drumurile publice 7%, 8% etc), inaltimea la care se urca intr-o suta de metri. Deci, pornind de de la 0 (distanta si inaltime) la o urcare de 40% parcurgem pe sosea 100 de metri si ajungem la o inaltime de 40 de metri. Intre noi fie vorba, eu cred ca anumite reguli de arhitectura a drumurilor impun o inclinatie maxima de la care nu se face rabat, altfel ar exista drumuri taiate in stanca pe care nu ar mai urca nimeni... cu nici un fel de masinarie. Asa ceva nu se intampla nici macar pe drumurile forestiere astfel incat sunt convins ca nici un drum asfaltat din tara nu devine comparabil cu o partie de schi. Quote Share this post Link to post Share on other sites